Yayınlar & Eserler

Makaleler 50
Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (9)
TRDizin (31)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. Finans kaynaklarının sağlanmasında okul yöneticilerinin karşılaştıkları sorunlar ve geliştirdikleri çözüm önerileri

International Education Congress 2022 Conference (17-19 November 2022), Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.348-350, (Özet Bildiri)

2. Özel Okullarda çalışan öğretmenlerin ders denetimine ilişkin bakış açıları ve denetim kaygılarının incelenmesi

International Pegem Conference on Education (IPCEDU)/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.226-229, (Özet Bildiri)

3. Millî Eğitim Bakanlığı taşra teşkilatında görev yapan şeflerin mobbinge maruz kalma durumlarının incelenmesi (İstanbul ili örneği)

International Pegem Conference on Education (IPCEDU)/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.136-139, (Özet Bildiri)

4. Öğretmenlerin kullandıkları izlenim yönetim taktikleri ile öznel iyi oluş durumları arasındaki ilişki

International Pegem Conference on Education (IPCEDU)/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.197-198, (Özet Bildiri)

5. İlkokullarda Akran Zorbalığı: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Bir Değerlendirme

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.4, ss.426-439, (Tam Metin Bildiri)

6. Çalışma Hayatında Cam Tavan Sendromu: Kadın Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.421-438, (Tam Metin Bildiri)

7. İlkokul ve ortaokullarda öğrenci devamsızlığının nedenlerine ilişkin öğretmen görüşleri

Şiddet ve Sosyal Travmalar Uluslar arası Kongresi, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, cilt.8, ss.617-641, (Tam Metin Bildiri)

8. İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin eğitime ilişkin inançları. (19-22 Nisan 2018) (s.892-895). Antalya, Türkiye.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Nisan 2018, ss.887-899, (Tam Metin Bildiri)

9. 1980 sonrası uygulanan yönetici atama ölçütlerine yönelik yönetici ve öğretmen görüşleri.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 19 - 22 Nisan 2018, ss.1240-1243, (Özet Bildiri)

11. Mesleki Teknik Ortaöğretim Okulu öğretmenlerinin iş doyum düzeyleri

EYFOR –VIII Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

12. İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel güven düzeyleri.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.346-363, (Tam Metin Bildiri)

13. Sınıf öğretmenlerinin sözlü iletişim, okuma ve yazma güçlüğü olan öğrencilere yönelik uygulamaları.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 Mayıs - 14 Eylül 2017, ss.531, (Özet Bildiri)

14. Eğitimde etik: Doküman analizine dayalı bir değerlendirme.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.364-379, (Tam Metin Bildiri)

16. Öğretmenlerin Okullarının Yenilikçilik Düzeylerine İlişkin Görüşleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

19. Öğretmen adaylarının dinleme becerileri ile bireyler arası çatışmaları yönetme biçimleri arasındaki ilişki

VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

20. İlkokul Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılıkları ile Mesleki Tükenmişlik Algıları Arasındaki İlişki

15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

21. PİSA sonuçları bize ne anlatıyor Demokrasi ve insani gelişme endekslerine dayalı bir karşılaştırma

International Symposium on Social Studies Education III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

22. Pisa Sonuçları Bize Ne Anlatıyor Demokrasi ve İnsani Gelişme Endekslerine Dayalı Bir Karşılaştırma

ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

23. Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki etik ikilemleri çözümleme biçimleri

3rd The International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

24. Opinions of the govermental agency and non-govermental organization administrators regarding community service learning

The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar 23

1. ORTAOKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ İLE KULLANDIKLARI ÖRGÜTSEL GÜÇ TÜRLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

Eğitim Yönetimi Alanında Uluslararası Araştırmalar, KARATAŞ SÜLEYMAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.81-98, 2025

2. Uluslararası Proje Yürütücülüğü Yapan Öğretmenlerin Deneyimleri

Akademik Yansımalar: Kuram, Araştırma ve Uygulama, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.223-241, 2025

3. Kadın Okul Yöneticilerinin Mobbinge Maruz Kalma Durumları Üzerine Nitel Bir Çalışma

Akademik Yansımalar: Kuram, Araştırma ve Uygulama, ASLAN HÜSEYİN, DOĞAN ÜMİT, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.186-203, 2025

5. Ortaokul Öğretmenlerinin Yaşadıkları Etik İkilemler

SOSYAL, BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXII, Sanem Berkün, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.217-240, 2023

6. Finans kaynaklarının sağlanmasında okul yöneticilerinin karşılaştığı sorunlar ve geliştirdikleri çözüm önerileri

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar, Fatma Elif Kılınç, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.97-122, 2022

7. Örgütsel İletişim

Eğitim Yönetimi: Kuram ve Uygulama, Kürşad Yılmaz-Kamile Demir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.113-137, 2021

8. Dezavantajlı Grupların ve Öğrencilerin Eğitim Hak ve Sorumlulukları

Eğitim Hukuku, Tufan Aytaç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.249-284, 2020

9. İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin İş Yaşamındaki Yalnızlık Düzeyleri İle Örgütsel Adalet Algıları Arasındaki İlişki

Prof. Dr. Hüseyin Korkut’a ArmağanEğitimde 58 Yıl, Elife DOĞAN KILIÇ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.212-223, 2020

10. Neoklasik yönetim kuramları

Yönetim ve eğitim yönetimi kuramları., Demir, K. ve Yılmaz, K., Editör, PegemA, Ankara, ss.41-68, 2018

11. Sınıf içi istenmeyen davranışlar ve yönetimi

Sınıf Yönetimi, T. Argon, ve Ş. Sezgin Nartgün, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.193-224, 2018

12. Eğitim biliminde araştırma yöntemleri

Eğitim bilimine giriş, Kıroğlu Kasım, Elma Cevat, Editör, Pegem, Ankara, ss.245-270, 2017

13. Personel Hizmetlerinin Yönetimi

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Elife Doğan Kılıç, Editör, Eğiten, Ankara, ss.145-164, 2016

14. Öğrenci Hizmetlerinin Yönetimi

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Elife Doğan Kılıç, Editör, Eğiten, Ankara, ss.165-184, 2016

16. Yönetimde pygmalion etkisi

Prof Dr İbrahim Ethem Başaran a armağan Eğitimde 52 yıl, İnayet Aydın Şakir Çınkır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.205-215, 2015

17. Yönetsel sorumluluk bağlamında örgütsel değişme olgusu

Eğitim ekonomisi ve planlamasına adanmış bir ömür Prof Dr Mahmut Adem e 80 yaş armağanı, Kasım Karakütük, Editör, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayın No: 214., Ankara, ss.313-331, 2015

19. Eğitimde yetenek yönetimi

Prof Dr Haydar Taymaz armağan kitabı Eğitim yönetimi denetimi ve politikası yazıları, İnayet Aydın, Kürşat Yılmaz , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.330-347, 2014

20. Sınıf içi istenmeyen davranışlar ve yönetimi

Sınıf Yönetimi, T. Argon, Ş. Sezgin Nartgün, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.219-250, 2014

23. Öğrenen Örgütlerin Dinamikleri

Sandal Yayın Dağıtım, Ankara, 2004
Metrikler

Yayın

98

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

2089

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

364

H-İndeks (TrDizin)

9

Atıf (Sobiad)

6

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

637

Proje

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları