Makaleler
50
Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (9)
TRDizin (31)
Diğer Yayınlar (17)
1. Ortaokul Öğretmenlerinin Özerklik Davranışları ile Akademik İyimserlikleri Arasındaki İlişki
Kesit Akademi Dergisi (The Journal of Kesit Academy)
, cilt.10, sa.41, ss.469-497, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Öğretmenlik Meslek Kanunu: Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Dayalı Bir Değerlendirme
Social Mentality And Researcher Thinkers Journal
, cilt.9, sa.75, ss.4466-4480, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Ortaokullarda Okul Zorbalığını Önleme Politikaları: Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Dayalı Bir İnceleme
International Social Mentality And Researcher Thinkers Journal
, cilt.9, sa.70, ss.3357-3371, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetim becerileri, akademik iyimserlikleri ve mesleki bağlılıklarıarasındaki ilişki
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.1222-1239, 2020 (TRDizin)
8. Effect of gender on teachers’ organizational citizienship behaviour: A meta analysis
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.2, ss.106-128, 2019 (Hakemli Dergi)
14. 1980 sonrası uygulanan yönetici atama ölçütlerine yönelik yönetici ve öğretmen görüşleri
Black Sea Journal of Public and Social Science
, cilt.2, sa.1, ss.46-54, 2019 (Hakemli Dergi)
16. Ortaokul müdürlerinin dönüşümcü liderlik davranışları ile öğretmenlerin motivasyonu arasındaki ilişki.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.1252-1268, 2018 (TRDizin)
17. ORTAOKUL MÜDÜRLERİNİN DÖNÜŞÜMCÜ LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONU ARASINDAKİ İLİŞKİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.1252-1268, 2018 (TRDizin)
20. The Opinions of Teachers About the Innovation Level of Their Schools
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, cilt.6, sa.6, 2018 (Hakemli Dergi)
25. Denetime ilişkin tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.28, ss.31-59, 2018 (TRDizin)
26. Medya destekli öğretimin hayat bilgisi dersinde akademik başarıya ve öğrenmede kalıcılığa etkisi. 13 (2), 531-549.
ULAKBİM,EBSCO, TEİ, Araştırmax
, cilt.13, sa.2, ss.531-549, 2017 (Hakemli Dergi)
27. The Relationship among Interactional Justice, Manager Trust and Teachers’ Organizational Silence Behavior
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.325-333, 2017 (Hakemli Dergi)
29. YENİ MEZUN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME PROGRAMINAİLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Kesit Akademi Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.185-211, 2016 (Hakemli Dergi)
31. İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin yazılı anlatım becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.104-131, 2015 (TRDizin)
32. Effect of seniority on teachers organizational citizenship behavior A meta analysis
Mevlana International Journal of Education (MIJE)
, cilt.15, sa.1, ss.58-76, 2015 (Hakemli Dergi)
34. Birleştirilmiş sınıflı okullarda görev yapan öğretmenlerin yönetim ve eğitim sürecinde karşılaştıkları sorunlar
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.75-87, 2013 (TRDizin)
38. Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin algıları
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.2, ss.231-252, 2010 (TRDizin)
41. Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Algıları
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.2, ss.231-252, 2010 (TRDizin)
42. ÖĞRETMEN ADAYLARININ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNE İLİŞKİN ALGILARI
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.2, ss.231-252, 2010 (TRDizin)
44. Language and education problems of international students in Turkey
Manas Journal of Social Studies
, cilt.12, sa.24, ss.65-85, 2010 (TRDizin)
48. EVALUATION OF MEDIA LITERACY COURSE ACCORDING TO SCHOOL PRINCIPALS' OPINIONS
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.36, ss.87-96, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
49. Medya okuryazarlığı dersinin okul müdürlerinin görüşlerine göre değerlendirilmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2009, sa.36, ss.87-96, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
18. Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerileri ile Bireylerarası Çatışmaları Yönetme Biçimleri Arasındaki İlişki
VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016
19. Öğretmen adaylarının dinleme becerileri ile bireyler arası çatışmaları yönetme biçimleri arasındaki ilişki
VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
23. Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki etik ikilemleri çözümleme biçimleri
3rd The International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
24. Opinions of the govermental agency and non-govermental organization administrators regarding community service learning
The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
25. Medya okuryazarlığı dersini alan öğrencilerin televizyon izleme alışkanlıklarının değerlendirilmesi
18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
23
2. Uluslararası Proje Yürütücülüğü Yapan Öğretmenlerin Deneyimleri
Akademik Yansımalar: Kuram, Araştırma ve Uygulama, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.223-241, 2025
7. Örgütsel İletişim
Eğitim Yönetimi: Kuram ve Uygulama, Kürşad Yılmaz-Kamile Demir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.113-137, 2021
9. İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin İş Yaşamındaki Yalnızlık Düzeyleri İle Örgütsel Adalet Algıları Arasındaki İlişki
Prof. Dr. Hüseyin Korkut’a ArmağanEğitimde 58 Yıl, Elife DOĞAN KILIÇ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.212-223, 2020
10. Neoklasik yönetim kuramları
Yönetim ve eğitim yönetimi kuramları., Demir, K. ve Yılmaz, K., Editör, PegemA, Ankara, ss.41-68, 2018
11. Sınıf içi istenmeyen davranışlar ve yönetimi
Sınıf Yönetimi, T. Argon, ve Ş. Sezgin Nartgün, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.193-224, 2018
12. Eğitim biliminde araştırma yöntemleri
Eğitim bilimine giriş, Kıroğlu Kasım, Elma Cevat, Editör, Pegem, Ankara, ss.245-270, 2017
13. Personel Hizmetlerinin Yönetimi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Elife Doğan Kılıç, Editör, Eğiten, Ankara, ss.145-164, 2016
14. Öğrenci Hizmetlerinin Yönetimi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Elife Doğan Kılıç, Editör, Eğiten, Ankara, ss.165-184, 2016
16. Yönetimde pygmalion etkisi
Prof Dr İbrahim Ethem Başaran a armağan Eğitimde 52 yıl, İnayet Aydın Şakir Çınkır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.205-215, 2015
20. Sınıf içi istenmeyen davranışlar ve yönetimi
Sınıf Yönetimi, T. Argon, Ş. Sezgin Nartgün, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.219-250, 2014
23. Öğrenen Örgütlerin Dinamikleri
Sandal Yayın Dağıtım, Ankara, 2004
Metrikler
Yayın (WoS)
7
Yayın (Scopus)
9
Atıf (WoS)
16
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
21
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
2089
H-İndeks (Scholar)
20
Atıf (TrDizin)
364
H-İndeks (TrDizin)
9
Atıf (Sobiad)
6
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
637
Proje
3