Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. Şiddetin Pazarlaması ve Tüketimi

Şiddet Döngüsü ve Çözüm Önerileri Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 24 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. Kripto Borsalara Yönelik Müşteri Şikâyetlerinin Analizi

İkinci Ankara İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 Mart 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. YEŞİL PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL ETKİLEYİCİLER: YEŞİL SOSYAL ETKİLEYİCİLERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ

Balkan 7th International Conference on Social Sciences, Skopje, Makedonya, 03 Şubat 2023, (Tam Metin Bildiri)

4. Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamada Tüketicinin Şüphecilik Davranışına İlişkin Bir Araştırma

6. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

5. Uluslararasılaşma Sürecinde Endüstriyel Pazarlarda Marka Yönetimi: Bir Örnek Olay

6. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

6. Youtube'da Fenomen Performansının Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma

24. PPAD Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2019, ss.858-864, (Özet Bildiri)

8. A Research on Relationships Between Internal Marketing, Social Capital and Innovative Performance In Business Organizations

International Congress on Economics and Business ICEB’18, Budapest, Macaristan, 27 - 30 Eylül 2018, ss.154, (Özet Bildiri)

9. Benzersizlik İhtiyacı ve Statü Tüketimi Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma Türkiye'den Bir Örnek

International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.176, (Özet Bildiri)

10. Tüketicilerin Enerji Tasarrufu Davranışlarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma

International Congress of Energy Economy and Security, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, ss.102, (Özet Bildiri)

11. Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Niyeti Belirleyicileri ile İlgili Bir Araştırma

I. Tarım ve Gıda Etiği Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mart 2017, ss.183-189, (Tam Metin Bildiri)

13. Türkiye’de Faaliyet Gösteren Özel Kargo Firmalarının Web Üzerindeki Reklamlarına İlişkin Bir İçerik Analizi

5. Ulusal Lojistik ve Tedarik Zinciri Kongresi, Mersin, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.694-704, (Tam Metin Bildiri)

14. The Effect Of Consumer Ethnocentrism Cosmopolitanism and Patriotism on Product Evaluations in Turkey

15th International Marketing Trends Congress, Venedik, İtalya, 21 - 23 Ocak 2016, (Tam Metin Bildiri)

15. Portföy Getirilerine Soyut Bir Yaklaşım Marka Portföyleri Ve Marka Değerine Dayalı Ağırlıklandırma

19. Ulusal Finans Sempozyumu, Çorum, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.559-572, (Tam Metin Bildiri)

16. Otel Yöneticilerinin İlişkisel Pazarlamaya Bakış Açıları Zonguldak Karabük ve Bartın İllerinde Bir Uygulama

14. Ulusal Turizm Kongresi, Kayseri, Türkiye, 5 - 08 Aralık 2013, ss.559-572, (Tam Metin Bildiri)

17. Küresel Marka Yerel Pazarlama Türkiye deki Yabancı Markaların Web Siteleri Üzerine Bir İçerik Analizi

14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.144-151, (Tam Metin Bildiri)

19. Turizm Sektöründeki Teknolojik Gelişmelerin Dağıtım Kanalları Üzerine Etkisi

Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2007, ss.784-792, (Tam Metin Bildiri)

20. Enerji Türev Piyasaları ve Risk Yönetimi

Türkiye 15. Kömür Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 07 Haziran 2006, ss.31, (Tam Metin Bildiri)

21. Enerji Piyasalarında Riske Maruz Değer RMD: RMD'nin Enerji Fiyat Riskini Yönetmedeki Başarısı

Türkiye 20. Uluslararası Madencilik Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. E-Ticarette Pazar Türleri ve Gelir Modelleri

Elektronik Ticarete Giriş, Dilber ULAŞ, Editör, Ankara Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, ss.1-36, 2023

2. Examining the Factors Effecting the Young Consumers’ Self- Service Internet Banking Satisfaction and Loyalty

Digital Transformation and New Approaches in Trade, Economics, Finance and Banking, Burak Darıcı; Fatih Ayhan, Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, ss.257-283, 2022

3. Büyük Veri ve Finans Uygulamaları

Dijitalleşmenin Finans Dünyasına Yansımaları, Dr. Öğr.Üyesi Duygu Arslantürk Çöllü, Editör, Nobel Yayınevi, ss.19-50, 2021

4. Covid-19 Döneminde Hizmet Sektöründe İnsan Etkileşiminin Dönüşümü

Değişen ve Değişmeyenleri ile COVID-19 Dönemi ve Yeni Normaller (Cilt 1), Yelda ÖZKOÇAK; Volkan ÖNGEL, Editör, Der Kitapevi, ss.1-24, 2021

5. Brand Identity and Narcissism

Current Perspectives on Consumer Psychology, Hatice AYDIN; Aysel KURNAZ, Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, ss.45-55, 2020

6. Büyük Verinin Pazarlama Stratejileri Üzerine Etkileri

Endüstri 4.0’n Modern İşletmecilik Üzerine Etkileri, Prof.Dr. Ahmet Ferda Çakmak Doç.Dr. Nermin Kişi, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.141-171, 2020

7. Evaluation of Young Consumers’ Remanufactured Products Purchase Intention Within Context of Extended Planned Behavior Theory

The Circular Economy and Its Implications on Sustainability and the Green Supply Chain, Akkucuk, Ulas., Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.246-264, 2019

8. Sürdürülebilir Tarım Turizmi

Sürdürülebilir Turizm-Gösterge Geliştirme ve Ölçme Yaklaşımı, Oğuz Türkay, İsmail Çalık, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.417-444, 2019

9. Uluslararası Üretim Yönetimi

Uluslararası İşletmecilik, Doç.Dr. Güler Sağlam Arı, Editör, Nobel, Ankara, ss.366-385, 2017

10. Giriş yöntemlerinin Seçimi ve Yönetimi

Uluslararası İşletmecilik, Doç.Dr. Güler Sağlam Arı, Editör, Nobel, Ankara, ss.320-345, 2017

11. Elektronik Ticaretin İş Yaşamına Etkileri

Tarım Hayvancılık Çevre Ekonomi Sağlık Kadın Öğretim Üyeleri Toplum Konferansları, Prof. Dr. Tülay Bakır; Dr. Hüseyin Duran, Editör, Renkvizyon Matbaacılık Yayıncılık, Samsun, ss.416-420, 2015
Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

40

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

85

Proje

1

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları