Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (8)
2. Mağaza Markalı Ürünlerin Satın Alma Davranışının Tüketim Değerleri Teorisi Bağlamında İncelenmesi
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.217-246, 2020 (Hakemli Dergi)
4. Üçüncü Parti Platformlarda Kargo Firmalarına Yapılan Müşteri Şikayetlerinin İçerik Analizi
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.99-114, 2020 (TRDizin)
6. Youtube’da Fenomen Performanslarının Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma
Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.69-78, 2019 (Hakemli Dergi)
8. Can social media marketing lead to abnormal portfolio returns?
EUROPEAN RESEARCH ON MANAGEMENT AND BUSINESS ECONOMICS
, cilt.25, sa.2, ss.54-62, 2019 (SSCI, Scopus)
16. İş Yaşamında Sanal Kaytarma Kamu ve Özel Hastane Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma
Sosyal Bilimler Metinleri
, cilt.26, sa.1, ss.42-58, 2016 (Hakemli Dergi)
19. Algılanan Hizmet Kalitesi Ölçüm Modelleri İle İlgili Bir Yazın Taraması
TİSK Akademi
, cilt.9, sa.16, ss.157-185, 2014 (TRDizin)
20. Otel İşletmelerinin İlişkisel Pazarlama Uygulamaları Zonguldak Karabük ve Bartın İllerinde Bir Araştırma
Afyon Kocatepe Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.195-216, 2013 (Hakemli Dergi)
21. Hizmetlerde Tüketicilerce Algılanan Riskin Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.121-150, 2013 (TRDizin)
22. İşgörenlerin Ücret Tatmini İş Tatmini ve Performans Algısı
Kamu-İş
, cilt.13, sa.2, ss.127-153, 2013 (Hakemli Dergi)
23. Satış Gücü Otomasyonunda Karşılaşılan Engeller ve Çözüm Önerileri
Manas Journal of Social Studies
, cilt.20, sa.2, ss.19-32, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
4. Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamada Tüketicinin Şüphecilik Davranışına İlişkin Bir Araştırma
6. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
7. Web Sitesi Ünü, Web Sitesi İmajı ve Algılanan Risk Arasındaki İlişkilerin Değerlendirilmesi: Türkiye'de Bir Online Çiçek Perakendecisi Üzerine Bir Araştırma
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, ss.1215, (Özet Bildiri)
11. Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Niyeti Belirleyicileri ile İlgili Bir Araştırma
I. Tarım ve Gıda Etiği Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mart 2017, ss.183-189, (Tam Metin Bildiri)
12. Ticari Müşterilerin Mobil Bankacılık Adaptasyonları Üzerine Bir Araştırma
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
13. Türkiye’de Faaliyet Gösteren Özel Kargo Firmalarının Web Üzerindeki Reklamlarına İlişkin Bir İçerik Analizi
5. Ulusal Lojistik ve Tedarik Zinciri Kongresi, Mersin, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.694-704, (Tam Metin Bildiri)
14. The Effect Of Consumer Ethnocentrism Cosmopolitanism and Patriotism on Product Evaluations in Turkey
15th International Marketing Trends Congress, Venedik, İtalya, 21 - 23 Ocak 2016, (Tam Metin Bildiri)
15. Portföy Getirilerine Soyut Bir Yaklaşım Marka Portföyleri Ve Marka Değerine Dayalı Ağırlıklandırma
19. Ulusal Finans Sempozyumu, Çorum, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.559-572, (Tam Metin Bildiri)
16. Otel Yöneticilerinin İlişkisel Pazarlamaya Bakış Açıları Zonguldak Karabük ve Bartın İllerinde Bir Uygulama
14. Ulusal Turizm Kongresi, Kayseri, Türkiye, 5 - 08 Aralık 2013, ss.559-572, (Tam Metin Bildiri)
18. Yeşil Ürün Tercih Eden Tüketici Özellikleri Karadeniz Ereğlisinde Tüketiciler Üzerine Bir İnceleme
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)
19. Turizm Sektöründeki Teknolojik Gelişmelerin Dağıtım Kanalları Üzerine Etkisi
Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2007, ss.784-792, (Tam Metin Bildiri)
20. Enerji Türev Piyasaları ve Risk Yönetimi
Türkiye 15. Kömür Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 07 Haziran 2006, ss.31, (Tam Metin Bildiri)
21. Enerji Piyasalarında Riske Maruz Değer RMD: RMD'nin Enerji Fiyat Riskini Yönetmedeki Başarısı
Türkiye 20. Uluslararası Madencilik Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
3. Büyük Veri ve Finans Uygulamaları
Dijitalleşmenin Finans Dünyasına Yansımaları, Dr. Öğr.Üyesi Duygu Arslantürk Çöllü, Editör, Nobel Yayınevi, ss.19-50, 2021
4. Covid-19 Döneminde Hizmet Sektöründe İnsan Etkileşiminin Dönüşümü
Değişen ve Değişmeyenleri ile COVID-19 Dönemi ve Yeni Normaller (Cilt 1), Yelda ÖZKOÇAK; Volkan ÖNGEL, Editör, Der Kitapevi, ss.1-24, 2021
5. Brand Identity and Narcissism
Current Perspectives on Consumer Psychology, Hatice AYDIN; Aysel KURNAZ, Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, ss.45-55, 2020
6. Büyük Verinin Pazarlama Stratejileri Üzerine Etkileri
Endüstri 4.0’n Modern İşletmecilik Üzerine Etkileri, Prof.Dr. Ahmet Ferda Çakmak Doç.Dr. Nermin Kişi, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.141-171, 2020
8. Sürdürülebilir Tarım Turizmi
Sürdürülebilir Turizm-Gösterge Geliştirme ve Ölçme Yaklaşımı, Oğuz Türkay, İsmail Çalık, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.417-444, 2019
9. Uluslararası Üretim Yönetimi
Uluslararası İşletmecilik, Doç.Dr. Güler Sağlam Arı, Editör, Nobel, Ankara, ss.366-385, 2017
10. Giriş yöntemlerinin Seçimi ve Yönetimi
Uluslararası İşletmecilik, Doç.Dr. Güler Sağlam Arı, Editör, Nobel, Ankara, ss.320-345, 2017
11. Elektronik Ticaretin İş Yaşamına Etkileri
Tarım Hayvancılık Çevre Ekonomi Sağlık Kadın Öğretim Üyeleri Toplum Konferansları, Prof. Dr. Tülay Bakır; Dr. Hüseyin Duran, Editör, Renkvizyon Matbaacılık Yayıncılık, Samsun, ss.416-420, 2015
