Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 31

1. Bağlam Temelli Öğrenme ve “Işığın Kırılması” Konusu

13th International Congress on New Trends in Education, 12 - 14 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

2. React Stratejisi ve “Sesin Sürati, Ses Enerjisi” Konusu

13th International Congress on New Trends in Education, 12 - 14 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

3. Yedinci Sınıf “Aynalar” Konusunda React Stratejisi İle Geliştirilen Ders Planı

13th International Congress on New Trends in Education, 12 - 14 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

4. Kavram Karikatürü Destekli 5E Modelinin Akademik Başarı ve Kavram Yanılgısına Etkisi

13th International Congress on New Trends in Education, 12 - 14 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

6. “Maddenin Isı ile Etkileşimi” Konusunun Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı ile Öğrenimi

13th International Congress on New Trends in Education, 12 - 14 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

7. React Stratejisi ile Geliştirilen “Elektrik Enerjisi Dönüşümü” Konusu Ders Planı

13th International Congress on New Trends in Education, 12 - 14 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

8. Işık Konusuna Yönelik Geliştirilen Bağlam Temelli Materyal ile İlgili Öğrenci Görüşleri

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI 100. YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Fen Bilimleri Dersi Işık Konusuna Yönelik Geliştirilen Bağlam Temelli Materyalin Akademik Başarı Üzerine Etkisi

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI 100. YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. Öğretmen adaylarının oluşturdukları üç boyutlu modelller ile ilgili görüşleri

UBEST I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Öğrencilerin fizik konularını öğrenme yolları

UBEST I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. Öğretmen adaylarının mikro öğretim tekniğine yönelik görüşleri

UBEST I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Öğrencilerin problem çözme adımları ve sorunları

UBEST I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. Fizik Öğretmen Adaylarının Meslek Hayatlarında Öğretim Materyali Kullanımına İlişkin Görüşleri

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Yöntem ve Teknik Tercihleri

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. Özel Öğretim Yöntemleri Dersinin Pedagojik Formasyon Öğrencileri Tarafından Değerlendirilmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Öğretmen Adaylarının Model Geliştirme Deneyimleri

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. GÖRSEL MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMININ FİZİK ÖĞRENİMİNDEKİ ROLÜNEYÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

19. MIKNATISLAR VE AKIM-MANYETİK ALAN İLİŞKİSİ KONULARINDA FİZİKSELMODELLERİN ETKİLİLİĞİ

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

22. Fizik Öğretmen Adaylarının Model ve Modellemeler Hakkındaki Görüşleri

1. International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

23. VIEWS OF HIGH SCHOOL STUDENTS ON COLOURFUL WORLD OF SCIENCE WITH REAL LIFE APPLICATIONS PROJECT

1st INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS (INES 2016), SIDE/ANTALYA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

24. Lise Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Uygulamaları İle Bilimin Renkli Dünyası Projesine Yönelik Görüşleri

I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.1693-1698, (Tam Metin Bildiri)

26. INVESTIGATION OF PHYSICS TEACHER CANDIDATES TO ESTABLISH THE RELATIONSHIP BETWEEN SIMPLE HARMONIC MOTION AND UNIFORM CIRCULAR MOTION

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

27. Objectives of physıcs teacher candidates to design 3D material and problems they encountered in the process

International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

28. Effect of using 3D model to understand electromagnetic induction of physics teacher candidates

International Conference on Research in Education & Science, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

29. Effect of instructıonal materıal on students conceptual understanding for energy conversion

International Conference on Research in Education & Science, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

30. The process of creating context based problems by teacher candidates

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3609-3613, (Tam Metin Bildiri) identifier

31. DETERMINING THE STUDY SKILLS OF STUDENT TEACHERS

XIII.IOSTE Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace andSustainable Development., 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

52

Proje

8