Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (10)
9. Öğrencilerin ve Öğretmen Adaylarının Basit Harmonik Hareket ile Düzgün Dairesel Hareket Arasında İlişki Kurabilmelerinin İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.269-280, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Perceptions of Physics Teacher Candidates towards Creative Thinking Skills and Creative Materials
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.132-148, 2017 (Hakemli Dergi)
13. Examining effects of worksheets to associate thermodynamics concepts with related daily events
Participatory Educational Research
, ss.51-60, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Cross grade comparison of students conceptual understanding with lenses in geometric optics
Science Education International
, cilt.26, sa.3, ss.325-346, 2015 (Hakemli Dergi)
16. Pedagogical Formation Program Teacher Candidates AttitudesTowards the Teaching Profession
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.4, sa.1, ss.1-12, 2014 (Hakemli Dergi)
19. Evaluating the react strategy activities of physics teacher candidates
Balkan Physics Letters
, ss.153-159, 2013 (Hakemli Dergi)
22. Examining Problems in Project Work Executed in High Schools According to Studentand Teacher Views
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.10, sa.1, ss.1-13, 2009 (Hakemli Dergi)
23. Exposing ways of using drama method in science teaching
Education Sciences
, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
31
10. Öğretmen adaylarının oluşturdukları üç boyutlu modelller ile ilgili görüşleri
UBEST I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
11. Öğrencilerin fizik konularını öğrenme yolları
UBEST I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğretmen adaylarının mikro öğretim tekniğine yönelik görüşleri
UBEST I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
13. Öğrencilerin problem çözme adımları ve sorunları
UBEST I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
14. Fizik Öğretmen Adaylarının Meslek Hayatlarında Öğretim Materyali Kullanımına İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
15. Öğretmen Adaylarının Yöntem ve Teknik Tercihleri
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
16. Özel Öğretim Yöntemleri Dersinin Pedagojik Formasyon Öğrencileri Tarafından Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
17. Öğretmen Adaylarının Model Geliştirme Deneyimleri
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
18. GÖRSEL MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMININ FİZİK ÖĞRENİMİNDEKİ ROLÜNEYÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
19. MIKNATISLAR VE AKIM-MANYETİK ALAN İLİŞKİSİ KONULARINDA FİZİKSELMODELLERİN ETKİLİLİĞİ
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
20. MIKNATISLAR VE AKIM-MANYETİK ALAN İLİŞKİSİ KONULARINDA HAZIRLANAN FİZİKSEL MODELLERİN 10.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KONULARI GÜNLÜK YAŞAMLA İLİŞKİLENDİRMELERİNE ETKİSİ
3. ulusal fizik eğitimi kongresi, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
21. Lise Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Uygulamaları ile Bilimin Renkli Dünyası Projesine Yönelik Görüşleri
1. International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
22. Fizik Öğretmen Adaylarının Model ve Modellemeler Hakkındaki Görüşleri
1. International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
25. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GERÇEK YAŞAM UYGULAMALARI İLEBİLİMİN RENKLİ DÜNYASI PROJESİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 3 - 05 Kasım 2016, ss.1693-1698, (Tam Metin Bildiri)
26. INVESTIGATION OF PHYSICS TEACHER CANDIDATES TO ESTABLISH THE RELATIONSHIP BETWEEN SIMPLE HARMONIC MOTION AND UNIFORM CIRCULAR MOTION
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
27. Objectives of physıcs teacher candidates to design 3D material and problems they encountered in the process
International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
28. Effect of using 3D model to understand electromagnetic induction of physics teacher candidates
International Conference on Research in Education & Science, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
29. Effect of instructıonal materıal on students conceptual understanding for energy conversion
International Conference on Research in Education & Science, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
31. DETERMINING THE STUDY SKILLS OF STUDENT TEACHERS
XIII.IOSTE Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace andSustainable Development., 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)