Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 33

1. METAPHORICAL PERCEPTIONS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS RECEIVED IN TEREATMENT IN HOSPITAL DUE TO HEALTY PROBLEMS TO EXPERIMENT IN THE VIRTUAL LABORATORY

4TH INTERNATIONAL ACHARAKA CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. 2016-2023 Yılları Arasında Fen Bilimlerinde Değerler ve Değerler Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

5. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Erzurum, Türkiye, 18 - 19 Mart 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. HASTANEDE YATARAK TEDAVİ GÖREN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SANAL LABORATUVARDA DENEY YAPMA HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

KARADENIZ 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Samsun, Türkiye, 17 Eylül 2022, ss.17, (Özet Bildiri)

4. EXAMINATION OF THE QUESTIONS IN THE ACQUISTION COMPREHENSION TESTS OF THE NINTH GRADE NATURE AND CHEMISTRY UNIT IN TERMS OF CHEMISTRY CURRICULUM AND TEXTBOOKS

8th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 04 Haziran 2022, ss.852-873, (Tam Metin Bildiri)

5. YATILI BÖLGE ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ İLE PROJE HAZIRLAMA İSTEKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

6. ULUSLARARASI MARDİN ARTUKLU BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 25 Haziran 2021, ss.313, (Tam Metin Bildiri)

6. İSLAM BİLİM VE TEKNOLOJİ TARİHİ MÜZESİNİN 9. SINIF FİZİK EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

ULUSLARARASI 100. YIL EĞİTİM SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

7. Kimya Öğretmen Adaylarının “Aziz Sancar’ın Başarısı” Adlı Okuma Parçasındaki Değerler Ve Değerler Eğitimine Yönelik Görüşleri

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 02 Kasım 2018, ss.30, (Özet Bildiri)

8. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarlama Dersine Yönelik Görüşleri

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 02 Kasım 2018, ss.50, (Özet Bildiri)

13. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİYOÇEŞİTLİLİK VE BİYOKAÇAKÇILIKLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

15. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAZI BİYOLOJİ KONULARININ ÖĞRETİMİNDE AKROSTİŞ TEKNİĞİNİN KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATION RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

16. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇÖZELTİLER KONUSUNDAKİ BAŞARI DÜZEYLERİNE 5E ÖĞRENME MODELİNE GÖRE YAPILAN DENEYLERİN ETKİSİ

INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATİON RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

18. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Kimya Öğretmen Adaylarının Formasyon Eğitimi Almalarına Yönelik Görüşleri

VII. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

19. Dershaneye Giden 8 Sınıf Öğrencilerin TEOG Sınavına Yönelik Görüşleri

VII. INTERNATİONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

20. 2014-2015 ÖĞRETİM YILINDA 3. SINIFTA OKUTULACAK OLAN FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

VI. INTERNATIONAL CONGRESS of EDUCATIONAL RESEARCH, Ankara, Türkiye, 05 Haziran 2014, ss.118-119, (Özet Bildiri)

21. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE BİLİNCİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

VI. INTERNATIONAL CONGRESS of EDUCATIONAL RESEARCH, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

22. ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALAN BİLGİSİ DERSİNİ FEN EDEBİYATFAKÜLTESİNDEN ALMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKA VE SORUNLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU IV-İSPİTE 2014, Ankara, Türkiye, 15 - 10 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

28. BRANŞ ÖĞRETMENLERİNE DÜZENLENEN PROJE TABANLI HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ (SAMSUN ÖRNEĞİ)

IV. INTERNATIONAL CONGRESS of EDUCATIONAL RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

31. Ortaöğretim öğretmenleri için düzenlenen bilim danışmanlığı ve eğitimi yönünden destekleme çalıştayının etkililiğinin değerlendirilmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.763-772, (Tam Metin Bildiri)

32. SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ DERSİNİN PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE UYGULANMASI

VIII. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

63

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

35

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

38

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

70

Proje

6

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

3