Metrikler
Eğitim Bilgileri
2002 - 2012
2002 - 2012Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi (Dr), Türkiye
1998 - 2000
1998 - 2000Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1985 - 1987
1985 - 1987Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Okul müdürlerinin liderlik standartlarının geliştirilmesi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi (Dr)
2000
2000Yüksek Lisans
İlköğretim okullarında yöneticilerin, yönetici teftişine konu olan görevlerinin değerlendirilmesi (Kahramanmaraş ili örneği)
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
1997 - 2014
1997 - 2014Eğitim Müfettişi
Valilik, MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Teftiş Kurulu Başkanlığı, Eğitim Müfettişi
1997 - 2014
1997 - 2014Eğitim Müfettişi
Valilik, İstanbul Milli Eğitim , Teftiş Kurulu Başkanlığı, Eğitim Müfettişi
Makaleler
Tümü (54)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (25)
2024
20241. ETHICAL DILEMMAS EXPERIENCED BY TEACHERS IN SCHOOLS
Erdoğan E., ASLAN H.
Scientific Educational Studies , cilt.8, sa.2, ss.146-172, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Okullarda Hediye Alma Davranışının Etik Açıdan Değerlendirilmesi
ASLAN H., BAYDIN ASLAN A. H.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.44, sa.3, ss.1921-1950, 2024 (TRDizin)
2024
20243. Akran Zorbalığının Nedenleri ve Çözüm Önerilerine İlişkin Okul Öncesi ve İlkokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi.
ASLAN H., ÖZEN Ü. H.
. Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi , cilt.8, sa.2, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20244. ÖRGÜTSEL DEDİKODU DÜZEYLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ASLAN H., SARI G.
Uluslararası ANADOLU Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.507-519, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Investigation of the Relationship Between School Principals' Toxic Leadership Behaviors and Teachers' Perceptions of Organizational Gossip
ASLAN H., DOĞAN Ü.
International Journal of Psychology and Educational Studies , cilt.11, sa.2, ss.145-154, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Öğretmenlerin Öz Yeterlikleri ile İş Çevresine Uyum Davranışları Arasındaki İlişki
AKBULUT H., ASLAN H.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.22, sa.3, ss.2290-2317, 2024 (TRDizin)
2023
20237. Okul Dışı Sosyal Etkinliklerde Karşılaşılan Sorunlar
ASLAN H., ERGÜN P.
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.61-73, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Okul Müdürlerinin Demokratik Tutumlarının Öğretmenlerin Örgütsel Yabancılaşma Algıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
ASLAN H., DOĞAN Ü., Akbulut E.
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , , cilt.12, sa.3, ss.1855-1873, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20239. Köylerde Görev Yapan Öğretmenlerin Pandemi Döneminde Yapılan Uzaktan Eğitim Sürecine İlişkin Görüşleri
Uslu M., ASLAN H.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi (ASOS) , cilt.11, sa.137, ss.198-215, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. ÖĞRETMENLERİN ÖZ-YETERLİKLERİ İLE DEĞİŞİME HAZIR OLMA DURUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ASLAN H., BAL A., AKBULUT S., Çetin B.
Scientific Educational Studies , cilt.7, sa.1, ss.1-32, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202311. Öğretmenlik kariyer basamaklarına ilişkin öğretmen görüşleri
ASLAN H., KAPLAN F.
Scientific Educational Studies (Bilimsel Eğitim Araştırmaları) , cilt.7, sa.2, ss.134-151, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202312. Öğretmenlerin Psikolojik İyi Oluşları ile Erteleme Davranışları arasındaki İlişki
ASLAN H., YILDIZ B.
ACADEMI C PLAT FORM J O U R N A L O F E D U C A T I O N A N D C H A N G E , cilt.6, sa.2, ss.246-278, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202213. Okullarda Yapılan Denetim Uygulamalarının Öğretmenlerde Yarattığı Stres
ASLAN H., Baydın ASLAN A. H., Gülmez B.
Scientific Educational Studies ( Bilimsel Eğitim Araştırmaları) , cilt.6, sa.2, ss.193-213, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202214. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIĞI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Süme G., ASLAN H.
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.4, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202215. Okul Müdürlerinin Kindarlık Davranışlarının Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Düzeylerine Etkisi
ASLAN H.
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.9, sa.2, ss.751-769, 2022 (TRDizin)
2022
202216. The Relationship Between Teachers' Perceived Power Distance and Organizational Silence in School Management
ASLAN H.
International Journal of Psychology and Educational Studies , cilt.9, sa.3, ss.644-664, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202217. ÖĞRETMENLER ODASI KONUŞMALARININ EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜRECİNE ETKİSİ: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI BİR DEĞERLENDİRME
AKBULUT H., ASLAN H.
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.586-608, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202218. Özel eğitime gereksinim duyan öğrencilerin tespitinde yaşanan sorunlar.
ASLAN H., Kılıç D.
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED)/ International Journal of Leadership Training (IJOLT) , cilt.6, sa.2, ss.1-17, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202119. Okul Yönetiminin Demokratiklik Düzeyi ile Öğretmenlerin Psikolojik İyi Oluşları Arasındaki İlişki
ASLAN H., ERÖZYÜREK A.
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.3711-3741, 2021 (TRDizin)
2020
202020. Sınıf öğretmenlerinin istenmeyen öğrenci davranışlarına karşı kullandıkları baş etme yöntemleri ile öz yeterlilikleri arasındaki ilişki
ASLAN H., Alparslan S.
Journal of Human Sciences, , cilt.17, sa.4, ss.1177-1203, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202021. Türkiye’de ve Avusturalya’da Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Yüksek Lisans Öğrencilerinin Sosyo-Kültürel ve Ekonomik Sorunları
ASLAN H., Babirzade K.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.2, ss.1-21, 2020 (TRDizin)
2020
202022. Teachers’ Opınıons on the Process of Retirement Planning
Makar E., ASLAN H.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, ss.6478-6505, 2020 (TRDizin)
2020
202023. Okul Müdürlerinin Denetim Görevlerini Yerine Getirme Durumları İle ÖğretmenlerinMotivasyonları Arasındaki İlişki
Aksakaloğlu Türk N., ASLAN H.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.15, sa.5, ss.3111-3133, 2020 (TRDizin)
2020
202024. Metaphoric expressions of the students about the concept of happiness Öğrencilerin mutluluk kavramına ilişkin metaforik ifadeleri
Kesik F., Aslan H.
Educational Administration: Theory and Practice
, cilt.26, sa.2, ss.303-354, 2020 (Scopus, TRDizin)
2019
201925. OKUL MÜDÜRLERİNİN DÖNÜŞÜMCÜ LİDERLİK ÖZELLİKLERİİLE ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ BENLİK SAYGILARIARASINDAKİ İLİŞKİYE YÖNELİK ÖĞRETMEN ALGILARI
KİRİŞ B., ASLAN H.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.18, sa.72, ss.1656-1675, 2019 (TRDizin)
2019
201926. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ İLE DİNLEME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
KIROĞLU M. K., ASLAN H., ELMA C.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.0, sa.78, ss.391-406, 2019 (TRDizin)
2019
201927. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeyleri ile Dinleme Becerileri Arasındaki İlişki
KIROĞLU M. K., ASLAN H., ELMA C.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.23, sa.78, ss.391-406, 2019 (TRDizin)
2019
201928. Examining the primary school teachers views on teacher leadership and political skills İlkokul öğretmenlerinin öğretmen liderliği ve politik beceri algılarının incelenmesi
Aslan H., ÇALIK T., ER E.
Elementary Education Online
, cilt.18, sa.3, ss.1087-1098, 2019 (Scopus, TRDizin)
2019
201929. Reliability and validity of the disloyalty in the workplace scale
Aslan H., ELMA C., Gündüz Y.
International Journal of Higher Education
, cilt.8, sa.6, ss.100-111, 2019 (Scopus)
2018
201830. İlköğretim ve ortaöğretim öğretmenlerinin özgecilik düzeylerinin iletişim becerileri ve problem çözme becerileri ile olan ilişkisinin incelenmesi
ASLAN H., KUMCAĞIZ H., ALAKUŞ K.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.707-728, 2018 (Scopus, TRDizin)
2018
201831. An investigation of the relationship between the altruism levels, communication skills and problem solving skills of the elementary education and secondary education teachers
Aslan H., Kumcağız H., Alakuş K.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.8, sa.4, ss.707-728, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2018
201832. Lise öğretmenlerinin bireyselyenilikçilik özelliklerininçeşitli değişkenlere göreincelenmesi
ASLAN H., KESİK F.
InternationalJournal of Human Sciences , cilt.15, sa.4, ss.2212-2228, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201833. The relationship between perceived social support and organizational commitment levels of primary and secondary school teachers
Tuna S. K., Aslan H.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.5, ss.983-993, 2018 (Scopus)
2018
201834. Okulda Örgütsel Depresyon
SAĞIR M., GÖKSOY S., ASLAN H.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.55-68, 2018 (TRDizin)
2018
201835. Denetime İlişkin Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
GÜNDÜZ Y., ELMA C., ASLAN H.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.0, sa.28, ss.31-59, 2018 (TRDizin)
2018
201836. The Opinions of Teachers About the Innovation Level of Their Schools
ASLAN H., KESİK F., ELMA C.
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES , cilt.6, sa.6, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201837. Okulda Örgütsel Deprasyon
GÖKSOY S., SAĞIR M., ASLAN H.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.55-68, 2018 (TRDizin)
2018
201838. The opinions of teachers about the innovative level of their schools.
Kesik F., ASLAN H., ELMA C.
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES , cilt.6, sa.6, ss.134-146, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201839. Denetime ilişkin tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
GÜNDÜZ Y., ELMA C., ASLAN H.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , cilt.28, ss.31-59, 2018 (TRDizin)
2017
201740. İLKOKUL, ORTAOKUL VE LİSELERDE GÖREV YAPMAKTA OLAN ÖĞRETMENLERİN POLİTİK BECERİ DÜZEYLERİ
ASLAN H., Pektaş V.
Bilimsel Eğitim Araştırmaları , cilt.1, sa.1, ss.85-100, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201741. ORTAOKUL VE LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL SİNİZM İLE TÜKLENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Amasralı A., ASLAN H.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.43, ss.64-92, 2017 (TRDizin)
2017
201742. Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Öz-Yeterlik Algılarınınİncelenmesi
ASLAN H., Doğan Ü.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.172-192, 2017 (TRDizin)
2017
201743. Hedef Kuramı Kapsamında Beklenen ve Gerçekleşen Yönetici Davranışları
ASLAN H., GÖKSOY S.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.17, sa.1, ss.32-47, 2017 (TRDizin)
2017
201744. Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerileri ile Bireylerarası Çatışmaları Yönetme Biçimleri Arasındaki İlişki
ASLAN H., ELMA C., KIROĞLU M. K.
Journal of Human Sciences , cilt.14, sa.1, ss.609-623, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201645. Özel Eğitim Kurumlarında Çalışan Müdürlerin Hizmetkâr Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Adanmışlık Düzeyleri Arasındaki İlişki
DOĞAN Ü., ASLAN H.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.51-68, 2016 (TRDizin)
2016
201646. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN DEVAM ETTİKLERİ OKULLARI İLE BİLİM VE SANAT MERKEZİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI: KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI
ASLAN H., DOĞAN Ü.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.335-350, 2016 (TRDizin)
2016
201647. Yenilikçi Okul Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ASLAN H., KESİK F.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.22, sa.4, ss.463-482, 2016 (TRDizin)
2014
201448. İlk ve ortaokul öğretmenlerinin etik duyarlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Sinop ili örneği
DEMİRBOLAT A., ASLAN H.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi ULUSLARARASI E- DERGİ , cilt.4, sa.1, ss.187-206, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201449. Okul müdürlerinin liderlik standartlarının geliştirilmesi
ASLAN H., Karip E.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.20, sa.3, 2014 (TRDizin)
2014
201450. Bilgi iletişim teknolojilerinin denetimi
GÖKSOY S., ASLAN H.
İlköğretim Online,
, cilt.13, sa.1, ss.292-305, 2014 (Scopus)
2013
201351. Öğretmenlerin iş yerinde yalnızlıkları ve yaşam doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
YILMAZ E., ASLAN H.
PEGEM Eğitim ve Öğretim Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.59-69, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201352. The study of teachers general cynicism inclinations in terms of life satisfaction and other variables
ASLAN H., YILMAZ E.
Creative Education , cilt.9, sa.4, ss.588-591, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201353. Okul müdürlerinin resmi görev tanımlarının dışında olduğunu düşündükleri işlere ilişkin görüşleri
KOŞAR S., SEZGİN F., ASLAN H.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, 2013 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Cansu, Y. Ve Aslan, H. (2024). Öğretmenlerin Okul Yöneticilerinin Kaotik Liderlik Rollerine İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. 18-21 Eylül.
ASLAN H., CANSU Y.
Uluslararası EDU Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 18 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2024
20242. Okul Öncesi ve İlkokul Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Akran Zorbalığının Nedenleri ve Çözüm Önerileri
ASLAN H., ÖZEN Ü. H.
International Education Congress/EDUCONGRESS, 18 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. Kapsayıcı Eğitime İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri
ASLAN H., ÖZATA S.
International Education Congress/EDUCONGRESS, 18 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2023
20234. OKUL DIŞI SOSYAL ETKİNLİKLERDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR
Ergün P., ASLAN H.
Uluslararası Eğitim Kongresi / EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. Öğretmenlerin Sendika Seçimleri ve Sendikaya Üyelik Eğilimleri
ÖĞRETİCİ M. A., ASLAN H.
Uluslararası Eğitim Kongresi / EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20236. Öğretmenlik Kariyer Basamaklarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Kaplan F., ASLAN H.
Uluslararası Eğitim Kongresi / EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20237. Okul Müdürlerinin Toksik Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Dedikodu Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi”
ASLAN H., DOĞAN Ü.
Uluslararası Eğitim Kongresi / EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2020
20208. Özel Eğitim Meslek Okullarinda Engellilere Yönelik Verilen Eğitimin Etkililiği
Andiçen C., ASLAN H.
International Pegem Conference on Education/, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
20209. Mesleki ve Teknik Lise Öğrencilerinin Siber Zorbalık Düzeylerinin Bazı DeğişkenlerAçısından İncelenmesi
GÜVEN C., ASLAN H.
International Pegem Conference on Education, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
202010. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Öğretmenlerin Etik Değerlere UymaDüzeyinin Değerlendirilmesi
ASLAN M., ASLAN H.
INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE ON EDUCATION, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
202011. Öğretmenlerin Değişime Hazır Olma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısındanİncelenmesi
KESİK F., ASLAN H.
International Pegem Conference on Education, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2019
201912. Okulöncesi Eğitimde Velilerin Sınıfa Müdahalesinin ÖğretmenGörüşleri Açısından İncelenmesi5
ASLAN H., Pehlivanoğlu Can G.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.553-563, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. Okul Öncesi Öğretmenlerinin İşyeri Arkadaşlığına İlişkinGörüşlerinin İncelenmesi
ASLAN H., Sarıtaş F.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.537-552, (Tam Metin Bildiri)
2019
201914. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Genel Öz YeterliliklerininBelirlenmesi
ASLAN H., Arslan Köylü Ş.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.564-572, (Tam Metin Bildiri)
2019
201915. MEB Taşra Teşkilatı Şube Müdürlerinin Yaşadığı Sorunlar
ASLAN H., Bulucu S.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. Öğrenci Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
ASLAN H., Yıldız B.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201917. İlkokul Ve Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmen GörüşlerineGöre Yöneticilerin Kriz Çözme Becerileri
ASLAN H., SARI T.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201818. OKUL ÖNCESİ ADAY ÖĞRETMENLERİN GÖREVE BAŞLADIKLARINDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
ASLAN H., TÜRK B.
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201819. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BARINDIKLARI YERE GÖRE YAŞAM DOYUMU (KIRGIZİSTAN ÖRNEĞİ)
GÖKALP M., GÜNDÜZ Y., ASLAN H., DURAN V.
3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2018, ss.169, (Özet Bildiri)
2018
201820. Lise Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerineİlişkin Algıları
ASLAN H., KESİK F., DOĞAN Ü.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi /, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201821. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Müdürlerinde Algıladıkları Öğretimsel Liderlik Düzeylerininİncelenmesi
ASLAN H., Doğan Ü., KIROĞLU M. K.
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201822. Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Kadın Yöneticilere KarşıTutumlarının Değerlendirilmesi,
ASLAN H., Erözyürek A.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
201723. Oyun Kavramına Yönelik Farklı Kuşakların Metaforik Algıları
ASLAN H., ASLAN D., Koyuncu A.
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongremize (Education Research and Teacher Education Congress/ERTE Congress ), 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. ADAY ÖĞRETMENLERİN KARAR SÜRECİNE KATILMA DÜZEYLERİ
ASLAN H., ASLAN D., KESİK F.
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongremize (Education Research and Teacher Education Congress/ERTE Congress ), 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. Öğretmen liderliğinin bir yordayıcısı olarak politik becerilerin incelenmesi
ÇALIK T., ASLAN H., ER E.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeyleri İle Dinleme Becerileri Arasındaki İlişki
KIROĞLU M. K., ASLAN H., ELMA C.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. Öğretmenlerin Okullarının Yenilikçilik Düzeylerine İlişkin Görüşleri
ASLAN H., Kesik F., ELMA C.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201728. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeyleri İle Bireylerarası Çatışmaları YönetmeBiçimleri Arasındaki İlişki
ELMA C., KIROĞLU M. K., ASLAN H.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201629. Rehber Öğretmen ve Rehberlik Araştırma Merkezlerinde GörevliRehberlik ve Psikolojik Danı ma Uzmanlarının OkullardakiDestek Eğitim Odası Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
ASLAN D., ASLAN H.
VI. Uluslararası Canik Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201630. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Rehber Öğretmenine İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi
ASLAN H., TOMUL E., Doğan Ü.
VI. Uluslararası Canik Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201631. Rehber Öğretmen ve Rehberlik Araştırma Merkezlerinde Görevli Rehberlşk ve Psikolojik Danışma Uzmanlarının Okullardaki Destek Eğitim Odası Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
ASLAN D., ASLAN H.
VI. Uluslararası Canik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201632. İlk ve Ortaöğretim Okullarında Verilen Ödevlere İlişkin Öğretmen Öğrenci ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
GÜNDÜZ Y., ASLAN H.
Hedefe Doğru İnsan (PDR Sempozyumu), Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.416-432, (Tam Metin Bildiri)
2016
201633. İlk ve Ortaöğretim okullarında verilen ödevlere ilişkin öğretmen öğrenci ve veli görüşlerinin incelenmesi
GÜNDÜZ Y., ASLAN H.
VI. Uluslararası Canik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201634. Okul Öncesi Öğrencilerinin İstenmeyen Davranışların Belirlenmesi Ve Bu Davranışlara Yönelik Öğretmenlerin Kullandıkları Yöntemler
ASLAN H., KAZANCI TINMAZ A.
3. Uluslararası EJER, Kongresi, 2 - 05 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201635. Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerileri ile Bireylerarası Çatışmaları Yönetme Biçimleri Arasındaki İlişki
ASLAN H., ELMA C., KIROĞLU M. K.
VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016
2016
201636. Öğretmen adaylarının dinleme becerileri ile bireyler arası çatışmaları yönetme biçimleri arasındaki ilişki
ASLAN H., ELMA C., KIROĞLU M. K.
VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201637. Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
ASLAN D., ASLAN H.
VII. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201538. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Şiddete Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
ASLAN H., Doğan Ü., Sarısoy S. S.
VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR, KKTC, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201539. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Liderlik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
ASLAN H., Doğan Ü., Yaman A.
VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR, KKTC, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201540. Aday Öğretmenlerin Performans Değerlendirme Sürecine İlişkin Maarif Müfettişleri ve Okul Müdürlerinin Görüşleri
ASLAN H., İzzet K., Mehmet A., Cevdet G.
VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR, KKTC, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201541. Eğitim Yöneticilerinin Dönüşümcü Liderlik Özelliklerinin İncelenmesi
ASLAN H., Bayram K.
VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR, KKTC, 5 - 07 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201542. Denetim Raporlarının Etkililiği
POLAT HÜSREVŞAHİ S., ASLAN H., Seyhan Sabri S.
Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201543. Öğretmenlerin Denetim ve Rehberlik Dışı Bırakılmalarının Olası Sonuçları
BOZKUŞ K., GÜNDÜZ Y., ASLAN H.
Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201544. Öğretmen Adaylarının Bilgi Enformasyon ve Epistemeye Yönelik Metaforik ve Analojik Düşünme Biçimlerinin Analizi
ASLAN H.
Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201545. Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Örgün Eğitimde Devam Ettikleri Okulları ve Bilim Sanat Merkezine İlişkim Metaforik Algıları Karşılaştırmalı Durum Çalışması
ASLAN H., Doğan Ü., Yılmaz M. M.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi) Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201546. İlkokul ve Ortaokulda Görev Yapan Öğretmenlerin Okullarının Yenilikçi Düzeylerine İlişkin Görüşleri
ASLAN H., Kesik F.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201547. Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
ASLAN H.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201448. 60-66 Aylık Yaş Grubu Öğrencilerinin Okuma-Yazma Sürecinin Değerlendirilmes
Gül İ., Aslan H., Ünal A.
6. Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, ss.56-57, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Eğitim Politikaları ve Göç
GÜL İ., ASLAN H., GÜNDÜZ Y.
Eğitim ve Göç, YALIN UÇAR MELTEM, BİREL FIRAT KIYAS, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.255-273, 2024
2022
20222. Sınıf Yönetimiyle İlgili Temel Kavramlar
ASLAN H., DOĞAN Ü.
Sınıf Yönetimi, Gül, İbrahim-Gündüz,Yüksel, Editör, Pegem Akademi, ss.1-13, 2022
2022
20223. Sınıf Ortamının Fiziksel Düzenlenmesi
ASLAN H., Baydın ASLAN A. H.
Sınıf Yönetimi, gül, ibragim;Gündüz, Yüksel, Editör, Pegem Akademi, ss.72-86, 2022
2020
20204. Öğretmenlerin İdari ve Yargısal Denerimi
ASLAN H.
Eğitim Hukuku, Tufan AYTAÇ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-166, 2020
2016
20165. ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYONUNDA OKUL MÜDÜRLERİNİN YAKLAŞIM ŞEKİLLERİ
ASLAN H., DOĞAN Ü.
Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Araryışı E Kitap, Özcan Demirel, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, ss.1199-1206, 2016