Publications & Works

Articles Published in Other Journals 36
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 17

Okuduğunu Anlama Seviyesinin Ölçümünde Boşluk Tamamlama Testleri

Uluslararası Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Turkey, 4 - 06 October 2024, pp.160-161, (Summary Text)

Polonya’daki Türkoloji Bölümlerinde Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Çerçevesinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

International Symposium on Teaching Turkish as a Heritage and Foreign Language, Brüksel, Belgium, 26 - 27 September 2023, (Summary Text)

Contribution of Pragmatics to Language Teaching

The Sixth International Congress of Turkology “Studies on the Turkic World – Multidisciplinary Perspectives”, Varşova, Poland, 19 September 2022, pp.42, (Summary Text)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Eğilimlerinin İncelenmesi

XI Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Samsun, Turkey, 16 - 18 October 2019, pp.1558-1565, (Full Text)

Türkçe Öğrenenlerin Okuma Kaygısı Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

100. Yıl Uluslararası Eğitim Sempozyumu, Samsun, Turkey, 26 - 28 October 2019, (Summary Text)

İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Başvurdukları Dil Öğrenme Stratejileri ile Dil Öğrenme Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İzmir, Turkey, 3 - 05 October 2019, (Summary Text)

Türkçe Öğretiminde Kullanılan Dil Öğretim Setlerinin Mecazlar Bakımından Karşılaştırılması

5.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Macedonia, 27 - 30 June 2019, pp.1009-1015, (Full Text)

Okuduğunu Anlama Becerisi ile Okuma Kaygısı Arasındaki İlişki ve Bunları Etkileyen Bazı Faktörler

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Kudus, Indonesia, 23 - 25 March 2018, (Summary Text)

Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Kullandıkları Kelime Öğrenme Stratejilerinin Belirlenmesi

1st InternationalBlack Sea Conference on Language and Language Education, Samsun, Turkey, 22 - 23 September 2017, (Summary Text)

Bulgaristan’da Türkçe Eğitiminin İki Dillilik Bağlamında Değerlendirilmesi

1st InternationalBlack Sea Conference on Language and Language Education, 22 - 23 September 2017, pp.75-76, (Summary Text)

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin B2 Seviyesindeki Yazım Yanlışları

1st International Congress on Social Sciences(USOS 2017), Malaga, Spain, 18 - 24 September 2017, pp.334-335, (Summary Text)

İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazı Kullanımı Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi

I.Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep, Turkey, 5 - 07 May 2016, pp.683-706, (Full Text)

How Should Grammatical Syllabus Be at A1 Level in Teaching Turkish as Foreign Language

Second International Symposium on Language Education and Teaching, University of Belgrade, Belgrade, Serbia, 25 - 28 May 2016, (Summary Text)

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Kalıp İfadeleri Kullanmadaki Yeterlilik Düzeyleri

1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi., Nevşehir, Turkey, 28 - 30 May 2015, (Summary Text)
Books 20

Türkçe Ders Kitaplarında Okunabilirlik

in: Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, MEMİŞ MUHAMMET, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.249-276, 2024

Türkçe Ders Kitaplarında Etkinlik Tasarımı

in: Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, MEMİŞ MUHAMMET, Editor, Nobel Yayınevi, pp.135-152, 2024

Türkçe Ders Kitaplarında Üst Bilişsel Beceriler

in: Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, MEMİŞ MUHAMMET, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.497-522, 2024

Türkçe Ders Kitapları ve Öğrenme Yaklaşımları

in: Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, MEMİŞ MUHAMMET, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.463-496, 2024

Türkçe Ders Kitaplarıyla İlgili Sorunlar ve Çözüm Önerileri

in: Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, MEMİŞ MUHAMMET, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.615-646, 2024

Türkçe Ders Kitaplarında Etkinlik Tasarımı

in: Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, MEMİŞ MUHAMMET, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.135-153, 2024

(A2) Eylem + -dıktan sonra / Eylem + -madan önce

in: Yabancılara Türkçe Öğretiminde Etkinlikler A1-A2, Akkaya Nevin, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.305-312, 2023

Türkçe Öğretiminde Dijital Oyunların Kullanımı

in: Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, Bahadır Gülbahar, Mesut Gün, İlhami Kaya, Editor, Eğitim Yayınevi, Ankara, pp.379-406, 2023

(A1) Var-Yok

in: Yabancılara Türkçe Öğretiminde Etkinlikler A1-A2, Akkaya Nevin, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.55-62, 2023

Türkçe Öğretiminde Dijital Oyunların Kullanımı

in: Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, Gülbahar Bahadır, Gün Mesut, Kaya İlhami, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.379-406, 2023

Polonya’da Türk Dili Öğretimi Çalışmaları

in: Yurt Dışında Türkoloji ve Türkçe Öğretimi 3: Dünyada Türkçe Öğretimi, Yakup YILMAZ,Önder ÇANGAL, Editor, RumeliYA, Kırklareli, pp.215-235, 2023

İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Başvurdukları Dil Öğrenme Stratejileri ile Dil Öğrenme Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

in: Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, İşeri Kamil, Çetin Betül, Editor, Türk Dil Kurumu, Ankara, pp.381-395, 2022

Dil ve Konuşma Bozuklukları

in: Konuşma Eğitimi, Gün Mesut, Memiş Muhammet, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.125-170, 2022

Yazma Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme

in: Yazma Eğitimi, Öztürk İsmail Yavuz, Memiş Muhammet, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.349-438, 2022

Sözcük Öğretimi: Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler

in: Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Karagöl, Efecan, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.271-316, 2021

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Öğrenme Ortamları

in: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Adem İşcan, Sami Baskın, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.63-84, 2020

Türkçe Eğitiminde Okuma Eğitimi

in: Türkçe Eğitimine Genel Bir Bakış, Ahmet Zeki Güven, Editor, Pegem Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.81-139, 2020

Türkçe Öğretiminin Amacı ve Temel İlkeleri

in: Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Fulya Topçuoğlu Ünal, Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.23-46, 2019