Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
2
Articles Published in Other Journals
36
Türkçe ve Sosyal Bilgiler 7. Sınıf Ders Kitaplarındaki Metinlerin Nicel Unsurlarının Karşılaştırmalı Analizi
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları ve İncelemeleri Dergisi
, vol.9, no.1, pp.33-50, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan Yeni İstanbul Setindeki Okuma Metinlerini Oluşturan Nicel Unsurların Dil Düzeyi Uyumunun İncelenmesi
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE LITERATURE AND CULTURE RESEARCHES
, vol.7, no.2, pp.334-354, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe Öğrenenlerin Konuşma ve Yazma Başarısını Artırmak İçin Kullanılabilecek Faydalı Bir Uygulama: Farklı Kelimelerle Açıklama Stratejisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.2, pp.556-574, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Two Different Implementations that Can Be Used for Increasing Listening Achievement of the Learners of Turkish
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.38, no.2, pp.107-120, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Equivalence of Reading Comprehension Sufficiency of Learners of Turkish as a Second Language
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.38, no.1, pp.253-265, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Morfolojik Farkındalık ve Morfolojik Farkındalık Eğitimi
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, vol.8, no.3, pp.1355-1368, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Impact of Derivational Morpheme Teaching on Word Derivation Skill of Learners of Turkish as Foreign Language
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.21, no.3, pp.774-791, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

The Relationship between Vocabulary Learning Strategies and Vocabulary of Learners of Turkish as Foreign or Second Language
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.13, no.4, pp.164-185, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
About the Use of word “Kara” in the Book of Dede Korkut
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.6, no.6, pp.799-807, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sürecinde Kullanılmak Üzere Geliştirilen Dil Bilgisi Materyallerinin Akademik Başarı ve Yazma Becerisi Üzerindeki Etkisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.3, pp.859-877, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ülkemizde Sivil Toplum Kuruluşlarının Çocuk Edebiyatının Gelişimine Katkıları Çocuk Vakfı Örneği
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, vol.3, no.6, pp.10-22, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Kalıp İfadeleri Kullanmadaki Yeterlilik Düzeyleri
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, vol.3, pp.1670-1681, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
17
Okuduğunu Anlama Seviyesinin Ölçümünde Boşluk Tamamlama Testleri
Uluslararası Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Turkey, 4 - 06 October 2024, pp.160-161, (Summary Text)
Contribution of Pragmatics to Language Teaching
The Sixth International Congress of Turkology “Studies on the Turkic World – Multidisciplinary Perspectives”, Varşova, Poland, 19 September 2022, pp.42, (Summary Text)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Eğilimlerinin İncelenmesi
XI Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Samsun, Turkey, 16 - 18 October 2019, pp.1558-1565, (Full Text)
Türkçe Öğrenenlerin Okuma Kaygısı Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
100. Yıl Uluslararası Eğitim Sempozyumu, Samsun, Turkey, 26 - 28 October 2019, (Summary Text)
How Should Grammatical Syllabus Be at A1 Level in Teaching Turkish as Foreign Language
Second International Symposium on Language Education and Teaching, University of Belgrade, Belgrade, Serbia, 25 - 28 May 2016, (Summary Text)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Kalıp İfadeleri Kullanmadaki Yeterlilik Düzeyleri
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi., Nevşehir, Turkey, 28 - 30 May 2015, (Summary Text)
Books
20
Türkçe ve Türk Kültürü 5. Sınıf Ders Kitabı
Millî Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2024
Türkçe Ders Kitaplarında Okunabilirlik
in: Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, MEMİŞ MUHAMMET, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.249-276, 2024
Türkçe Ders Kitaplarında Etkinlik Tasarımı
in: Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, MEMİŞ MUHAMMET, Editor, Nobel Yayınevi, pp.135-152, 2024
Türkçe Ders Kitaplarında Üst Bilişsel Beceriler
in: Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, MEMİŞ MUHAMMET, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.497-522, 2024
Türkçe Ders Kitaplarıyla İlgili Sorunlar ve Çözüm Önerileri
in: Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, MEMİŞ MUHAMMET, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.615-646, 2024
Türkçe Öğretiminde Dijital Oyunların Kullanımı
in: Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, Gülbahar Bahadır, Gün Mesut, Kaya İlhami, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.379-406, 2023
Polonya’da Türk Dili Öğretimi Çalışmaları
in: Yurt Dışında Türkoloji ve Türkçe Öğretimi 3: Dünyada Türkçe Öğretimi, Yakup YILMAZ,Önder ÇANGAL, Editor, RumeliYA, Kırklareli, pp.215-235, 2023
Dil ve Konuşma Bozuklukları
in: Konuşma Eğitimi, Gün Mesut, Memiş Muhammet, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.125-170, 2022
Yazma Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
in: Yazma Eğitimi, Öztürk İsmail Yavuz, Memiş Muhammet, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.349-438, 2022
Yabancılara Türkçe Öğretiminin Güncel Sorunları
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2021
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Öğrenme Ortamları
in: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Adem İşcan, Sami Baskın, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.63-84, 2020
Türkçe Eğitiminde Okuma Eğitimi
in: Türkçe Eğitimine Genel Bir Bakış, Ahmet Zeki Güven, Editor, Pegem Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.81-139, 2020
Türkçe Öğretiminin Amacı ve Temel İlkeleri
in: Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Fulya Topçuoğlu Ünal, Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.23-46, 2019