Makaleler
5
Tümü (5)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
3. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulamada Karşılaştığı Güçlükler
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.127-139, 2014 (TRDizin)
4. Kaynaştırma Sınıfı Öğretmenlerinin Öğretimin Uyarlanmasına İlişkin Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.141-159, 2008 (Hakemli Dergi)
5. Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürlerinin Gönderme Tanılama Yerleştirme İzleme Ve Değerlendirmeye İlişkin Görüş Ve Önerileri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.189-206, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
1. Öğretmen Adaylarının Disleksiye İlişkin Metaforik Algıları
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.43, (Özet Bildiri)
3. Çok Ögeli Bir Strateji Tanıtımı: Akran Destekli ve Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisi
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
4. Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisinin Etkililiği
VII. International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
11. Matematikte İşlem Akıcılığının Geliştirilmesi
27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
12. Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklşımlar
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
13. Özel Eğitim Okullarında Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin Temel Matematik Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Öğretimi Konusunda Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi
IX International Conngress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. Determination of the Problems Psychological Counsellors working in Special Education Schools Experience (Özel Eğitim Okullarında Çalışan Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Problemlerin Belirlenmesi)
VI. International Canik Symposium (VI. Uluslararası Canik Sempozyumu), 5 - 07 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
15. Matematikte İşlem Akıcılığını Artırmaya Yönelik Yapılan Çalışmaların Analizi
Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
16. Matematik İşlem Akıcılığını Artırmaya Yönelik Yapılan Araştırmaların Analizi
International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
17. Özel Gereksinimli Çocuğa Sahip Annelerin Özbakım Becerilerinde Ebeveyn Destek Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslarası Kongre, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
18. Eşzamanlı ipucu ile Matematik Performansı Düşük Bir Öğrenciye Çarpım Tablosunu Ezbere Söyleme Becerilerinin Öğretimi
Uluslararası Özel eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
19. Using Simultaneous Prompting to Teach Memorize the Mutiplication Tables to Student with Low Math Performing (Eşzamanlı ipucu ile Matematik Performansı Düşük Bir Öğrenciye Çarpım Tablosunu Ezbere Söyleme Becerilerinin Öğretimi)
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 - 15 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
20. Determination of Mainstream Clasroom Teacher Work on the Ability to Acqisition Academic and Fluency Basic Math Skills (Kaynaştırma Sınıfı Öğretmenlerinin Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi ve Akıcılık Kazandırma Konusunda Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi)
lmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 Mayıs - 15 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
21. Using Direct Teaching Model to Acquire the Object Counting Skill to Student With Autizm Otizmli Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli İle Nesne Sayma Becerisi Kazandırma
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
22. Matematik Performansı Düşük Öğrencide Toplama İşlemini Yapma Akıcılığını Artırmaya Yönelik Örnek Uygulama Keşfet Kopyala Karşılaştır (Cover Copy Compare)
25. Ulusal öZEL Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen adaylarının otizmin nedenleri tanılanması ve erken müdahale yöntemleri hakkındaki bilgilerinin değerlendirilmesi Evaluation of teacher candidates knowledge about causes and diagnosis of autism and early intervention approaches
III. Child Development and Education Congress (with International Participation and Early Intervention Focus), Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015
24. Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerde Okuma Hızını Artırmada Kendini İzleme Tekniğinin Etkililiği
23. Ulusal Özel eğitim Kongresi., Bolu, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
25. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulamada Karşılaştığı Güçlükler
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
26. Kaynaştırma Sınıf Öğretmenlerinin Tanılama Yerleştirme ve İzlemeye İlişkin Görüş ve Önerileri
Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
27. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Teknoloji Kullanımı
22. Ulusal Özel eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
2. Kaynaştırma/Bütünleştirme Uygulamaları
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Vural Murat, Barut Yaşar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.203-216, 2021
3. Dil ve Konuşma Bozukluğu Olan Bireyler
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Vural Murat, Barut Yaşar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.89-102, 2021
6. Dört İşlem Becerileri: Toplama ve Çıkarma
Özel Eğitimde Matematik, Alptekin Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.141-187, 2019
7. Dört İşlem Becerileri: Çarpma ve Bölme
Özel Eğitimde Matematik, Alptekin Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.191-229, 2019
8. Toplumsal Uyum Becerilerinin Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Doç. Dr. Hasan AVCIOĞLU, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.129-151, 2018
