Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

1. Öğretmen Adaylarının Disleksiye İlişkin Metaforik Algıları

34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.43, (Özet Bildiri)

2. Kaynaştırma/Bütünleştirme Sınıfı Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim ve Eğitim Bilişim Ağı Uygulamasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

International Symposium on Business, Economics and Education (ISBE), Ankara, Türkiye, 7 - 10 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

5. ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ GELİŞİMSEL EĞİTİM UYGULAMA VEARAŞTIRMA MERKEZİ OGEDEP PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.118, (Özet Bildiri)

7. İlkokul Çocuklarının Ev İçi Rollere İlişkin AlgılarınınÇizdikleri Resimler Üzerinden Değerlendirilmesi

ILTER Öğrenme,Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.90-100, (Tam Metin Bildiri)

8. Mesleklerin Cinsiyeti Üzerine Niteliksel Bir Çalışma: İlkokul Öğrencileri Örneği

ILTER Öğrenme,Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.101-106, (Tam Metin Bildiri)

10. Serebral Palsili Bir Çocukta Özbakım Becerilerini GeliştirmedeBobath Terapi Yöntemi Etkisinin İncelenmesi

Uluslararasi Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8-10 Kasım 2017, OndokuzMayıs Üniversitesi, Samsun, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

11. Matematikte İşlem Akıcılığının Geliştirilmesi

27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

12. Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklşımlar

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. Matematikte İşlem Akıcılığını Artırmaya Yönelik Yapılan Çalışmaların Analizi

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

16. Matematik İşlem Akıcılığını Artırmaya Yönelik Yapılan Araştırmaların Analizi

International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

21. Using Direct Teaching Model to Acquire the Object Counting Skill to Student With Autizm Otizmli Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli İle Nesne Sayma Becerisi Kazandırma

Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

25. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulamada Karşılaştığı Güçlükler

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

27. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Teknoloji Kullanımı

22. Ulusal Özel eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Öğrenme Güçlüğü ve Uyarlamalar

Özel Gereksinimli Öğrencilere Yönelik Öğretimsel Uyarlamalar, Doç. Dr. Müzeyyen ELDENİZ ÇETİN& Doç. Dr. Mehmet YAVUZ, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.295-324, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Kaynaştırma/Bütünleştirme Uygulamaları

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Vural Murat, Barut Yaşar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.203-216, 2021

3. Dil ve Konuşma Bozukluğu Olan Bireyler

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Vural Murat, Barut Yaşar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.89-102, 2021

4. Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Türkçe Öğretim Teknikleri/Stratejileri

Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu,Macid Ayhan; Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.425-453, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik İlk Okuma Yazma Öğretim Teknikleri/Stratejileri

Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan,Anılan Hüseyin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.212-241, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Dört İşlem Becerileri: Toplama ve Çıkarma

Özel Eğitimde Matematik, Alptekin Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.141-187, 2019

7. Dört İşlem Becerileri: Çarpma ve Bölme

Özel Eğitimde Matematik, Alptekin Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.191-229, 2019

8. Toplumsal Uyum Becerilerinin Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Doç. Dr. Hasan AVCIOĞLU, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.129-151, 2018
Metrikler

Yayın

42

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

313

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

92

Proje

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları