Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 1

1. BİR PAZARLAMA STRATEJİSİ OLARAK FEMVERTISING: TÜRKİYE’DEKİ KADIN HAZIR GİYİM MARKALARI ÖRNEĞİ

İFİG2025 - 12. Uluslararası İletişim Günleri, Baku, Azerbaycan, 16 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Reklam Mekânı Olarak Tema-Parklar

Reklam ve Mekân, YILMAZ RECEP, ALTIPARMAK BURCU, Editör, Palet Publications, Konya, ss.143-155, 2025

2. Factual and Theoretical Development of Corporate Social Responsibility

Innovative Models, Strategies and Conceptualizations in PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet Publications, Konya, ss.163-174, 2024

3. The Construction of the Social Roles Attached to Women in TV Commercials Through the Narrative

Narrative Theory and Therapy in the Post-Truth Era, Yılmaz Recep, Koç Bozkurt, Editör, IGI Global, Hershey, ss.144-160, 2022

4. Marka Konumlandırma Stratejileri Üzerinden Disneyland’ın Görsel Analizi

Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel İletişim Çalışmaları, Gündüz Kalan Özlem, Sarı Mehmet, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.221-236, 2022

5. The Inter-Narrativity of “Life”: An Analysis of Tezer Ozlu's A Journey to the Edge of Life

Handbook of Research on Narrative Interactions, RECEP YILMAZ, Editör, IGI-GLOBAL, HERSHEY, ss.106-119, 2021

6. A Brief History of Rhetoric in Narrative Advertising

Handbook of Research on Narrative Advertising, Yılmaz Recep, Editör, IGI Global, Hershey, ss.151-163, 2019
Metrikler

Yayın

10

Yayın (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

1

Açık Erişim

4