Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
FAS KRALLIĞI’NDA TÜRK DİZİLERİ ÜZERİNE NİCEL BİR ARAŞTIRMA
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, no.24, pp.15-33, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Asylum seeker perception in social media: The appearance of syrian asylum seekersin Turkish twitter accounts
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.10, no.2, pp.948-983, 2022 (Peer-Reviewed Journal)



Markaların Dijital İletişimde Emoji Kullanım Alışkanlıkları
Middle Black Sea Journal of Communicatian Studies
, vol.7, no.1, pp.101-114, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Rusya’da Çarlık Döneminde Reklam ve Reklam Araçları
SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
, vol.6, no.2, pp.64-71, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of the Relationship between Influencers and Generation Z in the Context of Uses and Gratifications Theory
SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
, vol.12, no.31, pp.955-971, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Fijital (Phygital) Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme: Amazon Go Örneği
Middle Black Sea Journal of Communicatian Studies
, vol.5, no.1, pp.1-10, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Post Sovyet Kırgızistan’da Yerel Gazeteler ve Sorunları
AL-FARABİ ULUSLARARASISOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.1, no.1, pp.76-87, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İspolzovanie Novoy Media i Sosialnıx Publikasiy B Mestnıx Pecati Ha Primere Mestnıx Gazet, Publikuyemu V Amase
Kırgız Tili Cana Adabiyatı Jurnalı
, no.31, pp.125-129, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Kırgızistan da Kiril Alfabesine Geçiş Süreci ve Gazetelere Yansıması
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.38, pp.287-297, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Kırgızistan da Ulusal Gazetelerin Yapısal Analizi ve Sorunları
Türk Dünyası Kültür Araştırmaları Dergisi
, no.4, pp.63-95, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Kırgızistanda Gazetecilik Eğitimi Alan Öğrencilerin Beklentilerine Yönelik Alan Araştırması
Manas Journal of Social Studies
, vol.4, no.1, pp.13-37, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Egemendülüktön Kiyin Kırgıstandagı Reklamnın Abalı
Vestnik Kırgızskogo Nasionalnogo Universiteta İm. Cusup Balasaguna
, no.5, pp.190-194, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Bilborddorda Koş Tildüülük Cana Tuura Emes Tüşünüşülör (Bişkek misalında)
Vestnik Bişkek Gumanitardık Universiteti
, vol.2, no.25, pp.325-328, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Anlatısal Reklamda Negatif Marka Yerleştirme: Anti- Reklamoyunlar
2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleşitme, İstanbul, Turkey, 3 - 04 May 2018, pp.27-37
Post Sovyet Kırgızistan Sineması’nda Komedi Filmlerinde Marka Yerleştirme Uygulamaları
2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme, 3 - 04 May 2018, pp.64-70
Post Sovyet Kırgızistan’da Yerel Gazeteler ve Sorunları
4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES, CHINA TOADRIATIC, Gaziantep, Turkey, 12 - 14 March 2017, pp.24
Kırgız Kültüründe Renklerin İletişimsel Rolü
IV. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, 26 - 28 April 2017
Kırgızlarda Latin Alfabesi’ne Geçiş Süreci 1925 1930 ve Erkin Too Gazetesi
II.Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 20 - 22 May 2015
Sovyet Dönemi Kırgız Gazeteciliği ve Basın İlkeleri
1. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmalar Sempozyumu, Niğde, Turkey, 18 - 21 March 2014, vol.1, pp.657-674
Çalkan Karikatür ve Mizah Dergisinde Sovyet Dönemi nin Sosyal Siyasi ve Kültürel Olaylarının Yansıtılması
Gülmenin Arkeolojisi ve Medyada Mizah Konferansı, Erzurum, Turkey, 13 - 15 May 2010, pp.1037-1052
Books & Book Chapters
Markaların Pazarlama İletişiminde Yapay Zekâ Kullanımı
in: Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi, ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editor, Palet Yayınları, Konya, pp.75-100, 2024
TELEVİZYON REKLAMLARINDA ANLATIM BİÇİMLERİ
in: Televizyon Dramaları Üzerine, BOLAT NURSEL, Editor, Astana Yayınları, Ankara, pp.37-51, 2024
THE DIGITAGRATION: IMC AS A POSITIONING METHOD IN THE DIGITAL WORLD
in: INNOVATIVE MODELS, STRATEGIES AND CONCEPTUALIZATIONS IN PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editor, Palet Yayınları, Konya, pp.121-132, 2024
E-TİCARET VE YAPAY ZEKÂ
in: İletişim Bilimlerinde Yapay Zeka, Mehmet Akif Günay, Editor, Eğitim Yayınları, Konya, pp.132-150, 2023
YENİ MEDYA VE YAPAY ZEKÂ
in: İletişim Bilimlerinde Yapay Zeka, Mehmet Akif Günay, Editor, Eğitim Yayınları, Konya, pp.77-97, 2023
Chingiz Aitmatov’s Grand Narrative
in: Handbook of Research on Narrative Interactions, Recep Yılmaz, Editor, İGİ Global, Hershey PA, pp.43-62, 2021
The Aesthetics of Fear andPower in Soviet Posters
in: Handbook of Research on Aestheticization of Violence, Horror, and Power, M. Nur Erdem, Nihal Kocabay Şener, Tuğba Demir, Editor, IGI Global, Hershey PA, pp.324-346, 2020
İntegrirovannıe (Kompleksnıe) Marketingovı Ekommunikatsii
in: İntegrirovannıe Marketingovıe Kommunikatsii V Stifrovom Veke, Ömer Çakın, Erdoğan Akman, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.17-37, 2020
Post-Semiyotik Okurun İktidarı: Göstergelerin Bağlamsal Yolculuğu
in: Postlar Çağında İletişim, M. Nur Erdem, Nihal Kocabay Şener, Editor, Literatürk Akademia, Konya, pp.105-123, 2019
The Structural Transformationof Narrative Advertisingin Turkic Republics
in: Handbook of Research on Narrative Advertising, Recep Yılmaz, Editor, IGI Global, Hershey PA, pp.108-120, 2019
Global Narratives in Asian Countries
in: Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz, M. Nur Erdem, Filiz Resuloğlu, Editor, IGI, Hershey PA, pp.32-49, 2018
Transmedya Öykü Anlatımı Bağlamında Instagram Hikayeleri
in: Transmedya Hikayeciliği, Ercan AKTAN, Editor, Literaürk, pp.49-68, 2018
Reklamın Toplumsal Rolü ve Etkileri
in: İletişim Sosyolojisi, Bünyamin AYHAN, Editor, Literatürk, pp.133-149, 2018
Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri
in: Ürün Yerleştirme Uygulamaları, Nursel Bolat, Editor, Literatürk, pp.195, 2018
Sosyal Medya Reklamcılığı
in: Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, Ömer ÇAKIN, Editor, Literatürk, Konya, pp.175-198, 2018
1 Kasım 2015 Genel Seçimleri'nde Gazete Siyasal Reklamlarının Analizi
in: 7 Haziran dan 1 Kasım a Türkiye de Siyasal İletişim Uygulamaları, Balcı Şükrü, Editor, LİTERATÜRK, Konya, pp.349-400, 2016
Reklama Cana Lokalizasiya Kırgızstan Misalında
Avrasya Press, Bishkek, 2014