Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (9)
3. The Perception of the Syrian Asylum Seekers in Turkey: Sentiment Analysis with Twitter Data
GALACTICA MEDIA-JOURNAL OF MEDIA STUDIES - GALAKTIKA MEDIA-ZHURNAL MEDIA ISSLEDOVANIJ
, cilt.5, sa.4, ss.17-42, 2023 (ESCI, Scopus)
5. Sosyal Medyada Sığınmacı Algısı: Suriyeli Sığınmacıların Türkçe Twitter Hesaplarında Görünümü
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.948-983, 2022 (TRDizin)
7. Rusya’da Çarlık Döneminde Reklam ve Reklam Araçları
SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
, cilt.6, sa.2, ss.64-71, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Fijital (Phygital) Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme: Amazon Go Örneği
Middle Black Sea Journal of Communicatian Studies
, cilt.5, sa.1, ss.1-10, 2020 (Hakemli Dergi)
10. İspolzovanie Novoy Media i Sosialnıx Publikasiy B Mestnıx Pecati Ha Primere Mestnıx Gazet, Publikuyemu V Amase
Kırgız Tili Cana Adabiyatı Jurnalı
, sa.31, ss.125-129, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Post Sovyet Kırgızistan’da Yerel Gazeteler ve Sorunları
AL-FARABİ ULUSLARARASISOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.1, sa.1, ss.76-87, 2017 (Hakemli Dergi)
13. Kırgızistan da Kiril Alfabesine Geçiş Süreci ve Gazetelere Yansıması
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.38, ss.287-297, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Kırgızistan da Ulusal Gazetelerin Yapısal Analizi ve Sorunları
Türk Dünyası Kültür Araştırmaları Dergisi
, sa.4, ss.63-95, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Kırgızistanda Gazetecilik Eğitimi Alan Öğrencilerin Beklentilerine Yönelik Alan Araştırması
Manas Journal of Social Studies
, cilt.4, sa.1, ss.13-37, 2015 (Hakemli Dergi)
16. Bilborddorda Koş Tildüülük Cana Tuura Emes Tüşünüşülör (Bişkek misalında)
Vestnik Bişkek Gumanitardık Universiteti
, cilt.2, sa.25, ss.325-328, 2013 (Hakemli Dergi)
17. Egemendülüktön Kiyin Kırgıstandagı Reklamnın Abalı
Vestnik Kırgızskogo Nasionalnogo Universiteta İm. Cusup Balasaguna
, sa.5, ss.190-194, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
3. Post Sovyet Kırgızistan Sineması’nda Komedi Filmlerinde Marka Yerleştirme Uygulamaları
2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.64-70, (Tam Metin Bildiri)
4. Anlatısal Reklamda Negatif Marka Yerleştirme: Anti- Reklamoyunlar
2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleşitme, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.27-37, (Tam Metin Bildiri)
6. Post Sovyet Kırgızistan’da Yerel Gazeteler ve Sorunları
4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES, CHINA TOADRIATIC, Gaziantep, Türkiye, 12 - 14 Mart 2017, ss.24, (Özet Bildiri)
7. Kırgız Kültüründe Renklerin İletişimsel Rolü
IV. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, 26 - 28 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
8. Kırgızlarda Latin Alfabesi’ne Geçiş Süreci 1925 1930 ve Erkin Too Gazetesi
II.Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
9. Sovyet Dönemi Kırgız Gazeteciliği ve Basın İlkeleri
1. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmalar Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 18 - 21 Mart 2014, cilt.1, ss.657-674, (Tam Metin Bildiri)
11. Çalkan Karikatür ve Mizah Dergisinde Sovyet Dönemi nin Sosyal Siyasi ve Kültürel Olaylarının Yansıtılması
Gülmenin Arkeolojisi ve Medyada Mizah Konferansı, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1037-1052, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
25
4. THE DIGITAGRATION: IMC AS A POSITIONING METHOD IN THE DIGITAL WORLD
INNOVATIVE MODELS, STRATEGIES AND CONCEPTUALIZATIONS IN PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.121-132, 2024
5. Markaların Pazarlama İletişiminde Yapay Zekâ Kullanımı
Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi, ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.75-100, 2024
6. TELEVİZYON REKLAMLARINDA ANLATIM BİÇİMLERİ
Televizyon Dramaları Üzerine, BOLAT NURSEL, Editör, Astana Yayınları, Ankara, ss.37-51, 2024
7. E-TİCARET VE YAPAY ZEKÂ
İletişim Bilimlerinde Yapay Zeka, Mehmet Akif Günay, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.132-150, 2023
8. YENİ MEDYA VE YAPAY ZEKÂ
İletişim Bilimlerinde Yapay Zeka, Mehmet Akif Günay, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.77-97, 2023
11. Chingiz Aitmatov’s Grand Narrative
Handbook of Research on Narrative Interactions, Recep Yılmaz, Editör, İGİ Global, Hershey PA, ss.43-62, 2021
12. İntegrirovannıe (Kompleksnıe) Marketingovı Ekommunikatsii
İntegrirovannıe Marketingovıe Kommunikatsii V Stifrovom Veke, Ömer Çakın, Erdoğan Akman, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.17-37, 2020
13. The Aesthetics of Fear andPower in Soviet Posters
Handbook of Research on Aestheticization of Violence, Horror, and Power, M. Nur Erdem, Nihal Kocabay Şener, Tuğba Demir, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.324-346, 2020
14. Post-Semiyotik Okurun İktidarı: Göstergelerin Bağlamsal Yolculuğu
Postlar Çağında İletişim, M. Nur Erdem, Nihal Kocabay Şener, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.105-123, 2019
15. The Structural Transformationof Narrative Advertisingin Turkic Republics
Handbook of Research on Narrative Advertising, Recep Yılmaz, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.108-120, 2019
16. Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri
Ürün Yerleştirme Uygulamaları, Nursel Bolat, Editör, Literatürk, ss.195, 2018
17. Reklamın Toplumsal Rolü ve Etkileri
İletişim Sosyolojisi, Bünyamin AYHAN, Editör, Literatürk, ss.133-149, 2018
19. Transmedya Öykü Anlatımı Bağlamında Instagram Hikayeleri
Transmedya Hikayeciliği, Ercan AKTAN, Editör, Literaürk, ss.49-68, 2018
20. Global Narratives in Asian Countries
Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz, M. Nur Erdem, Filiz Resuloğlu, Editör, IGI, Hershey PA, ss.32-49, 2018
23. Sosyal Medya Reklamcılığı
Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, Ömer ÇAKIN, Editör, Literatürk, Konya, ss.175-198, 2018
24. 1 Kasım 2015 Genel Seçimleri'nde Gazete Siyasal Reklamlarının Analizi
7 Haziran dan 1 Kasım a Türkiye de Siyasal İletişim Uygulamaları, Balcı Şükrü, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.349-400, 2016
25. Reklama Cana Lokalizasiya Kırgızstan Misalında
Avrasya Press, Bishkek, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
1
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scholar)
120
H-İndeks (Scholar)
7
Atıf (TrDizin)
16
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
1
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
69
Toplam Atıf Sayısı
87
Proje
2
Tez Danışmanlığı
2