Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Türkiye’nin En İyi 100 Markasının Pazarlama Stratejisi Olarak Instagram

1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı, Gaziantep, Türkiye, 06 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2. Sovyet Dönemi Propaganda Afişlerine Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi

III. International Congress on Cultural Heritage and Tourism / Events, Bishkek, Kırgızistan, 17 - 19 Eylül 2019, cilt.1, ss.103-114, (Tam Metin Bildiri)

3. Post Sovyet Kırgızistan Sineması’nda Komedi Filmlerinde Marka Yerleştirme Uygulamaları

2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.64-70, (Tam Metin Bildiri)

4. Anlatısal Reklamda Negatif Marka Yerleştirme: Anti- Reklamoyunlar

2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleşitme, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.27-37, (Tam Metin Bildiri)

5. Turizm Çalışanlarının Kendi Firmalarının Tanıtımında SosyalMedya Kullanımı Üzerine Bir Araştırma

3. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI TURİZM SEMPOZYUMU, Bishkek, Kırgızistan, 20 - 22 Nisan 2017, ss.652-665, (Tam Metin Bildiri)

6. Post Sovyet Kırgızistan’da Yerel Gazeteler ve Sorunları

4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES, CHINA TOADRIATIC, Gaziantep, Türkiye, 12 - 14 Mart 2017, ss.24, (Özet Bildiri)

7. Kırgız Kültüründe Renklerin İletişimsel Rolü

IV. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, 26 - 28 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

8. Kırgızlarda Latin Alfabesi’ne Geçiş Süreci 1925 1930 ve Erkin Too Gazetesi

II.Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

9. Sovyet Dönemi Kırgız Gazeteciliği ve Basın İlkeleri

1. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmalar Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 18 - 21 Mart 2014, cilt.1, ss.657-674, (Tam Metin Bildiri)

10. Local Advertising Practices Of Global Brands Coca Cola Advertisements In Kyrgyzstan

II. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 2 - 04 Mayıs 2012, cilt.1, ss.275-283, (Tam Metin Bildiri)

11. Çalkan Karikatür ve Mizah Dergisinde Sovyet Dönemi nin Sosyal Siyasi ve Kültürel Olaylarının Yansıtılması

Gülmenin Arkeolojisi ve Medyada Mizah Konferansı, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1037-1052, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 25

1. REKLAMDA MEKÂNIN GLOKAL DÖNÜŞÜMÜ

Reklam ve Mekan, YILMAZ RECEP, ALTIPARMAK BURCU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.171-186, 2025

2. Television and Digital Platform Series in Turkey: A Structural and Content-Based Comparison

Innovative Applications and Changing Framework in Digital Broadcasting, BOLAT NURSEL, Editör, IGI Yayınları, Hershey PA, ss.59-86, 2025

3. REKLAM MEKÂNI OLARAK SOSYAL MEDYANIN GELİŞİM SÜRECİ

REKLAM VE MEKÂN, YILMAZ RECEP, ALTIPARMAK BURCU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.121-142, 2025

4. THE DIGITAGRATION: IMC AS A POSITIONING METHOD IN THE DIGITAL WORLD

INNOVATIVE MODELS, STRATEGIES AND CONCEPTUALIZATIONS IN PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.121-132, 2024

5. Markaların Pazarlama İletişiminde Yapay Zekâ Kullanımı

Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi, ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.75-100, 2024

6. TELEVİZYON REKLAMLARINDA ANLATIM BİÇİMLERİ

Televizyon Dramaları Üzerine, BOLAT NURSEL, Editör, Astana Yayınları, Ankara, ss.37-51, 2024

7. E-TİCARET VE YAPAY ZEKÂ

İletişim Bilimlerinde Yapay Zeka, Mehmet Akif Günay, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.132-150, 2023

8. YENİ MEDYA VE YAPAY ZEKÂ

İletişim Bilimlerinde Yapay Zeka, Mehmet Akif Günay, Editör, Eğitim Yayınları, Konya, ss.77-97, 2023

9. Dijital Oyunlar Fijital Deneyim Alanları

Game-Vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam, M. Nur Erdem, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.118-134, 2022

10. Archetypes of Otherness: An Investigation of the Narrative Structures of Posters in the Construction of Soviet Ideology

Narrative Theory and Therapy in the Post-Truth Era, Recep Yılmaz, Bozkurt Koç, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.26-42, 2022

11. Chingiz Aitmatov’s Grand Narrative

Handbook of Research on Narrative Interactions, Recep Yılmaz, Editör, İGİ Global, Hershey PA, ss.43-62, 2021

12. İntegrirovannıe (Kompleksnıe) Marketingovı Ekommunikatsii

İntegrirovannıe Marketingovıe Kommunikatsii V Stifrovom Veke, Ömer Çakın, Erdoğan Akman, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.17-37, 2020

13. The Aesthetics of Fear andPower in Soviet Posters

Handbook of Research on Aestheticization of Violence, Horror, and Power, M. Nur Erdem, Nihal Kocabay Şener, Tuğba Demir, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.324-346, 2020

14. Post-Semiyotik Okurun İktidarı: Göstergelerin Bağlamsal Yolculuğu

Postlar Çağında İletişim, M. Nur Erdem, Nihal Kocabay Şener, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.105-123, 2019

15. The Structural Transformationof Narrative Advertisingin Turkic Republics

Handbook of Research on Narrative Advertising, Recep Yılmaz, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.108-120, 2019

16. Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri

Ürün Yerleştirme Uygulamaları, Nursel Bolat, Editör, Literatürk, ss.195, 2018

17. Reklamın Toplumsal Rolü ve Etkileri

İletişim Sosyolojisi, Bünyamin AYHAN, Editör, Literatürk, ss.133-149, 2018

18. Sosyal Medya Reklamcılığı ve Dijital Mecra Etkileşimleri

Dijital Kültür ve İletişim, Veysel Çakmak- Selahattin Çavuş, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.175-202, 2018

19. Transmedya Öykü Anlatımı Bağlamında Instagram Hikayeleri

Transmedya Hikayeciliği, Ercan AKTAN, Editör, Literaürk, ss.49-68, 2018

20. Global Narratives in Asian Countries

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz, M. Nur Erdem, Filiz Resuloğlu, Editör, IGI, Hershey PA, ss.32-49, 2018

21. Sosyal Medyada Şiddet ve Şiddet İçerikli Paylaşımlara Yönelik Bir Çalışma

Sanal Alem/ Medya Şiddeti ve Doğurduğu Sosyal Travmalar, Adem Solak- Nurten Sargın, Editör, HEGEM, Ankara, ss.337-347, 2018

22. Televizyon Dizilerinde Bir Pazarlama Motifi Olarak ’Şiddet’: Sen Anlat Karadeniz Dizisi Örneği

Sanal Alem/Medya Şiddeti ve Doğurduğu Sosyal Travmalar, Adem Solak- Nurten Sargın, Editör, HEGEM, Ankara, ss.318-336, 2018

23. Sosyal Medya Reklamcılığı

Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, Ömer ÇAKIN, Editör, Literatürk, Konya, ss.175-198, 2018

24. 1 Kasım 2015 Genel Seçimleri'nde Gazete Siyasal Reklamlarının Analizi

7 Haziran dan 1 Kasım a Türkiye de Siyasal İletişim Uygulamaları, Balcı Şükrü, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.349-400, 2016
Metrikler

Yayın

54

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

120

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

69

Toplam Atıf Sayısı

87

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları