Yayınlar & Eserler

Makaleler 2
Tümü (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 2

1. Akaryakıt İşletmelerinde Kurumsal İletişim Göstergeleri: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Odaklı Bir Değerlendirme

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi, Mersin, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2. Y Kuşağı Çalışanlarda Dinleme Ve Empati Becerisi İşyeri Kıskançlığını Azaltır Mı?

II. ULUSLARARASI SOSYAL ve HUKUK ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

1. Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Markaların Pazarlama İletişimleri

Marka Yönetiminde Güncel Uygulamalar, AKTUĞLU IŞIL, Editör, Cem Yayınevi, İzmir, ss.235-264, 2025

2. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kurumsal İtibar İlişkisi Üzerine Bir Değerlendirme

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanında Akademik Çalışmalar- III (2024 /3), SİNA Ayşen, Editör, Artikel Akademi Yayınları, Ankara, ss.247-260, 2024

3. Akaryakıt İşletmelerinde Kurumsal İletişim Göstergeleri: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Odaklı Bir Değerlendirme

Sosyal Bilimlerde Dijitalleşmeye Yönelik Akademik Araştırmalar, GÜRSOY İpek, ÇİÇEK Ercan, Editör, PA Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.1-31, 2024

4. Türkiye’den Yapılan Nitelikli İnsan Kaynağı Göçü ve Sosyal Medyanın Rolü

İşletmecilikte Güncel Konular II, KARAVELİOĞLU CEREN, Editör, Özgür Yayınları, ss.19-39, 2024

5. Yaratıcılık ve İkna

Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler, SAĞLAM Murat, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.35-45, 2024

6. Yeni Medya ve Kurumsal İtibar Yönetimi

Yeni Medya ve Halkla İlişkiler - Kavramsal Çerçeve ve Uygulama Örnekleriyle, BÜDÜN AYDIN Esra, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.121-142, 2023

7. Dönüşümcü Liderlik Yaklaşımı: Çalışma Ortamındaki Görünümüne Yönelik Bir Araştırma

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanında Akademik Çalışmalar - VIII (2023/8), ERKASAP Ahmet, Editör, Artikel Akademi Yayınları, İstanbul, ss.137-170, 2023

8. Postmodern Tüketici Bağlamında Hedonizm Eğilimi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanında Akademik Çalışmalar - VI 2023 / 6, KILIÇ Sibel, Editör, Artikel Akademi Yayınları, İstanbul, ss.301-316, 2023

9. Örgüt Kültürü Temelinde Kurumlarda Örgütsel Vatandaşlık Davranışı

Medya ve Kültür Odağında İletişim, ER Eda, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.183-199, 2023

10. Yenilikçi Kültür Bağlamında Kurumsal Girişimcilik

Dijital Girişimcilik, Yenilikçilik ve Ar-Ge Çalışmaları, Demiryürek Kürşat, Kahramanoğlu Ali, Abacı Nur İlkay, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.107-125, 2022
Metrikler

Yayın

14

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Toplam Atıf Sayısı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları