Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (14)
5. 2018 Kuvvet ve hareket ünitesinin bilgisayar destekli öğretiminde Algodoo kullanımı
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.4, sa.1, ss.138-149, 2018 (Hakemli Dergi)
6. Science High School Students and Teachers’ Opinions About The STEM Applications on The Subject of Energy
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.5, ss.1643-1656, 2017 (Hakemli Dergi)
7. Canlılar Dünyasını Gezelim ve Tanıyalım Ünitesi Çerçevesinde Yapılan İnformal Uygulamalar İle İlgili Öğretmen Görüşleri
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.2, ss.583-594, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.1, ss.345-355, 2017 (Hakemli Dergi)
13. The Effect of STEM Applications On Students Science Engineering
Participatory Educational Research
, sa.2016, ss.195-207, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Assessment Of Stem Applicatons In Terms of Students Opinions
.. Participatory Educational Research
, sa.2016, ss.161-169, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Fen Öğretmeni Adaylarına Yönelik Yenilenebilir EnerjiKaynakları Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Eğitim Bilimleri araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.269-289, 2013 (Hakemli Dergi)
17. The Using of the Teaching Methods and Techniques by Science and Technology Teachers and Class Teachers
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.7, sa.2, ss.82-91, 2012 (Hakemli Dergi)
18. Asitler Ve Bazlar Konusunun Bilgisayar Destekli Öğretiminin Kalıcı Öğrenme Ve Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, sa.7, ss.21-36, 2011 (Hakemli Dergi)
22. İlköğretim müfredatındaki hayat bilgisi derslerinin, öğrencileri fen öğrenmeye hazırlamadaki etkileri
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.2007, sa.33, ss.169-180, 2007 (SSCI, TRDizin)
26. Genel kimya laboratuarında kimyasal denge konusunun anlaşılması ve tekrar edilmesinde V diyagramının kullanımı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.22, ss.70-75, 2006 (Hakemli Dergi)
32. İlköğretim öğrencilerinin biyoloji konularını anlama zorlukları ve nedenler
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.162-169, 2005 (Hakemli Dergi)
35. Peroxidase and IAA Oxidase Activities During Rooting in Cuttings of Three Poplar Species
Turk J Bot
, cilt.24, sa.24, ss.97-101, 2000 (Scopus)
36. Spectrophotometric determination of chlorophyll a b and total carotenoid contents of some algae species using different solvents
Turk. J. Bot
, sa.22, ss.13-17, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
2. STEM Uygulamalarının Öğrencilerin Yaşam Becerileri Üzerine Etkisi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
3. STEM Uygulamalarının Öğrenci Tasarımlarına Etkisi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
4. Enerji Konusunda Yapılan STEM Uygulamaları İle İlgili Fen Lisesi Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
4thInternational Conference on Social Sciences and Education Research(ICSER), 8 - 10 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
5. Kuvvet Ve Hareket Ünitesinin Bilgisayar Destekli Öğretiminde Algodoo Kullanımı
4th International Conference on Social Sciences and Education Research(ICSER). Ankara, Turkey, 10 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
8. HIGH SCHOOL STUDENTS HOPELESSNESS LEVELS TOWARDS PHYSICSLESSON
2nd International Conference onSocial Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
11. Fen lisesi öğrencilerinin enerji konusundaki algıları ve disiplinlerarası ilişkilendirme düzeylerinin belirlenmesi
International Conference on Social Sciences and Education Research, 29 - 31 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
12. Lise öğrencilerinin sıvıların kaldırma kuvveti konusunun öğrenilmesine yönelik hazır bulunuşluk düzeyleri ve mevcut kavram yanılgılarının belirlenmesi
International Conference on Social Sciences and Education Research, 29 - 31 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
14. Öğretmenlerin Kavram Öğretimi Kavram Yanılgılarını Saptama Ve Giderme Çalışmaları Üzerine Nitel Bir Araştırma
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
18. The perceptions and needs of scıence and primary school teachers about ınservıce traınıng III World Conference on EducationalSciences
The perceptions and needs of scıence and primary school teachers about ınservıce traınıng. III. World Conference on EducationalSciences, 03 Şubat 2011 - 07 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
21. International Conference on New Trends in EducationandTheirImplications
Öğretmenlerin alternatif değerlendirme konusundaki görüşleri ve yaptıkları uygulamalar., 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
22. The using levels of theteaching methods and technices by scıence and technology teachers and classteachers
Social and Behavioral Sciences, 2 - 06 Şubat 2009, cilt.15, ss.1092-1096, (Tam Metin Bildiri)
23. Evaluation of science and technology program according to students opinions
Social and Behavioral Sciences, 2 - 06 Şubat 2009, cilt.1, ss.1396-1401, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. Güneş Enerjisinin Yakalanması: Fotosentez
Dünyada Yaşam BİYOLOJİ, mustafa sözen, Hayri Duman, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.102-113, 2022
3. Fen Bilgisi Laboratuar Uygulamaları
Anı Yayıncılık, Ankara, 2016
4. Genel Biyoloji
Anı yayınları, Ankara, 2015
5. Fen Bilgisi Laboratuvar Deneyleri
Anı Yayıncılık, Ankara, 2006