Yayınlar & Eserler

Makaleler 36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. FEN EĞİTİMİNDE UZAKTAN VE ÇEVRİMİÇİ EĞİTİM İLE YÜZ YÜZE EĞİTİMİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

4.ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 25 Aralık 2022, cilt.1, ss.90-103, (Tam Metin Bildiri)

2. STEM Uygulamalarının Öğrencilerin Yaşam Becerileri Üzerine Etkisi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

3. STEM Uygulamalarının Öğrenci Tasarımlarına Etkisi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

4. Enerji Konusunda Yapılan STEM Uygulamaları İle İlgili Fen Lisesi Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri

4thInternational Conference on Social Sciences and Education Research(ICSER), 8 - 10 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)

5. Kuvvet Ve Hareket Ünitesinin Bilgisayar Destekli Öğretiminde Algodoo Kullanımı

4th International Conference on Social Sciences and Education Research(ICSER). Ankara, Turkey, 10 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)

8. HIGH SCHOOL STUDENTS HOPELESSNESS LEVELS TOWARDS PHYSICSLESSON

2nd International Conference onSocial Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

9. TEACHERS OPINIONS ON INFORMAL PRACTICES CONDUCTED AS PART OFTHE LET S TRAVEL AND LEARN ABOUT THE LIVING WORLD UNIT

2nd International Conference onSocial Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

10. THE EFFECTS OF CONCEPT BASED LEARNING APPROACH TOWARDSSTUDENTS ENVIRONMENTAL ATTITUDES

2nd International Conference onSocial Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

11. Fen lisesi öğrencilerinin enerji konusundaki algıları ve disiplinlerarası ilişkilendirme düzeylerinin belirlenmesi

International Conference on Social Sciences and Education Research, 29 - 31 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

13. Fen bilimleri derslerinde kitap kullanımı ve öğrenci çalışma kitaplarının öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi

International Conference on Social Sciences and Education Research, 29 Ocak - 31 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

15. Fen ve teknoloji dersinin öğretmenler tarafından uygulanması üzerine bir araştırma 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications

Fen ve teknoloji dersinin öğretmenler tarafından uygulanması üzerine bir araştırma. 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)

16. Bazı rosa türleri R canina L R hemisphaerica J Herm r heckelianaTratt Subsp orientalis nin sürgün çeliklerinde kök oluşumu ile anatomik yapı arasındaki ilişkilerin incelenmesi IX Ulusal Biyol Kong

Bazı rosa türleri (R.canina L.,R.hemisphaerica J.Herm.,r.heckelianaTratt.Subsp.orientalis)’nin sürgün çeliklerinde kök oluşumu ile anatomik yapı arasındaki ilişkilerin incelenmesi. IX. Ulusal Biyol. Kong, 11 Nisan 1988 - 13 Nisan 2011, ss.83-87, (Tam Metin Bildiri)

17. İlköğretim 8 sınıf öğrencilerinde fotosentez ve solunum konusunda oluşan kavram yanılgıları 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications

İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinde fotosentez ve solunum konusunda oluşan kavram yanılgıları. 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)

18. The perceptions and needs of scıence and primary school teachers about ınservıce traınıng III World Conference on EducationalSciences

The perceptions and needs of scıence and primary school teachers about ınservıce traınıng. III. World Conference on EducationalSciences, 03 Şubat 2011 - 07 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

19. The using levels of the teaching methods and techniques by teachers

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.1092-1096, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

20. The perceptions and needs of science and primary school teachers about in-service training

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.1102-1109, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

21. International Conference on New Trends in EducationandTheirImplications

Öğretmenlerin alternatif değerlendirme konusundaki görüşleri ve yaptıkları uygulamalar., 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

23. Evaluation of science and technology program according to students opinions

Social and Behavioral Sciences, 2 - 06 Şubat 2009, cilt.1, ss.1396-1401, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

64

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

376

Atıf (Scopus)

51

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

88

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

253

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları