-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2014 - 2019 Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2006 - 2007 Araştırma Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Rektör Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2024 - Devam Ediyor Dekan
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Bafra İşletme Fakültesi
-
2018 - 2020 Dekan Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2017 - 2020 Enstitü Müdür Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2017 - 2017 Dekan Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2016 - 2017 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
1997 - 1999 Sosyal Bilgiler Öğretmeni
İsfendiyarbey İlköğretim Okulu Kastamonu, Sosyal Bilgiler Öğretmeni
-
1995 - 1997 Sınıf Öğretmeni
Fahri Aygün İlköğretim Okulu Cide-Kastamonu, Sınıf Öğretmeni
-
Yüksek Lisans
Nicel Veri Analizi
SOSYAL BİLİMLERDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
İLKÖĞRETİMDE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
-
Lisans
Sosyal Bilgiler Öğretimi II
Sosyal Bilgiler Öğretimi I
SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ
İnsan İlişkileri ve İletişim
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Bilim Teknoloji ve Sosyal Değişme
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Belirli gün ve haftaların kutlanmasının sosyal bilgiler dersi açısından önemi ve öğretmen görüşleri
Kesten A. (Danışman)
S.GÜNEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Suriye uyruklu öğrencilerin Türk eğitim sistemine uyum süreçlerinin ailelerinin bakış açısıyla değerlendirilmesi
Kesten A. (Danışman)
M.NOYAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sosyal bilgiler dersindeki küresel eğitimle ilgili kazanımların iletişim teknolojileri kullanılarak öğretimi
-
Öğretmen görüşlerine göre yeni medya okuryazarlığı programı
Kesten A. (Danışman)
P.IŞKIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Popüler kültürün ilköğretim 8. sınıf öğrencileri üzerindeki etkilerinin öğretmen ve veli görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi (Samsun ili örneği)
Kesten A. (Danışman)
M.YAMAÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İlköğretim sosyal bilgiler dersinde müze ile eğitimin öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi: Samsun ili örneği
Kesten A. (Danışman)
Ş.EGÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Medya okuryazarlığı dersine ilişkin öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Samsun ili örneği)
Kesten A. (Danışman)
E.BÜTÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010