-
2018 - Continues
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2020 - 2022 Associate Professor
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2019 - 2021 Head of Department
Ondokuz Mayis University
-
2019 - 2021 Head of Department
Ondokuz Mayis University
-
2019 - 2019 Deputy Head of Department
Ondokuz Mayis University
-
2015 - 2019 Head of Department
Ondokuz Mayis University
-
2014 - 2018 Head of Department
Near East University
-
2016 - 2017 Öğretim Üyesi
Girne Üniversitesi
-
2015 - 2016 Öğretim Üyesi
Yeditepe Üniversitesi
-
Undergraduate Zihin Engelliler İçin Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı I
-
Undergraduate Zihinsel Yetersizlikte Disiplinlerarası Çalışma ve İşbirliği
-
Undergraduate Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretim
-
Undergraduate Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi
-
Undergraduate Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Program Geliştirme
-
Undergraduate Özel Eğitimde Fiziksel Eğitim ve Spor
-
Undergraduate KAYNAŞTIRMA VE DESTEK ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ
-
Postgraduate ÖZEL EĞİTİMDE ETKİLİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
-
Doctorate ZİHİN ENGELLİLERDE DİLİN DEĞERLENDİRİLMESİ
-
Doctorate ÖZEL EĞİTİMDE ETKİLİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE UYGULAMALARI
-
Postgraduate ÖZEL EĞİTİMDE ETKİLİ KAYNAŞTIRMA VE BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI
-
Undergraduate NORMAL SINIFLARDA ÜSTÜN ZEKÂLI VE YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ
-
Undergraduate ÜSTÜN ZEKALI ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE ÖĞRETİM PROGRAMI TASARIMI
-
Undergraduate YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ
-
Doctorate ÖZEL EĞİTİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
-
Postgraduate ZEKA, ÜSTÜN ZEKA VE YARATICILIK KURAMLAR
-
Undergraduate ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ
-
Postgraduate ÜSTÜN ZEKALILARDA EĞİTİM PROGRAMLARININ FARKLILAŞTIRILMASI
-
Undergraduate ÜSTÜN ZEKALILARIN EĞİTİMİNE GİRİŞ
-
ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN YETERLİLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (KKTC ÖRNEĞİ)
Deniz Ö. K. (Advisor)
Z.Serttaş(Student), Postgraduate, 2019 -
GÖRME ENGELLİ BİREYLERİN KURUMSAL, EKONOMİK VE PSİKOSOSYAL YÖNLERİYLE SOSYAL DIŞLANMA BOYUTLARININ BELİRLENMESİ
Deniz Ö. K. (Advisor)
Z.Arık(Student), Postgraduate, 2019 -
ÖZEL EĞİTİMDE MONTESSORİ YÖNTEMİNİN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMENLERİN YETERLİK ALGILARININ GELİŞTİRİLEN ÖLÇEK ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ
Deniz Ö. K. (Advisor)
D.Ender(Student), Postgraduate, 2019 -
Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamalarının Başarısını Etkileyen Etmenlere İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Advisor)
G.Sharipova(Student), Postgraduate, 2018 -
Özel Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Çocuk İhmal ve İstismarına Yönelik Farkındalık Düzeyleri
Deniz Ö. K. (Advisor)
T.Çalışkan(Student), Postgraduate, 2017 -
Üstün zekalı bireylerin yaşadıkları sosyal ve duygusal sorunlara yönelik psikolog görüşlerinin belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Advisor)
B.Gökaydın(Student), Postgraduate, 2017 -
Özel Eğitim Kurumlarındaki Görsel Sanat Eğitim Uygulamalarının Görsel Sanat Öğretmeni Görüşleriyle Belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Advisor)
A.Doğutaş(Student), Postgraduate, 2017 -
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Günlük Yaşam Becerilerinin Öğretiminde Video İle Model Olma Yönteminin Etkililiği
Deniz Ö. K. (Advisor)
F.Merdan(Student), Postgraduate, 2017 -
ÖĞRETMENLERİN AKRAN ARABULUCULUĞA YÖNELİK TUTUMLARI, İNANÇLARI, BECERİLERİ VE BU KONUDA GELİŞTİRİLEN HİZMETİÇİ EĞİTİM PROGRAMININ ETKİLİLİĞİ
Deniz Ö. K. (Advisor)
N.Gündüz(Student), Doctorate, 2017 -
Rehber öğretmenlerinin üstün zekâlı öğrencilere yönelik algı ve görüşlerinin belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Advisor)
H.Mavi(Student), Postgraduate, 2017 -
Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki yeterlilik algılarının belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Advisor)
N.MUTLU(Student), Postgraduate, 2016 -
Okul öncesi öğretmenlerinin, üstün yetenekli çocuklar hakkındaki algı, görüş ve eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Advisor)
Ş.GÜLKAYA(Student), Postgraduate, 2016 -
Üstün yetenekli öğrencilerin duygusal zeka ile karar verme stratejileri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
Deniz Ö. K. (Advisor)
L.ZAROĞLU(Student), Postgraduate, 2016 -
ORTAOKULLARDA TÜRKÇE DERSLERİNDE KULLANILAN ÇAĞDAŞ DEĞERLENDİRME FORMLARININ ÖĞRETMEN TUTUMLARI
Deniz Ö. K. (Advisor)
Ö.Uçar(Student), Postgraduate, 2016 -
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN, ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ALGI VE GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Deniz Ö. K. (Advisor)
J.Dinarlı(Student), Postgraduate, 2016 -
Comparison of Public and Private Schools- Teachers’ and School Principals’ Opinions in Abuja Nigeria
Deniz Ö. K. (Advisor)
T.Zabadi(Student), Postgraduate, 2015 -
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Program Geliştirme Yeterlik Algıları, Mesleki Tutumları ile Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Deniz Ö. K. (Advisor)
Z.Genç(Student), Postgraduate, 2015 -
YAPILANDIRMACI KURAM KAPSAMINDA YAZMA BECERİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Deniz Ö. K. (Advisor)
H.Çelik(Student), Postgraduate, 2015 -
7. SINIF ÖĞRENCİLERİ İLE TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖYKÜ TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Deniz Ö. K. (Advisor)
H.Kaplan(Student), Postgraduate, 2015