SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sınıf ve okul öncesi öğretmenlerin velileri eğitim sürecine katmak için yaptıkları uygulamalar
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.11-20, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının uygulamalarda karşılaştıkları etik dışı durumlar
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.267-276, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi eğitim kurumlarındaki Suriyeli sığınmacı çocukların karşılaştıkları sorunlar hakkında öğretmen görüşleri
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.72-83, 2016 (Hakemli Dergi)
Roman çocukların okula devamsızlık nedenleri ve bu durumun çocuklar üzerindeki etkileri
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.315-328, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki etik ikilemleri çözümleme biçimleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.279-287, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin algıları
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.2, ss.231-252, 2010 (Hakemli Dergi)

Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Algıları
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.2, ss.231-252, 2010 (Hakemli Dergi)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİNE İLİŞKİN ALGILARI
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.2, ss.231-252, 2010 (Hakemli Dergi)

Üniversite Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitime İlişkin Görüşleri (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği)
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.175-186, 2010 (Hakemli Dergi)

İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Medya ve Medya Okuryazarlığı Dersine İlişkin Tutumları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.27, ss.93-113, 2009 (Hakemli Dergi)

İlköğretim 7 sınıf öğrencilerinin medya ve medya okuryazarlığı dersine ilişkin tutumları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.1, ss.93-113, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Medya Okuryazarlığı Dersine İlişkin Tutumları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.27, ss.93-113, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Investigating the Changes Carried Out in Early Childhood Education Classes in line with the New Normalization Process through Teachers’ Opinions
8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 25 Mart 2021
Investigating the Impacts of the Pandemic on Children in Rural Areas Regarding Children’s Rights
8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 25 Mart 2021
Dezavantajlı Grupların Eğitimine Yönelik Bir Alanyazın Çalışması: Türkiye-Amerika Örneği
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim Alanında Öğrenim Yapmakta Olan Üniversiteler ve Bu Üniversitelerdeki Akademisyen Profillerinin İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıflarında kullandıkları geçiş stratejilerinin belirlenmesi
Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Okul yöneticilerinin bakış açısıyla uygulama öğrencisi değerlendirme sistemi
8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017
Öğretmen adaylarının uygulamalarda karşılaştıkları etik dışı durumlar
8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarinin Üstün Yetenekli Çocuklarin Özelliklerine İlişkin Görüşleri
International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017
İlkokullardaki ve anaokullarındaki oyun alanlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2017
Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuğu tanıma ve değerlendirme yöntemleri hakkındaki görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Sınıf ve okul öncesi öğretmenlerinin ev ziyaretleri hakkında görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Ana sınıfından ilkokula geçiş sürecinin öğretmen, veli ve çocuk görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Okul öncesi öğretmen ve öğretmen adaylarının kaynaştırmaya yönelik görüşlerinin karşılaştırılması
III. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, 11 - 13 Kasım 2016
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliliklerine İlişkin Algıları
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar KOngresi, 13 - 15 Ekim 2016
İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerine Göre Okul Öncesi Eğitimden İlkokula Geçiş Sürecinde Yaşananlar
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının KPSS Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavına İlişkin Görüşleri
7th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016
Özel gereksinimli çocuklar ve aileleri için geliştirilmiş erken eğitim programları
3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Ankara, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016
Üniversite öğrencilerinin motivasyonel kararlılıklarının öğrenmeye yönelik tutumları üzerindeki etkisi
. 4th World Conference on Educational and Instructional Studies, 5 - 07 Kasım 2015
The problems faced by teachers during the process of adaptation to profession and solution
. Pedagogical Action for a European Dimension in in Educator’s Induction Approaches-PAEDEIA, 21 - 23 Ekim 2015
The teachers opinion on effects of in service teacher education for their professional development
ICCI – 2015 The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015
Okul öncesi eğitim kurumlarındaki Suriyeli sığınmacı çocukların karşılaştıkları sorunlar
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2 - 05 Eylül 2015
Öğretmenlerin farklı etnik kökenden ve sosyo ekonomik sınıftan öğrencilere yönelik tutumlarının meslek etiği açısından değerlendirilmesi
Ejer Congress 2015, 2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015
Roman çocukların okula devamsızlık nedenleri ve bu durumun çocuklar üzerindeki etkileri.
Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015
Okul öncesi öğretmen adaylarının okula hazırbulunuşluk hakkındaki görüşleri
3nd World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014
Montessori ve Reggio Emillia yaklaşımlarındaki eğitimci rollerinin incelenmesi
2nd World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Sınıf öğretmeni adaylarının 4+4+4 sistemi sonrasında birinci sınıf öğretmenliği yapabilme konusundaki yeterliliklerine ilişkin algıları
International Symposium, New Issues on Teacher Education, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013
Engelli hakları ve ülkemizde engelli öğrencilerin eğitimindeki son durum
II Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013
4+4+4 eğitim sistemi sonrası ilkokula başlayan öğrencilerin ikinci sınıftaki durumları
2nd World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Hayat bilgisi dersi tutum ölçeği geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
2nd World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 7 Nisan - 09 Kasım 2013
Erkek okul öncesi öğretmen adaylarına yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki etik ikilemleri çözümleme biçimleri
3rd The International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012
Opinions of the govermental agency and non-govermental organization administrators regarding community service learning
The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010
Medya okuryazarlığı dersini alan öğrencilerin televizyon izleme alışkanlıklarının değerlendirilmesi
18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Kitaplar
Sağlık Okuryazarlığı
Yeni Maarif Modeline Uygun Eğitim Perspektifinde Yeni Okuryazarlıklar, BABA ÖZTÜRK MELEK,SEMERCİOĞLU MUHAMMED SERHAT, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.237-250, 2024
Çocuk ve Çocukluk Kavramları Işığında Çocuk Hakları
Çocuk Hakları ve Eğitimi, Mercan Uzun, E.; Özaslan, H., Editör, Hedef CS, Ankara, ss.11-26, 2023
Erken Çocukluk Eğitimine Temel Olan Düşünürler
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Dereli, Esra, Editör, Lisans Yaınevi, İstanbul, ss.45-88, 2022
Okul öncesi eğitim kurumlarında personel
Erken çocukluk eğitimine giriş, Dereli, Esra, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.259-292, 2021
ahlak gelişimi
erken çocukluk döneminde gelişim 2, Gür, Çağla, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-226, 2018
Sınıf Yönetimi Nedir?
Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Yoleri, Sibel, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-15, 2017
Education on the Rights of Children
Developments in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.427-441, 2016
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim
Kök Yayıncılık, 2008