Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

2. Investigating the Impacts of the Pandemic on Children in Rural Areas Regarding Children’s Rights

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri)

3. Oyuncak seçiminde anne-baba ve çocuk

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE 2018, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

4. Okul öncesi öğretmen adaylarının kaygıları

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE 2018, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

5. Dezavantajlı Grupların Eğitimine Yönelik Bir Alanyazın Çalışması: Türkiye-Amerika Örneği

V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen adaylarının çokkültürlülük kavramına ve çokkültürlü eğitime yönelik algıları

17. uluslararası sınıf öğretmenliği sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

7. Okullarımız ve öğretmenlerimiz ilkokul birinci sınıf öğrencileri için ne kadar hazırlar?

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

8. Sınıf ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Velileri Eğitim Sürecine Katmak İçin Yaptıkları Uygulamalar

6th World Congress on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Okul öncesi öğretmenlerinin sınıflarında kullandıkları geçiş stratejilerinin belirlenmesi

Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

11. Okul yöneticilerinin bakış açısıyla uygulama öğrencisi değerlendirme sistemi

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen adaylarının uygulamalarda karşılaştıkları etik dışı durumlar

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

13. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarinin Üstün Yetenekli Çocuklarin Özelliklerine İlişkin Görüşleri

International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. İlkokullardaki ve anaokullarındaki oyun alanlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. Sınıf ve okul öncesi öğretmenlerinin ev ziyaretleri hakkında görüşleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

21. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının KPSS Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavına İlişkin Görüşleri

7th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

23. Okul öncesi öğretmen adaylarının KPSS öğretmenlik alan bilgisi sınavına ilişkin görüşleri

7th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okula Hazırbulunuşluk Hakkındaki Görüşleri

7th International Congress on New Trends in Education, 13 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

25. Özel gereksinimli çocuklar ve aileleri için geliştirilmiş erken eğitim programları

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Ankara, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

27. The problems faced by teachers during the process of adaptation to profession and solution

. Pedagogical Action for a European Dimension in in Educator’s Induction Approaches-PAEDEIA, 21 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

28. The teachers opinion on effects of in service teacher education for their professional development

ICCI – 2015 The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

31. Roman çocukların okula devamsızlık nedenleri ve bu durumun çocuklar üzerindeki etkileri.

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

32. Okul öncesi öğretmen adaylarının okula hazırbulunuşluk hakkındaki görüşleri

3nd World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

33. Montessori ve Reggio Emillia yaklaşımlarındaki eğitimci rollerinin incelenmesi

2nd World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

35. Engelli hakları ve ülkemizde engelli öğrencilerin eğitimindeki son durum

II Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

36. 4+4+4 eğitim sistemi sonrası ilkokula başlayan öğrencilerin ikinci sınıftaki durumları

2nd World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

37. Hayat bilgisi dersi tutum ölçeği geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

2nd World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 7 Nisan - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

38. Erkek okul öncesi öğretmen adaylarına yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

39. Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki etik ikilemleri çözümleme biçimleri

3rd The International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

40. Opinions of the govermental agency and non-govermental organization administrators regarding community service learning

The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

1. Sağlık Okuryazarlığı

Yeni Maarif Modeline Uygun Eğitim Perspektifinde Yeni Okuryazarlıklar, BABA ÖZTÜRK MELEK,SEMERCİOĞLU MUHAMMED SERHAT, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.237-250, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Çocuk ve Çocukluk Kavramları Işığında Çocuk Hakları

Çocuk Hakları ve Eğitimi, Mercan Uzun,E.; Özaslan,H., Editör, Hedef CS, Ankara, ss.11-26, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Erken Çocukluk Eğitimine Temel Olan Düşünürler

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Dereli,Esra, Editör, Lisans Yaınevi, İstanbul, ss.45-88, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Okul öncesi eğitim kurumlarında personel

Erken çocukluk eğitimine giriş, Dereli,Esra, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.259-292, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Okul Öncesi Kurumlarına Devam Eden Mülteci Çocukların Sosyal-Duygusal Gelişimleri

Zorunlu Göçler ve Doğurduğu Sosyal Travmalar, Özpolat,V., Editör, HEGEM Yayınları, Ankara, ss.264-294, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

6. ahlak gelişimi

Erken çocukluk döneminde gelişim 2, Gür, Çağla, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-226, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Sınıf Yönetimi Nedir?

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Yoleri, Sibel, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-15, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Education on the Rights of Children

Developments in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.427-441, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

82

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

50

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1065

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

297

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Diğer Toplam)

563

Proje

5

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları