Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)
2. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli (TYMM) Okul Öncesi Eğitim Programının, Program Ögeleri Açısından İncelenmesi
Uluslararası Eğitimde Nitel Araştırmalarda Mükemmellik Arayışı Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.85-99, 2024 (Hakemli Dergi)
3. , Dijital vatandaşlığa dönüşüm (Türkiye özelinde): Literatür taraması
Kamu Yönetimi Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.77-97, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Vatandaşlık eğitimi bağlamında 1998, 2005 ve 2018 sosyal bilgiler öğretim programları genel hedeflerin analizi
Anadolu Türk Eğitim
, cilt.2, sa.1, ss.1-18, 2020 (Hakemli Dergi)
10. YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMIN TÜRK EĞİTİM TARİHİNDEKİ KÖKENLERİ: İSMAYIL HAKKI BALTACIOĞLU’NUN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
TURK DUNYASI ARASTIRMALARI
, cilt.117, sa.231, ss.207-228, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
2. YABANCI DİL PROGRAM DEĞERLENDİRMELERİNİN İNCELENMESİ: META DEĞERLENDİRME
VI. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi USBK 2024, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 24 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
3. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli (TYMM) Okul Öncesi Eğitim Programının, Program Ögeleri Açısından İncelenmesi
VI. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi USBK 2024, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 24 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
5. Gençlerin Türk Dünyası ve Türk Dünyası’nın Geleceğine İlişkin Yaklaşımları
Uluslararası Türk Dünyası Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 09 Ekim 2022, ss.28-50, (Tam Metin Bildiri)
8. İnsan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersi öğretim programı genel yapısı ve öğrenci kazanımları analizi
VI. Turkcess "Toplum 5.0" “Akıllı Toplum", İstanbul, Türkiye, 30 Ekim 2020, ss.837-844, (Tam Metin Bildiri)
10. Milli karakter eğitim programı (niçin ve nasıl?)
I. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen yetiştirme alanındaki araştırma eğilimleri
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.1134-1136, (Özet Bildiri)
16. İsmail (İsmayıl) Hakkı Baltacıoğlu’nun eğitim görüşü ve tarih eğitimi konusunda iki uygulama önerisi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.725-726, (Özet Bildiri)
18. Velilerin okulla işbirliği ve velilerin eğitim sürecine katılımı hakkında görüşler
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.124-125, (Özet Bildiri)
19. Türkiye’de 20. yüzyıl başlarında ilköğretim sistemi (Türkiyənin [Anadolunun] XX əsrin ilk illərin [əvvəlinin] ibtidai təhsil sistemi)
Magistrantların IX. Respublika Elmi Konfransı, Sumgayıt, Azerbaycan, 21 Mayıs 2009, ss.537-538, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
6. Eğitim programı okuryazarı olarak öğretim programlarını anlamak: Paradigma değişimi
Eğitim Programı Okuryazarlığı, POLAT YAVUZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.78-101, 2021
8. Öğrenci Özellikleri Tanıma / Anlama
Etkili Öğretim Stratejileri, BAY ERDAL, KAHRAMANOĞLU RECEP, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.81-101, 2021