Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

2. YABANCI DİL PROGRAM DEĞERLENDİRMELERİNİN İNCELENMESİ: META DEĞERLENDİRME

VI. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi USBK 2024, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 24 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

3. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli (TYMM) Okul Öncesi Eğitim Programının, Program Ögeleri Açısından İncelenmesi

VI. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi USBK 2024, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 24 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

4. DİLDE, İŞTE FİKİRDE BİRLİK İÇİN EĞİTİMDE BİRLİK: TUDVA PROJESİ ÖRNEĞİ

Uluslararası Türk Dünyası Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 09 Ekim 2022, ss.223-240, (Tam Metin Bildiri)

5. Gençlerin Türk Dünyası ve Türk Dünyası’nın Geleceğine İlişkin Yaklaşımları

Uluslararası Türk Dünyası Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 09 Ekim 2022, ss.28-50, (Tam Metin Bildiri)

6. Sosyal bilgiler dersi ile ilgili 2023 eğitim vizyonu’nun analizi

II. Maarif Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Temmuz 2021, ss.27, (Özet Bildiri)

7. Sosyal bilgiler dersi ile ilgili 2023 eğitim vizyonunun analizi

II. Maarif Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Temmuz 2021, cilt.3, ss.349-362, (Tam Metin Bildiri)

8. İnsan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersi öğretim programı genel yapısı ve öğrenci kazanımları analizi

VI. Turkcess "Toplum 5.0" “Akıllı Toplum", İstanbul, Türkiye, 30 Ekim 2020, ss.837-844, (Tam Metin Bildiri)

9. Vatandaşlık eğitimi bağlamında 1998, 2005 ve 2018 sosyal bilgiler öğretim programları öğrenci kazanımlarının analizi

V. Turkcess Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 Haziran 2019, ss.2125-2141, (Tam Metin Bildiri)

10. Milli karakter eğitim programı (niçin ve nasıl?)

I. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen yetiştirme alanındaki araştırma eğilimleri

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.1134-1136, (Özet Bildiri)

12. İsmail Hakkı Baltacıoğlu’nun eğitime ilişkin görüşlerinin yapılandırmacı öğrenme ortamı bağlamında değerlendirilmesi

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.246-247, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen adaylarının başarı yönelimleri ile öğretmenlik mesleğine hazır olma düzeyleri arasındaki ilişki

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 Ekim 2016, ss.637-644, (Tam Metin Bildiri)

14. Öğretmen adaylarının başarı yönelimleri ile öğretmenlik mesleğine hazır olma düzeyleri arasındaki ilişki

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 Ekim 2016, ss.633-636, (Özet Bildiri)

15. Etnopedagojinin kuramsal çerçevesi ve gelişimi

II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimleri Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 05 Mayıs 2016, ss.192-193, (Özet Bildiri)

16. İsmail (İsmayıl) Hakkı Baltacıoğlu’nun eğitim görüşü ve tarih eğitimi konusunda iki uygulama önerisi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.725-726, (Özet Bildiri)

17. İsmail Hakkı Baltacıoğlu’nun Eğitimle İlgili Bazı Görüşlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Açısından Değerlendirilmesi

Uluslararası Yükseköğretimde Yeni Eğilimler: Değişime Ayak Uydurma Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Nisan 2016, cilt.1, ss.100-101, (Özet Bildiri)

18. Velilerin okulla işbirliği ve velilerin eğitim sürecine katılımı hakkında görüşler

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.124-125, (Özet Bildiri)

19. Türkiye’de 20. yüzyıl başlarında ilköğretim sistemi (Türkiyənin [Anadolunun] XX əsrin ilk illərin [əvvəlinin] ibtidai təhsil sistemi)

Magistrantların IX. Respublika Elmi Konfransı, Sumgayıt, Azerbaycan, 21 Mayıs 2009, ss.537-538, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Azerbaycan Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri

Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış I, SARACALOĞLU ASUMAN SEDA, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.437-482, 2023

2. Öğretim Programlarının Kuramsal Temelleri

Eğitimde Program Geliştirme, Ocak Gürbüz, Akkaş Baysal Emine, Yurtseven Ramazan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-63, 2023

3. ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEMELLERİ

ÖĞRETIM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN REHBER KİTABI, Doç. Dr. Recep KAHRAMANOĞLU, Dr. Hasan NASIRCI, Dr. Mustafa KANDIRMAZ, Editör, MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.8-20, 2022

4. Öğretim programı okuryazarlığı öğretmen kılavuz kitabı (Matematik, Fizik, Kimya, Biyoloji Derslerine Ait Örnekler ve Ders Planı İle)

ÖĞRETIM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN REHBER KİTABI, KAHRAMANOĞLU, NASIRCI HASAN, KANDIRMAZ MUSTAFA, Editör, MEB ORTAÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ, Ankara, ss.8-21, 2022

5. Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Öğrenme ve Öğretme Süreci

Türkiye'de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Prof. Dr. Özlem BEKTAŞ - Doç. Dr. Refik TURAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.165-196, 2022

6. Eğitim programı okuryazarı olarak öğretim programlarını anlamak: Paradigma değişimi

Eğitim Programı Okuryazarlığı, POLAT YAVUZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.78-101, 2021

7. İlkokullarda Sosyal Bilgiler Öğretimi

İlkokullarda Eğitim ve Öğretim, AKYOL HAYATİ, AVŞAR TUNCAY AYŞEGÜL,, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.213-232, 2021

8. Öğrenci Özellikleri Tanıma / Anlama

Etkili Öğretim Stratejileri, BAY ERDAL, KAHRAMANOĞLU RECEP, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.81-101, 2021
Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Açık Erişim

1