Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Zihinsel yetersizilği olan bir öğrenciye doğrudan öğretim modeli ile içinde kavramının kazandırılması
ULUSLARARASI KATILIMLI 27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Samsun, Turkey, 8 - 10 November 2017
ÜLKEMİZDE OLUMLU DAVRANIŞSAL DESTEK PROGRAMININ ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ İÇERİSİNDE UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI KATILIMLI 27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGESİ, Samsun, Turkey, 8 - 10 November 2017
Zihinsel Yetersizliği Olan Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli ile İçinde Kavramının Kazandırılması
27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongres, Turkey, 8 - 10 November 2017
Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklşımlar
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 May 2017
ÖZEL EĞİTİM OKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TEMEL MATEMATİK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÖĞRETİMİ KONUSUNDA YAPTIKLARI ÇALIŞMALARIN BELİRLENMESİ
IX. ULUSLAR ARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH), Turkey, 11 - 14 May 2017
ÖZEL EĞİTİM GEREKTİREN BİREYLERİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
IX. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH), 11 - 14 May 2017
Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklaşımlar.
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 May 2017
Özel Eğitim Okullarında Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin Temel Matematik Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Öğretimi Konusunda Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi
IX International Conngress of Educational Research, 11 - 14 May 2017
ÖZEL GEREKSİNİMİ OLAN ÇOCUK AİLELERİNİN AİLE EĞİTİMİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYLERİNİN VE İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ
INTERNATİONAL MULTIDISCIPLINARY CONGRESS OF EURASIA BARCELONA, 27 - 30 April 2017
Determination of the Problems Psychological Counsellors working in Special Education Schools Experience (Özel Eğitim Okullarında Çalışan Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Problemlerin Belirlenmesi)
VI. International Canik Symposium (VI. Uluslararası Canik Sempozyumu), 5 - 07 June 2016
Özel Eğitim Okullarında Çalışan Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Problemlerin Belirlenmesi
VI. International Canik Symposium (VI. Uluslararası Canik Sempozyumu), Samsun, Turkey, 5 - 07 May 2016
Özel Eğitim Okullarında Görev Yapan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Kanıt Temelli Uygulamalar Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
I. Internatıonal Academıc Research Congress (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi), 3 - 05 November 2016
Rehber Öğretmenlerin Aile Eğitim Programlarına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
I. Internatıonal Academıc Research Congress (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi), Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2016
Zihinsel Engelli Bireylere Kavram Öğretiminde Kullanılan Etkili Öğretim Yöntemlerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi
I. Internatıonal Academıc Research Congress (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi), 3 - 05 November 2016
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Aile Eğitim Programlarına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi 26 Ulusal Özel Eğitim Kongresi
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 5 - 08 October 2016
Kaynaştırma Sınıfı Öğretmenlerinin Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi ve Akıcılık Kazandırma Konusunda Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi
Uluslararası Özel eğitim Kongresi, Konya, Turkey, 12 - 15 May 2016
Revıewıng The Studıes Examınıng The Effects Of Self Monıtorıng Strategıes On The Academıc Success And Problem Behavıors Of Chıldren Wıth Autısm Spectrum Dısorder Kendini İzleme Stratejisinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Akademik Başarıları Ve Problem Davranışlarındaki Etkilerinin İncelendiği Araştırmaların Gözden Geçirilmesi
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 - 15 May 2016
Determination of Mainstream Clasroom Teacher Work on the Ability to Acqisition Academic and Fluency Basic Math Skills (Kaynaştırma Sınıfı Öğretmenlerinin Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi ve Akıcılık Kazandırma Konusunda Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi)
lmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 May - 15 June 2016
Using Direct Teaching Model to Acquire the Object Counting Skill to Student With Autizm Otizmli Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli İle Nesne Sayma Becerisi Kazandırma
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), Konya, Turkey, 12 - 15 May 2016
Books & Book Chapters
Değerlendirme ve özel eğitim programı hazırlama
in: Özel Eğitim ve Kaynaştırma, VURAL Murat, BARUT Yaşar, Editor, Lisans Yayıncılık, İstanbul, pp.219-238, 2021
ETKİLEŞİM ÜNİTELERİNE DAYALI OLARAK MATEMATİK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ
in: ÖZEL EĞİTİMDE MATEMATİK, SERPİL ALPTEKİN, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.381-419, 2019
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLER
in: ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİ KLAVUZ KİTABI, SERPİL ALPTEKİN, NESRİN SÖNMEZ, Editor, CEYLAN OFSET, Samsun, pp.96-104, 2019
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
in: ÖZEL EĞİTİMDE FEN VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, HASAN AVCIOĞLU, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.107-130, 2018