Yayınlar & Eserler

Makaleler 2
Tümü (2)
TRDizin (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

1. ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN ALTERNATİF VE DESTEKLEYİCİ İLETİŞİM SİSTEMLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ

X. Uluslararası TURKCESS Eğ൴t൴ m ve Sosyal B൴ l൴ mler Kongres൴, Prizren, Sırbistan, 11 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

7. ÜLKEMİZDE OLUMLU DAVRANIŞSAL DESTEK PROGRAMININ ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ İÇERİSİNDE UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ

ULUSLARARASI KATILIMLI 27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGESİ, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

9. Zihinsel yetersizilği olan bir öğrenciye doğrudan öğretim modeli ile içinde kavramının kazandırılması

ULUSLARARASI KATILIMLI 27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

10. Zihinsel Yetersizliği Olan Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli ile İçinde Kavramının Kazandırılması

27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongres, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

11. Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklşımlar

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. ÖZEL EĞİTİM GEREKTİREN BİREYLERİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR

IX. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH), 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

13. ÖZEL EĞİTİM OKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TEMEL MATEMATİK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÖĞRETİMİ KONUSUNDA YAPTIKLARI ÇALIŞMALARIN BELİRLENMESİ

IX. ULUSLAR ARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH), Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklaşımlar.

IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. Özel Eğitim Okullarında Çalışan Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Problemlerin Belirlenmesi

VI. International Canik Symposium (VI. Uluslararası Canik Sempozyumu), Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

20. Rehber Öğretmenlerin Aile Eğitim Programlarına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi

I. Internatıonal Academıc Research Congress (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

21. Zihinsel Engelli Bireylere Kavram Öğretiminde Kullanılan Etkili Öğretim Yöntemlerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi

I. Internatıonal Academıc Research Congress (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

22. Özel Eğitim Okullarında Görev Yapan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Kanıt Temelli Uygulamalar Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi

I. Internatıonal Academıc Research Congress (1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

28. Using Direct Teaching Model to Acquire the Object Counting Skill to Student With Autizm Otizmli Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli İle Nesne Sayma Becerisi Kazandırma

Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

2. Değerlendirme ve özel eğitim programı hazırlama

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, VURAL Murat, BARUT Yaşar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.219-238, 2021

3. ETKİLEŞİM ÜNİTELERİNE DAYALI OLARAK MATEMATİK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ

ÖZEL EĞİTİMDE MATEMATİK, SERPİL ALPTEKİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.381-419, 2019

4. ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLER

ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİ KLAVUZ KİTABI, SERPİL ALPTEKİN, NESRİN SÖNMEZ, Editör, CEYLAN OFSET, Samsun, ss.96-104, 2019

5. FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

ÖZEL EĞİTİMDE FEN VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, HASAN AVCIOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.107-130, 2018
Metrikler

Yayın

35

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları