Makaleler
54
Tümü (54)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (25)
1. Okullarda Hediye Alma Davranışının Etik Açıdan Değerlendirilmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.44, sa.3, ss.1921-1950, 2024 (TRDizin)
5. Investigation of the Relationship Between School Principals' Toxic Leadership Behaviors and Teachers' Perceptions of Organizational Gossip
International Journal of Psychology and Educational Studies
, cilt.11, sa.2, ss.145-154, 2024 (Hakemli Dergi)
7. Okul Dışı Sosyal Etkinliklerde Karşılaşılan Sorunlar
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.61-73, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Okul Müdürlerinin Demokratik Tutumlarının Öğretmenlerin Örgütsel Yabancılaşma Algıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi ,
, cilt.12, sa.3, ss.1855-1873, 2023 (Hakemli Dergi)
11. Öğretmenlik kariyer basamaklarına ilişkin öğretmen görüşleri
Scientific Educational Studies (Bilimsel Eğitim Araştırmaları)
, cilt.7, sa.2, ss.134-151, 2023 (Hakemli Dergi)
12. Öğretmenlerin Psikolojik İyi Oluşları ile Erteleme Davranışları arasındaki İlişki
ACADEMI C PLAT FORM J O U R N A L O F E D U C A T I O N A N D C H A N G E
, cilt.6, sa.2, ss.246-278, 2023 (Hakemli Dergi)
13. Okullarda Yapılan Denetim Uygulamalarının Öğretmenlerde Yarattığı Stres
Scientific Educational Studies ( Bilimsel Eğitim Araştırmaları)
, cilt.6, sa.2, ss.193-213, 2022 (Hakemli Dergi)
14. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIĞI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.4, 2022 (Hakemli Dergi)
16. The Relationship Between Teachers' Perceived Power Distance and Organizational Silence in School Management
International Journal of Psychology and Educational Studies
, cilt.9, sa.3, ss.644-664, 2022 (Hakemli Dergi)
17. ÖĞRETMENLER ODASI KONUŞMALARININ EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜRECİNE ETKİSİ: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI BİR DEĞERLENDİRME
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.586-608, 2022 (Hakemli Dergi)
18. Özel eğitime gereksinim duyan öğrencilerin tespitinde yaşanan sorunlar.
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED)/ International Journal of Leadership Training (IJOLT)
, cilt.6, sa.2, ss.1-17, 2022 (Hakemli Dergi)
31. İlköğretim ve ortaöğretim öğretmenlerinin özgecilik düzeylerinin iletişim becerileri ve problem çözme becerileri ile olan ilişkisinin incelenmesi
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.707-728, 2018 (Scopus, TRDizin)
32. Lise öğretmenlerinin bireyselyenilikçilik özelliklerininçeşitli değişkenlere göreincelenmesi
InternationalJournal of Human Sciences
, cilt.15, sa.4, ss.2212-2228, 2018 (Hakemli Dergi)
35. The Opinions of Teachers About the Innovation Level of Their Schools
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, cilt.6, sa.6, 2018 (Hakemli Dergi)
36. Okulda Örgütsel Depresyon
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.55-68, 2018 (TRDizin)
38. Okulda Örgütsel Deprasyon
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.55-68, 2018 (TRDizin)
39. Denetime ilişkin tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.28, ss.31-59, 2018 (TRDizin)
40. İLKOKUL, ORTAOKUL VE LİSELERDE GÖREV YAPMAKTA OLAN ÖĞRETMENLERİN POLİTİK BECERİ DÜZEYLERİ
Bilimsel Eğitim Araştırmaları
, cilt.1, sa.1, ss.85-100, 2017 (Hakemli Dergi)
42. Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Öz-Yeterlik Algılarınınİncelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.172-192, 2017 (TRDizin)
48. İlk ve ortaokul öğretmenlerinin etik duyarlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Sinop ili örneği
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi ULUSLARARASI E- DERGİ
, cilt.4, sa.1, ss.187-206, 2014 (Hakemli Dergi)
49. Okul müdürlerinin liderlik standartlarının geliştirilmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.20, sa.3, 2014 (TRDizin)
50. Bilgi iletişim teknolojilerinin denetimi
İlköğretim Online,
, cilt.13, sa.1, ss.292-305, 2014 (Scopus)
51. The study of teachers general cynicism inclinations in terms of life satisfaction and other variables
Creative Education
, cilt.9, sa.4, ss.588-591, 2013 (Hakemli Dergi)
52. Öğretmenlerin iş yerinde yalnızlıkları ve yaşam doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
PEGEM Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.59-69, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
48
10. Özel Eğitim Meslek Okullarinda Engellilere Yönelik Verilen Eğitimin Etkililiği
International Pegem Conference on Education/, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
12. Okulöncesi Eğitimde Velilerin Sınıfa Müdahalesinin ÖğretmenGörüşleri Açısından İncelenmesi5
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.553-563, (Tam Metin Bildiri)
13. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Genel Öz YeterliliklerininBelirlenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.564-572, (Tam Metin Bildiri)
14. Okul Öncesi Öğretmenlerinin İşyeri Arkadaşlığına İlişkinGörüşlerinin İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.537-552, (Tam Metin Bildiri)
23. Oyun Kavramına Yönelik Farklı Kuşakların Metaforik Algıları
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongremize (Education Research and Teacher Education Congress/ERTE Congress ), 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
32. Okul Öncesi Öğrencilerinin İstenmeyen Davranışların Belirlenmesi Ve Bu Davranışlara Yönelik Öğretmenlerin Kullandıkları Yöntemler
3. Uluslararası EJER, Kongresi, 2 - 05 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
35. Öğretmen adaylarının dinleme becerileri ile bireyler arası çatışmaları yönetme biçimleri arasındaki ilişki
VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
36. Öğretmen Adaylarının Dinleme Becerileri ile Bireylerarası Çatışmaları Yönetme Biçimleri Arasındaki İlişki
VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016
38. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Şiddete Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR, KKTC, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
43. Denetim Raporlarının Etkililiği
Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
44. Öğretmen Adaylarının Bilgi Enformasyon ve Epistemeye Yönelik Metaforik ve Analojik Düşünme Biçimlerinin Analizi
Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
45. Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Örgün Eğitimde Devam Ettikleri Okulları ve Bilim Sanat Merkezine İlişkim Metaforik Algıları Karşılaştırmalı Durum Çalışması
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi) Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
47. Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
3. Sınıf Ortamının Fiziksel Düzenlenmesi
Sınıf Yönetimi, gül, ibragim;Gündüz, Yüksel, Editör, Pegem Akademi, ss.72-86, 2022
4. Öğretmenlerin İdari ve Yargısal Denerimi
Eğitim Hukuku, Tufan AYTAÇ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-166, 2020