Makaleler
11
Tümü (11)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (8)
1. 4 ve 5 Yıldızlı Otel Yöneticilerinin Perspektifi ile Blok Zinciri Teknolojisi: Samsun İli Örneği
Tourism and Recreation
, cilt.3, sa.1, ss.11-17, 2021 (TRDizin)
2. Samsun İlinin Sahip Olduğu Gastronomi Turizmi Potansiyelinin Değerlendirilmesi
Journal of Hospitality and Tourism Issues
, cilt.3, sa.1, ss.68-88, 2021 (Hakemli Dergi)
3. Şehir Markası Oluşturma Süreci ve Bir Marka Şehir Olarak Samsun'un İncelenmesi
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-21, 2019 (Hakemli Dergi)
4. Konaklama İşletmelerinde Segmentasyon Stratejileri Samsun İlindeki Beş Yıldızlı Otel Uygulaması
TURKISH JOURNAL OF MARKETING
, cilt.3, sa.1, 2018 (Hakemli Dergi)
5. POLİTİK PAZARLAMA BAĞLAMINDA BELEDİYE BAŞKANLARININPERFORMANSLARININ GENEL SEÇİMLERDE MENSUBU OLDUĞU PARTİYEETKİSİ: ATAKUM BELEDİYESİ ÖRNEĞİ
Kesit Akademi Dergisi The Journal of Kesit Academy
, cilt.3, sa.11, ss.578-595, 2017 (Hakemli Dergi)
6. Bitcoin Ekonomisi Bitcoin Eko Sisteminden Doğan Yeni Sektörler Ve Analizi
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Ensitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.3, 2016 (Hakemli Dergi)
7. KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI ERP VE ERP YAZILIMI KULLANAN BİR İŞLETMENİN İNCELENMESİ
Türk Dünyası Araştırmaları Vakfı Akademik Bakış Dergisi
, cilt.57, sa.eylül-ekim 2016, 2016 (Hakemli Dergi)
8. Evaluation of Complaint Intention Through Theory of Planned Behaviour
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.15-29, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
28
24. Turistik Bir Ürün OLarak Müze Pazarlamasında Ziyaretçi Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma Samsun İli Örneği
1. Eurasia International Tourism Congress: Curent Issues, Trends and Indicators, 28 - 30 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
25. TURİSTİK BİR ÜRÜN OLARAK MÜZE PAZARLAMASINDA ZİYARETÇİ DENEYİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA SAMSUN İLİ ÖRNEĞİ
1. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi (EITOC), Konya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, cilt.1, ss.704-715, (Tam Metin Bildiri)
26. Evaluation of Fast Food Restaurant Customers within Online Shopping Websites The Case of Groupon
the 14th EBES Conference, Barcelona, İspanya, 27 Ekim 2014 - 28 Nisan 2015
27. Tüketicilerin Online Alışveriş Alışkanlıklarını Belirlemeye Yönelik Ampirik Bir Çalışma Amasya Üniversitesi Akademisyenleri Örneği
12th International Conference on Knowledge, Economy and Management - ICKEM2014, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2014
Kitaplar
9
2. Osmanlı Saray Sofralarında Sunum ve Ağırlama
Gastronomik Hediyeleşme 2, İNCEÖZ SERAP, KILIÇ BİNALİ, BAYAT GÜLŞEN, GÖNENÇ GÜLER EMEL, Editör, Detay Yayıncılık, ss.222-232, 2025
3. Osmanlı Diplomasisinde Gastronomik Hediyeleşme
Gastronomik Hediyeleşme 1, KILIÇ BİNALİ, BAYAT GÜLŞEN, GÖNENÇ GÜLER EMEL, Editör, Detay Yayıncılık, ss.70-83, 2025
5. Turizm Sektöründe Blokzincir Teknolojisi
Turizm Sektöründe Pazarlama Paradigmaları, Özdemir Osman, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.135-154, 2021
6. Post Markalama
Postlar Çağında İletişim, Mevlüde Nur Erdem, Nihal Kocabay Şener, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.33-621, 2019
7. Satışın Kuralları
Detay Yayıncılık, Ankara, 2018
8. Hayat Pazarlama
Detay Yayıncılık, 2015
9. Satış Teknikleri
Detay Yayıncılık, Ankara, 2015