Makaleler
64
Tümü (64)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (7)
Scopus (8)
TRDizin (30)
Diğer Yayınlar (32)
4. The Development of the Turkish Serenity Scale: A Validation Study
International Journal of Progressive Education (IJPE)
, cilt.19, sa.4, ss.39-51, 2023 (Hakemli Dergi)
11. Üniversite Öğrencilerinin Yetersizlik Duygusu ile Genel Aidiyet Düzeyleri Arasındaki İlişki
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.2, ss.216-225, 2020 (Hakemli Dergi)
13. Ortaokul Öğrencilerinin Meslek Kararı Verme Yetkinliğinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.1, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Üniversite Öğrencilerinin Huzur ve Otantiklik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.321-326, 2019 (Hakemli Dergi)
18. Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Samsun İli Örneği)
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.256-268, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
19. Duygusal Okuryazarlık Eğitiminin İlkokul Öğrencilerinin Duygusal Zekâ Performansı Üzerindeki Etkisinin Cinsiyete Göre İncelenmesi
JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.22, ss.1861-1874, 2018 (Hakemli Dergi)
26. Ortaokul Öğrencilerinin Okul Yaşam Kalitesi Algıları: Demografik Bir İnceleme
The Journal of Academic Social Science
, cilt.5, sa.52, ss.430-442, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Üniversite Öğrencileri Hemşehrilik Tutum Ölçeği Kırgızca Formunun Psikometrik Özellikleri
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
32. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bağışlama İstekliliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: OMÜ Örneği
TÜBAV BİLİM DERGİSİ
, cilt.10, sa.1, ss.113-123, 2017 (Hakemli Dergi)
34. SIGNIFICANCE OF THE PSYCHOLOGICAL COUNSELING AND GUIDANCEPROGRAM IN PURSUING EDUCATION OBJECTIVES
Izvestiya vuzov
, cilt.12, 2016 (Hakemli Dergi)
36. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇATIŞMA EYLEM STİLLERİ İLEKÜLTÜRLERARASI DUYARLILIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.2-11, 2016 (Hakemli Dergi)
38. Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitim Kavramına İlişkin Metaforlarının İncelenmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.15, sa.59, ss.1263-1278, 2016 (Hakemli Dergi)
39. Evaluation of Emotional Literacy Activities: A Phenomenological Study
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.37, sa.1, ss.37-39, 2016 (Hakemli Dergi)
40. ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL OKURYAZARLIK KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORLARININİNCELENMESİ
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.9, sa.Number: 50, ss.387, 2016 (Hakemli Dergi)
42. The Effect of the use of concept cartoons in Gaining of Citizenhip Consciousness of Primary School Students
Turkish studies
, cilt.10, sa.15, ss.119-136, 2015 (Hakemli Dergi)
45. Öğretmenlik Uygulaması Yapılan İlköğretim Okullarındaki Zorba Davranışların İncelenmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.5, sa.1, ss.205-229, 2014 (Hakemli Dergi)
50. The Relationship Between Authoritarian Personality And Liking Of Children Levels Of Teacher Candidates
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, sa.116, ss.3203-3207, 2014 (Hakemli Dergi)
51. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.99-113, 2012 (Hakemli Dergi)
52. Farklılıklara Saygı Ölçeği FSÖ Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Journal Of Academic Social Science Studies
, cilt.5, sa.5, ss.457-473, 2012 (Hakemli Dergi)
53. İlköğretim Okulları Yöneticilerinin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri İle Ertelemecilik Davranışları Arasındaki İlişki
Journal Of Academic Social Science Studies
, cilt.5, sa.2, ss.161-182, 2012 (Hakemli Dergi)
54. İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin bazı evrensel değerleri kazanım düzeylerinin karşılaştırılması Samsun İli Örneği Comparing the acquisition levels of some universal values in the 5 th grade students the case of Samsun
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.351-374, 2012 (Hakemli Dergi)
55. Developing an attitude scale of university students towards "hemsehrilik": Study of reliability and validity
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.3, ss.1395-1404, 2012 (SCI-Expanded)
56. İLKÖĞRETİM 4 VE 5 SINIF ÖĞRENCİLERİ ARASINDAKİ ZORBALIK OLAYLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ RİZE İLİ ÖRNEĞİ
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.7, sa.3, ss.1911-1934, 2012 (Hakemli Dergi)
57. Duyguların Açılması Eğitiminin Üniversite Öğrencilerinin Duygularını İfade Edebilmeleri Üzerindeki Etkisi
Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.5, sa.2, ss.421-438, 2012 (Hakemli Dergi)
59. Üniversite Öğrencilerinin Özerklik Düzeyleri ile Vücut Algıları Arasındaki İlişki
Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.28, ss.69-77, 2012 (Hakemli Dergi)
60. İLKÖĞRETİM 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAZI EVRENSEL DEĞERLERİ KAZANIM DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI (SAMSUN İLİ ÖRNEĞİ)
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.351-374, 2012 (Hakemli Dergi)
61. Öğretmenlik Uygulaması I II Derslerinin Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlilik Algılamaları Üzerindeki Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.131-155, 2012 (Hakemli Dergi)
62. Algılanan Sosyal Destekle Akılcı Olmayan Davranışlar İlişkisi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.4, sa.1, ss.119-136, 2011 (Hakemli Dergi)
63. Duyguların Açılması Eğitiminin Üniversite Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeylerine Etkisi
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (. Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğt. Fak. Derg.)
, cilt.6, sa.2, ss.185-195, 2005 (Hakemli Dergi)
64. Görüntülü Grupla Psikolojik Danışmanın Görüntüsüz Grupla Psikolojik Danışmadan Üstünlükleri
O.M.Ü. Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.10, ss.358-375, 1992 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
1. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeyi Ve Algısı
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
4. Cinsiyetin Çok Kültürlü Eğitime İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
9.Uluslararası Eğitim Araştirmaları Birliği Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Öğretmen Adaylarının Bağışlama İstekliliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından Önemi
6. Uluslararası Canik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
9. Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Samsun İli Örneği
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
10. Eğitimde Psikolojik Hizmetlerin Önemi
Uluslararası Yeni Okul İçin Yeni Öğretmen; Öğretmen Yetiştirme Sistemini Modernleştirmede Güncel Problemler Kongresi, Bishkek, Kırgızistan, 20 - 23 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
11. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.394, (Özet Bildiri)
12. İlkokul Birinci Sınıf Velilerinin Karşılaştığı Sorunlar
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.113, (Özet Bildiri)
13. Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.398, (Özet Bildiri)
14. İlkokul 4 sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Yönetsel Fonksiyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Londra Kulesi Testi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.393-394, (Özet Bildiri)
15. Farklılık Bileşenleri ve Gelişen Tutumlar
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ "KÜRESEL GELİŞMELER IŞIĞINDA YÜKSEK ÖĞRETİMİN DURUMU VE GELECEĞİ", Bishkek, Kırgızistan, 17 - 18 Mart 2016, (Özet Bildiri)
16. The relationship between lifelong learning tendencies and digital literacy levels of university students
8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
18. The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Perceptions of Multicultural Competence
8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
23. Sınıf Öğretmeni Adaylarinin Kültürlerarasi Duyarlilik Kavramina İlişkin Geliştirdikleri Metaforlarin İncelenmesi
7. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
25. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumu ile Empatik Eğilim Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
26. Çocuklarda Günlük Yaşam Algısı
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
27. ilkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Empatik Eğilim Düzeylerinin incelenmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
33. İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin bazı evrensel değerleri kazanım düzeylerinin karşılaştırılması samsun ili örneği
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, cilt.1, ss.46-61, (Tam Metin Bildiri)
34. Eğitim Bilimleri Enstitüsünde Yapılan Tezlerin Çeşitli Yönleriyle İncelenmesi
SAMSUN SEMPOZYUMU, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler
Yayın (WoS)
11
Yayın (Scopus)
8
Atıf (WoS)
41
H-İndeks (WoS)
5
Atıf (Scopus)
25
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
27
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
79
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
16
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
190
Proje
8