Yayınlar & Eserler

Makaleler 64
Tümü (64)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (7)
Scopus (8)
TRDizin (30)
Diğer Yayınlar (32)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeyi Ve Algısı

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

4. Cinsiyetin Çok Kültürlü Eğitime İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

9.Uluslararası Eğitim Araştirmaları Birliği Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

7. Farklılıklara Karşı Oluşabilecek Tutumların Etkililik Durumları

6. Uluslararası Canik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının Bağışlama İstekliliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından Önemi

6. Uluslararası Canik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

9. Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Samsun İli Örneği

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

10. Eğitimde Psikolojik Hizmetlerin Önemi

Uluslararası Yeni Okul İçin Yeni Öğretmen; Öğretmen Yetiştirme Sistemini Modernleştirmede Güncel Problemler Kongresi, Bishkek, Kırgızistan, 20 - 23 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

11. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.394, (Özet Bildiri)

12. İlkokul Birinci Sınıf Velilerinin Karşılaştığı Sorunlar

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.113, (Özet Bildiri)

13. Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.398, (Özet Bildiri)

14. İlkokul 4 sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Yönetsel Fonksiyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Londra Kulesi Testi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.393-394, (Özet Bildiri)

15. Farklılık Bileşenleri ve Gelişen Tutumlar

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ "KÜRESEL GELİŞMELER IŞIĞINDA YÜKSEK ÖĞRETİMİN DURUMU VE GELECEĞİ", Bishkek, Kırgızistan, 17 - 18 Mart 2016, (Özet Bildiri)

16. The relationship between lifelong learning tendencies and digital literacy levels of university students

8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlerin Eğitim İnançları ile Çokkültürlü Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

8.Dünya Eğitim Bilimleri Konferansı, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

18. The Relationship Between Teachers Educational Beliefs and Their Perceptions of Multicultural Competence

8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

20. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Resimle Aile Algısı

VII.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

24. Öğretmenlerin Dijital Okuryazarlık Kavramına İlişkin Metaforlarının İncelenmesi

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

26. Çocuklarda Günlük Yaşam Algısı

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

27. ilkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Empatik Eğilim Düzeylerinin incelenmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

29. The relationship between authoritarian personality and liking of children levels of teacher candidates

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3203-3207, (Tam Metin Bildiri) identifier

30. The relationship between psychological resilience and procrastination levels of teacher candidates

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3189-3193, (Tam Metin Bildiri) identifier

31. Evaluation of Prospective Teachers and Practice Classroom Teachers Opinions of problems Encountered in Practice Schools (Bayburt University sample)

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2909-2914, (Tam Metin Bildiri) identifier
Metrikler

Yayın

124

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

41

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

27

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

79

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

16

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

190

Proje

8

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları