Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2011 - 2014
2011 - 2014Doktora
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), Türkiye
2009 - 2011
2009 - 2011Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Antecedents and outcomes of self-determined engagement in Turkish efl classrooms: A mixed-method approach
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr)
2011
2011Yüksek Lisans
Turkish EFL speaking course students’xx motivational orientations and their instructors’xx autonomy support
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
A2 Temel
A2 TemelFransızca
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Yabancı Diller Eğitimi
İngilizce Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İnsan Ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Mütercim ve Tercümanlık
2023 - 2024
2023 - 2024Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Mütercim Tercümanlık Bölümü
2021 - 2023
2021 - 2023Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2014 - 2021
2014 - 2021Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2017 - 2017
2017 - 2017Dr. Öğr. Üyesi
University of Alberta, Biological Sciences, Psychology
2014 - 2015
2014 - 2015Dr. Öğr. Üyesi
Uluslararasi Türkmen Türk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2014 - 2014
2014 - 2014Araştırma Görevlisi
University of Alberta, Biological Sciences, Psychology
2008 - 2014
2008 - 2014Araştırma Görevlisi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2011 - 2011
2011 - 2011Araştırma Görevlisi
University of Alberta, Biological Sciences, Psychology
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
2023 - 2026
2023 - 2026Bölüm Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
2023 - 2026
2023 - 2026Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
2022 - 2023
2022 - 2023Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
2021 - 2023
2021 - 2023Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
2021 - 2023
2021 - 2023Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
2019 - 2023
2019 - 2023Bölüm Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
2019 - 2023
2019 - 2023Bölüm Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
2016 - 2023
2016 - 2023Bölüm Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
2016 - 2019
2016 - 2019Bölüm Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2017 - 2017
2017 - 2017TÜBİTAK 2219- Yurt Dışı Doktora Sonrası - Ziyaretçi Araştırmacı
University of Alberta, Edmonton, AB, Canada, TÜBİTAK 2219- Yurt Dışı Doktora Sonrası - Ziyaretçi Araştırmacı
2016 - 2016
2016 - 2016ErasmusProgramı - Ziyaretçi Öğretim Üyesi
VIA University College - Læreruddannelsen Skive, Denmark, ErasmusProgramı - Ziyaretçi Öğretim Üyesi
2014 - 2015
2014 - 2015YÖK ve TİKA Destekli Görevlendirilen Öğretim Üyesi
International Turkmen-Turk University, Ashgabat, Turkmenistan, YÖK ve TİKA Destekli Görevlendirilen Öğretim Üyesi
2014 - 2014
2014 - 2014TÜBİTAK 2214/A Yurt Dışı Doktora Sırası - Ziyaretçi Araştırmacı
University of Alberta, Edmonton, AB, Canada, TÜBİTAK 2214/A Yurt Dışı Doktora Sırası - Ziyaretçi Araştırmacı
2011 - 2011
2011 - 2011YÖK Yüksek Lisans Araştırma Burs Programı - Ziyaretçi Araştırmacı
University of Alberta, Edmonton, AB, Canada, YÖK Yüksek Lisans Araştırma Burs Programı - Ziyaretçi Araştırmacı
2010 - 2010
2010 - 2010ErasmusProgramı Ziyaretçi Öğretim Elemanı
Haute école Roi Baudouin University, Mons, Belgium, ErasmusProgramı Ziyaretçi Öğretim Elemanı
Verdiği Dersler
Lisans
Foreign Lnaguage III (English)
Foreign Language I (English)
Reading and Writing Skills I
Advanced English I
1214.030301-1 Dünya İngilizceleri ve Kültür
1214.020101- Okuma Becerileri 1
Çeviri
1214.020202-Okuma Becerileri 2
1214.020408-Dil Edinimi
1200.040404-12-Mesleki İngilizce (Seçmeli GK)
1214.020505 İngilizce Dil Becerilerinin Öğretimi 1
1207.220804.3-Mesleki İngilizce (İlköğretim Matematik)
1214.020606-İngilizce Dil Becerilerinin Öğretimi 2
1214.030301-1 Dünya İngilizceleri ve Kültür
1213.210711 Öğretmenlik Uygulaması I
1214.020301 İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
1214.020210-İngilizcenin Yapısı
1214.020101 Okuma Becerileri 1
1214.020307- Eleştirel Okuma ve Yazma
1214.030301-1- Dünya İngilizceleri ve Kültür (Seçmeli AE)
12000212- Öğretmenlik Uygulaması
1214.020301- İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
200.040404-12- Mesleki İngilizce (Seçmeli GK)
1213.210711- Öğretmenlik Uygulaması I
1200.040303.13- Mesleki İngilizce (Seçmeli GK)
1200.9221- Yabancı Dil I (İngilizce)
1214.020101- Okuma Becerileri I
1214.020202- Okuma Becerileri II
1299.2103- Öğretmenlik Uygulaması II
1200.010109- Yabancı Dil I (İngilizce)
050001.1004-Pratik İngilizce (Üniversite Seçmeli)
1299.2102- Özel Öğretim Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Seçmeli (Mesleki İngilizce)
Yabancı Dil (İngilizce)-II
Yabancı Dil (İngilizce)-I
Öğretmenlik Uygulaması I
Yabancı Dil Öğretim Teknikleri
Seçmeli- Mesleki Ingilizce
İkinci Yabancı Dil I
İkinci Yabancı Dil III
Yabancı Dil (İngilizce) II
Öğretmenlik Uygulaması
İngilizce-Türkçe Çeviri-III
İngilizce-Türkçe Çeviri-I
Seçmeli- Dünya Dilleri
Makaleler
2020
20201. The more I read, the more I want to read: Extending reading with reading logs
DİNCER A.
THE READING MATRIX:AN INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL , cilt.22, sa.2, ss.140-156, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20202. Flipping academic English language learning: Experiences from an American university
DİNCER A.
LANGUAGE LEARNING & TECHNOLOGY
, sa.2, ss.41-43, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
20203. The implementation of an intensive English language program in the fifth grade in Turkey: A qualitative evaluation
DİNCER A., KOÇ H. K.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.25-43, 2020 (TRDizin)
2020
20204. Understanding the characteristics of english language learners’ out-of-class language learning through digital practices
DİNCER A.
IAFOR Journal of Education
, cilt.8, sa.2, ss.47-65, 2020 (Scopus)
2020
20205. Language Teacher Psychology (2018) Edited by Sarah Mercer and Achilleas Kostoulas Multilingual Matters Pages: 368 ISBN: 978-1783099450
Dincer A.
THE READING MATRIX:AN INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL , cilt.20, sa.1, ss.226-228, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20206. Proficient speakers of english as a foreign language: A focus-group study
DİNCER A., DARIYEMEZ T.
IAFOR Journal of Education
, cilt.8, sa.1, ss.83-99, 2020 (Scopus)
2019
20197. Self-determined engagement in language learning: The relations among autonomy-support, psychological needs, and engagement
DİNCER A., YEŞİLYURT S., NOELS K. A.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1130-1147, 2019 (TRDizin)
2019
20198. Language teacher autonomy in Turkish EFL context: Relations with teachers’ autonomy and job satisfaction levels
Dincer A.
I-MANAGER'S JOURNAL ON ENGLISH LANGUAGE TEACHING , cilt.9, sa.2, ss.11-25, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Self-Determination and Classroom Engagement of EFL Learners: A Mixed-Methods Study of the Self-System Model of Motivational Development
DİNCER A., YEŞİLYURT S., Noels K. A., Vargas Lascano D. I.
SAGE OPEN
, sa.2, 2019 (SSCI, Scopus)
2019
201910. Autonomy In Second Language Learning: Managing The Resources
DİNCER A., IŞIK T.
TESOL JOURNAL
, sa.1, 2019 (ESCI, Scopus)
2018
201811. Designing and evaluating a faculty development program on English language needs: A mixed methods approach
DİNCER A., KOÇ H. K.
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.8, sa.3, ss.1-29, 2018 (TRDizin)
2018
201812. Motivational Factors in Multilingual Students' Learning Additional Languages: The Case of English and Turkish
DİNCER A.
EURASIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS
, sa.2, ss.275-299, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2018
201813. Autonomous language learning with technology: Beyond the classroom
DİNCER A.
THE JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING
, cilt.8, sa.1, ss.123-126, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201814. Complementary Perspectives on Autonomy in Self-Determination Theory and Language Learner Autonomy
Lou N. M., Chaffee K. E., Vargas Lascano D. I., DİNCER A., Noels K. A.
TESOL QUARTERLY
, sa.1, ss.210-220, 2018 (SSCI, Scopus)
2017
201715. Motivation to speak English: A self-determination theory perspective
DİNCER A., YEŞİLYURT S.
PASAA: Journal of Language Teaching and Learning in Thailand , cilt.53, sa.1, ss.1-25, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201716. EFL learners’ beliefs about speaking English and being a good speaker: A metaphor analysis
DİNCER A.
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.5, sa.1, ss.104-112, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Self determination, engagement, and identity in learning German: Some directions in the psychology of language learning motivation
NOELS K. A., CHAFFEE K. E., LOU N. M., DİNCER A.
FREMDSPRACHEN LEHREN UND LERNEN , cilt.45, sa.2, ss.12-29, 2016 (Hakemli Dergi)
2013
201318. Pre-service english teachers' beliefs on speaking skill based on motivational orientations
DİNCER A., YEŞİLYURT S.
English Language Teaching
, cilt.6, sa.7, ss.88-95, 2013 (Scopus)
2013
201319. Common characteristics of an effective English language teacher
DİNCER A., GÖKSU A., TAKKAÇ TULGAR A., YAZICI M.
The International Journal of Educational Researchers , cilt.4, sa.3, ss.1-8, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201220. Promoting speaking accuracy and fluency in foreign language classrooms: A closer look at English speaking classrooms
DİNCER A., YEŞİLYURT S., GÖKSU A.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.97-108, 2012 (TRDizin)
2011
201121. The effect of culture integrated language courses on foreign language education
KOÇER Ö., DİNCER A.
US-CHINA EDUCATION REVIEW A , cilt.8, sa.3, ss.257-263, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. The Power of Fandom: Supporting L2 Learners’ Basic Psychological Needs
AYDIN G., DİNCER A.
TESOL 2025 Virtual Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 22 Kasım 2025, cilt.1, ss.5, (Özet Bildiri)
2025
20252. Online Machine Translation in English Language Education: Practices, Expectations, and Implication
GENÇ E., DİNCER A.
International Symposium on New Trends in Language Studies III, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2025, cilt.1, (Özet Bildiri)
2025
20253. Bridging L2 Classroom and Beyond: Insights From Self-Determination Theory Framework
DİNCER A.
Research Institute for Learner Autonomy Education (RILAE), Kanda, Japonya, 03 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)
2025
20254. Language teachers’ autonomy support in multilingual classrooms
DİNCER A., NOELS K. A.
The Bilingualism and Multilingualism Conference (BAM 2), Saskatoon, Saskatchewan, Canada, Saskatoon, Kanada, 9 - 11 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2025
20255. “I enjoy learning English, I think it's fun to discover a new language ...”: A qualitative study on L2 motivation
DİNCER A., Edirisinghe A., Almeida M., NOELS K. A.
The 39th Joseph R. Royce Research Conference, Edmonton, AB, Canada, Edmonton, Kanada, 04 Nisan 2025, (Özet Bildiri)
2024
20246. Autonomy-supportive language teaching in the GenAI era: EFL perspectives
Dincer A.
Young Science Beyond Borders (YSBB 2024), Warszawa, Polonya, 24 - 25 Ekim 2024, cilt.1, (Özet Bildiri)
2024
20247. EFL Learners’ Out-of-Class Practices with ChatGPT: An Intervention Study
DİNCER A.
The International Symposium on New Trends in Language Studies II, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2024, cilt.1, (Özet Bildiri)
2024
20248. Elevating EFL Reading Motivation: The MReader Challenge Unveiled
DİNCER A.
PLL5 Psychology of Language Learning 2024 Conference, Madrid, İspanya, 04 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2024
20249. Amplifying EFL Students' Voices With a Student Response System: PeerEval
Dincer A.
TESOL 2024 Virtual Convention & Expo, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 12 Nisan 2024, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2023
202310. Autonomy-Supportive EFL Teaching: A Self-Determination Theory Perspective
Dincer A., Noels K. A.
XVI. International Congress of Educational Research, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, cilt.1, ss.152, (Özet Bildiri)
2023
202311. Engaging Preservice EFL Teachers with a Peer Evaluation System: Mentimeter
DİNCER A.
TESOL 2023 International Convention & English Language Expo, Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 04 Nisan 2023, (Özet Bildiri)
2023
202312. Encouraging EFL Learners to Read Extensively Beyond The Classroom: A Self-determination Theory Perspective
DİNCER A.
AAAL2023 American Association for Applied Linguistics Conference, Portland, Oregon, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 21 Mart 2023, (Özet Bildiri)
2022
202213. Pre-service English language teachers’ readiness to integrate artificial intelligence in language learning
YASTIBAŞ A. E., DİNCER A.
First International Convention of Language and Applied Linguistic Studies-ICOLALS 2022, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2022, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)
2021
202114. A closer look at good language learners: Learner autonomy and motivation beyond the classroom
IŞIK T., DİNCER A.
IATEFL: Learner Autonomy Special Interest Group (LASIG)-Self-directed Learning and Advising in Language Education, Ankara, Türkiye, 24 Nisan 2021, cilt.1, ss.24, (Özet Bildiri)
2021
202115. Intelligent Personal Assistants in Language Classrooms: Google Home Mini
DİNCER A., GÖNÜLAL T.
TESOL 2021 International Convention & English Language Expo, HOUSTON, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 27 Mart 2021, cilt.1, ss.58, (Özet Bildiri)
2020
202016. Dubbing as a speaking practice: EFL classroom reflections
DİNCER A.
TESOL 2020 International Convention & English Language Expo, DENVER, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Temmuz 2020, cilt.1, ss.172, (Özet Bildiri)
2019
201917. Lessons from good speakers of English as a foreign language
DİNCER A., DARIYEMEZ T.
19th INGED International ELT Conference, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, cilt.1, ss.28-29, (Özet Bildiri)
2019
201918. MReader challenge to motivate students to read extensively
DİNCER A.
Towards Higher Education (THE) Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2019, cilt.1, ss.21-22, (Özet Bildiri)
2019
201919. Are we all on the same page? Discovering EFL teachers’ and learners’ perceptions regarding affective factors
DİNCER A.
International Language Teacher Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2019, cilt.1, ss.51, (Özet Bildiri)
2018
201820. Oral communication development through video dubbing: An action research study
DİNCER A.
6th International Conference on New Trends in English Language Teaching and Testing, İstanbul, Türkiye, 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.61, (Özet Bildiri)
2018
201821. An investigation of English language teachers’ viewpoints on the intensive English language teaching program for young learners
KOÇ H. K., DİNCER A., MERZİFONLUOĞLU A.
International Learning Teaching and Educational Research Congress, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.415, (Özet Bildiri)
2018
201822. To what extent are EFL teachers autonomous and satisfied in L2 settings?
DİNCER A.
Autonomy in Language Learning and Teaching: The Case of Target Language Skills and Subsystems, KONIN, Polonya, 7 - 09 Mayıs 2018, cilt.1, ss.9-10, (Özet Bildiri)
2017
201723. Training academicians to increase their voices in academia: An in-service training activity on English language needs
DİNCER A., KOÇ H. K.
First International Black Sea Conference on Language and Language Education, Samsun, Türkiye, 22 - 23 Eylül 2017, cilt.1, ss.15-16, (Özet Bildiri)
2017
201724. Multilingual language learners’ motivation to learn additional languages
DİNCER A.
TESL Canada 2017 Conference, NİGARA, Kanada, 8 - 10 Haziran 2017, cilt.1, ss.76-77, (Özet Bildiri)
2017
201725. Multilingual language learners’ motivation towards learning English and Turkish
DİNCER A.
31st Annual Joseph R. Royce Research Conference, Edmonton, Kanada, 24 - 26 Mart 2017, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)
2016
201626. EFL learners’ multi-dimensional classroom engagement in terms of course achievement, attendance rate and motivational orientation
DİNCER A., YEŞİLYURT S., DEMİRÖZ H.
9th ELT Research Conference, Çanakkale, Türkiye, 12 - 16 Mayıs 2016, cilt.1, ss.159, (Özet Bildiri)
2014
201427. EFL instructors’ communicative styles in foreign language classrooms: A motivational perspective
DİNCER A., NOELS K. A.
TESL Canada Federation 2014 Conference, Regina, Kanada, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.1, (Özet Bildiri)
2014
201428. Self-determined classroom engagement in Turkish adult learners of English
DİNCER A., NOELS K. A.
28th Annual Joseph R. Royce Research Conference, Edmonton, Kanada, 28 Mart 2014, cilt.1, ss.28, (Özet Bildiri)
2013
201329. Common characteristics of effective English language teacher
DİNCER A., GÖKSU A., TAKKAÇ TULGAR A., YILDIZ M.
5. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, cilt.1, ss.104, (Özet Bildiri)
2012
201230. Seven motivated and unmotivated Turkish EFL speaking course students’ beliefs on speaking skills
DİNCER A., YEŞİLYURT S.
The 3rd Black sea ELT Conference, Samsun, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2012, cilt.1, ss.56, (Özet Bildiri)
2012
201231. Attitudes of students towards European Language Portfolio in reading skills
GÖKSU A., DİNCER A.
11th METU International ELT Convention, Ankara, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, cilt.1, ss.58, (Özet Bildiri)
2012
201232. The effects of autonomy-supportive climates on EFL learners' engagement, achievement and competence in English speaking classrooms
DİNCER A., YEŞİLYURT S., TAKKAÇ M.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.3890-3894, (Tam Metin Bildiri)
2011
201133. Promoting speaking accuracy and fluency in foreign language classrooms: A closer look at English speaking classrooms
DİNCER A., YEŞİLYURT S., GÖKSU A.
The 11th International Language, Literature and Stylistics Symposium, Sakarya, Türkiye, 13 - 14 Ekim 2011, cilt.1, ss.44, (Özet Bildiri)
2011
201134. The contribution of KET to achievements of learners studying with the ELP in reading skills
GÖKSU A., KARAKUZU M., ELKILIÇ G., DİNCER A.
1st International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics, Saraybosna, Bosna-Hersek, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.67-73, (Tam Metin Bildiri)
2010
201035. Practical tips on how to promote learner autonomy in foreign language classrooms
DİNCER A., YEŞİLYURT S., GÖKSU A.
The 10th International Language, Literature and Stylistics Symposium, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, cilt.2, ss.428-433, (Tam Metin Bildiri)
2010
201036. An evaluation on English language education process in Turkey from the viewpoints of university preparatory school students
DİNCER A., TAKKAÇ M., AKALIN S.
Second International Symposium on Sustainable Development, Saraybosna, Bosna-Hersek, 8 - 09 Haziran 2010, cilt.2, ss.235-242, (Tam Metin Bildiri)
2010
201037. The effect of culture integrated language courses on foreign language education
KOÇER Ö., DİNCER A.
The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, cilt.1, ss.88, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20232. ChatGPT and machine translation
DİNCER A.
ChatGPT in foreign language education and translation studies, Arif BAKLA; İsmail ÇAKIR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.207-223, 2023
2022
20223. Understanding the Inner motivational resources of language learners’ out-of-class technology use for language learning
Dincer A., Işık T.
Autonomy Support Beyond the Language Learning Classroom: A Self-Determination Theory Perspective, Mynard, Jo Shelton-Strong, Scott J., Editör, Multilingual Matters Ltd, Bristol, ss.47-68, 2022
2020
20204. The future of World Englishes
Dincer A., Yeşilyurt S.
World Englishes and culture in English as a foreign language (EFL) education, Çelik Servet,Solak Ekrem, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.245-261, 2020
2020
20205. The use of poetry in language teaching
Dincer A., Koç H. K.
Literature in language teaching, Çakır İsmail,Demiröz Hakan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.97-118, 2020
2019
20196. Self-determination and motivated engagement in language learning
Noels K. A., Lou N. M., Lascano D. I. V., Chaffee K. E., Dincer A., Zhang Y. S. D., et al.
The Palgrave handbook of motivation for language learning, Lamb Martin,Csizér Kata,Henry Alastair,Ryan Stephen, Editör, Palgrave Macmillan, London , Basel, ss.95-115, 2019
2017
20177. Multi-dimensional classroom engagement in EFL classrooms
Dincer A., Yeşilyurt S., Demiröz H.
Researching ELT: Classroom methodology and beyond, Köksal Dinçay, Editör, Peter Lang see Lang, New York, ss.91-102, 2017
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 20214007-TÜBİTAK Bilim Şenlikleri DesteklemeProgramı-Tüm Renkleriyle Bilimi Keşfet; Erzincan Bilim Şenliği
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
Dincer A.
2018 - 2019
2018 - 2019Ortaokullarda Görev Alan İngilizce Öğretmenlerinin Yabancı Dil Ağırlıklı 5.Sınıf İngilizce Dersi Uygulaması Esnasında Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DİNCER A. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017Akademisyenlerin Yabancı Dilde İletişim ve Yayın Yapma Becerilerine Dönük Öz Yeterlilik ve İstek Seviyelerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DİNCER A.
Ödüller
Davetli Konuşmalar
Ekim 2024
Ekim 2024Autonomy-supportive language teaching in the GenAI era: EFL perspectives
Konferans
Young Science Beyond Borders (YSBB 2024)-Polonya
Nisan 2024
Nisan 2024Etkili Yabancı Dil Öğrenimi için Sınıf Dışı Çevrimiçi Öğrenme Ortamları Oluşturma (Sinop)
Konferans
TÜBİTAK BİLİM SÖYLEŞİLERİ-Türkiye
Kasım 2023
Kasım 2023Etkili Yabancı Dil Öğrenimi için Sınıf Dışı Çevrimiçi Öğrenme Ortamları Oluşturma (Samsun)
Konferans
TÜBİTAK BİLİM SÖYLEŞİLERİ-Türkiye
Burslar
2025 - 2025
2025 - 20252219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
TÜBİTAK
2024 - 2024
2024 - 20242224-B Yurt İçi Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme Programı
TÜBİTAK
2017 - 2017
2017 - 20172219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
TÜBİTAK
2014 - 2014
2014 - 20142214-A Yurt Dışı Doktora Sırası Araştırma Burs Programı
TÜBİTAK
2012 - 2014
2012 - 20142211 - Yurt İçi Doktora Burs Programları
TÜBİTAK
2012 - 2012
2012 - 20122224-A Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme Programı
TÜBİTAK
2011 - 2011
2011 - 2011