Doç. Dr. Ali Dincer


İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Mütercim Tercümanlık Bölümü

İngilizce Mütercim Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Dil ve Dilbilim, Eğitim ve Eğitim Araştırması, Sanat ve Beşeri Bilimler (Ahci), Sosyal Bilimler (Soc), Dilbilim


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Yabancı Diller Eğitimi, İngilizce Eğitimi


Yayınlardaki İsimler: Ali Dinçer

E-posta: ali.dincer@omu.edu.tr
İş Telefonu: +90 362 312 1919 Dahili: 5283
Fax Telefonu: +90 362 312 1919
Web: https://avesis.omu.edu.tr/ali.dincer
Ofis: Ondokuz Mayis University, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kurupelit Campus, 55200 Atakum/Samsun, TURKIYE
Posta Adresi: Ondokuz Mayis University, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kurupelit Campus, 55200 Atakum/Samsun, TURKIYE

Metrikler

Yayın

66

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

178

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

273

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1716

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

84

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

105

Proje

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2014

2011 - 2014

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr), Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

Antecedents and outcomes of self-determined engagement in Turkish efl classrooms: A mixed-method approach

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Dr)

2011

2011

Yüksek Lisans

Turkish EFL speaking course students’xx motivational orientations and their instructors’xx autonomy support

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

A2 Temel

A2 Temel

Fransızca

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Yabancı Diller Eğitimi

İngilizce Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İnsan Ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Mütercim ve Tercümanlık

2023 - 2024

2023 - 2024

Doç. Dr.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Mütercim Tercümanlık Bölümü

2021 - 2023

2021 - 2023

Doç. Dr.

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2014 - 2021

2014 - 2021

Dr. Öğr. Üyesi

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2017 - 2017

2017 - 2017

Dr. Öğr. Üyesi

University of Alberta, Biological Sciences, Psychology

2014 - 2015

2014 - 2015

Dr. Öğr. Üyesi

Uluslararasi Türkmen Türk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

2014 - 2014

2014 - 2014

Araştırma Görevlisi

University of Alberta, Biological Sciences, Psychology

2008 - 2014

2008 - 2014

Araştırma Görevlisi

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2011 - 2011

2011 - 2011

Araştırma Görevlisi

University of Alberta, Biological Sciences, Psychology

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

2023 - 2026

2023 - 2026

Bölüm Başkanı

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

2023 - 2026

2023 - 2026

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

2022 - 2023

2022 - 2023

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi

2021 - 2023

2021 - 2023

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi

2021 - 2023

2021 - 2023

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi

2019 - 2023

2019 - 2023

Bölüm Başkanı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi

2019 - 2023

2019 - 2023

Bölüm Başkanı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi

2016 - 2023

2016 - 2023

Bölüm Başkanı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi

2016 - 2019

2016 - 2019

Bölüm Başkanı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2017 - 2017

2017 - 2017

TÜBİTAK 2219- Yurt Dışı Doktora Sonrası - Ziyaretçi Araştırmacı

University of Alberta, Edmonton, AB, Canada, TÜBİTAK 2219- Yurt Dışı Doktora Sonrası - Ziyaretçi Araştırmacı

2016 - 2016

2016 - 2016

ErasmusProgramı - Ziyaretçi Öğretim Üyesi

VIA University College - Læreruddannelsen Skive, Denmark, ErasmusProgramı - Ziyaretçi Öğretim Üyesi

2014 - 2015

2014 - 2015

YÖK ve TİKA Destekli Görevlendirilen Öğretim Üyesi

International Turkmen-Turk University, Ashgabat, Turkmenistan, YÖK ve TİKA Destekli Görevlendirilen Öğretim Üyesi

2014 - 2014

2014 - 2014

TÜBİTAK 2214/A Yurt Dışı Doktora Sırası - Ziyaretçi Araştırmacı

University of Alberta, Edmonton, AB, Canada, TÜBİTAK 2214/A Yurt Dışı Doktora Sırası - Ziyaretçi Araştırmacı

2011 - 2011

2011 - 2011

YÖK Yüksek Lisans Araştırma Burs Programı - Ziyaretçi Araştırmacı

University of Alberta, Edmonton, AB, Canada, YÖK Yüksek Lisans Araştırma Burs Programı - Ziyaretçi Araştırmacı

2010 - 2010

2010 - 2010

ErasmusProgramı Ziyaretçi Öğretim Elemanı

Haute école Roi Baudouin University, Mons, Belgium, ErasmusProgramı Ziyaretçi Öğretim Elemanı

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Scientific Research Methods and Ethics Sürdürülebilir Kalkınma

Specialization Field Course Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Foreign Lnaguage III (English) Sürdürülebilir Kalkınma

Foreign Language I (English) Sürdürülebilir Kalkınma

Reading and Writing Skills I Sürdürülebilir Kalkınma

Advanced English I Sürdürülebilir Kalkınma

1214.030301-1 Dünya İngilizceleri ve Kültür

1214.020101- Okuma Becerileri 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Çeviri

1214.020202-Okuma Becerileri 2

1214.020408-Dil Edinimi

1200.040404-12-Mesleki İngilizce (Seçmeli GK)

1214.020505 İngilizce Dil Becerilerinin Öğretimi 1

1207.220804.3-Mesleki İngilizce (İlköğretim Matematik)

1214.020606-İngilizce Dil Becerilerinin Öğretimi 2

1214.030301-1 Dünya İngilizceleri ve Kültür

1213.210711 Öğretmenlik Uygulaması I

1214.020301 İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

1214.020210-İngilizcenin Yapısı

1214.020101 Okuma Becerileri 1

1214.020307- Eleştirel Okuma ve Yazma

1214.030301-1- Dünya İngilizceleri ve Kültür (Seçmeli AE)

12000212- Öğretmenlik Uygulaması

1214.020301- İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

200.040404-12- Mesleki İngilizce (Seçmeli GK)

1213.210711- Öğretmenlik Uygulaması I

1200.040303.13- Mesleki İngilizce (Seçmeli GK)

1200.9221- Yabancı Dil I (İngilizce)

1214.020101- Okuma Becerileri I

1214.020202- Okuma Becerileri II

1299.2103- Öğretmenlik Uygulaması II

1200.010109- Yabancı Dil I (İngilizce)

050001.1004-Pratik İngilizce (Üniversite Seçmeli)

1299.2102- Özel Öğretim Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Seçmeli (Mesleki İngilizce)

Yabancı Dil (İngilizce)-II

Yabancı Dil (İngilizce)-I

Öğretmenlik Uygulaması I

Yabancı Dil Öğretim Teknikleri

Seçmeli- Mesleki Ingilizce

İkinci Yabancı Dil I

İkinci Yabancı Dil III

Yabancı Dil (İngilizce) II

Öğretmenlik Uygulaması

İngilizce-Türkçe Çeviri-III

İngilizce-Türkçe Çeviri-I

Seçmeli- Dünya Dilleri

Makaleler

Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (8)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. The Power of Fandom: Supporting L2 Learners’ Basic Psychological Needs

AYDIN G., DİNCER A.

TESOL 2025 Virtual Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 22 Kasım 2025, cilt.1, ss.5, (Özet Bildiri)

2025

2025

2. Online Machine Translation in English Language Education: Practices, Expectations, and Implication

GENÇ E., DİNCER A.

International Symposium on New Trends in Language Studies III, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2025, cilt.1, (Özet Bildiri)

2025

2025

3. Bridging L2 Classroom and Beyond: Insights From Self-Determination Theory Framework

DİNCER A.

Research Institute for Learner Autonomy Education (RILAE), Kanda, Japonya, 03 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)

2025

2025

4. Language teachers’ autonomy support in multilingual classrooms

DİNCER A., NOELS K. A.

The Bilingualism and Multilingualism Conference (BAM 2), Saskatoon, Saskatchewan, Canada, Saskatoon, Kanada, 9 - 11 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2025

2025

5. “I enjoy learning English, I think it's fun to discover a new language ...”: A qualitative study on L2 motivation

DİNCER A., Edirisinghe A., Almeida M., NOELS K. A.

The 39th Joseph R. Royce Research Conference, Edmonton, AB, Canada, Edmonton, Kanada, 04 Nisan 2025, (Özet Bildiri)

2024

2024

6. Autonomy-supportive language teaching in the GenAI era: EFL perspectives

Dincer A.

Young Science Beyond Borders (YSBB 2024), Warszawa, Polonya, 24 - 25 Ekim 2024, cilt.1, (Özet Bildiri)

2024

2024

7. EFL Learners’ Out-of-Class Practices with ChatGPT: An Intervention Study

DİNCER A.

The International Symposium on New Trends in Language Studies II, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2024, cilt.1, (Özet Bildiri)

2024

2024

8. Elevating EFL Reading Motivation: The MReader Challenge Unveiled

DİNCER A.

PLL5 Psychology of Language Learning 2024 Conference, Madrid, İspanya, 04 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

9. Amplifying EFL Students' Voices With a Student Response System: PeerEval

Dincer A.

TESOL 2024 Virtual Convention & Expo, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 12 Nisan 2024, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2023

2023

10. Autonomy-Supportive EFL Teaching: A Self-Determination Theory Perspective

Dincer A., Noels K. A.

XVI. International Congress of Educational Research, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, cilt.1, ss.152, (Özet Bildiri)

2023

2023

11. Engaging Preservice EFL Teachers with a Peer Evaluation System: Mentimeter

DİNCER A.

TESOL 2023 International Convention & English Language Expo, Portland, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 04 Nisan 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

12. Encouraging EFL Learners to Read Extensively Beyond The Classroom: A Self-determination Theory Perspective

DİNCER A.

AAAL2023 American Association for Applied Linguistics Conference, Portland, Oregon, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 21 Mart 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

13. Pre-service English language teachers’ readiness to integrate artificial intelligence in language learning

YASTIBAŞ A. E., DİNCER A.

First International Convention of Language and Applied Linguistic Studies-ICOLALS 2022, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2022, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)

2021

2021

14. A closer look at good language learners: Learner autonomy and motivation beyond the classroom

IŞIK T., DİNCER A.

IATEFL: Learner Autonomy Special Interest Group (LASIG)-Self-directed Learning and Advising in Language Education, Ankara, Türkiye, 24 Nisan 2021, cilt.1, ss.24, (Özet Bildiri)

2021

2021

15. Intelligent Personal Assistants in Language Classrooms: Google Home Mini

DİNCER A., GÖNÜLAL T.

TESOL 2021 International Convention & English Language Expo, HOUSTON, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 27 Mart 2021, cilt.1, ss.58, (Özet Bildiri)

2020

2020

16. Dubbing as a speaking practice: EFL classroom reflections

DİNCER A.

TESOL 2020 International Convention & English Language Expo, DENVER, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Temmuz 2020, cilt.1, ss.172, (Özet Bildiri)

2019

2019

17. Lessons from good speakers of English as a foreign language

DİNCER A., DARIYEMEZ T.

19th INGED International ELT Conference, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, cilt.1, ss.28-29, (Özet Bildiri)

2019

2019

18. MReader challenge to motivate students to read extensively

DİNCER A.

Towards Higher Education (THE) Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2019, cilt.1, ss.21-22, (Özet Bildiri)

2019

2019

19. Are we all on the same page? Discovering EFL teachers’ and learners’ perceptions regarding affective factors

DİNCER A.

International Language Teacher Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2019, cilt.1, ss.51, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. Oral communication development through video dubbing: An action research study

DİNCER A.

6th International Conference on New Trends in English Language Teaching and Testing, İstanbul, Türkiye, 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.61, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. An investigation of English language teachers’ viewpoints on the intensive English language teaching program for young learners

KOÇ H. K., DİNCER A., MERZİFONLUOĞLU A.

International Learning Teaching and Educational Research Congress, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.415, (Özet Bildiri)

2018

2018

22. To what extent are EFL teachers autonomous and satisfied in L2 settings?

DİNCER A.

Autonomy in Language Learning and Teaching: The Case of Target Language Skills and Subsystems, KONIN, Polonya, 7 - 09 Mayıs 2018, cilt.1, ss.9-10, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Training academicians to increase their voices in academia: An in-service training activity on English language needs

DİNCER A., KOÇ H. K.

First International Black Sea Conference on Language and Language Education, Samsun, Türkiye, 22 - 23 Eylül 2017, cilt.1, ss.15-16, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Multilingual language learners’ motivation to learn additional languages

DİNCER A.

TESL Canada 2017 Conference, NİGARA, Kanada, 8 - 10 Haziran 2017, cilt.1, ss.76-77, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Multilingual language learners’ motivation towards learning English and Turkish

DİNCER A.

31st Annual Joseph R. Royce Research Conference, Edmonton, Kanada, 24 - 26 Mart 2017, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)

2014

2014

27. EFL instructors’ communicative styles in foreign language classrooms: A motivational perspective

DİNCER A., NOELS K. A.

TESL Canada Federation 2014 Conference, Regina, Kanada, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

28. Self-determined classroom engagement in Turkish adult learners of English

DİNCER A., NOELS K. A.

28th Annual Joseph R. Royce Research Conference, Edmonton, Kanada, 28 Mart 2014, cilt.1, ss.28, (Özet Bildiri)

2013

2013

29. Common characteristics of effective English language teacher

DİNCER A., GÖKSU A., TAKKAÇ TULGAR A., YILDIZ M.

5. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, cilt.1, ss.104, (Özet Bildiri)

2012

2012

30. Seven motivated and unmotivated Turkish EFL speaking course students’ beliefs on speaking skills

DİNCER A., YEŞİLYURT S.

The 3rd Black sea ELT Conference, Samsun, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2012, cilt.1, ss.56, (Özet Bildiri)

2012

2012

31. Attitudes of students towards European Language Portfolio in reading skills

GÖKSU A., DİNCER A.

11th METU International ELT Convention, Ankara, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, cilt.1, ss.58, (Özet Bildiri)

2012

2012

32. The effects of autonomy-supportive climates on EFL learners' engagement, achievement and competence in English speaking classrooms

DİNCER A., YEŞİLYURT S., TAKKAÇ M.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.3890-3894, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

33. Promoting speaking accuracy and fluency in foreign language classrooms: A closer look at English speaking classrooms

DİNCER A., YEŞİLYURT S., GÖKSU A.

The 11th International Language, Literature and Stylistics Symposium, Sakarya, Türkiye, 13 - 14 Ekim 2011, cilt.1, ss.44, (Özet Bildiri)

2011

2011

34. The contribution of KET to achievements of learners studying with the ELP in reading skills

GÖKSU A., KARAKUZU M., ELKILIÇ G., DİNCER A.

1st International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics, Saraybosna, Bosna-Hersek, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.67-73, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

35. Practical tips on how to promote learner autonomy in foreign language classrooms

DİNCER A., YEŞİLYURT S., GÖKSU A.

The 10th International Language, Literature and Stylistics Symposium, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, cilt.2, ss.428-433, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

36. An evaluation on English language education process in Turkey from the viewpoints of university preparatory school students

DİNCER A., TAKKAÇ M., AKALIN S.

Second International Symposium on Sustainable Development, Saraybosna, Bosna-Hersek, 8 - 09 Haziran 2010, cilt.2, ss.235-242, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

37. The effect of culture integrated language courses on foreign language education

KOÇER Ö., DİNCER A.

The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, cilt.1, ss.88, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Nitel Araştırma Tasarımı

DİNCER A., YEŞİLYURT S.

Hemdem Akademi, Ankara, 2024

2023

2023

2. ChatGPT and machine translation

DİNCER A.

ChatGPT in foreign language education and translation studies, Arif BAKLA; İsmail ÇAKIR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.207-223, 2023

2022

2022

3. Understanding the Inner motivational resources of language learners’ out-of-class technology use for language learning

Dincer A., Işık T.

Autonomy Support Beyond the Language Learning Classroom: A Self-Determination Theory Perspective, Mynard, Jo Shelton-Strong, Scott J., Editör, Multilingual Matters Ltd, Bristol, ss.47-68, 2022

2020

2020

4. The future of World Englishes

Dincer A., Yeşilyurt S.

World Englishes and culture in English as a foreign language (EFL) education, Çelik Servet,Solak Ekrem, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.245-261, 2020

2020

2020

5. The use of poetry in language teaching

Dincer A., Koç H. K.

Literature in language teaching, Çakır İsmail,Demiröz Hakan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.97-118, 2020

2019

2019

6. Self-determination and motivated engagement in language learning

Noels K. A., Lou N. M., Lascano D. I. V., Chaffee K. E., Dincer A., Zhang Y. S. D., et al.

The Palgrave handbook of motivation for language learning, Lamb Martin,Csizér Kata,Henry Alastair,Ryan Stephen, Editör, Palgrave Macmillan, London , Basel, ss.95-115, 2019

2017

2017

7. Multi-dimensional classroom engagement in EFL classrooms

Dincer A., Yeşilyurt S., Demiröz H.

Researching ELT: Classroom methodology and beyond, Köksal Dinçay, Editör, Peter Lang see Lang, New York, ss.91-102, 2017

Desteklenen Projeler

Ödüller

Ocak 2021

Ocak 2021

EKEV Akademik Bilim, Sanat ve Spor Ödülü

Ekev - Erzincan Kültür Eğitim Vakfı



Davetli Konuşmalar

Ekim 2024

Ekim 2024

Autonomy-supportive language teaching in the GenAI era: EFL perspectives

Konferans

Young Science Beyond Borders (YSBB 2024)-Polonya

Nisan 2024

Nisan 2024

Etkili Yabancı Dil Öğrenimi için Sınıf Dışı Çevrimiçi Öğrenme Ortamları Oluşturma (Sinop)

Konferans

TÜBİTAK BİLİM SÖYLEŞİLERİ-Türkiye

Kasım 2023

Kasım 2023

Etkili Yabancı Dil Öğrenimi için Sınıf Dışı Çevrimiçi Öğrenme Ortamları Oluşturma (Samsun)

Konferans

TÜBİTAK BİLİM SÖYLEŞİLERİ-Türkiye

Burslar

2025 - 2025

2025 - 2025

2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı

TÜBİTAK

2024 - 2024

2024 - 2024

2224-B Yurt İçi Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme Programı

TÜBİTAK

2017 - 2017

2017 - 2017

2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı

TÜBİTAK

2014 - 2014

2014 - 2014

2214-A Yurt Dışı Doktora Sırası Araştırma Burs Programı

TÜBİTAK

2012 - 2014

2012 - 2014

2211 - Yurt İçi Doktora Burs Programları

TÜBİTAK

2012 - 2012

2012 - 2012

2224-A Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme Programı

TÜBİTAK

2011 - 2011

2011 - 2011

Yurtdışı Yüksek Lisans Araştırma Bursu

YÖK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 189

h-indeksi (WOS): 5