SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The relation between intellectual risk-taking regarding science classes and test anxiety inventory of secondary school
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.39, sa.1, 2019 (SSCI)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 3
- Usage
- Full Text Views: 118
- Abstract Views: 30
- Captures
- Readers: 29
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Classroom Teachers Perceptions of Science and Inquiry-Based Teaching
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.886-902, 2024 (Hakemli Dergi)
Erken Çocukluk Döneminde Fen Bilimlerine Yönelik Merak Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.505-562, 2023 (Hakemli Dergi)
The Adaptation of the Individual Entrepreneurship Perception Scale to Secondary School Level
International Journal of Progressive Education
, cilt.18, sa.6, ss.194-209, 2022 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Captures
- Readers: 1
Öğretmen Niteliklerinin Belirlenmesinde Paydaşların Görüşleri
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.376-397, 2022 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Captures
- Readers: 1
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ’NİN ORTAOKUL DÜZEYİNE UYARLANMASI
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.62, ss.208-233, 2022 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 1
Impacts of Project Preparation Course for Students Studying at Postgraduate Education in the Field of Educational Sciences: A National Project Example
Participatory Educational Research
, cilt.8, sa.2, ss.88-99, 2021 (Scopus)
PlumX Metrics
- Captures
- Readers: 4
Comparison of decision making skills and self-efficacy perception levels in adolescents in terms of gender and grade variables
Participatory Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.151-163, 2020 (Scopus)
PlumX Metrics
- Captures
- Readers: 36
STEM Eğitimine Yönelik Umut ve Hedefler Ölçeği Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.3, ss.1257-1271, 2019 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 2
- Captures
- Readers: 8
Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Eğitimde Yenilik ve İnovasyon KavramlarınaBir Bakış: Metafor Analizi
Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.19-29, 2018 (Hakemli Dergi)
BİLİM UYGULAMALARI İLE FEN BİLİMLERİ DERSİ AKADEMİK BAŞARI PUANLARIARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ 1
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.45, ss.555-563, 2016 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL TEKNOLOJİK VE TOPLUMSAL GELİŞİMÖZEL ALAN YETERLİKLERİNE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.44, ss.960-967, 2016 (Hakemli Dergi)
Doğa Deneyimine Dayalı Çevre Eğitimi ne Yönelik Özyeterlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.11, ss.693, 2016 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 1
- Captures
- Readers: 1
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A REVIEW OF GLOBAL CLIMATE CHANGE IN SCIENCE EDUCATION CURRICULUM OF TURKIYE
Cooperation For Climate and Green Deal Symposium, 24 Ekim 2022
Eğitim Niteliğinin Artırılmasında Öğretmenlerin Kendi Eğitim Yaklaşımlarından (Key) Örnek Uygulamalar: Çevre Bilinci
Cooperation For Climate and Green Deal Symposium, Samsun, Türkiye, 24 Ekim 2022
Eğitim Niteliğinin Artırılmasında Öğretmenlerin Kendi Eğitim Yaklaşımlarının (Key) Belirlenmesi
1st International Conference on Innovative Academic Studies ICIAS, 10 Eylül 2022
Determining Teachers' Own Educational Approaches (Key) In Improvement of Educational Quality
1st International Conference on Innovative Academic Studies ICIAS 2022, Konya, Türkiye, 10 Eylül 2022
Üniversite Öğrencilerinin Bireysel Girişimcilik Algılarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019
Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimi
VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Belirlenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018
Comparison of Critical Thinking Skill Level of Science and Primary School Preservice Teachers
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592
Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER, Amasya, Türkiye, 06 Eylül 2018, cilt.1, ss.817-827
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK STRES DURUMLARI İLE FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİKMOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 5 - 08 Ekim 2017
Eğitim bilimleri alanlarında lisansüstü öğrenim gören öğrenciler için proje danışmanlığı eğitimi proje değerlendirmesi
XIV.European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.1
Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.1, ss.220
Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.1, ss.234
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynama ve Buharlaşma Konularındaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi - UFBMEK, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Laboratuarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi - UFBMEK, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
A. Development and Validation of TPACK Assessment Instrument for Preschool Teacher Candidates
III. International Dynamıc, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conferance, Türkiye, 01 Eylül 2016
Doğa Deneyimine Bağlı Çevre Eğitimine Yönelik Özyeterlik Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Erdoğan Fatma, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, ss.329-342, 2023
Okul Dışı Ortamlarda Girişimcilik Eğitimi ve Uygulamaları
TEORİDEN UYGULAMAYA GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ, Yaman, S., Çelik, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.275-292, 2022