Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 54

1. Classroom Teachers' Risk Taking and Decision-Making Skills

Optimum Science Konferans (OPSCON), Amasya, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, sa.1, ss.183-188, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. MatSor: Sorgulama Temelli Etkinlik Geliştirme Kampı Projesinin Değerlendirilmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2024, cilt.1, ss.706-707, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. The Effect of Project Development and Execution Training on the Project Culture of Ondokuz Mayıs University Undergraduate Students

International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, cilt.1, sa.1, ss.114-117, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Sınıf Öğretmenlerinin Bilim ve Sorgulama Temelli Öğretime İlişkin Görüşleri

15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, cilt.1, ss.147, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. A REVIEW OF GLOBAL CLIMATE CHANGE IN SCIENCE EDUCATION CURRICULUM OF TURKIYE

Cooperation For Climate and Green Deal Symposium, 24 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)

8. Eğitim Niteliğinin Artırılmasında Öğretmenlerin Kendi EğitimYaklaşımlarının (Key) Belirlenmesi

1st International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2022, cilt.1, ss.98-99, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. Eğitim Niteliğinin Artırılmasında Öğretmenlerin Kendi Eğitim Yaklaşımlarının (Key) Belirlenmesi

1st International Conference on Innovative Academic Studies ICIAS, 10 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

10. Determining Teachers' Own Educational Approaches (Key) In Improvement of Educational Quality

1st International Conference on Innovative Academic Studies ICIAS 2022, Konya, Türkiye, 10 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

11. Okul Öncesinde Sorgulama Temeli Öğretime İlişkin Öğretmen Görüşleri

I. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi, 21 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

12. Okul Öncesinde Sorgulama Temelli Öğretime İlişkin Öğretmen Görüşleri

I st Iternational Congress on Excellence in Education, Denizli, Türkiye, 20 Kasım 2021, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

13. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Potansiyellerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. Determining teacher qualifications from the perspective of stakeholders

International Symposium on Business, Economics & Education, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.127-128, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

15. Views of the master and phd students about the project preparation course in the field of educational sciences

International Symposium on Business, Economics, and education, ISBE, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.126, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

16. Eğitim Bilimleri Alanında Lisansüstü Eğitim Gören Öğrenciler İçin Proje Hazırlama Kursu Proje Değerlendirmesi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.160, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

17. Girişimcilik Temalı Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Projesinin Öğrencilerin Fen Tabanlı Girişimcilik Eğilimleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.63-71, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

18. Girişimcilik Eğitimi Alan Öğrencilerin Zihinsel Risk Alma Becerileri Üzerine Bir Araştırma

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 Ekim 2019, cilt.1, ss.209-215, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

19. Üniversite Öğrencilerinin Bireysel Girişimcilik Algılarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

20. Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. DETERMINING THE SCIENCE TEACHER CANDIDATES' NATURE OF SCIENCE BELIE

1.International Symposium on ContemporaryEducation and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.187-188, (Özet Bildiri)

22. Science Laboratory Perceptions of Pre-Service Science Teachers: A Word Association Study

1.International Symposium on ContemporaryEducation and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

23. Comparison of Critical Thinking Skill Level of Science and Primary School Preservice Teachers

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592, (Tam Metin Bildiri)

24. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Belirlenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

25. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Laboratuvarı Algılarına Yönelik Bir Kelime İlişkilendirme Çalışması

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.187, (Tam Metin Bildiri)

26. Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER, Amasya, Türkiye, 06 Eylül 2018, cilt.1, ss.817-827, (Tam Metin Bildiri)

27. Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.593-594, (Tam Metin Bildiri)

28. Fen bilimleri öğretmenlerinin 2018 fen bilimleri öğretim programları hakkındaki görüşleri

ULEAD 2018- VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

29. Öğretmenlerin Gözünden Eğitimde Yenilik ve İnovasyon Kavramlarına Bir Bakış: Metafor Analizi, An Investigation of Novelty and Innovation Concepts in Education from Perspectives of Teachers: A Metaphor Analysis

17th Primary Teacher Education Symposium -17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.969-970, (Özet Bildiri)

30. Ortaokul Öğrencilerin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi UBEK-ISCE, International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.572, (Özet Bildiri)

31. Ortaokul Öğrencilerinin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

International Congress on Science and Education 2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.577, (Özet Bildiri)

33. Project Consultancy Educatıon For Master And Phd Students In Educational Sciences Project Evaluation

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249, (Özet Bildiri)

34. PROJECT CONSULTANCY EDUCATION FOR MASTER AND PHD STUDENTS IN EDUCATIONAL SCIENCES” PROJECT EVALUATION

XIV.European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249, (Özet Bildiri)

35. Eğitim bilimleri alanlarında lisansüstü öğrenim gören öğrenciler için proje danışmanlığı eğitimi proje değerlendirmesi

XIV.European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

36. The Assessment of Relatıonship Between the Self-Efficacy Perceptions and The Decisıon Making Skills of Secondary School Students

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

39. Yaratıcı drama etkinliklerin fen merak duygusu üzerindeki etkileri.

IV.İnternational Eurasian Educational Research Congress, “4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi”, Değişen Zamanlar değişen ihtiyaçlar, e-eğitim, eşitlik, göç ve farklılıklar, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.867-868, (Özet Bildiri)

44. Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

45. Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

46. A. Development and Validation of TPACK Assessment Instrument for Preschool Teacher Candidates

III. International Dynamıc, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conferance, Türkiye, 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

47. Fen Laboratuvarına Yönelik Metaforik Algılar

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

48. Doğa Deneyimine Bağlı Çevre Eğitimine Yönelik Özyeterlik Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

49. Doğa Eğitimi Projelerinin Etkililiği Üzerine Bir Araştırma Ağaç Kardeşliği Projesi

7th International Congress on New Trends in EducationICONTE 2016, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.138-139

50. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Samanyolu ve Güneş Sistemine İlişkin Zihinsel Şemaları

7th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.139-140, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Singapur Eğitim Sistemi

ÜLKELER VE EĞİTİM SİSTEMLERİ (Pısa ve Tımss Sonuçları İle), DEMİR KAÇAN SİBEL, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.249-277, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.329-342, 2023

4. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Erdoğan Fatma, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, ss.329-342, 2023

5. Okul Dışı Ortamlarda Girişimcilik Eğitimi ve Uygulamaları

TEORİDEN UYGULAMAYA GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ, Yaman, S., Çelik, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.275-292, 2022
Metrikler

Yayın

86

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

186

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

37

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

48

Toplam Atıf Sayısı

114

Proje

46

Açık Erişim

32
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları