Makaleler
27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (13)
2. Classroom Teachers Perceptions of Science and Inquiry-Based Teaching
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.886-902, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Erken Çocukluk Döneminde Fen Bilimlerine Yönelik Merak Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.505-562, 2023 (Hakemli Dergi)
17. Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Eğitimde Yenilik ve İnovasyon KavramlarınaBir Bakış: Metafor Analizi
Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.19-29, 2018 (Hakemli Dergi)
24. BİLİM UYGULAMALARI İLE FEN BİLİMLERİ DERSİ AKADEMİK BAŞARI PUANLARIARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ 1
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.45, ss.555-563, 2016 (Hakemli Dergi)
25. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL TEKNOLOJİK VE TOPLUMSAL GELİŞİMÖZEL ALAN YETERLİKLERİNE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.44, ss.960-967, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
54
7. A REVIEW OF GLOBAL CLIMATE CHANGE IN SCIENCE EDUCATION CURRICULUM OF TURKIYE
Cooperation For Climate and Green Deal Symposium, 24 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
9. Eğitim Niteliğinin Artırılmasında Öğretmenlerin Kendi Eğitim Yaklaşımlarının (Key) Belirlenmesi
1st International Conference on Innovative Academic Studies ICIAS, 10 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
10. Determining Teachers' Own Educational Approaches (Key) In Improvement of Educational Quality
1st International Conference on Innovative Academic Studies ICIAS 2022, Konya, Türkiye, 10 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
19. Üniversite Öğrencilerinin Bireysel Girişimcilik Algılarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
20. Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimi
VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
23. Comparison of Critical Thinking Skill Level of Science and Primary School Preservice Teachers
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592, (Tam Metin Bildiri)
24. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Belirlenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
26. Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER, Amasya, Türkiye, 06 Eylül 2018, cilt.1, ss.817-827, (Tam Metin Bildiri)
27. Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.593-594, (Tam Metin Bildiri)
32. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK STRES DURUMLARI İLE FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİKMOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
International Symposium of Education and Values (ISOEVA), 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
35. Eğitim bilimleri alanlarında lisansüstü öğrenim gören öğrenciler için proje danışmanlığı eğitimi proje değerlendirmesi
XIV.European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
40. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Laboratuarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi - UFBMEK, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
42. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynama ve Buharlaşma Konularındaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi - UFBMEK, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
44. Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
45. Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
46. A. Development and Validation of TPACK Assessment Instrument for Preschool Teacher Candidates
III. International Dynamıc, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conferance, Türkiye, 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
48. Doğa Deneyimine Bağlı Çevre Eğitimine Yönelik Özyeterlik Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. Singapur Eğitim Sistemi
ÜLKELER VE EĞİTİM SİSTEMLERİ (Pısa ve Tımss Sonuçları İle), DEMİR KAÇAN SİBEL, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.249-277, 2025
2. Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II
EFE AKADEMİ, İstanbul, 2023
3. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.329-342, 2023
4. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Erdoğan Fatma, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, ss.329-342, 2023
5. Okul Dışı Ortamlarda Girişimcilik Eğitimi ve Uygulamaları
TEORİDEN UYGULAMAYA GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ, Yaman, S., Çelik, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.275-292, 2022
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
6
Atıf (WoS)
7
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
7
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
186
H-İndeks (Scholar)
8
Atıf (TrDizin)
22
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
37
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
48
Toplam Atıf Sayısı
114
Proje
46