Dr. Öğr. Üyesi Ayşe İri Öztürk
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sürdürülebilir Grafik Tasarım Eğitimi: Ders Projeleri Üzerine Değerlendirmeler
İRİ ÖZTÜRK A.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.19, sa.1, ss.117-130, 2024 (Hakemli Dergi)
Sürdürülebilirlik ve Grafik Tasarım: Ekolojik Ambalaj Tasarımlarının Görsel Analizi
İri Öztürk A.
Art-e Sanat Dergisi
, cilt.16, sa.32, ss.916-930, 2023 (Hakemli Dergi)
AMBALAJ TASARIMINDA KULLANILAN KÜLTÜREL SEMBOLLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ANALİZİ
İRİ ÖZTÜRK A.
,
TÜZEL URALTAŞ K. N.
ULUSLARARASI İLETİŞİM VE SANAT DERGİSİ
, cilt.3, sa.7, ss.21-39, 2022 (Hakemli Dergi)
CULTURAL DIFFERENCES IN ADVERTISING: AN EXAMPLE OF TURKEY AND AUSTRALIA TEA ADS
İRİ A.
IJIA INTERNATİONAL JOURNAL OF INTERDİSCİPLİNARY AND INTERCULTURAL ART
, cilt.5, sa.10, ss.1-17, 2020 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Mecra Uygulamalarında Güncel Teknolojinin Tüketici Algısına Etkisi
İRİ A.
Medeniyet Sanat
, cilt.4, sa.1, ss.53-68, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Ambalaj Tasarımında Kullanılan Kültürel Sembollerin Satın Alma Davranışı Üzerine Analizi
İRİ ÖZTÜRK A.
,
TÜZEL URALTAŞ K. N.
Uluslararası İletişim Ve Sanat Sempozyumu, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2022
Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Ambalaj Tasarımı ve Pazarlamasında Kullanımı
İRİ A.
,
BİROL E.
3. International EMIEntrepreneurship and Social SciencesCongress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Haziran 2019
Görsel İletişim Yolu Olan Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarında Görsel Unsurların Kullanımı: Çocuk KitaplarıÖrneği
BİROL E.
,
İRİ A.
3. International EMIEntrepreneurship and Social SciencesCongress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Haziran 2019, ss.386
Hofstede’ı̇n Kültürel Boyutları Bağlamında Reklamlardakı̇ Kültürel Farklılıklar: Çay Reklamları Örneğı̇ Üzerı̇ne Göstergebı̇lı̇msel Analı̇z
İRİ A.
,
BİROL E.
6. Uluslararası Güzel Sanatlar Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.60
GÖRSEL TASARIM AÇISINDAN GRAFİK TASARIM VE NOVUM TASARIM DERGİLERİNİN ANALİZİ
BİROL E.
,
İRİ A.
6. Uluslararası Güzel Sanatlar Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019
Kitaplar
Ambalaj Tasarımındaki Yeni Trendler
KİÇİR İ.
,
ÜNAL C.
,
ÇELİK F.
,
AYDINLIOĞLU Ö.
,
ÇALAPKULU Ç.
,
ÇAKI C.
, et al.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Dijital Trendler, İbrahim Kiçir, Celil Ünal, Editör, Literatürk Academia, ss.167-187, 2023
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
11
Proje
2