Yayınlar & Eserler

Makaleler 1
Tümü (1)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

2. Sosyal medyanın Kuşaklararası Hızlı Moda Tüketimine Etkisi: Tutumlar ve Tercihler Üzerine Bir İnceleme

12. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Medya ve İletişim Çalışmaları Sempozyumu, 16 Mayıs - 01 Kasım 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. TÜRKİYE’DE PLASTİK KİRLİLİĞİYLE MÜCADELEDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ

III. Uluslararası İletişim, Dijitalleşme ve Toplum Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2025, (Tam Metin Bildiri)

4. Yapay Zekâ Teknolojilerinin Sinemada Temsili: “I Am Mother” Filmi Üzerine Bir İnceleme

İSTİNYE ÜNİVERSİYESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ 2. MEDYA VE TOPLUM SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 27 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

5. Dijital Reklamlarda Aristoteles’in İkna Unsurlarının (Ethos, Logos, Pathos) Kullanımı Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (ICOMS), Sakarya, Türkiye, 29 Kasım 2021, ss.27, (Özet Bildiri)
Kitaplar 14

3. Normatif Etki Mekânı olarak Reklam

Reklam ve Mekan, YILMAZ RECEP, ALTIPARMAK BURCU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.55-73, 2025

4. Reklam, Mekân ve Çekicilik

Reklam ve Mekan, YILMAZ RECEP, ALTIPARMAK BURCU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.293-318, 2025

5. Digital Sponsorship As A PR Tool

Innovative Models, Strategies And Conceptualizations In PR , YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Paler Publications, Konya, ss.133-146, 2024

6. Medium Is The Audience: A View To The Pragmatics Of Media Relations In PR

Innovative Models, Strategies And Conceptualizations In PR , YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet Publications, Konya, ss.27-40, 2024

7. A Study on the Digital Game Addiction Tendency of Generation Z Individuals

Handbook of Research on Perspectives on Society and Technology Addiction, Rengim Sine Nazlı, Gülşah Sari, Editör, IGI Global, ss.344-356, 2023

8. Yeni Medyada Üretilen Nefret Söylemini Sinema Üzerinden Okumak: The Hater Filmi Üzerine Bir İnceleme

Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel iletişim Çalışmaları, Özlem Gündüz Kalan, Mehmet Sarı, Editör, Literatürk, Konya, ss.181-211, 2022

10. Reklam ve Oyunlar: Z Kuşağı Üniversite Öğrencilerinin Oyun İçi Reklamlara İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma

Game-vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam, M. Nur ERDEM, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.135-153, 2022

11. Spin Doctor in the Post-Truth Era: “Our Brand Is Crisis” Movie Example

Narrative Theory and Therapy in the Post-Truth Era, Yılmaz Recep, Koç Bozkurt, Editör, IGI Global, ss.161-174, 2022

12. Transmedya Hikâyeciliği Bağlamında Dijital Oyunlar Üzerine Bir İnceleme: "Mortal Kombat" Örneği

Oyunların Dijital Hali II, Özgün Arda Kuş, Özge Uğurlu Akbaş, Editör, Literatürk, Konya, ss.221-246, 2022

13. Kuşaklararası Mobil Oyun Oynama Pratikleri Üzerine Nitel Bir İnceleme

Oyunların Dijital Hali, UĞURLU AKBAŞ ÖZGE, KUŞ ÖZGÜN ARDA, Editör, Urzeni Yayınevi, İstanbul, ss.77-118, 2021

14. Festinger'in Bilişsel Çelişki Kuramının Sinema Üzerinden Okunması: "The Dilemma" Filmi Üzerine Bir İnceleme

Kuram ve Uygulamalarla İkna, Prof. Dr. Ece Karadoğan Doruk Dr. Öğr. Üyesi Sezgin Savaş, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.49-74, 2021
Metrikler

Yayın

20

Proje

3