Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. Integrating Intangible Cultural Heritage in Curricula

8th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning ICCI EPOK 2021, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.38-39, (Özet Bildiri)

2. Instructional Content Design on the Cultural Geographical History of Miniature Art

International Conference on Research in Education and Science, ICRES 2021, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Nisan 2021, cilt.7, ss.73-88, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma identifier

3. Evde Çevrimiçi Eğitim Öğretim (Online Home Schooling) Uygulamaları İçin Kapasite Geliştirme Adımları

7th International Congress on Social Sciences, Humanities and Education, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2020, ss.93-105, (Tam Metin Bildiri)

4. Türk Tarihinin Öğretimi ve Yazımında Başlıca Meseleler

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu/International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences (ISCESS 2018), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.520-534, (Tam Metin Bildiri)

5. The Flipped Geography Lecture

ISER 2015 World Conference on Education, A framework and research agenda for 21st century education” June 10-12, 2015 Istanbul Yeditepe University, Turkey, İstanbul, Türkiye, 10 Haziran 2015, ss.9, (Özet Bildiri)

6. Üniversite Öğrencilerinin Gözü ile Coğrafya Eğitimcisi: Bir Olgubilim Araştırması

International Congress of Turkish Association of Geographers, June 04-06, 2014, Muğla Sıtkı Koçman University, Muğla/Turkey, Muğla, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2014, cilt.1, ss.418-428, (Tam Metin Bildiri)

7. Sürdürülebilir Şehirsel Gelişim Sürecinde Doğal Afet Kayıplarının Azaltılması Düzce Örneği

KBAM 2. Kentsel ve Bölgesel Araştırmalar Sempozyumu, “Planlamanın Dünü Bugünü Yarını, Planlamada Yeni Söylem Arayışları”, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2011, ss.463-475, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Coğrafya Eğitiminde Metabilişsel Düşünmeyi Modelleyen KWL ve KLEWS Tabloları ile Frayer Diyagramının Kullanımı (10. Bölüm)

Uygulama Örnekleriyle Coğrafya Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar I, Prof. Dr. Eyüp Artvinli ve Doç. Dr. Yavuz Değirmenci, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.175-195, 2021

3. Chapter 7: Developing a Scale for Attitudes about Enhancing the Effectiveness of Fieldwork as an Active Learning Method.

Contemporary Approaches in Education and Social Science, Doç. Dr. Halil Tokcan ve Dr. Alper Altunçekiç, Editör, Old Publishing, Brasov County, ss.100-111, 2019

4. Bölüm 2: Coğrafya Dersi Öğretim Programında Kazanımların Seçimi ve Analizi

Coğrafya Öğretimi I, Prof. Dr. Ülkü ESER ÜNALDI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.25-35, 2019

5. Bölüm 7: Ders Sonu Öğretmen Gözlem Formu ve Program Amaçlarına Göre Ders Sonu Değerlendirme

Coğrafya Öğretimi I, Prof. Dr. Ülkü ESER ÜNALDI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.179-196, 2019
Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

218

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

42

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

72

Toplam Atıf Sayısı

119

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları