SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teaching and learning through and about intangible cultural heritage
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.14, sa.3, ss.2723-2749, 2022 (Hakemli Dergi)
"Türk Baskı Resim Sanatının Kültürel Coğrafi Geçmişini Mekanla İlişkilendirerek Açıklayabilme" Kazanımının Bilişsel ve Duygusal Boyutları
FOLKLOR HALKBİLİM DERGİSİ
, cilt.9, sa.85, ss.42-50, 2021 (Hakemsiz Dergi)
Aday Öğretmenlerin Çevre Sorunlarına İlişkin Tutumları Üzerine Bir Ölçek Geliştirme Çalışması ve Analizi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.149-161, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkiye'nin Sakin Şehirlerinde Permakültürel Koruma Planlama Yönetim ve Eğitim Pratikleri
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, sa.29, ss.45-59, 2013 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Kurumlarında Coğrafya Dersi Kapsamındaki Çevre Konularının Öğretiminde Aktif Öğretim Yöntemlerinin Rolü
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.14, ss.271-290, 2010 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Dersinde Kullanılan Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin Geliştirilmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.511-532, 2010 (Hakemli Dergi)
Araştırma Odaklı Çevre Eğitiminin Amaçları ve Yöntemleri
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.30, ss.335-344, 2010 (Hakemli Dergi)
Investigating the Scientific Literacy of University Students concerning Strengthened Greenhouse Effect Global Climatic Change and Ozone Depletion
World Applied Sciences Journal
, cilt.3, sa.5, ss.858-864, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Evde Çevrimiçi Eğitim Öğretim (Online Home Schooling) Uygulamaları İçin Kapasite Geliştirme Adımları
7th International Congress on Social Sciences, Humanities and Education, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2020, ss.93-105
The Flipped Geography Lecture
ISER 2015 World Conference on Education, A framework and research agenda for 21st century education” June 10-12, 2015 Istanbul Yeditepe University, Turkey, İstanbul, Türkiye, 10 Haziran 2015, ss.9
Üniversite Öğrencilerinin Gözü ile Coğrafya Eğitimcisi: Bir Olgubilim Araştırması
International Congress of Turkish Association of Geographers, June 04-06, 2014, Muğla Sıtkı Koçman University, Muğla/Turkey, Muğla, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2014, cilt.1, ss.418-428
Sürdürülebilir Şehirsel Gelişim Sürecinde Doğal Afet Kayıplarının Azaltılması Düzce Örneği
KBAM 2. Kentsel ve Bölgesel Araştırmalar Sempozyumu, “Planlamanın Dünü Bugünü Yarını, Planlamada Yeni Söylem Arayışları”, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2011, ss.463-475
Kitap & Kitap Bölümleri
Coğrafya Eğitiminde Metabilişsel Düşünmeyi Modelleyen KWL ve KLEWS Tabloları ile Frayer Diyagramının Kullanımı (10. Bölüm)
Uygulama Örnekleriyle Coğrafya Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar I, Prof. Dr. Eyüp Artvinli ve Doç. Dr. Yavuz Değirmenci, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.175-195, 2021
Chapter 7: Developing a Scale for Attitudes about Enhancing the Effectiveness of Fieldwork as an Active Learning Method.
Contemporary Approaches in Education and Social Science, Doç. Dr. Halil Tokcan ve Dr. Alper Altunçekiç, Editör, Old Publishing, Brasov County, ss.100-111, 2019
Bölüm 2: Coğrafya Dersi Öğretim Programında Kazanımların Seçimi ve Analizi
Coğrafya Öğretimi I, Prof. Dr. Ülkü ESER ÜNALDI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.25-35, 2019
Bölüm 7: Ders Sonu Öğretmen Gözlem Formu ve Program Amaçlarına Göre Ders Sonu Değerlendirme
Coğrafya Öğretimi I, Prof. Dr. Ülkü ESER ÜNALDI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.179-196, 2019