Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Yazma Becerisinin Otomatik Olarak Değerlendirilmesi: Yapay Zekâ Temelli Uygulamalar

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Kovid-19 Salgınının Sınıf Eğitimi Araştırmalarına Yansımaları

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, cilt.1, ss.367-368, (Özet Bildiri)

3. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Söz Varlığının İncelenmesi

II. Maarif Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Temmuz 2021, cilt.1, ss.81, (Özet Bildiri)

5. Sözleşmeli Öğretmen Olmak: Bir Metafor Çalışması / Being a Contracted Teacher: A Metaphor Study

8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES 2019), Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

6. Sosyal Medyanın Eğitsel Amaçlı Kullanımı: Bir Olgubilim Araştırması / Use of Socaial Media for Educational Purposes: A Phenomenological Research

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.99-100, (Özet Bildiri)

7. Hayalimdeki Eğitim Fakültesi / My Dream Faculty of Education

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.54, (Özet Bildiri)

10. İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASİT VE DERİN ANLAMA DÜZEYLERİNİN OKUMA MOTİVASYONU İLE AÇIKLANMASI

2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.317-334, (Tam Metin Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Motivasyonları Arasındaki İlişki/ The Relationship Between Prospective Teachers’ Metacognitive Reading Strategies andReading Motivations

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 17th International Primary School Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.83-84, (Özet Bildiri)

12. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Yaz Okulu Uygulaması/ Opinions of the Candidates of Primary School Teacher about Summer School Program

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 17th International Primary School Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.1271-1272, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen, Öğretmen Adayı, Öğrenci, İdareci ve Akademisyenlerin Görüşlerine Göre İlkokullardaki Ders Saati ve Dinlenme Süreleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.1428, (Özet Bildiri)

14. Öğretim Elemanlarının Eğitim Öğretim Faaliyetlerinde Mizah Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.297-298, (Özet Bildiri)

15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokrasi ve Demokratik Öğretmen Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.22, (Özet Bildiri)

16. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımda Mizah Kullanma Durumları

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.129, (Özet Bildiri)

17. İlkokul Türkçe Ders ve Öğrenci Çalışma Kitaplarının Mizahi Ögeler Bakımından İncelenmesi

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.152, (Özet Bildiri)

18. LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN GEÇİCİ GÖÇMENLİĞE (YURTDIŞINDA EĞİTİM)İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ / VIEWS ON TEMPORARY IMMIGRATION (TRAININGABROAD) OF GRADUATE STUDENTS

VII. ULUSLARARASI CANİK SEMPOZYUMU/ GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE GÖÇ, Samsun, Türkiye, 17 - 19 Şubat 2017, cilt.1, ss.82, (Özet Bildiri)

19. Analysis of Child Books of Gülten Dayıoğlu in Terms of Humor Elements Gülten Dayıoğlu nun Çocuk Kitaplarının Mizah Ögeleri Bakımından İncelenmesi

VI. International Canik Symposium/ VI. Uluslararası Canik Sempozyumu Hedefe Doğru İnsan Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.2, ss.536-549, (Tam Metin Bildiri)

20. Examining Sense of Humor of the University Student by Means of Word Association

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.1, ss.186-187, (Özet Bildiri)

21. A Qualitative Study about Expectations of Graduate Students Regarding Their Study Programs

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

22. FINAL DECISION I DON T WANT TO BE A TEACHER SON KARARIM ÖĞRETMEN OLMAK İSTEMİYORUM

PEDAGOGICAL ACTION FOR A EUROPEAN DIMENSION IN EDUCATOR’xxS INDUCTION APPROACHES- PAEDEIA (YOUNG TEACHERS AS CHANGE AGENTS), Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, cilt.1, ss.38, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Konuşma Bozuklukları

Prof. Dr. Fahri TEMİZYÜREK'e Armağan Kitabı, BAŞ ÖZLEM, GÜN MESUT, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.217-238, 2025

2. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN GÖZÜNDEN “GÖÇ”

EĞİTİM BİLİMLERİ VE ALAN EĞİTİMİ Güncel Konular, COŞKUN İBRAHİM,ILGAZ GÖKHAN, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.223-244, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

3. DEĞERLER EĞİTİMİ VE 2024 ÖĞRETİM PROGRAMLARI BAĞLAMINDA KARACAOĞLAN ŞİİRLERİNİ OKUMAK

GELENEĞİN ZİRVESİNDEKİ ÂŞIK: KARACAOĞLAN, ŞİŞMAN BEKİR, ÖZDEMİR CAFER, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.135-164, 2024

4. Erken Okuryazarlık

Yeni Maarif Modeline Uygun Eğitim Perspektifinde Yeni Okuryazarlıklar, BABA ÖZTÜRK MELEK, SEMERCİOĞLU MUHAMMED SERHAT, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.255-274, 2024

5. Değerler Eğitimi ve 2024 Öğretim Programları Bağlamında Karacaoğlan Şiirlerini Okumak

Geleneğin Zirvesindeki Aşık: Karacaoğlan, ŞİŞMAN BEKİR, ÖZDEMİR CAFER, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.135-164, 2024

6. Singapur’da Dil Becerilerinin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi: PSLE

DİL BECERİLERİNİN İZLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ İlkokul Düzeyinde Ulusal ve Uluslararası Sınav Örnekleri, Yıldız Mustafa, Aydoğmuş Mücahit, Temur Murat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.93-149, 2023

7. Çocuk Hakları Eğitimi

Çocuk Hakları ve Eğitimi, Mercan Uzun Elif, Özaslan Hatice, Editör, Hedef CS Yayıncılık, Ankara, ss.204-214, 2023

8. Çocuk Hakları Eğitimi

Çocuk Hakları ve Eğitimi, Mercan Uzun Elif, Özaslan Hatice, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.203-217, 2023

10. Singapur’da Dil Becerilerinin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi: PSLE

DİL BECERİLERİNİN İZLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ İlkokul Düzeyinde Ulusal ve Uluslararası Sınav Örnekleri, Yıldız Mustafa, Aydoğmuş Mücahit, Temur Murat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.89-142, 2022

11. MİZAHIN EĞİTİMDE KULLANILMASININ BİR YOLU: FIKRALAR

Eğitimde Mizah, Oruç Şahin, İlhan Genç Osman, Editör, Nobel, Ankara, ss.291-304, 2021

12. İDEAL EĞİTİM FAKÜLTESİ: DENEYİMLER VEHAYALLER

Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Harun ŞAHİN, Burcu AVCI AKBEL, Editör, IVPE Yayınevi, Cetinje, ss.320-342, 2020
Metrikler

Yayın

50

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

224

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

38

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

80

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

100

Proje

1

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları