Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yapay Zeka Çağında Haberciliğin Dönüşümü

Ege 10th International Conference on Social Sciences, 24 Aralık 2023

TECHNOPHILIC AND TECHNOPHOBIC NARRATIVE IN ADVERTISING

10th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, 25 - 26 Haziran 2023

Art, Aesthetics and Industrialization in the Age of Digital Culture: A Review on NFT Ecosystem

10th International Mardin Artuklu Scientific Research Conference, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2023

Reklamda Çekicilik Unsuru Olarak Mitolojik Öğelerin Kullanımına Dair Bir Çözümleme

3. ULUSLARARASI SANAT, ESTETİK SEMPOZYUMU ve SERGİSİ, 4 - 06 Nisan 2019

Şiddetin Sosyal Medyada Travmatik Dışavurumu: Ahlaki Panik Kavramı Ekseninde Netnografik Bir İnceleme

Şiddet ve Sosyal Travmalar Uluslararası Kongresi, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.196-217

Anlatısal Reklamda Negatif Marka Yerleştirme: Anti- Reklamoyunlar

2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleşitme, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.27-37

Post Sovyet Kırgızistan Sineması’nda Komedi Filmlerinde Marka Yerleştirme Uygulamaları

2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.64-70

Şiddetin Estetiği: Dijital Oyunlarin Sinematik Fragman Anlatıları Üzerine Bir İ̇nceleme

2. Uluslararası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi, 19 - 21 Nisan 2018

Culture, New Consumer Capitalism And Advertising Narrative In The Digital Age

The First International Conference on New Trends in Communication, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, cilt.1

Bir Öteki Yaratmak Yüzüklerin Efendisi Üçlemesinde Öteki Yaratımı

International Conference on Communication, Media, Technology and Design, 2 - 04 Mayıs 2013, ss.344-349

Televizyon Reklamlarında Çocuk Oyuncu Kullanımının Etik Açıdan Eleştirisi

International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges (ISLC), Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, ss.1155-1167

Kitap & Kitap Bölümleri

Sapiens'ten Technologicus'a Bilişselin ve Kültürel Olanın Evrimi: Yapay Zeka ve Dijital Kültür

Yapay Zeka ve Medya, Zengin, F. ve Kapır, B., Editör, Doruk Yayınevi, ss.15-57, 2021

Reklamda Şiddetin Temsiline Dair Eleştirel Bir Giriş

Reklamdakiler: Reklam Çözümleme Örnekleri, Kocabay Şener, N. ve Gümüş, İ., Editör, Eğitim Yayınevi, ss.266-306, 2021

The Tale of Fabled Creatures: Penny Dreadful

Handbook of Research on Aestheticization of Violence, Horror and Power, Erdem, M.N., Kocabay-Sener, N., Demir, T., Editör, IGI Global, ss.215-233, 2020

Model of Acceptance with Peer Support (MAPS)

Consumer Behavior Models, Aktaş, H., Şimşek, G., Editör, Peter Lang 2020, ss.193-214, 2020

Şiddetin Sosyal Medyada Travmatik Dışavurumu: Ahlaki Panik Kavramı Ekseninde Netnografik Bir İnceleme

Sanal Alem/Medya Şiddeti, NURTEN SARGIN, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.193-216, 2018

Reklamda Şiddet Kodlamaları Üzerine Bir İnceleme

Sanal Alem/Medya Şiddeti, Nurten Sargın, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.370-381, 2018

Reklam Uygulamalarında Sanal Gerçeklik

Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, Çakın, Ömer, Editör, LiteraTürk, ss.199-240, 2018

Narrative 3.0: Generating of User Integrated Narrative

Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, Recep Yılmaz, Editör, IGI Global, ss.97-116, 2017

Sosyal Medya Çağında Türkiye’de Reklam ve Reklam Anlatıları

Sosyal Medya İletişimi, Erdem Taşdemir, Emre Ş. Aslan, Editör, Gece Kitaplığı, ss.91-114, 2017

Türkiye’xxde Halkla İlişkilerin Değişen Yüzü: 1980 Sonrası Gelişmeler

Bu Toprakların İletişim Tarihi, Çağlak, Engin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.315-326, 2016

Violence and Pornographic Violence As a Mass Entertainment Medium: A Study on Spartacus Series

Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Öztürk, Gülay, Editör, IGI Global, ss.278-295, 2014

Metrikler

Yayın

31

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2