Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Negatif Marka Konumlandırma ve Anti-Reklamoyunlar ile Marka Başarı Öykülerinin Yeniden Yapılandırılması
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.756-786, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Şiddetin Sosyal Medyada Travmatik Dışavurumu: Ahlaki Panik Kavramı Ekseninde Netnografik Bir İnceleme
Şiddet ve Sosyal Travmalar Uluslararası Kongresi, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.196-217
Anlatısal Reklamda Negatif Marka Yerleştirme: Anti- Reklamoyunlar
2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleşitme, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.27-37
Post Sovyet Kırgızistan Sineması’nda Komedi Filmlerinde Marka Yerleştirme Uygulamaları
2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.64-70
Şiddetin Estetiği: Dijital Oyunlarin Sinematik Fragman Anlatıları Üzerine Bir İ̇nceleme
2. Uluslararası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi, 19 - 21 Nisan 2018
Culture, New Consumer Capitalism And Advertising Narrative In The Digital Age
The First International Conference on New Trends in Communication, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, cilt.1
Televizyon Reklamlarında Çocuk Oyuncu Kullanımının Etik Açıdan Eleştirisi
International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges (ISLC), Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, ss.1155-1167
Kitap & Kitap Bölümleri
Sapiens'ten Technologicus'a Bilişselin ve Kültürel Olanın Evrimi: Yapay Zeka ve Dijital Kültür
Yapay Zeka ve Medya, Zengin, F. ve Kapır, B., Editör, Doruk Yayınevi, ss.15-57, 2021
The Tale of Fabled Creatures: Penny Dreadful
Handbook of Research on Aestheticization of Violence, Horror and Power, Erdem, M.N., Kocabay-Sener, N., Demir, T., Editör, IGI Global, ss.215-233, 2020
"Post-lar Çağında İletişim"
LiteraTürk Yayınları, Konya, 2019
Gelenekselden Dijitale Medya Toplumu ve Reklam
LiteraTürk, 2019
Şiddetin Sosyal Medyada Travmatik Dışavurumu: Ahlaki Panik Kavramı Ekseninde Netnografik Bir İnceleme
Sanal Alem/Medya Şiddeti, NURTEN SARGIN, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.193-216, 2018
Reklamda Şiddet Kodlamaları Üzerine Bir İnceleme
Sanal Alem/Medya Şiddeti, Nurten Sargın, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.370-381, 2018
Reklam Uygulamalarında Sanal Gerçeklik
Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, Çakın, Ömer, Editör, LiteraTürk, ss.199-240, 2018
Sosyal Medya Çağında Türkiye’de Reklam ve Reklam Anlatıları
Sosyal Medya İletişimi, Erdem Taşdemir, Emre Ş. Aslan, Editör, Gece Kitaplığı, ss.91-114, 2017
150 Soruda Geleneksel ve Dijital Reklamcılık
Umuttepe Yayınları, Kocaeli, 2016
Türkiye’xxde Halkla İlişkilerin Değişen Yüzü: 1980 Sonrası Gelişmeler
Bu Toprakların İletişim Tarihi, Çağlak, Engin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.315-326, 2016
Violence and Pornographic Violence As a Mass Entertainment Medium: A Study on Spartacus Series
Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Öztürk, Gülay, Editör, IGI Global, ss.278-295, 2014