Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

1. Çalışan Kadınların Covid-19 Pandemisi Döneminde Ev İçi Rollerindeki Değişim: Emek Sömürüsü

ULUSLARARASI KADIN VE AİLE SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, ss.94-115, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Dijital Dönüşümün Periyotlarında Medya ve Gazetecilik Alanındaki Birikim ve Sıçramalar

V. Uluslararası Kültür Sempozyumları: Uluslararası Türk Dünyası Basın Sempozyumu, Amasya, Türkiye, 14 - 17 Mart 2019, ss.153-176, (Tam Metin Bildiri)

3. Üniversite Öğrencilerinin Siber Zorbalık ve Mağduriyet Durumlarının İncelenmesi: İletişim Fakültesi Örneği

Şiddet ve Sosyal Travmalar Uluslararası Kongresi, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.368-385, (Tam Metin Bildiri)

4. Mobil Gazetecilik Uygulamalarının İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Haber Tüketim Pratikleri Üzerindeki Etkisi

International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, ss.262-271, (Tam Metin Bildiri)

5. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Medyada Mahremiyet Algılarının İncelenmesi

International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, ss.125-134, (Tam Metin Bildiri)

6. Üniversite Öğrencilerinin Kariyer Planlaması Üzerine Bir Çalışma: Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Öğrencileri Örneği

16. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi, Çorum, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

7. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumunun Tam Metin Kitabında Yayınlanan Bildirilerin Bibliyometrik Analizi

12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.164-171, (Tam Metin Bildiri)

8. İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Sanal Ortam Yalnızlık Düzeylerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçları Açısından İncelenmesi

12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.330-331, (Özet Bildiri)

9. Examination of Articles Published about Self-Regulated Learning in Selected Journals of Instructional Technologies Field from 2011 to 2016

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.4, ss.227-236, (Tam Metin Bildiri)

10. Öğretmenlerin İnternete Yönelik Epistemolojik İnançlarının Bireysel Yenilikçilik Özellikleri Açısından İncelenmesi

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.189, (Özet Bildiri)

11. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Öğretime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.97, (Özet Bildiri)

12. Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.298-307, (Tam Metin Bildiri)

13. Çevrimiçi Öğrenmede Araştırma Topluluğu Algısının İncelenmesi

Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, ss.28, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Sanal Ortam Kişilerarası Güven Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.343-350, (Tam Metin Bildiri)

15. Examination of self-regulated learning strategies in programming languages courses

3rd World Conference on Information Technology, Barcelona, İspanya, 14 - 16 Kasım 2012, cilt.3, ss.903-909, (Tam Metin Bildiri)

16. Üniversite Öğrencilerinin Sanal Ortam Kişilerarası Güven Düzeylerinin İncelenmesi

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.393-398, (Tam Metin Bildiri)

17. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Ağ Sitelerini Kullanma Amaçlarının İncelenmesi

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.218-220, (Özet Bildiri)

18. Investigation of University Students' Online Self-Regulated Learning Levels

2nd International Conference on Educational Sciences, “Information and Communication Technologies in Education", Tirane, Arnavutluk, 29 - 30 Mart 2013, cilt.2, ss.113-127, (Tam Metin Bildiri)

19. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Düzeylerinin İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

20. Computer and instructional technologies preservice teachers’ attitudes regarding distance education

World Conference on Educational Technology Researches, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, ss.661-666, (Tam Metin Bildiri) identifier

21. Investigation of relationship between preservice teachers’ unethical computer using behavior and attitudes towards the using of internet

World Conference on Educational Technology Researches, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, ss.667-672, (Tam Metin Bildiri) identifier

22. Bilişim Teknolojileri Öğretimi için Geliştirilen Örnek Analojiler

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, cilt.4, ss.639-646, (Tam Metin Bildiri)

23. Öğretmen Adaylarının Öğretim Materyali Hakkındaki Metaforlarının İncelenmesi

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, cilt.4, ss.452-456, (Tam Metin Bildiri)

24. Education faculty students’ preferred learning situation about computer literacy

World Conference on Educational Sciences, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4576-4580, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

25. Pre-service teachers’ perceived internet self-efficacy and levels of internet use for research

World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4370-4376, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. Öğretmen Adaylarının İnternet ve Bilgisayar Hakkındaki Metaforlarının İncelenmesi

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.172-176, (Tam Metin Bildiri)

27. İlköğretim Öğrencilerinin Bilgisayar Kullanım Alışkanlıkları ile Velilerin Bilgisayar Kullanım Alışkanlıkları Arasındaki İlişki

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.121-126, (Tam Metin Bildiri)

28. Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığı ve Araştırma Yaparken İnterneti Kullanma Düzeyleri

2nd International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.778-786, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Sosyal Medyada Nefret Söyleminin Tespit Edilmesine Yönelik Göstergelerin Sınıflandırılması: Sistematik Bir İnceleme

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar V, Oğuzhan ÖZTAY, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.91-112, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Post–Pozitivizm: Bilime Geleneğin Ötesinden Bakmak

“Post-”lar Çağında İletişim, Mevlüde Nur ERDEM,Nihal KOCABAY ŞENER, Editör, Literatürk Academia, İstanbul, ss.61-84, 2019

3. Üniversite Öğrencilerinin Siber Zorbalık ve Mağduriyet Durumlarının İncelenmesi: İletişim Fakültesi Örneği

Sanal Alem / Medya Şiddeti, Nurten SARGIN, Editör, HEGEM Yayınları, Ankara, ss.368-385, 2018

4. Digital Storytelling as a Self-Regulated Learning Tool

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz,M. Nur Erdem,Filiz Resuloğlu, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.209-232, 2018

5. Döndürülmüş Sınıf (Flipped Classroom) Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları III, Gülay EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-146, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler (MOOCs) Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları II, Gülay EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.212-254, 2015

7. Sınıfta Tek Bilgisayar

Eğitimciler için Bilişim Teknolojileri, Hüseyin ÇAKIR,Selami ERYILMAZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.399-428, 2014

8. Öğrenme Yönetim Sistemleri

Eğitimciler için Bilişim Teknolojileri, Hüseyin ÇAKIR,Selami ERYILMAZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.507-538, 2014
Metrikler

Yayın

51

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

44

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

418

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

68

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

50

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

156

Toplam Atıf Sayısı

294

Proje

3

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları