SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
High school students' images of an environmental scientist
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.2, sa.3-4, ss.187-210, 2010 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Göre Hazırlanan Kalp Diseksiyonu Etkinliğine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.3, ss.170-182, 2020 (Hakemli Dergi)
Sorgulama temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerine ve yansıtıcı düşünme düzeylerine etkisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.344-360, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Dersi Duyu Organları Konusu ile İlgili 7. Sınıf Öğrencilerinin Geliştirdikleri Argümanların Analizi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.1, ss.249-263, 2018 (Hakemli Dergi)
Pre- Service Teachers’ Alternative Conceptions Concerning the t RNA Concept
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.8, sa.1, ss.59-66, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi 7. Sınıf Öğrencilerinin Görme Duyusu İle İlgili Geliştirdikleri Argümanların Analizi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching)
, cilt.5, sa.3, ss.114-121, 2016 (Hakemli Dergi)
Are the genetic materials of gametes and somatic cells different? The conceptions of pre-service teachers
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.11, sa.4, ss.409-420, 2016 (Scopus)
Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.129-139, 2009 (Hakemli Dergi)
Bir Öğrenme Stratejisi Olarak V Diyagramı: Biyoloji Laboratuvarında Kullanılması
EGITIM VE BILIM
, cilt.30, sa.138, ss.45-51, 2005 (Hakemli Dergi)
V Diyagramlarının Hayvan Fizyolojisi Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.341-347, 2004 (Hakemli Dergi)
Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Enzimler Konusu ile İlgili Kavram Yanılgıları
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.173-182, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Hayvan Davranışlarının Değerler Eğitiminde Kullanılması
17th International Primary Teacher Education Symposium USOS 2018, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.900-901
Okulöncesi Öğrencilerin Fen Kavramları Üzerine Çizgi Filmlerin Etkileri
16th International Primary Teacher Education Symposium USOS 2017, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.255-257
Lise Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Uygulamaları ile Bilimin Renkli Dünyası Projesine Yönelik Görüşleri
1. International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GERÇEK YAŞAM UYGULAMALARI İLEBİLİMİN RENKLİ DÜNYASI PROJESİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 3 - 05 Kasım 2016, ss.1693-1698
Ninth Grade Students Metaohors Related to Cell Concept
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference., Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.190-191
Examining of Epistemological Beliefs of Students in Science Education Biology Education and Biology Related Pedagogical Formation Course According To Some Variables
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.208-209
Fen Bilgisi 7. Sınıf Öğrencilerinin Görme Duyusu İle İlgili Geliştirdikleri Argümanların Analizi.
7th International Congress on New Trends in Education., Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.146
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kavramları İle İlgili Çizimlerinin Analizi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016)., Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.191
Lise Öğrencilerinin Çevre Kavramı İle İlgili Bilişsel Düzeyleri
XI. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Samsun, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2013, ss.105
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Ozon Tabakası İle İlgili Düşünceleri
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi / The 5th International Balkan Education And Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.362-366
Probing the Changes in PreService Teachers” Conceptual Understanding about Flowering Plants after the Use of Metaconceptual Teaching Activities
Conference on Asian Science Education, Koahsiung, TAYVAN, 20 - 23 Şubat 2008, ss.84
Biyoloji Öğretmenliği İkinci Sınıf Öğrencilerinin Tohumlu Bitkiler Hakkındaki Alternatif Kavramları
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 7), Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.73
V- Diyagramlarının Genel Biyoloji Laboratuvarı Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.8
Kitap & Kitap Bölümleri
Hücre ve Bölünmeler
7. ve 8. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı, Dilber POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.29-42, 2022
Kök Hücre Teknolojisi
Bilimin Teknolojideki Uygulamaları, Ekici, Gülay, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.383-425, 2021
Kök Hücre
Biyolojide Özel Konular, Prof.Dr. Gülay Ekici, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.101-129, 2018
Biyolojide Nanoteknoloji ve Uygulama Alanları
Fen Eğitiminde Biyolojide Özel Konular, Doç. Dr. Fikriye POLAT, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.143-164, 2017