Makaleler
46
Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (12)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (17)
8. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE ANALİZİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.9, ss.159-172, 2022 (Hakemli Dergi)
12. FARKLI BRANŞLARDAKİ ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.7, ss.15-34, 2021 (Hakemli Dergi)
14. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE ANALİZİ: BİR UZAKTAN EĞİTİM ÇALIŞMASI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.732-758, 2021 (TRDizin)
15. An Assessment of Primary School Teachers Related to Determining and Eliminating Misconceptions of Students in Science Lesson
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.82-97, 2020 (Hakemli Dergi)
16. A PHENOMENOLOGICAL STUDY IN THE CONTEXT OF CONCEPTUAL CHANGE THEORIES ABOUT BUOYANCY
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.5, sa.13, ss.1711-1789, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Fen Öğretiminde Toulmin Argümantasyon Modelinin Sınıf Dışı (outdoor)Eğitim Süreci ile Bütünleştirilmesi: Örnek Etkinlikler
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.103-120, 2018 (Hakemli Dergi)
24. The Effect of Active Learning Approach Jigsaw II Technique on Student Attitudes Relating to Science 4th Grade Science Course
Journal of Computer and Education Research
, cilt.5, sa.10, ss.317-334, 2017 (Hakemli Dergi)
25. EFFECTS OF JIGSAW II TECHNIQUE IN ACTIVE LEARNING ONACADEMICALLY ACHIEVEMENTS AND LEARNING PERSISTENCE
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.336-354, 2017 (Hakemli Dergi)
26. Effects of Toulmin Argumentation of Students to 4th Grade Science Course
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.29, ss.877-894, 2017 (TRDizin)
27. Determining Teacher and Student Opinions on Rotating Class System
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.19-34, 2017 (Hakemli Dergi)
33. Research of efficacy of web supported science and technology material developed with respect to constructivist approach
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.3, sa.4, ss.455-468, 2011 (SCI-Expanded, Scopus)
34. İLKÖĞRETIM 4 SINIF FEN VE TEKNOLOJI PROGRAMININİÇERIK AÇISINDAN DEĞERLENDIRMESI
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.194-201, 2011 (Hakemli Dergi)
35. Farklı Etkinlik Tiplerinin Öğretmen Adaylarının Akıl Yürütme Becerileri Üzerindeki Etkileri
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE
, cilt.7, sa.4, ss.172-188, 2010 (Scopus, TRDizin)
38. Undergraduate Students Attitudes Towards the Theory OfEvolution Üniversite Öğrencilerinin Evrim Teorisine Yönelik Tutumları
Elementary Education Online
, cilt.8, sa.3, ss.820-842, 2009 (TRDizin)
40. Lisans Öğrencilerinin Kuram (Teori) Kavramını Algılayışları
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.35-53, 2008 (Hakemli Dergi)
41. Undergraduate Students’ Perception of Theory Concept
Boğaziçi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.35-51, 2008 (Hakemli Dergi)
44. Evrim Öğretimi İçin Model Önerisi: Soyağacı, Hat Modeli ve El Modeli Oluşturma
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.95-108, 2006 (TRDizin)
45. The phenolic chemistry of Lappula suquarrosa Retz Dumort L barbata Bieb Gurke and L microcarpa Ledeb Gurke species
TURKISH JOURNAL OF BOTANY
, cilt.24, sa.3, ss.169-176, 2000 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
1. 2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın 4. ve 7. Sınıf Düzeylerinde Yeralan Kazanımlarının Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi Alternatif Etkinlik Tasarımı
7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
3. Fen Eğitiminde Toulmin Argümantasyon Modelinin Sınıf Dışı Etkinliklerle Bütünleştirilmesi: Örnek Etkinlikler
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
4. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine Yönelik Kavramlarla İlgili Akıl Yürütme Becerilerinin Değerlendirirlmesi
IX. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)
5. DEĞİŞİM AMA FİZİKSEL Mİ KİMYASAL MI ORTAOKUL YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FİZİKSELVE KİMYASAL DEĞİŞİM KAVRAMLARINA YÖNELİK BİLGİ YAPILARI VEGEREKÇELENDİRMELERİNİN ANALİZİ
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2016, ss.172-173, (Özet Bildiri)
6. MODELLEMEYE DAYALI ÖĞRETİMİN SES KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL GELİŞİME ETKİSİ İLKOKUL4 SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.197-198, (Özet Bildiri)
7. Evrim Öğretiminde Beş Büyük Kavram Yanılgısı
Biyoloji Eğitiminde Evrim Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
8. MEB Tarafından Hazırlanan Fen ve Teknoloji Dersi (4. ve 5. Sınıf) Taslak Program Kitabının Değerlendirilmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
9. Evrim Öğretimi ve Bilimin Doğası : Evrim Öğretimi İçin Bir Model Önerisi - Soyağacı (Kladogram) Oluşturma
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
1. Bilim Eğitiminde Bilim, Teknoloji ve Toplum Yaklaşımı
Fen Eğitiminde Güncel Konular, Özgür TAŞKIN, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.134-164, 2017
2. Bilimin Doğasının Öğretiminde Örnek Konular
Bilimin Doğası gelişimi ve Öğretimi, Nilgün YENİCE, Editör, ANI, Ankara, ss.258-289, 2015
3. Bilim Eğitiminde Bilim, Teknoloji ve Toplum Yaklaşımı
Fen ve Teknoloji Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Özgür Taşkın, Editör, PegemA, Ankara, ss.327-369, 2012
Metrikler