Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

3. Farklılık İçinde Birlik: Akran Öğrenmesi Yoluyla Kültürel Uyuma Katkı

Prof. Dr. Hasan Işın Dener Bilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Bir Sürdürülebilir Tüketim Hikayesi: Plastiksiz Kasım Kampanyası

Prof. Dr. Hasan Işın Dener Bilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Perakende Sektöründe Tedarikçi Değerlendirme Kriterleri: Çok Departmanlı Alışveriş Merkezi Örneği

VI. Uluslararası Ekonomi, Siyaset ve Yönetim Sempozyumu (ISEPA ‘23) , Diyarbakır, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2023, ss.22-32, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Genişletilmiş Teknoloji Kabul Modeliyle Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: Mobil Yemek Sipariş Uygulamaları Örneği

XIX. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2023, ss.630-636, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Konaklama İşletmelerinde Müşteri Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Analizi: Orta Karadeniz Bölgesi Konaklama İşletmeleri

IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi-Ohrid/Republic of North Macedonia, Ohrid, Makedonya, 26 Kasım 2022, cilt.1, ss.550-560, (Tam Metin Bildiri)

8. Marka Aşkı, Marka Affediciliği ve Ağızdan Ağıza İletişim Arasındaki İlişkilerin Hazır Giyim Sektöründe İncelenmesi

9. Uluslararası İstanbul Bilimsel Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2022, ss.1010-1017, (Tam Metin Bildiri)

11. Döngüsel Ekonomide Sürdürülebilir Tüketim ve Tüketici Davranışları

International Congress Of Eurasian Social Sciences- 4, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

12. An Examination of Young Consumers’ M-Commerce Adoptation Antecedents: A Structural Equation Modeling (SEM) - Neural Network Approach (NN)

11. International Congress on Current Debates in Social Science, Sakarya, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2020, ss.133-142, (Tam Metin Bildiri)

13. Youtube'da Fenomen Performansının Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma

24. PPAD Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2019, ss.858-864, (Özet Bildiri)

15. Benzersizlik İhtiyacı ve Statü Tüketimi Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma Türkiye'den Bir Örnek

International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.176, (Özet Bildiri)

16. Tüketicilerin Enerji Tasarrufu Davranışlarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma

International Congress of Energy Economy and Security, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2018, ss.102, (Özet Bildiri)

17. Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Niyeti Belirleyicileri ile İlgili Bir Araştırma

I. Tarım ve Gıda Etiği Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mart 2017, ss.183-189, (Tam Metin Bildiri)

19. The Effect Of Consumer Ethnocentrism Cosmopolitanism and Patriotism on Product Evaluations in Turkey

15th International Marketing Trends Congress, Venedik, İtalya, 21 - 23 Ocak 2016, (Tam Metin Bildiri)

20. Şikâyet Davranışının Psikografik Faktörlere Göre İncelenmesi Karaman İli Örneği

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.539-549, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Marka Nefreti, Olumsuz Geçmiş Deneyim ve Olumsuz Ağızdan Ağıza İletişim Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kargo Taşımacılığı Sektöründen Ampirik Kanıtlar

Current Debates in Social Science 2021, Koç, Alper Şevket; Çağlar, Ünal; Çevik, Abidin, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.158-179, 2021

2. Yeşil Pazarlama Yönelimi

Muhasebe- Organizasyon- Pazarlama: Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler Cilt 2 – Pazarlama-Organizasyon, Karabulut, Şahin., Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.189-212, 2021

3. An Examination Of Young Consumers’ M-Commerce Adoption Antecedents: A Structural Equation Modeling (SEM)- Neural Network Approach (NN)

Challenges in Economics and Business Studies from Researches to Practices, Gülbahar, Onur Mehmet.; Yıldız, Hilal., Editör, IJOPEC Publication, London, ss.429-448, 2020

4. Pazarlamada Nesnelerin İnterneti Teknolojisi ve Uygulamaları

Endüstri 4.0’ın Modern İşletmecilik Üzerine Etkileri, Ahmet Ferda Çakmak, Nermin Kişi, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.173-194, 2020

5. Evaluation of Young Consumers’ Remanufactured Products Purchase Intention Within Context of Extended Planned Behavior Theory

The Circular Economy and Its Implications on Sustainability and the Green Supply Chain, Akkucuk, Ulas., Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.246-264, 2019
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

34

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

63

Proje

5

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları