Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Mağaza Markalı Ürünlerin Satın Alma Davranışının Tüketim Değerleri Teorisi Bağlamında İncelenmesi
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.217-246, 2020 (Hakemli Dergi)
Üçüncü Parti Platformlarda Kargo Firmalarına Yapılan Müşteri Şikayetlerinin İçerik Analizi
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.99-114, 2020 (Hakemli Dergi)
Youtube’da Fenomen Performanslarının Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma
Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.69-78, 2019 (Hakemli Dergi)
Taklit Ürün Satın Alma Davranışında Bireysel Caydırıcı Olarak Risk Faktörleri: Aksesuar Ürünleri Üzerine Bir Araştırma
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.4, ss.17-38, 2018 (Hakemli Dergi)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Nomofobi Düzeyleri Üzerinde Bir Araştırma
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
, cilt.7, ss.482-489, 2017 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Complaint Intention Through Theory of Planned Behaviour
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.15-29, 2016 (Hakemli Dergi)
Aile İşletmelerinde Nepotizmin Örgütsel Adalet ve İş Performansı Üzerindeki Etkileri Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Hakemli Psikiyatri ve Psikoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.33-59, 2015 (Hakemli Dergi)
Gender As a Purchasing Decision Variableand a Research at Karamanoglu Mehmetbey University
EUROPEAN JOURNAL OF ECONOMICS, FINANCE AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.39, sa.10, ss.94-100, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sürdürülebilirliğe Doğru İlerlemek: Plastiksiz Kasım Kampanyasının Genç Tüketicilerin Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
27. Pazarlama Kongresi , Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.1-12
Döngüsel Ekonomide Sürdürülebilir Tüketim ve Tüketici Davranışları
International Congress Of Eurasian Social Sciences- 4, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020
An Examination of Young Consumers’ M-Commerce Adoptation Antecedents: A Structural Equation Modeling (SEM) - Neural Network Approach (NN)
11. International Congress on Current Debates in Social Science, Sakarya, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2020, ss.133-142
Web Sitesi Ünü, Web Sitesi İmajı ve Algılanan Risk Arasındaki İlişkilerin Değerlendirilmesi: Türkiye'de Bir Online Çiçek Perakendecisi Üzerine Bir Araştırma
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, ss.1215
Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Niyeti Belirleyicileri ile İlgili Bir Araştırma
I. Tarım ve Gıda Etiği Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mart 2017, ss.183-189
Ticari Müşterilerin Mobil Bankacılık Adaptasyonları Üzerine Bir Araştırma
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
The Effect Of Consumer Ethnocentrism Cosmopolitanism and Patriotism on Product Evaluations in Turkey
15th International Marketing Trends Congress, Venedik, İtalya, 21 - 23 Ocak 2016
Şikâyet Davranışının Psikografik Faktörlere Göre İncelenmesi Karaman İli Örneği
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.539-549
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlamada Nesnelerin İnterneti Teknolojisi ve Uygulamaları
Endüstri 4.0’ın Modern İşletmecilik Üzerine Etkileri, Ahmet Ferda Çakmak, Nermin Kişi, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.173-194, 2020