Makaleler
40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (14)
6. The effects of STEM activities applied in mathematics courses for elementary pre-service teachers in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.53, sa.12, ss.3352-3376, 2022 (ESCI, Scopus)
11. Using Dynamic Geometry Softwares in Visualization of Fourth-Grade Geometry Objectives
Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal
, cilt.1, sa.1, ss.10-18, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokul Matematik Dersleri Nasıl İşleniyor? Bir Durum Çalışması
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.662-674, 2021 (Hakemli Dergi)
22. A Meta-Synthesis About the Studies on Spatial Skills in Turkey
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.4, ss.23-41, 2019 (Hakemli Dergi)
23. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Algıları: Bir Metafor Çalışması
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.6, sa.3, ss.108-123, 2019 (Hakemli Dergi)
25. Examining the 21st Century Skills of Secondary School Students: A Mixed Method Study
JOURNAL OF EDUCATION & SOCIAL POLICY
, cilt.4, sa.4, ss.92-100, 2017 (Hakemli Dergi)
28. The Associating Abilities of Pre Service Teachers Science Education Program Acquisitions with Engineering According to STEM Education
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.7, sa.33, ss.117-123, 2016 (Hakemli Dergi)
33. Fear of Mathematics of Pre-Service Primary School Teachers
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.30, sa.2, ss.69-80, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
37. Öğretmenlik Uygulaması Yapılan İlköğretim Okullarındaki Zorba Davranışların İncelenmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.5, sa.1, ss.205-229, 2014 (Hakemli Dergi)
38. Öğretmen Adaylarının Eğitim Fakültesinden Memnuniyet Düzeyleri ve Hayal Ettikleri Eğitim Ortamı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.249-272, 2013 (TRDizin)
39. İlkokul Öğrencilerinin Bilgisayar Kullanımına İlişkin Bir Araştırma
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi ETAD
, cilt.4, sa.4, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
28
2. STEM From The Perspectives of Primary Education Teacher Candidates
International Learning, Teaching and Education Research Congress (ILTER-2018), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.451-455, (Tam Metin Bildiri)
3. The Comparison of Turkish and Singapore Education Systems in Terms of Mathematics Education
2nd International Conference on New Approaches in Social Sciences and Humanities, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.357-368, (Tam Metin Bildiri)
4. A Meta-Synthesis About The Studies on Spatial Skills
2nd International Conference on New Approaches in Social Sciences and Humanities, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.93, (Özet Bildiri)
5. The Investigation of Eight Grade Students’ Ability to Solve Golden Ratio Problems
International Learning, Teaching and Education Research Congress (ILTER-2018), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.270, (Özet Bildiri)
6. The Perceptions of Elementary School Students about Engineering Profession
4rd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), Venice, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018, cilt.3, ss.221-229, (Tam Metin Bildiri)
8. Sınıf Öğretmeni Adaylarının FETEMM Eğitimine Yönelik Metaforik Algıları
International Educational Technology Symposium, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.133-134, (Özet Bildiri)
9. Simülasyonlarla Temel Matematik Eğitimi
International Educational Technology Symposium, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.131-132, (Özet Bildiri)
10. Ondört Yaş Grubundaki Öğrencilerin Matematiksel Muhakeme Yetenekleri VeMatematik Özyeterlilik Algıları Arasındaki İlişki
1 INTERNATIONAL CONFERENCEON STUDIES IN EDUCATION, 14 - 16 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
13. The Comparison of Turkey-Shangai (Chinese) Pisa 2012 Mathematical Literacy Results
II. International Dynamic, Explorative, and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.59-60, (Özet Bildiri)
14. The Relationships Between Preservice Teachers' Mathematical Literacy Self Efficacy Beliefs, Metacognitive Awareness and Problem Solving Skills
II. International Dynamic, Explorative, and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.45-46, (Özet Bildiri)
17. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Matematik Eğitiminde Geogebra Yazılımının Kullanımına İlişkin Görüşleri
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.432-433, (Özet Bildiri)
18. Sınıf Öğretmeni Adayları ve Matematik
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.487-497, (Tam Metin Bildiri)
20. Türk ve Fin Eğitim Sistemlerinde Yaratıcılık Karşılaştırmalı Analiz
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.155-156, (Özet Bildiri)
22. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ATASÖZLERİNİ ÇEVRE EĞİTİMİ AÇISINDAN YORUMLAMA DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
XI. ULUSAL EKOLOJİ VE ÇEVRE KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
23. Aşağı Kelkit Havzasında Düzenlenen Doğa Eğitimlerine Yönelik Katılımcı Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
XI. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Samsun, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2013, ss.86, (Özet Bildiri)
24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Atasözlerini Çevre Açısından Yorumlama Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
XI. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Samsun, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2013, ss.85, (Özet Bildiri)
25. Öğretmen Adaylarının Eğitim Fakültesinden Memnuniyet Düzeyleri ve Hayal Ettikleri Eğitim Ortamı
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
26. İlkokul Öğrencilerinin Bilgisayar Destekli Öğretime Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.240-244, (Tam Metin Bildiri)
27. AŞAĞI KELKİT HAVZASI'NDA DÜZENLENEN DOĞA EĞİTİMLERİNE YÖNELİK KATILIMCI GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
XI. ULUSAL EKOLOJİ VE ÇEVRE KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
28. Serbest Etkinlikler Dersiyle İlgili Bazı Görüş ve Öneriler
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.257-261, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Problem Çözme ve Kurma Becerilerinin Gelişiminde İlkokul Öğretmenleri
Matematik Problemlerini Çözme ve Kurma Becerilerinin Geliştirilmesi-Öğretmen Anne Baba El Kitabı, Ergen, Yusuf, Editör, Eğiten Kitap, ss.169-186, 2022
2. İlkokul Matematiğinde Problem Çözme ve Kurma
Matematik Problemlerini Çözme ve Kurma Becerilerinin Geliştirilmesi-Öğretmen Anne Baba El Kitabı, Ergen, Yusuf, Editör, Eğiten Kitap, ss.25-48, 2022
4. Rasyonel Sayılar
İlkokulda Temel Matematik, Cihat Abdioğlu, Mesut Özürk, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.67-95, 2019