Akademik Unvanlar
-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2021 Dr. Öğr. Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2011 Öğretim Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü
-
1999 - 2002 Araştırma Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İstatistik (Yl) (Tezli)
Yönetimsel Görevler
-
2023 - Devam Ediyor Ölçme Değerlendirme Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Birim Akreditasyon Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2016 - 2017 Enstitü Müdür Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
-
2016 - 2017 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
-
2016 - 2017 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
-
2016 - 2017 Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
-
2014 - 2017 Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
-
2007 - 2011 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu
-
2008 - 2009 MYO Müdür Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu
-
2008 - 2009 Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu
Akademi Dışı Deneyim
-
2002 - 2007 Matematik Öğretmeni
Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, Samsun Milli Eğitim Müdürlüğü
-
2002 - 2007 ÖĞRETMEN
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI/SAMSUN MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Verdiği Dersler
-
Lisans Cebir Öğretimi
-
Lisans Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
-
Lisans Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı
-
Yüksek Lisans Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri
-
Lisans Matematik Öğretimi-I
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması-I
-
Lisans Geometri Öğretimi
-
Lisans Matematik Öğretimi-II
-
Lisans Lise Matematik Öğretim Programları
-
Lisans Matematik Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojileri
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması-II
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri-I
-
Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri-II
-
Lisans Bilgisayar Destekli Matematik Eğitimi
-
Lisans Alan Eğitimi Araştırma Projesi
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri I
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri II
-
Lisans Matematik Öğretimi II
-
Lisans Matematik Öğretimi I
-
Lisans Lise Matematik Ders Kitabı İncelemesi
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Matematiğe Bilimsel Yaklaşım
-
Lisans Program Geliştirme ve Öğretim
-
Lisans Matematik I
-
Lisans İlköğretim Programlarında Çağdaş Yaklaşımlar
Yönetilen Tezler
-
Matematik öğretmen ve öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımı destekli ortamda genelleme süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
Y.GÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Matematik öğretmen adaylarının dinamik matematik yazılımı destekli ortamda problem çözme süreçleri: Bir geometri problemi durumu
Yılmaz R. (Danışman)
S.GÜNEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
6. sınıf öğrencilerinin çarpan ve kat kavramlarını gerçekçi matematik eğitimi ortamında oluşturma süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
N.KEYİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Ortaokul öğrencilerinin dinamik matematik yazılımı destekli ortamda dörtgenleri genelleme süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
H.EKİNCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Özel yetenekli öğrencilerin dinamik matematik yazılımı ve manipülatif destekli ortamda matematiksel genelleme süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
H.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
5. sınıf öğrencilerinin alan kavramını dinamik matematik yazılımı destekli öğretim ortamında oluşturma süreçleri: Dikdörtgen durumu
Yılmaz R. (Danışman)
F.AĞAÇDİKEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Gerçekçi matematik eğitimi temelli öğrenme ortamında 8.sınıf öğrencilerinin karekök kavramını oluşturma süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
E.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Gerçekçi matematik eğitimi temelli öğrenme ortamında altıncı sınıf öğrencilerinin prizmanın hacmi kavramını oluşturma süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
M.DÜNDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019