-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2021 Dr. Öğr. Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2011 Öğretim Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü
-
1999 - 2002 Araştırma Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İstatistik (Yl) (Tezli)
-
2023 - Devam Ediyor Ölçme Değerlendirme Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Birim Akreditasyon Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2016 - 2017 Enstitü Müdür Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
-
2016 - 2017 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
-
2016 - 2017 Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
-
2016 - 2017 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
-
2014 - 2017 Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
-
2007 - 2011 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu
-
2008 - 2009 Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu
-
2008 - 2009 MYO Müdür Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu
-
2002 - 2007 Matematik Öğretmeni
Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, Samsun Milli Eğitim Müdürlüğü, Matematik Öğretmeni
-
2002 - 2007 ÖĞRETMEN
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI/SAMSUN MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, ÖĞRETMEN
-
Yüksek Lisans
Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı
Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri
-
Lisans
Cebir Öğretimi
Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı
Matematik Öğretimi-I
Öğretmenlik Uygulaması-I
Geometri Öğretimi
Matematik Öğretimi-II
Lise Matematik Öğretim Programları
Matematik Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojileri
Öğretmenlik Uygulaması-II
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Öğretmenlik Uygulaması
Okul Deneyimi
Bilgisayar Destekli Matematik Eğitimi
Matematik Öğretimi II
Matematik Öğretimi I
-
6. sınıf öğrencilerinin dinamik matematik yazılımı destekli ortamda çember ve daire kavramlarını APOS teorik çerçevesinde oluşturma süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
Y.EMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
Özel yetenekli ortaokul öğrencilerinin problem çözme süreçlerinde dinamik matematik yazılımının rolü
Yılmaz R. (Danışman)
A.ERGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Matematik öğretmen ve öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımı destekli ortamda genelleme süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
Y.GÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Matematik öğretmen adaylarının dinamik matematik yazılımı destekli ortamda problem çözme süreçleri: Bir geometri problemi durumu
Yılmaz R. (Danışman)
S.GÜNEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Ortaokul öğrencilerinin dinamik matematik yazılımı destekli ortamda dörtgenleri genelleme süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
H.EKİNCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
6. sınıf öğrencilerinin çarpan ve kat kavramlarını gerçekçi matematik eğitimi ortamında oluşturma süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
N.KEYİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Özel yetenekli öğrencilerin dinamik matematik yazılımı ve manipülatif destekli ortamda matematiksel genelleme süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
H.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
5. sınıf öğrencilerinin alan kavramını dinamik matematik yazılımı destekli öğretim ortamında oluşturma süreçleri: Dikdörtgen durumu
Yılmaz R. (Danışman)
F.AĞAÇDİKEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Gerçekçi matematik eğitimi temelli öğrenme ortamında altıncı sınıf öğrencilerinin prizmanın hacmi kavramını oluşturma süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
M.DÜNDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Gerçekçi matematik eğitimi temelli öğrenme ortamında 8.sınıf öğrencilerinin karekök kavramını oluşturma süreçleri
Yılmaz R. (Danışman)
E.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019