Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (4)
7. Virtual learning is not for my child! A parental perspective of practices used with children with autism during the pandemic.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.10, sa.2, ss.1831-1847, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Annelerin Çocuk Gelişimine İlişkin Bilgileri Özel Gereksinimli Çocukların Ev Ortamlarının Kalitesini Yordar mı?
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.60-79, 2023 (Hakemli Dergi)
13. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Öğretmen Özyeterlik Düzeyleri ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.133-149, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
1. Ailelerinin Kabul Sürecinin Boylamsal İncelenmesi: Birinci, İkinci ve Üçüncü Veri Toplama Dönemlerine İlişkin Nitel Bulgular
35. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
2. Yapay Zekaya Güvenebilir Miyim? Aileler Soruyor, Yapay Zeka Yanıtlıyor
35. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
3. SPATIAL SUITABILITY IN SPECIAL EDUCATION SCHOOLS: THE CASE OF SAMSUN PROVINCE IN THE CONTEXT OF UNIVERSAL DESIGN PRINCIPLES
XVI. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
7. Türkiye’de Özel Gereksinimi Olan Geçici Koruma Altındaki Çocukların Eğitim Durumu: Bir İç İçe Geçmiş Tek Durum Çalışması
Educongress - International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 12 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
8. COVID-19 sürecinin özel gereksinimli çocukların ve ailelerinin yaşam kalitesi üzerine etkileri.
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi., Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
9. Özel Gereksinimli Çocukların Ebeveynlerinin COVID-19 Salgını Sürecinde Kullanılan Eğitim Bilişim Ağı ve Etkililiğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi., Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
10. Ev ortamı tarama aracı: Küçük çocukların ev ortamlarının değerlendirilmesi
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
11. Aile Eğitimi ve Psikolojik Destek Programının Aile Katılımına ve Ebeveyn Öz Yeterliğine Etkisi
6. ULUSLARARASI ÇİN’xxDEN ADRİYATİK’xxE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
12. Yasal Haklar Eğitiminin Özel Gereksinimli Bireylerin Ebeveynlerinin Bilgi Düzeylerine Etkisi
6. ULUSLARARASI ÇİN’xxDEN ADRİYATİK’xxE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
17. Özel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Öğretmen Özyeterlilik Düzeyleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 24 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
18. ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZYETERLİK DÜZEYLERİ İLE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
24. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 25 Eylül - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
1. Özel Gereksinimli Çocuklar ve Hakları
Çocuk Hakları ve Eğitimi, Mercan Uzun Elif, Özaslan Hatice, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.135-153, 2023
2. Küçük Çocukların Ev Ortamlarının Kalitesi
Aileler ve Eğitimciler İçin Erken Çocukluk Eğitiminde Temel Konular, Aküzüm Cemal, Kuru Nilüfer, Saraçoğlu Mehtap, Editör, Nobel, ss.78-88, 2022
3. Erken Çocukluk Döneminde İşitme Yetersizliği Olan Çocuklar ve Eğitimleri
Erken Çocukluk Döneminde Kaynaştırma, Yüksel Begümhan, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.170-186, 2019
Metrikler
Yayın (WoS)
4
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
17
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
8
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
13
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
18
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
59
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
20
Proje
5