Yayınlar & Eserler

Makaleler 86
Tümü (86)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (1)
Scopus (16)
TRDizin (37)
Diğer Yayınlar (30)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 63

1. An Analysıs of The Course Contents in The Scıence Teacher Educatıon Undergraduate Program in Terms of The Sustaınable Development Goals

12. International Paris Congress On Social Sciences & Humanities, Paris, Fransa, 04 Ağustos 2025, ss.67-87, (Tam Metin Bildiri)

2. The Use of Educational Games in Chemistry Teaching

12. International Paris Congress on Social Sciences & Humanities, Paris, Fransa, 04 Ağustos 2025, ss.929-946, (Tam Metin Bildiri)

3. A General Overview of Mıcroplastıcs in the Aquatic Ecosystem

10th INTERNATIONAL СUKUROVA AGRICULTURE and VETERINARY CONGRESS, Adana, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2025, ss.1154-1165, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Transformation of Plastic Waste Accumulated in Soil Into Mıcroplastıc Pollution: Impacts on Ecosystem and Health

10th INTERNATIONAL СUKUROVA AGRICULTURE and VETERINARY CONGRESS, Adana, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2025, ss.1166-1183, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. 12. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS

DEVELOPING MATERIALS IN ACCORDANCE WITH THE REACT STRATEGY ON DOMESTIC WASTE AND RECYCLING, Gaziantep, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, ss.663-672, (Tam Metin Bildiri)

6. A general overview of microplastics in the muscle and liver of some fish species

7th INTERNATIONAL CUKUROVA AGRICULTURE AND VETERINARY CONGRESS, Adana, Türkiye, 09 Mart 2024, ss.910-932, (Tam Metin Bildiri)

7. Developıng materials in accordance with the react strategy on domestic waste and recycling

5th INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, Adana, Türkiye, 5 - 06 Ocak 2024, (Tam Metin Bildiri)

8. AN OVERVIEW OF MICROPLASTICS IN SOME FISH SPECIES IN AQUATIC ENVIRONMENTS

6. INTERNATIONAL CUKUROVA AGRICULTURE AND VETERINARY CONGRESS, Adana, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, ss.1002-1018, (Tam Metin Bildiri)

9. DETERMINATION OF VALUABLE INFORMATION AND FAVOURABLE OPINIONS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES ON WATER CONSUMPTION

INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientifıc Researches and Recent Trends 11, Nevşehir, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2023, ss.688-711, (Tam Metin Bildiri)

10. MADDENİN TANECİKLİ YAPISI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN EĞİTSEL OYUN UYGULAMALARI HAKKINDAKİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

14th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, ss.661-674, (Tam Metin Bildiri)

11. ÖĞRETMENLERİN EKOSENTRİK, ANTROPOSENTRİK VE ÇEVREYE YÖNELİK ANTİPATİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ

14th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, ss.675-686, (Tam Metin Bildiri)

12. DETERMINATION OF NUTRITION KNOWLEDGE LEVEL OF STUDENTS OF FACULTY OF VETERINARY MEDICINE: EXAMPLE OF SAMSUN

5. INTERNATIONAL FOOD, AGRICULTURE AND VETERINARY SCIENCES CONGRESS, Kars, Türkiye, 17 - 19 Mart 2023, ss.690-700, (Tam Metin Bildiri)

13. Test development study: 7th graders awareness on domestic waste and recycling

14th International Conference of Education, Research and Innovation Conference, İspanya, 08 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

14. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Atıklarla İlgili Farkındalıklarının Bilimsel Hikâyeler ile Belirlenmesi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.533-550, (Tam Metin Bildiri)

15. Fen Bilgisi Kimya Laboratuvarında Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları: Kimyasal Tepkimeler

6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

17. OrgChemGame

3. ınternational contemporary educational research congress, 5 - 08 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

18. Senaryo Metni ile Adım Adım Grafik

3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (CEAD), Krakow, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

21. Bilişsel Stil ve Motivasyonun İncelenmesi: Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği

27.Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

23. DEVELOPMENT OF SCIENCE CARICATURE: THE LIFE SOURCE WATER

12th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 5 - 07 Mart 2018, ss.1859-1863, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

24. THE DEVELOPMENT OF MIT APP INVENTOR MOBILE APPLICATIONS RELATED TO THE DISPLAY OF MOLECULE GEOMETRIES WITH VSEPR THEORY

12th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 5 - 07 Mart 2018, ss.9648-9654, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

25. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Origami Konusundaki Farkındalıkları

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs - 14 Ekim 2017, ss.62-66, (Tam Metin Bildiri)

26. Ortaokul Öğrencilerinin “Gezegen” ve “Yıldız” Kavramlarına İlişkin Bilgi Düzeyleri

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (CEAD), Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

27. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar (GDO) Konusundaki Bilgi Düzeyleri

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (CEAD), Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

28. THE SCIENCE TEACHING CANDIDATES’ KNOWLEDGE LEVEL ABOUT GENETICALLY MODIFIED ORGANISMS (GMO)

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.104-114, (Tam Metin Bildiri)

29. THE MIDDLE-SCHOOL STUDENTS’ KNOWLEDGE LEVEL RELATED TO THE CONCEPTS OF ’PLANET AND STAR

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.166-172, (Tam Metin Bildiri)

30. THE USE OF ORIGAMI IN THE SCIENCE EDUCATION

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.147-153, (Tam Metin Bildiri)

31. Pre-Service Elementary Mathematics Teachers’ Awarenesses about Origami

IVth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.62-66, (Tam Metin Bildiri)

32. Awareness of Secondary School Students about Renewable Energy Resources

IVth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.67-72, (Tam Metin Bildiri)

33. THE TEACHING OF ANIONS AND CATIONS WITH THE EDUCATIONAL SET OFIONS

International Teacher Education Conference, 16 - 18 Ağustos 2017, ss.706-712, (Tam Metin Bildiri)

36. Fen Bilgisi öğretmen adaylarının nükleer ve termik santraller ile ilgili görüşleri

V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (UKEK), Türkiye, 6 - 09 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

37. The Teaching on Polyatomic Ions with 2d-Code Application

International Congresses on Education (ERPA), Budapest, Macaristan, 18 Mayıs 2017 - 21 Mayıs 2107, ss.286-290, (Tam Metin Bildiri)

38. Teaching for polyatomic ions with 2d-code

International Congresses on Education (ERPA), 18 - 21 Mayıs 2017, ss.286-290, (Tam Metin Bildiri)

39. The Teaching for Inorganic Compounds with The 2d-Code Application

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.691-692, (Özet Bildiri)

40. Ortaokul Öğrencilerinin Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusundaki Farkındalıkları

IV. INTERNATINAL EURASIAN EDUCATONAL RESEARCH CONGRESS, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.732, (Özet Bildiri)

41. Importance of pre-school science education

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, cilt.37, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

42. DEVELOPING OF SCIENCE CARICATURES REGARDING WASTE AND RECYCLING

9th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.1018-1023, (Tam Metin Bildiri) identifier

43. READINESS LEVELS OF SCIENCE STUDENTS IN WRITING ABOUT INORGANIC COMPOUNDS

9th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.9141-9145, (Tam Metin Bildiri) identifier

44. ORIGAMI MODELING OF TETRAHEDRAL MOLECULARGEOMETRY

INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONALRESEARCH CONGRESS, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, ss.418-423, (Tam Metin Bildiri)

45. Measuring science majors levels of understanding concerning trigonal pyramıdal molecular geometry

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

46. MEASURING SCIENCE MAJORS LEVELS OF UNDERSTANDINGCONCERNING TRIGONAL PYRAMIDAL MOLECULAR GEOMETRY

INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONALRESEARCH CONGRESS, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, ss.267-273, (Tam Metin Bildiri)

48. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının canlılar konusuna yönelik origami ile modellemeleri

International Congress on new trends in education, 13 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

51. Üçgen Bipiramit Ve Tahteravalli Molekül Geometrik Yapılarının Origami İle Modellemesi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi 2015, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

53. Determination Of Knowledge And Misconceptions Of Pre-Service Elementary Science Teachers About The Greenhouse Effect By Drawing

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.452-456, (Tam Metin Bildiri) identifier

54. İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Periyodik Çizelge Konusundaki Bilgilerinin Çizim Yoluyla Saptanması

Journal of Research in Education and Teaching, 26 - 28 Nisan 2012, cilt.1, ss.70-76, (Tam Metin Bildiri)

55. The effect of the use of worksheets about aqueous solution reactions on pre-service elementary science teachers' academic success

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4611-4614, (Tam Metin Bildiri) identifier

56. The Turkish adaptation study of global warming questionnaire

2nd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2011, cilt.31, ss.681-684, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

57. PRE-SERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS AND SOCIAL SCIENCE TEACHER’S AWARENESS ABOUT RENEWABLE ENERGY

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, ss.530-539, (Tam Metin Bildiri)

58. Determining the knowledge level of pre-service elementary science teachers about air pollution

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.1445-1456, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

59. Determination of pre-service elementary science teachers' knowledge level about ozone layer

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.1438-1444, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

60. The effect of computer assisted instruction in teaching ionic compounds on pre-service elemantary science teachers' academic achievement and permanent learning

World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

61. Determining the misconceptions of pre-service chemistry and biology teachers about the greenhouse effect

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2463-2470, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Kitaplar 10

1. İNSAN VE ÇEVRE KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE BİLİMSEL KARİKATÜRLERİN ETKİSİ

Eğitim ve Bilim 2025-I, ÖZDEMİR BAKİ Gülşah, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.365-392, 2025

2. Japonya Eğitim Sistemi

Ülkeler ve Eğitim Sistemleri (PISA ve TIMSS Sonuçları İle), DEMİR KAÇAN SİBEL, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.187-226, 2025

3. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE REACT STRATEJİSİ.

EĞİTİM & BİLİM 2024: İlköğretim ve Ortaöğretimde Fen Bilimleri Eğitimi, SÖNMEZ Yağmur Suzan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.73-96, 2024

4. Öğretmen Adaylarında Eğitsel Oyunlarla Farkındalık Oluşturulması: İyonik Bağlı Anorganik Bileşikler

Kimya Eğitiminde Güncel Araştırmalar, YILMAZ Ayhan, DOĞAN Alev, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.63-99, 2022

5. React Temelli Fen Öğretimi

İlkokulda Uygulamalı Fen Öğretimi, Sadi Özlem, Harman Gonca, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.79-128, 2022

6. Fen Eğitiminde Bağlam Temelli Öğrenme Uygulama Örnekleri ve Etkililiğinin İncelenmesi,

Alan Eğitimi, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.21-44, 2019

9. Greenhouse Effect

Energy Science and TechnologyVolume 1 Opportunities and Challenges, EditorsRam PrasadSri SivakumarUmesh Chandra Sharma, Executive EditorJ.N. Govil, Editör, Studium Press LLC,, Houston, ss.298-315, 2015
Metrikler

Yayın

162

Yayın (WoS)

25

Yayın (Scopus)

21

Atıf (WoS)

103

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

95

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

149

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

224

Proje

38

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları