Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (18)
4. The effects of portfolio and learning style-based practices on biology attitudes of pre-service science teachers
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.3, ss.1737-1751, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Hemşirelerin Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programını Alma Nedenleri
INTERNATİONAL SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL SSS JOURNAL
, cilt.71, sa.6, ss.4491-4502, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Ebelik Öğrencilerinin Mizah Duygusunun Stresle Baş Etme Yaklaşımlarına Etkisi
Süleyman Demirel Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.94-101, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Bitki ve Hayvanlarda Üreme, Büyüme ve Gelişme Ünitesinde Geliştirilen Başarı Testinin Geçerliliği ve Güvenirliği
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi).
, cilt.2, sa.1, ss.34-40, 2018 (Hakemli Dergi)
13. An Experimental Study About The Applicatıon Of Kolb’sLearning Cycle On Biology Lesson1
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.5, ss.1835-1850, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Development and Validation of the Achievement Test on Body Systems.
Participatory Educational Research (PER).
, cilt.1, ss.68-76, 2016 (Hakemli Dergi)
16. The Effect Of Drawing Technique On The Biology Success Of Prospective Scienc Teachers
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.43, ss.413-422, 2016 (Hakemli Dergi)
18. Türkiye ve Güney Kore Biyoloji Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.33, ss.19-41, 2015 (Hakemli Dergi)
19. Endokrin Sistem Konusunun Altı Şapkalı Düşünme Tekniğiyle Anlatılmasının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE
, cilt.10, sa.2, ss.101-115, 2013 (Scopus, TRDizin)
20. Fen ve Teknoloji Dersinde Laboratuar Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Değerlendirmeleri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.20, ss.1-11, 2013 (Hakemli Dergi)
21. Fen bilgisi öğremen adaylarının fen bilgisi laboratuvar uygulamaları I II dersine yönelik görüşleri
Journal Of Educational And Instructional Studies In The World.
, cilt.2, sa.1, ss.101-109, 2012 (Hakemsiz Dergi)
22. Portfolio Assessment in Cooperation with Teachers, Students and Parents in a Science and Technology Course
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.49A, ss.289-310, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
23. Asitler Ve Bazlar Konusunun Bilgisayar Destekli Öğretiminin Kalıcı Öğrenme Ve Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, sa.7, ss.21-36, 2011 (Hakemli Dergi)
25. The Investigation Of Effects Of Modelling And Computer Assisted Instruction On Academic Achievement
The International Journal Of Educational Researchers,
, cilt.2, sa.3, ss.20-27, 2010 (Hakemli Dergi)
26. Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, sa.5, ss.81-90, 2010 (Hakemli Dergi)
27. İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Fen Bilgisi ders kitaplarının Bloom Taksonomisine göre öğretmenler tarafından değerlendirilmesi
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, sa.2, ss.137-148, 2008 (Hakemli Dergi)
29. İlköğretim I kademedeki yeni Fen ve Teknoloji ders kitapları konusunda sınıf öğretmenlerinin görüşleri
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.193-210, 2008 (Hakemli Dergi)
33. Genel Kimya Laboratuarlarında Kimyasal Denge Konusunun Anlaşılması ve Tekrar Edilmesinde V Diyagramlarının Kullanımı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.22, ss.1-7, 2006 (Hakemli Dergi)
35. İlköğretim öğrencilerinin biyoloji konularını anlama zorlukları ve nedenler
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.162-169, 2005 (Hakemli Dergi)
36. İlköğretim Öğrencilerinin Biyoloji Konularını Anlama Zorlukları ve Nedenleri
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (. Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğt. Fak. Derg.)
, cilt.6, sa.2, ss.169-175, 2005 (Hakemli Dergi)
37. Sinir sisteminin daha iyi anlaşılması için kavram haritası tekniğinin kullanılması
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.20, ss.70-76, 2005 (Hakemli Dergi)
38. Karbontetraklorürün Fare Mus musculus Böbreğinde Oluşturduğu Değişiklikler
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.18, ss.125-137, 1995 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
72
8. Lise Öğrencilerinin Yenilenebilir Enerji Kaynakları ile İlgili Görüşleri: Samsun İli Örneği
VIII the Internetional Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, cilt.1, ss.1380-1381, (Özet Bildiri)
9. Adölesanlarda Beslenme Okuryazarlığı Düzeyinin Belirlenmesi
VIII the Internetional Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.1383-1384, (Özet Bildiri)
10. Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinin Araştırma Sorgulama Temelli Öğrenimindeki Uygulamalara Yönelik Öğrenci Görüşleri.
2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi., 27 - 29 Aralık 2019, ss.84-99, (Tam Metin Bildiri)
11. Öğretmen Adaylarının Hücre Bölünmesi ile İlgili Kavram Yanılgılarının İki Aşamalı Test ile Tespit Edilmesi.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2019, ss.355-373, (Tam Metin Bildiri)
12. Ailesinden Uzakta Yaşayan Üniversite Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarını Belirleyen Faktörlerin Tespiti.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.374-383, (Tam Metin Bildiri)
13. Lise Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Görüşleri: Samsun İli Örneği.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.84-91, (Tam Metin Bildiri)
14. Araştırma Sorgulama Temelli Öğrenime Yönelik Öğrenci Görüşleri.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, 22 - 28 Ekim 2019, ss.147, (Özet Bildiri)
15. Lise Öğrencilerinin Sindirim Sistemi İle İlgili Kavram Yanılgılarının İki Aşamalı Test İle Tespit Edilmesi: Samsun İli Örneği.
VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research., 19 - 22 Haziran 2019, ss.2163-2187, (Tam Metin Bildiri)
16. Lise 12. Sınıf Öğrencilerinin Fotosentez İle İlgili Kavram Yanılgılarının İki Aşamalı Test İle Belirlenmesi: Samsun İli Örneği.
VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research. Ejercongress, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2151-2162, (Tam Metin Bildiri)
17. Lise Öğrencilerinin Biyolojik Çeşitliliğe Yönelik Bilgi Ve Görüşleri: Samsun İli Örneği.
VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research. Ejercongress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2640, (Özet Bildiri)
18. Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersine Ve Biyoloji Öğretmenine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi.
VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research., 19 - 22 Haziran 2019, ss.2642, (Özet Bildiri)
19. Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenim Ortamında Kullanılan Anatomy 4D Programına Yönelik Öğrenci Görüşleri
ISAS Winter 2018- 2nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, cilt.3, ss.135-137, (Tam Metin Bildiri)
20. Fen Bilimleri Dersine Entegre Edilen Stem Uygulamalarının Fen’e Yönelik Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri Algılarına Etkisi.
Iğdır International Conference On Multidisciplinary Studies., 6 - 08 Kasım 2018, cilt.2, ss.1024-1030, (Tam Metin Bildiri)
21. Aynalarda Yansıma Ve Işığın Soğurulması Ünitesine Yönelik Akademik Başarı Testi Geliştirilmesi
Iğdır International Conference On Multidisciplinary Studies.., 6 - 08 Kasım 2018, cilt.2, ss.1017-1023, (Tam Metin Bildiri)
22. ANALYSIS OF ECOLOGICAL WORLD VIEWS OF PROSPECTIVE TEACHERS OF SOCIAL STUDIES AND SCIENCE
CUDES 2018: VII. CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
23. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Öğretmen Adaylarının Alan Bilgisi Sınavına Yönelik Görüşleri
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.764-781, (Tam Metin Bildiri)
24. Lise Öğrencilerinin Omurgalı Hayvanların Sınıflandırılması Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.539-545, (Tam Metin Bildiri)
25. Lise Öğrencilerinin Diş Fırçalama Alışkanlıkları Ve Ağız Sağlığı Hakkındaki Bilgileri
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018 ), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.534-538, (Tam Metin Bildiri)
26. Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlığına İlişkinTutumları: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018 ), 9 - 11 Mayıs 2018, ss.782-793, (Tam Metin Bildiri)
27. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Replikasyon Oyunu Hakkındaki Görüşleri
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018 ), 9 - 11 Mayıs 2018, ss.525-533, (Tam Metin Bildiri)
28. 9. Sınıf Lise Biyoloji Ders Kitabının Çeşitli Kriterlere Göre İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018 ), 9 - 11 Mayıs 2018, ss.515-524, (Tam Metin Bildiri)
29. ANALYSIS OF MATERIALISTIC TENDENCIES OF PROSPECTIVE TEACHERS WITHIN THE CONTEXT OF DEMOGRAPHIC VARIABLES
CUDES 2018: VII. CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
32. THE EVALUATION OF THE MATERIALS DEVELOPED BYTEACHER CANDIDATES:WITH THE PERSPECTIVE OF RESEARCHER, PEER AND SELFEVALUATION
icemst, 18 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
33. Comparıson Of Study Sheet Preparatıon Statuses Of Prospectıve Bıology And Mathematıcs Teachers
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
34. Concept Map Preparatıon Statuses Of Prospectıve Mathematıcs And Bıology Teachers: A Comparıson Study
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
35. The Evaluatıon Of The Materıals Developed By Teacher Candıdates: Wıth The Perspectıve Of Researcher, Peer And Self-Evaluatıon
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
36. How Do Prospectıve Bıology And Mathematıcs Teachers Dıffer In Terms Of Theır Presentatıon Preparatıon Statuses
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
37. Bitki Ve Hayvanlarda Üreme, Büyüme Ve Gelişme Ünitesinde Geliştirilen Başarı Testinin Geçerliliği Ve Güvenirliği
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICRES ) 2017, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
38. Lesson Plannıng Profıles About The Use Of Materıals Prepared By Prospectıve Mathematıcs And Bıology Teachers
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
39. Concept Map Preparation Statuses of Prospective Mathematics and Biology Teachers: A Comparison Study
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
40. Lesson Planning Profiles About The Use of Materials Prepared by Prospective Mathematics and Biology Teachers
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası-İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
41. Comparison of Study Sheet Preparation Statues of Prospective Biology and Mathematics Teachers
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası-İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
42. How Do Prospective Biology and Mathematics Teachers Differ in Terms of Their Presentation Preparation Statuses
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Kuşadası-İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
43. Ebelik öğrencilerinin stres yaratan gündelik olaylarla mizah yoluyla başetme durumlarının belirlenmesi
1st International Eastern Mediterranean Midwifery Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
44. The effects of sense of humour of the midwifery students on the ways of overcoming stress (Bu bildiri daha sonra makale olarak yayımlanmıştır)
4. Uluslararası 8. Ulusal Ebelik Öğrencileri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
45. EXAMINATION OF PLANS STRUCTURED FOR INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIESAND MATERIAL DESIGN COURSE
2nd International Conference on Social Sciences and Education Research ., İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
46. THE EFFECT OFPORTFOLIO APPLICATION AND PROPER COURSE PLANS FOR LEARNINGSTYLES ON TEST ANXIETY IN GENERAL BIOLOGY LABORATORY COURSE
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
47. THE REASONS WHYSTUDENTS PURSUE PEDAGOGICAL FORMATION TRAINING CERTIFICATIONPROGRAM A COMPARISON OF VARIOUS DEPARTMENTS
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
48. THE EFFECT OFPORTFOLIO APPLICATION AND PROPER COURSE PLANS FOR LEARNINGSTYLES ON STUDENTS ATTİTUDES TOWARDS GENERAL BIOLOGYLABORATORY COURSE
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
49. Geçmişten Günümüze Fen Eğitiminin Önemi Ve Fen Eğitiminde Son Yıllarda Yapılan Çalışmalar
7th International Congress on New Trends in Education- iconte, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.5, (Tam Metin Bildiri)
51. Türkiye de Nükleer Santrallerin Kurulması ve Nükleer Enerji Kullanımı Konularında Öğretmen Adaylarının Tutumları
VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
52. Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi Iğdır İli Örneği
VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
53. Öğretmen Adaylarının Ormana Yönelik Tutumları
9 Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Samsun, Türkiye, 01 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
54. Öğretmen adaylarının ormana yönelik tutumlarının belirlenmesi
XI. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
55. Öğretmen adaylarının çevresel farkındalıklarının belirlenmesi
XI. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
59. The Views of Secondary Teacher Candidates About Alternative Evaluation and Measurement
I. International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
65. İmpuls oluşumu iletimi ve sinaps bölgesinden geçişinin modelleme yöntemiyle anlatılmasının kalıcı öğrenme ve öğrenci başarısı üzerine etkisi
2nd International Congress of Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
66. A bee model proposal in understanding of the endocrine system
wces 2009, 3 - 06 Şubat 2009, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
67. Fen ve Teknoloji Dersinde Laboratuar Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Değerlendirmeleri
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
68. Hayvansal Dokuların Anlaşılmasında Portfolyo Uygulamasının Öğrenci Başarısı Üzerine Ekisi
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
69. Fen bilgisi öğretmen adaylarının çoklu zeka kuramıyla ilgili bilgi ve uygulama yeterlikleri
Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)
70. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Kuramı İle İlgili Bilgi ve Uygulama Yeterlilikleri
I. Ulusal İlköğretim Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
71. İlköğretimdeki yeni fen ve teknoloji ders programlarına yönelik hizmet içi eğitim ve seminerler konusunda sınıf öğretmenlerinin görüşleri
16.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
72. İlköğretim Yeni Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarına Yönelik Hizmet İçi Eğitim ve Seminerlere Katılan Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
2. Fen Bilgisi Laboratuar Uygulamaları
Anı Yayıncılık, Ankara, 2016
3. Fen Bilgisi Laboratuvar Deneyleri
Anı Yayıncılık, Ankara, 2006