Yayınlar & Eserler

Makaleler 38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 72

1. Yer temelli eğitim yaklaşımının 5. sınıf öğrencilerinin çevre okuryazarlığına etkisi.

In Proceedings of the Balkan 14th International Conference on Social Sciences, Türkiye, 10 Ekim 2025, ss.348-353, (Tam Metin Bildiri)

2. Fen bilimleri dersinde yer temelli eğitim uygulamalarına ilişkin öğrenci görüşleri.

In Proceedings of the ICSAS 5th International Conference on Education, Türkiye, 19 Eylül 2025, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

3. Yer temelli eğitim yaklaşımı ile insan ve çevre ünitesinin öğretiminin öğrencilerin fen bilimleri dersine yönelik tutumları üzerine etkisi.

In Proceedings of the ICSAS 5th International Conference on Humanity and Social Sciences, Türkiye, 15 Ağustos 2025, ss.220-230, (Tam Metin Bildiri)

4. Türkiye ve Türkmenistan Lise Biyoloji Ders Kitaplarının Karşılaştırması.

Selcuk 12th Internatıonal Conference On Socıal Scıences, Konya, Türkiye, 25 Mayıs 2025, ss.290-304, (Tam Metin Bildiri)

5. Öğretmen Adaylarının Küresel İklim Değişikliği Konusundaki Farkındalıkları

(IKSAD) 11th International May 19 Innovative Scientific Approaches Congress, Adıyaman, Türkiye, 23 Nisan 2024, cilt.1, ss.393-418, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Lise Öğrencilerinin Su Okuryazarlığına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi.

13.Uluslararası Sosyal, Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi. İstanbul, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.692, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Biology and science teachers candidates remarks towards the long distance education system

4. Uluslararası Başkent Fen, Sosyal ve Sağlık Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 Şubat 2022, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

8. Lise Öğrencilerinin Yenilenebilir Enerji Kaynakları ile İlgili Görüşleri: Samsun İli Örneği

VIII the Internetional Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, cilt.1, ss.1380-1381, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Adölesanlarda Beslenme Okuryazarlığı Düzeyinin Belirlenmesi

VIII the Internetional Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.1383-1384, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Vücudumuzdaki Sistemler Ünitesinin Araştırma Sorgulama Temelli Öğrenimindeki Uygulamalara Yönelik Öğrenci Görüşleri.

2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi., 27 - 29 Aralık 2019, ss.84-99, (Tam Metin Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarının Hücre Bölünmesi ile İlgili Kavram Yanılgılarının İki Aşamalı Test ile Tespit Edilmesi.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2019, ss.355-373, (Tam Metin Bildiri)

12. Ailesinden Uzakta Yaşayan Üniversite Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarını Belirleyen Faktörlerin Tespiti.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.374-383, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Lise Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Görüşleri: Samsun İli Örneği.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.84-91, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Araştırma Sorgulama Temelli Öğrenime Yönelik Öğrenci Görüşleri.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, 22 - 28 Ekim 2019, ss.147, (Özet Bildiri)

16. Lise 12. Sınıf Öğrencilerinin Fotosentez İle İlgili Kavram Yanılgılarının İki Aşamalı Test İle Belirlenmesi: Samsun İli Örneği.

VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research. Ejercongress, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2151-2162, (Tam Metin Bildiri)

17. Lise Öğrencilerinin Biyolojik Çeşitliliğe Yönelik Bilgi Ve Görüşleri: Samsun İli Örneği.

VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research. Ejercongress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2640, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersine Ve Biyoloji Öğretmenine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi.

VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research., 19 - 22 Haziran 2019, ss.2642, (Özet Bildiri)

19. Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenim Ortamında Kullanılan Anatomy 4D Programına Yönelik Öğrenci Görüşleri

ISAS Winter 2018- 2nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, cilt.3, ss.135-137, (Tam Metin Bildiri)

20. Fen Bilimleri Dersine Entegre Edilen Stem Uygulamalarının Fen’e Yönelik Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri Algılarına Etkisi.

Iğdır International Conference On Multidisciplinary Studies., 6 - 08 Kasım 2018, cilt.2, ss.1024-1030, (Tam Metin Bildiri)

21. Aynalarda Yansıma Ve Işığın Soğurulması Ünitesine Yönelik Akademik Başarı Testi Geliştirilmesi

Iğdır International Conference On Multidisciplinary Studies.., 6 - 08 Kasım 2018, cilt.2, ss.1017-1023, (Tam Metin Bildiri)

22. ANALYSIS OF ECOLOGICAL WORLD VIEWS OF PROSPECTIVE TEACHERS OF SOCIAL STUDIES AND SCIENCE

CUDES 2018: VII. CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Öğretmen Adaylarının Alan Bilgisi Sınavına Yönelik Görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.764-781, (Tam Metin Bildiri)

24. Lise Öğrencilerinin Omurgalı Hayvanların Sınıflandırılması Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.539-545, (Tam Metin Bildiri)

25. Lise Öğrencilerinin Diş Fırçalama Alışkanlıkları Ve Ağız Sağlığı Hakkındaki Bilgileri

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018 ), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.534-538, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlığına İlişkinTutumları: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018 ), 9 - 11 Mayıs 2018, ss.782-793, (Tam Metin Bildiri)

27. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Replikasyon Oyunu Hakkındaki Görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018 ), 9 - 11 Mayıs 2018, ss.525-533, (Tam Metin Bildiri)

28. 9. Sınıf Lise Biyoloji Ders Kitabının Çeşitli Kriterlere Göre İncelenmesi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018 ), 9 - 11 Mayıs 2018, ss.515-524, (Tam Metin Bildiri)

29. ANALYSIS OF MATERIALISTIC TENDENCIES OF PROSPECTIVE TEACHERS WITHIN THE CONTEXT OF DEMOGRAPHIC VARIABLES

CUDES 2018: VII. CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Sosyal Bilgiler Ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ekolojik Dünya Görüşlerinin İncelenmesi.

CUDES 2018: VII. International Congress on Current Debates in Social Sciences., İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Öğretmen Adaylarının Materyalist Eğilimlerinin Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi.

CUDES 2018: VII. International Congress on Current Debates in Social Sciences., İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

33. Comparıson Of Study Sheet Preparatıon Statuses Of Prospectıve Bıology And Mathematıcs Teachers

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

34. Concept Map Preparatıon Statuses Of Prospectıve Mathematıcs And Bıology Teachers: A Comparıson Study

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

35. The Evaluatıon Of The Materıals Developed By Teacher Candıdates: Wıth The Perspectıve Of Researcher, Peer And Self-Evaluatıon

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

36. How Do Prospectıve Bıology And Mathematıcs Teachers Dıffer In Terms Of Theır Presentatıon Preparatıon Statuses

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

37. Bitki Ve Hayvanlarda Üreme, Büyüme Ve Gelişme Ünitesinde Geliştirilen Başarı Testinin Geçerliliği Ve Güvenirliği

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICRES ) 2017, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

38. Lesson Plannıng Profıles About The Use Of Materıals Prepared By Prospectıve Mathematıcs And Bıology Teachers

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

39. Concept Map Preparation Statuses of Prospective Mathematics and Biology Teachers: A Comparison Study

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

40. Lesson Planning Profiles About The Use of Materials Prepared by Prospective Mathematics and Biology Teachers

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası-İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

41. Comparison of Study Sheet Preparation Statues of Prospective Biology and Mathematics Teachers

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası-İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

42. How Do Prospective Biology and Mathematics Teachers Differ in Terms of Their Presentation Preparation Statuses

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Kuşadası-İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

45. EXAMINATION OF PLANS STRUCTURED FOR INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIESAND MATERIAL DESIGN COURSE

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research ., İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

46. THE EFFECT OFPORTFOLIO APPLICATION AND PROPER COURSE PLANS FOR LEARNINGSTYLES ON TEST ANXIETY IN GENERAL BIOLOGY LABORATORY COURSE

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

47. THE REASONS WHYSTUDENTS PURSUE PEDAGOGICAL FORMATION TRAINING CERTIFICATIONPROGRAM A COMPARISON OF VARIOUS DEPARTMENTS

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

48. THE EFFECT OFPORTFOLIO APPLICATION AND PROPER COURSE PLANS FOR LEARNINGSTYLES ON STUDENTS ATTİTUDES TOWARDS GENERAL BIOLOGYLABORATORY COURSE

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

49. Geçmişten Günümüze Fen Eğitiminin Önemi Ve Fen Eğitiminde Son Yıllarda Yapılan Çalışmalar

7th International Congress on New Trends in Education- iconte, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.5, (Tam Metin Bildiri)

50. İlköğretim 5 6 7 ve 8 Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin İncelenmesi

6. International Congress on New Trends ın Education (ICONTE), Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, cilt.4, ss.322-333, (Tam Metin Bildiri)

51. Türkiye de Nükleer Santrallerin Kurulması ve Nükleer Enerji Kullanımı Konularında Öğretmen Adaylarının Tutumları

VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

52. Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi Iğdır İli Örneği

VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

53. Öğretmen Adaylarının Ormana Yönelik Tutumları

9 Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Samsun, Türkiye, 01 Ekim 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

54. Öğretmen adaylarının ormana yönelik tutumlarının belirlenmesi

XI. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

55. Öğretmen adaylarının çevresel farkındalıklarının belirlenmesi

XI. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

56. İlköğtetimde işlenen ekoloji konususnun 10 Sınıf öğrencilerin ekosistem ekolojisi konusundaki hazırbulunuşluk düzeyleri üzerindeki etkisisinin saptanmasında kelime ilişkilendirmenin kullanılması

4 INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONSEğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 25 - 27 Nisan 2013, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)

57. Ortaöğretim 11 sınıf biyoloji ders kitabının incelenmesi

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

58. Determination of science teacher candidates' attitudes, opinions and information requirements regarding sexuality

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4310-4316, (Tam Metin Bildiri) identifier

59. The Views of Secondary Teacher Candidates About Alternative Evaluation and Measurement

I. International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)

61. İlköğretim fen ve teknoloji dersi açısından portfolyo değerlendirmenin sınav kaygısına etkisi

Third International Congress of Educational Research, 4 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

62. Modelling about energy transformation on living organism

Procedia Social and Behavioral Sciences-3.Word Conference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.1183-1187, (Tam Metin Bildiri)

63. The using of computer for elimination of misconceptions about photosynthesis

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.1130-1134, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

64. \Modelling about energy transformation in living organism

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.1183-1187, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

67. Fen ve Teknoloji Dersinde Laboratuar Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Değerlendirmeleri

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

68. Hayvansal Dokuların Anlaşılmasında Portfolyo Uygulamasının Öğrenci Başarısı Üzerine Ekisi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

69. Fen bilgisi öğretmen adaylarının çoklu zeka kuramıyla ilgili bilgi ve uygulama yeterlikleri

Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)

70. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Kuramı İle İlgili Bilgi ve Uygulama Yeterlilikleri

I. Ulusal İlköğretim Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

115

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

797

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

118

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

242

Proje

9

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları