Yayınlar & Eserler

Makaleler 41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (7)
Scopus (21)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 59

1. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesinde Davranış ve Sosyal Bilimler

13. Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2. Kurs: Tıpta Profesyonellik nasıl öğretilir? Beklentiler, motivasyonlar, engeller ve gerçekler

13. Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. Difficulties faced by Turkish medical residents: A qualitative study

13. Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

13. Transition from Paper Based Portfolio to e-Portfolio: First Reactions of Students and Faculty Members

The Research on Teaching and Learning Conference, Hamilton, Bermuda, 5 - 06 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

14. Öğreniyorum-Öğretiyorum Festivali’nin eğitime katkısı: Hayaller gerçek oldu mu?

Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, 2018, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

15. Eğitim Planlama Uygulama Bceerileri

Organ ve Doku nakli Koordinatörlüğü Sertifikarogramı, Türkiye, 7 - 16 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

16. Meslekler arası iletişim ve işbirliği: Klinik Öncesi Dönemde Transfomatif ve Reflektif Program

Sağlık Bilimlerinde Klinik ve İletişim Beceri Eğitimleri Kongresi 4, Türkiye, 1 - 03 Mart 2018, (Özet Bildiri)

17. Primary Principles in Developing Scale with Rasch Analysis: Portfolio Anxiety Assessment

International Conference on Computational and Statistical Methods in Applied Sciences, Samsun, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

19. Akılcı İlaç Kulanımı

4. Karadeniz Meme Kongresi, Samsun, 2017, Samsun, Türkiye, 30 Mart - 01 Nisan 2017, ss.44, (Özet Bildiri)

20. Klinik Öncesi Tıp Eğitiminde Topluma Yönelik ve Topluma Dayalı Bir Program Örneği Birey Toplum ve Hekim

IX. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, 2016, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016, (Özet Bildiri)

21. Sokratik Seminer yöntemi ile sağlık savunuculuğu kavramının öğretilmesi

Tıp Eğitimi Sempozyumu, 2017, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Mart 2017, (Özet Bildiri)

22. Birinci Basamak İçin Nörofobi Gerçek Bir Problem midir

8.Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

24. OMÜ Tıp Fakültesi İkinci Sınıf Öğrencilerinin Değerlendirme Tercihleri ve Sınav Kaygısı

IX. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, 2016, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016, (Özet Bildiri)

26. Neurofobia an Mthy or an unpleasant fact for primary care physicians

20. WONCA Europe Conference, İstanbul, 2015, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

27. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Seçmeli Derslerin Yapılandırılması Üçüncü Sınıf Örneği

Tıp Eğitiminde İyi Uygulamalar Sempozyumu, İzmir, 2015, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

28. E-öğrenme ve M- öğrenme kapsamında Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Fakülteden Beklentileri

Uluslar arası Katılımlı Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, 2015, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

29. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Hazırlanmış Öğreniyorum- Öğretiyorum Festivalinde Öğrenciler Hangi Teknolojileri Kullandılar?

Uluslararası Katılımlı Ulusal Tıp eğitimi Sempozyumu, 2015, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

34. Simulation Based Medical Education Applications in Turkey What do the studies show?

International Conference on Medical Education-ICME, Balaclava, Mauritius, 2013, 3 - 06 Ekim 2013, ss.15, (Özet Bildiri)

35. Empathy and Lifelong Learning in the Preclinical Students

International Conference on Medical Education- ICME, Balaclava, Mauritius, 2013, 2 - 06 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

36. Faculty Members in the Process of Change: What they hoped? What they found?

International Conference on Medical Education- ICME,Balaclava, Mauritius, 2013, 2 - 06 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

37. Where are Learning Motivation and Orientation in Last Term Students of Dentistry Faculty

International Conference on Medical Education- ICME, Balaclava, Mauritus,2013, 2 - 06 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

38. Birinci Basamakta Mesleki Eğitim ve Mesleki Yeterlik

16. Pratisyen Hekimlik Kongresi, Antalya, 2011, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

40. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitici Gelişim Programı Değerlendirme Sonuçları: Ocak 2011

TOPLUMA DAYALI TIP EĞİTİMİ ve EĞİTİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 05 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)

41. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitici Gelişim Programı Değerlendirme Sonuçları

Topluma Dayalı Tıp Eğitimi-Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya,2011, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

42. Araştırarak Öğrenme Yöntemi Biyofizik Eğitiminde Alternatif Olabilir mi

22. Ulusal Biyofizik Kongresi, Aydın,2010, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

44. Eğitim Programı Geliştirmede Metodolojik Bir Yaklaşım

V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir,2008, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

48. Mesleksel Beceri Eğitimlerinin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Eğitimleri İçindeki Yeri ve Katkısı

11. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Denizli,2007, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2007, (Özet Bildiri)

49. Sağlık Çalışanlarına Yönelik Şiddet

12. Pratisyen Hekimlik Kongresi, Antalya, 2007, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2007, (Özet Bildiri)

51. Sigara ve Tıp Öğrencileri

10. Toraks Kongresi, Antalya, 2007, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2007, (Özet Bildiri)

52. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrencilerinde Sigara Kullanımı ve Yaşam Kalitesine Etkisi

İkinci Sağlıkta Yaşam Kalitesi Kongresi, İzmir, 2008, Türkiye, 5 - 07 Nisan 2008, (Özet Bildiri)

54. Uzman Olmak İstiyorum Hem de Kardiyolog Mümkünse

10. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Van, 2006, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

56. Does Clinical Skills Laboratory Enhance The Enthusiasm of Students

11th Conference of the European Society of General Practice/Family Medicine, Kos Island, Greece,2005, 3 - 07 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

59. Ondokuz Mayıs Üniversitesi nde Klinik Beceri Eğitim Programı

Program Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, 2005, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2005, (Özet Bildiri)
Kitaplar 16

1. Tıpta Mesleksel Beceri Eğitimi Yöntemleri

Tıpta Mesleksel Beceriler, Funda İfakat Tengiz, Editör, Türkiye Klinikleri Yayınevi, Ankara, ss.8-17, 2023 Creative Commons License

3. Klinik Ortamlarda Eğitim.

Klinik eğitimde eğitici olarak asistan, Baykan Z., Editör, Türkiye Klinikleri Yayınevi, Ankara, ss.41-43, 2019 Creative Commons License

4. Tıpta meslekler arası iletişim ve işbirliği: Tıp eğitiminin ilk yılı için program örneği

Tıpta meslekler arası iletişim ve işbirliği: Tıp eğitiminin ilk yılı için program örneği. Alimoğlu MK, editör. Tıp ve Sağlık Eğitiminde Etik ve Profesyonelizm. 1. Baskı. Ankara: Türkiye Klinikleri 2019. p.29-35. ISBN: 978-605-7597-67-0., Kemal Alimoğlu, Editör, Türkiye Klinikleri Yayınevi, Ankara, ss.29-35, 2019 Creative Commons License

5. Tıp ve Sağlık Eğitiminde Etik ve Profesyonelizm.

Tıbbi profesyonellik ve tıbbi etik: Aynı mı farklı mı? Alimoğlu MK, editör. Tıp ve Sağlık Eğitiminde Etik ve Profesyonelizm. 1. Baskı. Ankara: Türkiye Klinikleri 2019. p.1-8, ISBN: 978-605-7597-67-0., Kemal Alimoğlu, Editör, Türkiye Klinikleri Yayınevi, Ankara, ss.1-8, 2019 Creative Commons License

6. Tutumun ölçme ve değerlendirmesi

Tıp Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme, Arzu Balkan, Editör, Türkiye Klinikleri Yayınevi, Ankara, ss.19-26, 2018 Creative Commons License

7. Profesyonellik- Hekimlikte

Tıp Fakültesi Öğrencileri İçin Tıp Eğitimi, BUDAKOĞLU IŞIL İREM,YAKINCI CENGİZ, Editör, İnönü Üniversitesi Yayınevi, Malatya, ss.73-79, 2018

8. Bir lider olarak kendinizi anlamak

Klinik Liderlik ABC’si-Bölüm11: Bir lider olarak kendinizi anlamak- Çeviri, Swanwick Tim, McKimm Judy, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.50-53, 2016

9. Kültürel çeştlilik gösteren sağlık hizmetlerinde liderlik yapmak

Klinik Liderlik ABC’xxsi- Kültürel çeştlilik gösteren sağlık hizmetlerinde liderlik yapmak-Çeviri, Swanwick Tim, McKimm Judy, Editör, Güneş Tıp Kitabevi, İstanbul, ss.54-59, 2016

10. Cinsiyet ve liderlik

Klinik Liderlik ABC’si- Bölüm 13: Cinsiyet ve Liderlik -Çeviri, Swanwick Tim, McKimm Judy, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.60-64, 2016

12. Değerlendirme

Tıpta Öğrenme ve Öğretmenin ABC’si- Bölüm 4: Değerlendirme -Çeviri, Cantillon Peter, Wood Diana, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.15-19, 2014

13. Eğitim Kuramının Pratikte Uygulanması

Tıpta Öğrenme ve Öğretmenin ABC’si- Çeviri, Peter Cantillon, Wood Diana, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.1-6, 2014

14. Ders Tasarımı

Tıpta Öğrenme ve Öğretmenin ABC’si- Bölüm 2: Ders Tasarımı-Çeviri, Cantillon Peter, Wood Diana, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.6-10, 2014

15. İşbirlikli Öğrenme

Tıpta Öğrenme ve Öğretmenin ABC’si- Bölüm 3: İşbirlikli Öğrenme-Çeviri, Cantillon Peter, Wood Diana, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.10-15, 2014

16. Büyük Gruplarda Öğretme

Tıpta Öğrenme ve Öğretmenin ABC’si- Bölüm 5: Büyük Gruplarda Öğretme-Çeviri, Cantillon Peter, Wood Diana, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.19-23, 2014
Ansiklopedide Bölümler 1
Metrikler

Yayın

119

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

21

Atıf (WoS)

149

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

120

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

82

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

30

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları