SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ACİL SERVİSTE ÇALIŞAN HEMŞİRELERİN İLETİŞİM BECERİLERİ İLE AGRESYON ALGILARI VE ŞİDDETE MARUZ KALMA DURUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.101, ss.419-437, 2020 (Hakemli Dergi)
Tıp Eğiticisi Profesyonalizmi
Türkiye Klinikleri Tıp Eğitimi Özel Sayısı
, cilt.2, sa.3, ss.164-171, 2017 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Curriculum by Progress Test
Journal of US-China Medical Science
, cilt.14, ss.232-240, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Derslerinde Olgu Kullanımı
Türkiye Klinikleri J Med Educ-Special Topics
, cilt.1, sa.1, ss.8-16, 2016 (Hakemli Dergi)
Tıp Eğitiminde Olgu Yazımı ve Kullanımı
NOBEL MEDICUS
, cilt.12, sa.3, ss.5-11, 2016 (Scopus)
Tıbbi Profesyonalizm Bağlamında Tasarlanan Hekim Rolleri Seçmeli Programının Müfredata Entegrasyonu
Tıp Eğitimi Dünyası
, cilt.43, sa.2, ss.61-74, 2015 (Hakemli Dergi)
Değişim Sürecinde Öğretim Üyeleri Ne Umdular Ne Buldular
Tıp Eğitimi Dünyası
, cilt.43, sa.2, ss.61-74, 2015 (Hakemli Dergi)
What is medical professionalism? What do students think?
European Journal of Research on Education
, ss.139-144, 2014 (Hakemli Dergi)
Diş Hekimliği Biyofizik Eğitiminin Değerlendirilmesi Öğrenciler Ne Düşünüyor
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.9-17, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bir tıp fakültesindeki öğrencilerinin COVID-19 pandemisi sürecindeki umutsuzluk düzeylerinin değerlendirilmesi
4.Uluslararası Halk Sağlığı Kongresi, Türkiye, 13 - 19 Aralık 2020
Yağmur Duman, Beyza Beyazıt, Miyase Nur Yaylacı, Sevim Ece Satasayar, Muhammet Ali Karaismailoğlu, Ömer Şahin, Merve Nur Ozül, Halit Türk, Mine Akgün, Alper Demircan, Özlem Mıdık. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Söylemleri ve Söylemlerin Öğrenme Süreçlerine Etkileri. Tıp Eğitimi Kongresi 2020, Acıbadem Üniversitesi Online. (Poster Bildiri)
Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2020
Portfolyoda Kağıt-Kalemden Elektronik Sisteme Geçiş: Öğrencilerin E-Port ile İlgili Görüşleri. Tıp Eğitimi Kongresi 2020, Acıbadem Üniversitesi Online. (Poster Bildiri)
Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2020
Eğitim Planlama Uygulama Bceerileri
Organ ve Doku nakli Koordinatörlüğü Sertifikarogramı, Türkiye, 7 - 16 Mayıs 2018
Meslekler arası iletişim ve işbirliği: Klinik Öncesi Dönemde Transfomatif ve Reflektif Program
Sağlık Bilimlerinde Klinik ve İletişim Beceri Eğitimleri Kongresi 4, Türkiye, 1 - 03 Mart 2018
The Perceptions of academic members participating in Ondokuz Mayıs University School of Medicine Faculty Development Courses about Educational Competencies and Educational Needs.
18.th National Anatomy Congress, Abant, 2017, BOLU, ABANT, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2017
Akılcı İlaç Kulanımı
4. Karadeniz Meme Kongresi, Samsun, 2017, Samsun, Türkiye, 30 Mart - 01 Nisan 2017, ss.44
Klinik Öncesi Tıp Eğitiminde Topluma Yönelik ve Topluma Dayalı Bir Program Örneği Birey Toplum ve Hekim
IX. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, 2016, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016
Sokratik Seminer yöntemi ile sağlık savunuculuğu kavramının öğretilmesi
Tıp Eğitimi Sempozyumu, 2017, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Mart 2017
Birinci Basamak İçin Nörofobi Gerçek Bir Problem midir
8.Aile Hekimliği Araştırma Günleri, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2016
Neurophobia an mthy or an unpleasent fact for primary care physicians in Turkey
20th WONCA Europe conference, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Neurofobia an Mthy or an unpleasant fact for primary care physicians
20. WONCA Europe Conference, İstanbul, 2015, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Seçmeli Derslerin Yapılandırılması Üçüncü Sınıf Örneği
Tıp Eğitiminde İyi Uygulamalar Sempozyumu, İzmir, 2015, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2015
E-öğrenme ve M- öğrenme kapsamında Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Fakülteden Beklentileri
Uluslar arası Katılımlı Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, 2015, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Hazırlanmış Öğreniyorum- Öğretiyorum Festivalinde Öğrenciler Hangi Teknolojileri Kullandılar?
Uluslararası Katılımlı Ulusal Tıp eğitimi Sempozyumu, 2015, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Seçmeli Programı Geliştirme Sürecinin Değerlendirilmesi
VIII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, 2014, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
Tıbbi Türkçe Bloğundaki Öğrencilere sorduk : Seçmeli Blok Koordinatörü Olsanız Ne Yapardınız?
VIII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, 2014, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesinde Akılcı İlaç Kullanımı Eğitiminin Değerlendirmesi
22. Ulusal Farmakoloji Kongresi, Türkiye, 04 Kasım 2013
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesinde Akılcı İlaç Kullanımı Eğitiminin Değerlendirmesi
22 Ulusal Farmakoloji Kongresi, 2013, Türkiye, 4 - 07 Kasım 2013
Where are Learning Motivation and Orientation in Last Term Students of Dentistry Faculty
International Conference on Medical Education- ICME, Balaclava, Mauritus,2013, 2 - 06 Ekim 2013
Empathy and Lifelong Learning in the Preclinical Students
International Conference on Medical Education- ICME, Balaclava, Mauritius, 2013, 2 - 06 Ekim 2013
Faculty Members in the Process of Change: What they hoped? What they found?
International Conference on Medical Education- ICME,Balaclava, Mauritius, 2013, 2 - 06 Ekim 2013
Birinci Basamakta Mesleki Eğitim ve Mesleki Yeterlik
16. Pratisyen Hekimlik Kongresi, Antalya, 2011, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2011
Türkiye de Tıp Eğitimi Araştırmalarının Durumu Ulusal Tıp Eğitimi Kongre ve Sempozyum Bildirileri Üzerinden Bir Değerlendirme
VI. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Aydın,2010, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi İlk Üç Yıl Beceri Eğitimlerinin Ulusal ÇEP İle Karşılaştırmalı Analizi
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, 2008, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008
Eğitim Programı Geliştirmede Metodolojik Bir Yaklaşım
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir,2008, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008
Klinik Beceri Eğitimleri Kurum Kültürü İlişkisi Çalışma Tasarısı
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir,2008, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008
Ondokuz Mayıs Üniveristesi Tıp Fakültesi İlk Üç Sınıftaki Öğrencilerinin Mesleksel Beceri Eğitimi İle İlgili Geribildirim Değerlendirmeleri
11. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Denizli,2007, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2007
Mesleksel Beceri Eğitimlerinin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Eğitimleri İçindeki Yeri ve Katkısı
11. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Denizli,2007, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2007
Sağlık Çalışanlarına Yönelik Şiddet
12. Pratisyen Hekimlik Kongresi, Antalya, 2007, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2007
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Birinci Basamakta Çalışma İsteklerinin Değerlendirilmesi
12 Pratisyen Hekimlik Kongresi, Antalya, 2007, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2007
Sigara ve Tıp Öğrencileri
10. Toraks Kongresi, Antalya, 2007, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2007
Ankara ve Samsun İlinde Çalışan Bazı Pratisyen Hekimlerin Hastalarla Olan İletişim Becerilerinin Değerlendirilmesi
11. Pratisyen Hekimlik Kongresi, Antalya, 2006, Türkiye, 8 - 12 Kasım 2006
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi 3 Sınıf Öğrencilerinin Spekulum Takma ve Smear Alma Mesleksel Beceri Eğitimleri İle İlgili Geri bildirimleri ve Bu Becerideki Başarı Durumları
10. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Van, 2006, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2006
Uzman Olmak İstiyorum Hem de Kardiyolog Mümkünse
10. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Van, 2006, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2006
Does Clinical Skills Laboratory Enhance The Enthusiasm of Students
11th Conference of the European Society of General Practice/Family Medicine, Kos Island, Greece,2005, 3 - 07 Eylül 2005
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Klinik Beceri Eğitiminin Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi
II. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, 2005, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2005
Ondokuz Mayıs Üniversitesi nde Klinik Beceri Eğitim Programı
Program Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, 2005, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2005
Ondokuz Mayıs Üniversitesinde Klinik Beceri Eğitiminin Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi
Program Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, 2005, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
Tıpta meslekler arası iletişim ve işbirliği: Tıp eğitiminin ilk yılı için program örneği
Tıpta meslekler arası iletişim ve işbirliği: Tıp eğitiminin ilk yılı için program örneği. Alimoğlu MK, editör. Tıp ve Sağlık Eğitiminde Etik ve Profesyonelizm. 1. Baskı. Ankara: Türkiye Klinikleri 2019. p.29-35. ISBN: 978-605-7597-67-0., Kemal Alimoğlu, Editör, Türkiye Klinikleri Yayınevi, Ankara, ss.29-35, 2019
Cinsiyet ve liderlik
Klinik Liderlik ABC’si- Bölüm 13: Cinsiyet ve Liderlik -Çeviri, Swanwick Tim, McKimm Judy, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.60-64, 2016
Tıp Eğitiminde Tanımlar
İntertıp Yayınevi, Samsun, 2015
Ders Tasarımı
Tıpta Öğrenme ve Öğretmenin ABC’si- Bölüm 2: Ders Tasarımı-Çeviri, Cantillon Peter, Wood Diana, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.6-10, 2014
İşbirlikli Öğrenme
Tıpta Öğrenme ve Öğretmenin ABC’si- Bölüm 3: İşbirlikli Öğrenme-Çeviri, Cantillon Peter, Wood Diana, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.10-15, 2014
Eğitim Kuramının Pratikte Uygulanması
Tıpta Öğrenme ve Öğretmenin ABC’si- Çeviri, Peter Cantillon, Wood Diana, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.1-6, 2014
Değerlendirme
Tıpta Öğrenme ve Öğretmenin ABC’si- Bölüm 4: Değerlendirme -Çeviri, Cantillon Peter, Wood Diana, Editör, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, ss.15-19, 2014
Ansiklopedide Bölümler
Tıp Eğitiminde Tanımlar
İntertıp, ss., 2015