Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. Farklı Sınıf Seviyelerinde Verilen Robotik Kodlama Eğitiminin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerindeki Etkisi

The 17th International Scientific Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. Alan Temelli Bilgisayarsız Kodlama Entegrasyon Eğitimi ve Uygulamaya Yansımaları

The 17th International Scientific Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. THE ROLE OF DOMAIN FAMILIARITY TO LEARN INTRODUCTORY PROGRAMMING

INTERNATIONAL CONFERENCES E-LEARNING AND DIGITAL LEARNING 2023, Porto, Portekiz, 15 Temmuz 2023, ss.269-271, (Tam Metin Bildiri)

4. Bilgisayarsız bilgisayar bilimi etkinliklerinin programlama kavramları oluşumundaki etkisi.

Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2019), Trabzon, Türkiye, 17 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

5. Temel Programlama Eğitimine Blok Temelli ve Metin Temelli Araçlar

Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2019), Trabzon, Türkiye, 17 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

6. Discussion Patterns and Behaviors of Undergraduate Students in Online Discussion

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES-2019), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.42-43, (Özet Bildiri)

7. Story of a Closed Facebook Group

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.457, (Özet Bildiri)

8. Activity Theory as an Instructional Design Model

12th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2018, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

9. Okuryazarlık Kavramları Işığında Bilgisayar Okuryazarlık Kavramının Geçmişi ve Güncel Konumu

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.315, (Özet Bildiri)

10. Model Oluşturma Etkinliklerinde Bilişsel Araç Kullanımına Dair Öğrenci Görüşleri

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Ters-Yüz Sınıf Stratejisi: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

12. Is playing online game the new addiction? Investigation of problematic online game usage behavior

The European Conference on Educational Research, Kopenhag, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

13. Görsel programlamada bilgi-işlemsel pratiklerin incelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve ÖğretimTeknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Çoklu ortam tasarım ilkeleri temelli eğitsel materyal değerlendirme ölçeği

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

16. Eğitimde Teknoloji Entegrasyonunu Etkileyen Faktörlerdeki Değişim

VII Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, ss.295, (Özet Bildiri)

17. Instructional Technologists Definition of ICT Literacy

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

20. Student IT Teachers’Pedagogical Beliefs and InstructionalDesign Practices

ECER 2014, ”The Past, the Present and Futureof Educational Research in Europe”, 1 - 05 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

21. Integration of Web 2.0 into undergraduate classroom: Onlinecollaboration among pre-service teachers

ECER 2014, ”The Past, the Present and Futureof Educational Research in Europe”, 1 - 05 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

22. Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Kullanımı

6. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

23. Öğretmen adaylarının sosyal ağ kullanımı

VI. International Congress of Educational Research, 5 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

24. Transition from prospective to experienced teaching: a comparison of math and computer teachers

34th International Societyf or Teacher Education (ISfTE) Conference, 22 - 25 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

25. Examination of Social Media Use Patterns of Pre-Service Teachers

34th International Society for Teacher Education Conference, 22 - 25 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

26. Effect of Metacognitive Training on Students’ Achievement of Computer Programming

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

27. Facilitating students understanding in computer programming by meta cognitive training

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

28. Pre service teachers information literacy self efficacy levels factors in interaction

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, cilt.2011, ss.839-843, (Tam Metin Bildiri)

29. Investigation of factors affecting technology perceptions of elementary and junior high school students

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 Nisan 2011, cilt.2011, ss.871-878, (Tam Metin Bildiri)

30. Can we manage the load together

AECT 2010, 22 - 30 Ekim 2010, cilt.2, ss.270-276, (Tam Metin Bildiri)

31. A Review of Literature about Mobile Technologies in Educational Settings

2nd International Computer Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 Nisan 2008, ss.113, (Özet Bildiri)

32. Analysis of Eighth Grade Science and Technology Curriculum Integration of Computers as Cognitive Tools

2nd International Computer Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 Nisan 2008, ss.91, (Özet Bildiri)
Kitaplar 15

1. Eğitsel videolarda pedagojik unsurların incelenmesi

Akademik yansımalar: Kuram, araştırma ve uygulama, ASLAN HÜSEYİN, DOĞAN ÜMİT, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.79-89, 2025

2. Design and Development of Hybrid Instructional Materials: A Theoretical Framework

Fostering Pedagogy Through Micro and Adaptive Learning in Higher Education: Trends, Tools, and Applications, Queirós Ricardo, Cruz Mario, Pinto Carla, Mascarenhas Daniela, Editör, IGI Global, ss.30-58, 2023

3. Öğretim Teknolojilerinin Tarihsel Gelişim Süreci: Dünyadaki Gelişim Süreci

Öğretim Teknolojileri, Kocaman Karoğlu, Aslıhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.17-66, 2022

4. Öğretim Tasarımında Ölçme ve Değerlendirme

Öğretim tasarımı, Emine Şendurur, Editör, Nobel, Ankara, ss.201-228, 2022

5. Eğitimde İleri Teknolojiler

Kuramsal Ve Uygulama Örnekleri İle Dijitalleşme ve Eğitim, Demirci Saygı, Nilüfer; Demir Kaçan, Sibel, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.79-105, 2022

6. Students as Gamers: Design, Code, and Play

Handbook of Research on Acquiring 21st Century Skills Through Game-Based Learning (2 Volumes), C.-A. Lane, Editör, IGI GLOBAL, ss.868-887, 2022

7. Öğretim Tasarımı İlkeleri

Öğretim Tasarımı, Şendurur, Emine, Editör, Nobel, Ankara, ss.35-52, 2022

8. Students as Gamers: Design, Code, and Play

Advances in Game-Based Learning (AGBL) Book Series, Tennyson, Robert D., Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.868-887, 2022

9. Öğretim Teknolojilerinin Tarihsel Gelişim Süreci-Dünyadaki Gelişimi Süreci

Öğretim Teknolojileri, Kocaman Karoğlu Aslıhan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.17-40, 2022

11. Integrating Formal and Informal Learning Opportunities of Technology in Higher Education

Handbook of Research on Innovative Digital Practices to Engage Learners, Prince Hycy Bull, Editör, IGI Global, ss.379-400, 2019

12. Integrating Formal and Informal Learning Opportunities of Technology in Higher Education

Handbook of Research on Innovative Digital Practices to Engage Learners, Prince Hycy Bull, Editör, IGI Global, North Dakota, ss.379-400, 2019

13. Programlama Öğretiminde Bilgisayarsız Etkinlikler

Kuramdan Uygulamaya Programlama Öğretimi, Yasemin Gülbahar, Hasan Karal, Editör, PEGEM, Ankara, ss.185-231, 2018

14. Bilişsel araçlar ve bilgi işlemsel düşünme

Bilgi işlemsel düşünmeden programlamaya, Yasemin Gülbahar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-99, 2017

15. Teacher Beliefs and Technology Integration Practices: Examining the Alignment betweenEspoused and Enacted Beliefs

Teachers Pedagogical Beliefs Definition and Operationalisation Connections to Knowledge and Performance Development and Change, König Johannes, Editör, Waxmann Verlag, ss.149-169, 2012
Metrikler

Yayın

70

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

756

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

924

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

3202

Proje

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları