Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (23)
3. Nomenclature of Cyclic and Aromatic Hydrocarbons by Educational Games: OrgChemGame.
International Journal of Progressive Education
, cilt.17, sa.4, ss.297-307, 2021 (Hakemli Dergi)
5. Importance of pre-school science education
SHS web of conferences
, 2017 (Hakemli Dergi)
7. Evaluation of the uses of acids and bases in daily life from an educational standpoint
JOURNAL OF STUDIES IN EDUCATION
, cilt.1, sa.6, 2016 (Hakemli Dergi)
9. Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması deneyimlerine bir bakış
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, ss.387-401, 2015 (Hakemli Dergi)
11. A Situatıonal Study for the Identificatıon of Pre-Service Science Teachers’ Creatıve Thinking and Creatıve Scientıfıc Thinkıng Skills
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.6, sa.27, ss.82-85, 2015 (Hakemli Dergi)
12. An Inquiry Concerning the Characterıstics of the Creative Person
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.6, sa.27, 2015 (Hakemli Dergi)
13. Evaluation of Science Teacher Candidates’ Level of Knowledge Regarding the Use of Microscopes
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.6, sa.24, 2015 (Hakemli Dergi)
15. Evaluation of Critical Thinking Skills and Self Efficacy Levels among Science Teacher Candidates
Research on Humanities and Social Sciences
, cilt.5, sa.11, ss.89-94, 2015 (Hakemli Dergi)
18. A Study Evaluating the Knowledge of Science Teacher Candidates Regarding Microscopes
International Journal of Business and Social Science
, cilt.6, sa.8, ss.223-226, 2015 (Hakemli Dergi)
21. Examining Research Questıons on Germination from the Perspective of Scientific Creativity
Journal of Education and Practice
, cilt.6, sa.26, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Besin alırken nelere dikkat ediyoruz Fen bilgisi öğretmenliği örneği
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.40, ss.373-387, 2015 (Hakemli Dergi)
23. Perception of Scientific Creativity and Self-Evaluation among Science Teacher Candidates.
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.6, sa.18, ss.181-183, 2015 (Hakemli Dergi)
25. Fen bilgisi öğretmen adaylarının mikroskop kullanım bilgilerinin incelenmesi
mersin eğitim fakültesi dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.1-21, 2014 (TRDizin)
28. Fen öğretmen adaylarının oyunlara ilişkin görüşleri ve hazırladıkları oyunların değerlendirilmesi
Kefad-Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.299-318, 2012 (TRDizin)
29. Analogies Through the point of view of pre service science teachers
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.86-114, 2011 (TRDizin)
32. Epistemolojik inanışlar ve öğretme öğrenme süreçleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.32, ss.75-93, 2010 (TRDizin)
33. İlköğretim müfredatındaki hayat bilgisi derslerinin, öğrencileri fen öğrenmeye hazırlamadaki etkileri
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.2007, sa.33, ss.169-180, 2007 (SSCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
41
3. ortaokul
ulusal fen bilimleri ve matametik kongresi, 03 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
6. kavram karikatürü tekniğinin fen eğitimi uygulamaları üzerindeki etkisinin incelenmesi: sistematik derleme çalışması
UBAK, 17 - 18 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
7. Fen Bilgisi Öğrencilerinin Laboratuvar İmajlarının Çizimlerle Belirlenmesi
Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, 23 - 24 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Titrasyon Düzeneğine Ait Çizimlerinin İncelenmesi
100.yıl sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Fen Bilgisi Öğrencilerinin Gözüyle “Hayalimdeki Laboratuvar”
erpa,2019, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
10. A Overview of the Problem Scenarios by Robotic Coding: A Case of the Secondary School.
5.International Congress on Education and Social Sciences., İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
11. Problem senaryosu ile zihin haritası: fen öğretmen adayı örneği.
12.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
12. Robotik kodlama ile problem senaryolarına bir bakış: İlkokul örneği
12.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
13. OrgChemGame
3. ınternational contemporary educational research congress, 5 - 08 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
14. Senaryo Metni ile Adım Adım Grafik
3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (CEAD), Krakow, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
15. The review on the scientific process skills and the levels to create a grafic: The sample on science teaching candidates
27.uluslararası eğitim bilimleri kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
16. Fen Bilgisi Öğrencilerinin Verniyerli Kumpas ve Mikrometre ile Veri Okuma Yeterliklerininİncelenmesi
27.Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
17. Bilişsel Stil ve Motivasyonun İncelenmesi: Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği
27.Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
23. THE EVALUATION OF THE MATERIALS DEVELOPED BYTEACHER CANDIDATES:WITH THE PERSPECTIVE OF RESEARCHER, PEER AND SELFEVALUATION
icemst, 18 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
24. USE OF CONCEPT MAPS IN ELIMINATING MISCONCEPTIONS
icemst, 18 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
27. Prospective Science Teachers Levels of Categorizing and Exemplifying Experimental Process Skills
icsser-2016, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
28. Vıews of scıence teacher candıdates on teachıng a lesson ın laboratory and examınatıon of the experıments whıch they ımprove
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
29. Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre bilinci ve öğretimine ilişkin algılarının belirlenmesi
9th International Balkan Education and Science Congress, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
30. Assessment of prospective science teachers metacognition and creativity perceptions and scientific toys in terms of scientific creativity
erpa 2014, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, (Tam Metin Bildiri)
31. Assessment of open ended questions directed to prospective science teachers in terms of scientific creativity
erpa2014, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, (Tam Metin Bildiri)
32. Fen bilgisi öğretmen adaylarının verilen problem senaryolarına dair çizdikleri kavram haritalarının değerlendirilmesi
Inte 2013- 4.International Conference On New Horizons İn Education, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.3, ss.445-453, (Tam Metin Bildiri)
34. Fen bilgisi öğretmen adaylarının genel özyeterlikleri ile bilişötesi farkındalıklarının belirlenmesi
Inte 2013- 4.International Conference On New Horizons İn Education. Proceedings Book, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, ss.191-198, (Tam Metin Bildiri)
36. sorgulamaya dayalı örnek olayların, okulöncesi çocuklarının bilimi sorgulama düzeylerine ve kavram gelişimlerine etkisi
ulusal okulöncesi kongresi, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)
39. A bee model proposal in understanding of the endocrine system
wces 2009, 3 - 06 Şubat 2009, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
40. Fen bilgisi öğretmen adaylarının çoklu zeka kuramıyla ilgili bilgi ve uygulama yeterlikleri
Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)
41. İlköğretimdeki yeni fen ve teknoloji ders programlarına yönelik hizmet içi eğitim ve seminerler konusunda sınıf öğretmenlerinin görüşleri
16.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. Ülkeler ve eğitim sistemleri (PISA ve TIMSS sonuçları ile)
Eğiten, Ankara, 2025
2. Ortaokul öğrencilerinin küresel ısınmaya yönelik bilgi düzeyleri ve görüşleri
Eğitim-Bilim 2024-III, müslim alanoğlu, Editör, Efeakademi yayınları, İstanbul, ss.393-411, 2024
3. STEM temelli yaklaşımının fen eğitimi uygulamaları üzerine etkisi
Matematik ve fen bilimleri eğitiminde yeni yaklaşımlar 2024-II, fatma erdoğan, Editör, Efeakademi yayınları, İstanbul, ss.29-49, 2024
5. Kuramsal ve Uygulama Örnekleri İle Dijitalleşme ve Eğitim
eğiten yayıncılık, Ankara, 2022
6. ölçme ve değerlendirmede alternatif ve dijital teknikler
Kuramsal ve Uygulama Örnekleri İle Dijitalleşme ve Eğitim, nilüfer demirci saygı,sibel demir kaçan, Editör, eğiten yayıncılık, Ankara, ss.1-390, 2022
7. oyun temelli fen öğretimi
ilkokulda uygulamalı fen öğretimi, özlem sadi,gonca harman, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.145-174, 2022
8. Okul öncesi dönemde bilim anlayışı ve düşünme becerilerinin geliştirilmesi.
Okul öncesi dönemde fen eğitimi, Şahin, Fatma, Editör, hedef cs, Ankara, ss.25-60, 2019
9. Okulöncesinde Fen Kavramları ve Öğretimi
Okulöncesi Dönemde Fen Eğitimi Meslek Liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.86-107, 2016
10. Fen Bilgisi Laboratuvar Deneyleri
Anı Yayıncılık, Ankara, 2006
