Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. DETERMINATION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ KNOWLEDGE, EMOTION AND BEHAVIOR LEVELS TOWARDS THE ENVIRONMENT

15th INTERNATIONAL “BAŞKENT” CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, 15 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. ANALYSIS OF THESES ON PLAY, TOYS, DESIGN, AND STEM CONDUCTED IN TURKEY BETWEEN 2020 AND 2024

15th INTERNATIONAL “BAŞKENT” CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, 15 - 17 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. ortaokul

ulusal fen bilimleri ve matametik kongresi, 03 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

4. SIBER ZORBALIĞA İLIŞKIN ORTAOKUL ÖĞRENCILERININ GÖRÜŞLERI: KARS İLI ÖRNEĞI

XIV. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL RESEARCH AND BEHAVIORAL SCIENCES, 17 - 18 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. fen eğitiminde robotik uygulamaların kullanımı üzerine yapılmış lisansüstü tezlerin incelenmesi

9th international congress on humanities and socıal sciences in a changing world, 8 - 10 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

7. Fen Bilgisi Öğrencilerinin Laboratuvar İmajlarının Çizimlerle Belirlenmesi

Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, 23 - 24 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. A Overview of the Problem Scenarios by Robotic Coding: A Case of the Secondary School.

5.International Congress on Education and Social Sciences., İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

11. Problem senaryosu ile zihin haritası: fen öğretmen adayı örneği.

12.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

12. Robotik kodlama ile problem senaryolarına bir bakış: İlkokul örneği

12.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

13. OrgChemGame

3. ınternational contemporary educational research congress, 5 - 08 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

14. Senaryo Metni ile Adım Adım Grafik

3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (CEAD), Krakow, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

17. Bilişsel Stil ve Motivasyonun İncelenmesi: Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği

27.Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

19. Analysis of Science Teacher Candidates' Relation between Scientific Creative Thinking Skills, Creative Problem Solving and Project Development Skills

ERPA International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, cilt.48, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma identifier

20. The Impact of Scientific Creative Thinking Skills on Scientific Process Skills

ERPA International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, cilt.48, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma identifier

22. A Conceptual Look on Prospective Teachers

iclel, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

25. Importance of pre-school science education

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, cilt.37, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

26. Levels of prospective science teachers' ability to structure 5E model

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, cilt.37, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

28. Vıews of scıence teacher candıdates on teachıng a lesson ın laboratory and examınatıon of the experıments whıch they ımprove

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

32. Fen bilgisi öğretmen adaylarının verilen problem senaryolarına dair çizdikleri kavram haritalarının değerlendirilmesi

Inte 2013- 4.International Conference On New Horizons İn Education, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.3, ss.445-453, (Tam Metin Bildiri)

33. Sınıf öğretmenlerinin bilim ve bilim insanı 2 ve 4 Sınıf öğrencilerinin bilim insanı hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi

5.Internatıonal Congress Of Educatıonal Research Congress Proceedings, 6 - 09 Haziran 2013, ss.732-751, (Tam Metin Bildiri)

34. Fen bilgisi öğretmen adaylarının genel özyeterlikleri ile bilişötesi farkındalıklarının belirlenmesi

Inte 2013- 4.International Conference On New Horizons İn Education. Proceedings Book, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, ss.191-198, (Tam Metin Bildiri)

37. Öğrenme öğretme ve değerlendirme boyutlarıyla kavram haritalarına farklı bir bakış

9.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

40. Fen bilgisi öğretmen adaylarının çoklu zeka kuramıyla ilgili bilgi ve uygulama yeterlikleri

Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

2. Ortaokul öğrencilerinin küresel ısınmaya yönelik bilgi düzeyleri ve görüşleri

Eğitim-Bilim 2024-III, müslim alanoğlu, Editör, Efeakademi yayınları, İstanbul, ss.393-411, 2024

3. STEM temelli yaklaşımının fen eğitimi uygulamaları üzerine etkisi

Matematik ve fen bilimleri eğitiminde yeni yaklaşımlar 2024-II, fatma erdoğan, Editör, Efeakademi yayınları, İstanbul, ss.29-49, 2024

6. ölçme ve değerlendirmede alternatif ve dijital teknikler

Kuramsal ve Uygulama Örnekleri İle Dijitalleşme ve Eğitim, nilüfer demirci saygı,sibel demir kaçan, Editör, eğiten yayıncılık, Ankara, ss.1-390, 2022

7. oyun temelli fen öğretimi

ilkokulda uygulamalı fen öğretimi, özlem sadi,gonca harman, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.145-174, 2022

8. Okul öncesi dönemde bilim anlayışı ve düşünme becerilerinin geliştirilmesi.

Okul öncesi dönemde fen eğitimi, Şahin, Fatma, Editör, hedef cs, Ankara, ss.25-60, 2019

9. Okulöncesinde Fen Kavramları ve Öğretimi

Okulöncesi Dönemde Fen Eğitimi Meslek Liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.86-107, 2016
Metrikler

Yayın

85

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scholar)

854

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

35

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

165

Proje

24

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları