Makaleler
33
Tümü (33)
Scopus (1)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (14)
7. Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Dersinde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Kullanımına İlişkin Görüşleri
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.263-280, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Öğretmenlerin Ev Ziyaretlerinin Öğretmen-Veli, Öğretmen-Öğrenci İlişkilerine Yansımaları
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.62, ss.3314-3335, 2024 (TRDizin)
11. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISIYLA İLKOKULA BAŞLAMA YAŞI
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.269-302, 2024 (Hakemli Dergi)
15. Primary school teachers’ and students’ views about robotic coding course
African Educational Research Journal
, cilt.10, sa.2, ss.178-189, 2022 (Hakemli Dergi)
22. Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.88-103, 2021 (Hakemli Dergi)
26. Okuma Alışkanlığının Kazandırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1027-1034, 2020 (TRDizin)
27. İlkokul Öğrencilerine Kitap Okuma Alışkanlığı Kazandırmada Sınıf Öğretmenlerinin Rolü
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.1-14, 2020 (Hakemli Dergi)
31. Stajer Öğrencilerin Okullarda Öğretmenden Öğrenciye Yönelik Şiddete İlişkin Gözlemleri
Giresun Üniversitesi [Uluslararası] Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.16, ss.301-333, 2017 (TRDizin)
32. 6 SINIF ÖĞRENC LER N N B L MSEL TUTUMLARININ BAZI DEĞ KENLERE GÖRE NCELENMES
Asya Öğretim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.44-60, 2015 (Hakemli Dergi)
33. 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL TUTUMLARI VE ÖZGÜVENLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Asya Öğretim Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.38-51, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
1. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Harita Okuryazarlığı Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
22. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2024, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
4. İlköğretim 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Akran Zorbalığının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Şiddet Döngüsü ve Çözüm Önerileri Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)
9. Covid-19 Pandemi Süreci İlk Okuma Yazma Öğretiminde EBA Canlı Ders Uygulamasına Dair Öğretmen Görüşleri
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu / 12-14 Kasım 2021 / Türkiye, URFA, Türkiye, 12 Kasım - 14 Aralık 2021, ss.230-239, (Tam Metin Bildiri)
11. İlkokul Öğrencilerinin YouTube'da Video İzleme Davranışlarının Aile İlişkileri Açısından İncelenmesi
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu / 12-14 Kasım 2021 / Türkiye, URFA, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.204-215, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
2. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE GİRİŞİMCİLİK BECERİSİ VE UYGULAMALARI
İLKOKULLARDA UYGULAMA TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Doç.Dr. Yavuz DEĞİRMENCİ, Dr. Ceren ÇEVİK KANSU, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Samsun, ss.317-336, 2022
4. Samsun Sosyal Risk Haritası / Çocuk Odaklı SOSYAL RİSK HARİTASI “Samsun İli”
HEGEM Yayınları, Ankara, 2019