Yayınlar & Eserler

Makaleler 33
Tümü (33)
Scopus (1)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Harita Okuryazarlığı Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

22. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2024, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2. İlkokul 3. ve 4. Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlık Becerisi Kazanma Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

22nd International Primary Teacher Education Symposium / 12-15 November 2024 / Türkiye 334, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.334-335, (Özet Bildiri)

3. İLKOKUL KADEMSİNDE DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLA ZAMAN ÖĞRETİMİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BESERI BILIMLERE MULTIDISIPLINER YAKLASIMLAR KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024, ss.243-252, (Tam Metin Bildiri)

4. İlköğretim 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Akran Zorbalığının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

Şiddet Döngüsü ve Çözüm Önerileri Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. İLKOKUL 4.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK BECERİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

2. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 28 Eylül 2023, ss.302-312, (Tam Metin Bildiri)

6. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN GERÇEK YAŞAM PROBLEMLERİNE İLİŞKİN YARATICI PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME

9. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2023, ss.191, (Özet Bildiri)

7. Birleştirilmiş Sınıflarda Serbest Etkinlik Dersinin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022) / 14-17 Kasım 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.349-365, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmen-Veli İletişiminde İzlenecek Stratejilere İlişkin Öğretmen ve Veli Görüşleri

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022) / 14-17 Kasım 2022, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.249-264, (Tam Metin Bildiri)

9. Covid-19 Pandemi Süreci İlk Okuma Yazma Öğretiminde EBA Canlı Ders Uygulamasına Dair Öğretmen Görüşleri

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu / 12-14 Kasım 2021 / Türkiye, URFA, Türkiye, 12 Kasım - 14 Aralık 2021, ss.230-239, (Tam Metin Bildiri)

10. İlkokul Düzeyi Robotik Kullanımı ile İlgili Yapılan Çalışmalara Sistematik Bir Bakış

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu / 12-14 Kasım 2021 / Türkiye, URFA, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.137-143, (Tam Metin Bildiri)

11. İlkokul Öğrencilerinin YouTube'da Video İzleme Davranışlarının Aile İlişkileri Açısından İncelenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu / 12-14 Kasım 2021 / Türkiye, URFA, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.204-215, (Tam Metin Bildiri)

12. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN E-KİTAP KULLANIMINA İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, ss.348-350, (Özet Bildiri)

13. OKUMA GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERİN GÜÇLÜK DURUMLARININ TÜRKÇE DERSİNE KATILIMLARINDAKİ ETKİSİNE DAİR ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, ss.345-347, (Özet Bildiri)

14. GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE EĞİTSEL ROBOTLAR VE İLKOKUL DÜZEYİNDEKİ KULLANIMI

III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, ss.270-280, (Tam Metin Bildiri)

15. İlkokul Öğrencilerinin Youtube’de Video İzleme Davranışlarının Aile İlişkileri Açısından İncelenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu / 12-14 Kasım 2021 / Türkiye, URFA, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.560-561, (Özet Bildiri)

16. ÖĞRETMENLERİN HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARIYLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

17. Okuma Alışkanlığının Kazandırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri

Uluslararası 100. yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

18. Öğretmenlerin Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarıyla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi

18. Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.252-259, (Tam Metin Bildiri)

19. Öğretmen Adaylarının Okullarda Şiddete Yönelik gözlem ve Görüşleri

Şiddet ve Sosyal Travmalar Kongresi, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

20. Yeni Düzenlemeler Bağlamında Öğretmenlik Uygulaması Derslerinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1250-1253, (Özet Bildiri) Creative Commons License

21. Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Değerlendirilmesi (OMÜ Örneği)

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1275-1276, (Özet Bildiri) Creative Commons License

22. Drama Yöntemiyle Değer Eğitiminin İlkokul Öğrencilerinin Değer Düzeylerine Etkisi

2016 ANNUAL CONGRESS VI. İNTERNATİONAL CONFERENCE İN RESEARCHİN EDUCATİON-ICRE, Çanakkale, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2016, ss.165, (Özet Bildiri)

23. Öğretmen Adaylarının Okullarda Şiddet İle İlgili Gözlemleri

VIII. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. Taşımalı Eğitim Sisteminin Paydaşların Bakış Açılarına Göre İncelenmesi

Akademik Yansımalar Kuram Araştırma Uygulama, ÇELİK YAŞAR, DOĞAN ÜMİT, Editör, Pegem Akademi, Samsun, ss.129-145, 2025

2. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE GİRİŞİMCİLİK BECERİSİ VE UYGULAMALARI

İLKOKULLARDA UYGULAMA TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Doç.Dr. Yavuz DEĞİRMENCİ, Dr. Ceren ÇEVİK KANSU, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Samsun, ss.317-336, 2022

5. Öğretmen Adaylarının Okullarda Şiddete Yönelik Gözlem ve Görüşleri

Şiddet ve Sosyal Travmalar, Enver SARI, Editör, HEGEM yayınları, Ankara, ss.152-167, 2018 Creative Commons License

6. Öğretmen Adaylarının Okullarda Şiddete Yönelik Gözlem ve Görüşleri

ŞİDDET VE SOSYAL TRAVMALAR, Adem SOLAK, Editör, HEGEM YAYINLARI, Ankara, ss.152-167, 2018 Creative Commons License

7. Öğretmen Adaylarının Okullarda Şiddete Yönelik Gözlem ve Görüşleri

Şiddet ve Sosyal Travmalar, Adem SOLAK, Enver SARI, Editör, HEGEM Yayınları, Ankara, ss.152-167, 2018
Metrikler

Yayın

63

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

226

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

34

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

57

Proje

4

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları