SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Implicit occupational gender stereotypes: a research among Turkish university students
International ethnic entrepreneurship: Antecedents, outcomes and environmental context
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hizmet Kalitesi İyileştirilmesinde Servqual ve Kano Modellerinin KFY ile Bütünleştirilmesi Havayolu Sektöründe Bir Uygulama
Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online)
, cilt.6, sa.2, ss.554-580, 2022 (Hakemli Dergi)


Üreticilerin Bakış Açısından Coğrafi İşaretli Bir Yiyecek: Beypazarı Kurusunun Değerlendirilmesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.145-166, 2021 (Hakemli Dergi)


Anthropomorphism and Advertising Effectiveness Moderating Roles of Product Involvement and The Type of Consumer Need
JOURNAL OF SOCIAL AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.2, sa.3, ss.108-131, 2015 (Hakemli Dergi)
Food in Society and Culture Conference Research across the Social Sciences and the Humanities
JOURNAL OF ECONOMICS LIBRARY
, cilt.2, sa.3, ss.212-213, 2015 (Hakemli Dergi)
Türk Atasözlerinde Tüccarlık Zanaatı
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, sa.34, ss.173-184, 2015 (Hakemli Dergi)

Tüketici Etnik Kökenciliği Eğilimi Ölçeği Cetscale İstanbul İli Tüketicileri Üzerine Bir Pilot Araştırma
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.209-232, 2014 (Hakemli Dergi)
Music Genre as a Marketing Communication Tool A Study on Drinks Market in Turkey
Journal of Euromarketing
, cilt.19, sa.4, ss.247-268, 2010 (Hakemli Dergi)
Kulaktan Kulağa İletişim Alışveriş Merkezi Müşterileri Üzerinde Bir Pilot Çalışma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.95-115, 2010 (Hakemli Dergi)
Web Sitelerinin Pazarlanmasında Estetik Özelliklerin Rolü Online Gazeteler Üzerinde Bir Araştırma
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.26, ss.1-11, 2010 (Hakemli Dergi)
Elektronik Pazarlamada Müşteri Sadakatinin Geliştirilmesi Karadeniz Teknik Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.412-428, 2010 (Hakemli Dergi)
Gerçek ve İdeal Özkimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi Sigara Sektöründe Bir Uygulama
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.247-263, 2009 (Hakemli Dergi)
Hizmet Sadakatinin Geliştirilmesinde Bir Fayda Maliyet Yaklaşımı Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.25-46, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Sürdürülebilir Tedarik Zinciri Yönetimi
International Travel and Tourism Dynamics (ITTD20): Overtourism, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2020, ss.75-83
Examining the Perceptions of Gender-Based Food Stereotyping among Millennials
The 55th Annual MBAA International Conference: Cultural Consciousness in Business, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 29 Mart 2019, ss.80-81
Üniversite Öğrencilerinin Turizm Sektörüne Yönelik Mesleki Cinsiyet Stereotip Algıları
6. Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Kongresi, Lviv, Ukrayna, 25 - 27 Nisan 2018, ss.41
Gamification Applications in Hospitality and Travel Industry: Presenting Current Situation and Offering a Unified Model Using New Media
Istanbul Gelişim University III. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2017, ss.221-241
Real Time Social Media Marketing A Case Study of Turkcell s Youth Club GNCTRKCLL
II. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.133-154
İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, cilt.13, ss.315-325
Kitaplar
Yapay Zeka ve Robotik
Turizmde Dijital Pazarlama Stratejileri, , Editör, Detay Yayıncılık, ss.236-263, 2024
Teknolojik Deneyimler: Akıllı Turizm ve Yapay Zeka
Deneyimsel Turizmde Yenilikçi Uygulamalar, Cemil GÜNDÜZ, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.180-195, 2023
İşlenmiş ve İşlenmemiş Et Ürünleri
Türkiye'nin Coğrafi İşaretli Gastronomik Ürünleri, Köşker, Hasan; Ercan, Fatih, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.243-268, 2023
Semiotic Marketing
The Essentials of Today's Marketing 2, İnci ERDOĞAN TARAKÇI,Ramazan ASLAN, Editör, Efe Akademi, İzmir, ss.291-311, 2023
Avatar Pazarlaması
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.235-253, 2022
Ambalajların İkinci Hayatları: Tüketici ve Marka İlişkisi Ekseninde İşlevsel Ambalaj Kullanım Pratiklerine Yönelik Bir Araştırma
21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Gülşah Aydın, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.263-286, 2020
Ansiklopedide Bölümler
Türkiye Turizm Ansiklopedisi
Detay Yayıncılık, ss., 2022
Türkiye Turizm Ansiklopedisi
Detay Yayıncılık, ss., 2022
Türkiye Turizm Ansiklopedisi
Detay Yayıncılık, ss., 2022