Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Sürdürülebilir Tedarik Zinciri Yönetimi

International Travel and Tourism Dynamics (ITTD20): Overtourism, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2020, ss.75-83

Oyunlaştırma Üzerine Yapılan Sosyal Bilimler Alanındaki Tezlerin Bibliyometrik Analizi

4th International Symposium on Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences Proceedings, Samsun, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, cilt.4, ss.119-129

Examining the Perceptions of Gender-Based Food Stereotyping among Millennials

The 55th Annual MBAA International Conference: Cultural Consciousness in Business, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 29 Mart 2019, ss.80-81

Gamification Applications in Hospitality and Travel Industry: Presenting Current Situation and Offering a Unified Model Using New Media

Istanbul Gelişim University III. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2017, ss.221-241

Real Time Social Media Marketing A Case Study of Turkcell s Youth Club GNCTRKCLL

II. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.133-154

Can Foods Be Masculine or Feminine A Research on Food Preferences Gender and Desired Identity

Food in Society and Culture – Research acrossthe Social Sciences and the Humanities, Helsinki, Finlandiya, 4 - 06 Mayıs 2015, cilt.1, ss.44-45
Kitaplar

Yapay Zeka ve Robotik

Turizmde Dijital Pazarlama Stratejileri, , Editör, Detay Yayıncılık, ss.236-263, 2024

Teknolojik Deneyimler: Akıllı Turizm ve Yapay Zeka

Deneyimsel Turizmde Yenilikçi Uygulamalar, Cemil GÜNDÜZ, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.180-195, 2023

İşlenmiş ve İşlenmemiş Et Ürünleri

Türkiye'nin Coğrafi İşaretli Gastronomik Ürünleri, Köşker, Hasan; Ercan, Fatih, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.243-268, 2023

Semiotic Marketing

The Essentials of Today's Marketing 2, İnci ERDOĞAN TARAKÇI,Ramazan ASLAN, Editör, Efe Akademi, İzmir, ss.291-311, 2023

Avatar Pazarlaması

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.235-253, 2022

Transition to Multi‐sensory Strategies: Sensory Branding

Contemporary Issues with Multidisciplinary Perspectives on Social Science, Kaderli Yusuf, Çakır Engin, Editör, Peter Lang, ss.199-209, 2021

Gamification Applications in Hospitality and Airline Industries: a Unified Gamification Model

Gamification for Tourism, Feifei Xu, Dimitrios Buhalis, Editör, Channel View Publications, Bristol, ss.83-99, 2021

Dünya Mutfakları ve Türk Mutfak Kültürü

Gastronomi Araştırmaları, Yener Oğan, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.9-21, 2021

Transition to Multi-Sensory Strategies: Sensory Branding

Contemporary Issues with Multidisciplinary Perspectives on Social Science, Çakır,Engin; Kaderli,Yusuf, Editör, Peterlang, Berlin, ss.199-209, 2021 Creative Commons License

Ambalajların İkinci Hayatları: Tüketici ve Marka İlişkisi Ekseninde İşlevsel Ambalaj Kullanım Pratiklerine Yönelik Bir Araştırma

21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Gülşah Aydın, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.263-286, 2020
Ansiklopedide Bölümler
Metrikler

Yayın

54

Atıf (WoS)

86

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

270

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

511

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

36

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

64

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

7