Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (7)
Scopus (8)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. TÜRKİYE’DE MICHELIN RESTORANLARIN ULAŞILABİLİR TARAFI: Bib Gourmand RESTORANLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMU

Kapadokya Gastronomi, Gıda ve Turizm Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 24 - 25 Nisan 2025, (Özet Bildiri)

2. Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Sürdürülebilir Tedarik Zinciri Yönetimi

International Travel and Tourism Dynamics (ITTD20): Overtourism, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2020, ss.75-83, (Tam Metin Bildiri)

3. Oyunlaştırma Üzerine Yapılan Sosyal Bilimler Alanındaki Tezlerin Bibliyometrik Analizi

4th International Symposium on Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences Proceedings, Samsun, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, cilt.4, ss.119-129, (Tam Metin Bildiri)

4. Gender-Based Drink Stereotypes: A Research among Turkish Millennials

PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.445-453, (Özet Bildiri)

5. Examining the Perceptions of Gender-Based Food Stereotyping among Millennials

The 55th Annual MBAA International Conference: Cultural Consciousness in Business, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 29 Mart 2019, ss.80-81, (Özet Bildiri)

6. Üniversite Öğrencilerinin Turizm Sektörüne Yönelik Mesleki Cinsiyet Stereotip Algıları

6. Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Kongresi, Lviv, Ukrayna, 25 - 27 Nisan 2018, ss.41, (Özet Bildiri)

7. Gamification Applications in Hospitality and Travel Industry: Presenting Current Situation and Offering a Unified Model Using New Media

Istanbul Gelişim University III. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2017, ss.221-241, (Tam Metin Bildiri)

8. Real Time Social Media Marketing A Case Study of Turkcell s Youth Club GNCTRKCLL

II. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.133-154, (Tam Metin Bildiri)

9. Can Foods Be Masculine or Feminine A Research on Food Preferences Gender and Desired Identity

Food in Society and Culture – Research acrossthe Social Sciences and the Humanities, Helsinki, Finlandiya, 4 - 06 Mayıs 2015, cilt.1, ss.44-45, (Özet Bildiri)

10. İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, cilt.13, ss.315-325, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. Tüketim Kültürüne Bir Alternatif Olarak Gönüllü Sadelik

Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Öncü ve Yenilikçi Çalışmalar, , Editör, All Sciences Academy, ss.107-126, 2024

2. Yapay Zeka ve Robotik

Turizmde Dijital Pazarlama Stratejileri, , Editör, Detay Yayıncılık, ss.236-263, 2024

3. Genopazarlama

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 3, YILDIZ SALİH, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.185-195, 2024

4. Teknolojik Deneyimler: Akıllı Turizm ve Yapay Zeka

Deneyimsel Turizmde Yenilikçi Uygulamalar, Cemil GÜNDÜZ, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.180-195, 2023

5. İşlenmiş ve İşlenmemiş Et Ürünleri

Türkiye'nin Coğrafi İşaretli Gastronomik Ürünleri, Köşker, Hasan; Ercan, Fatih, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.243-268, 2023

6. Semiotic Marketing

The Essentials of Today's Marketing 2, İnci ERDOĞAN TARAKÇI,Ramazan ASLAN, Editör, Efe Akademi, İzmir, ss.291-311, 2023

7. Avatar Pazarlaması

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.235-253, 2022

8. Dünya Mutfakları ve Türk Mutfak Kültürü

Gastronomi Araştırmaları, Yener Oğan, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.9-21, 2021

9. Transition to Multi-Sensory Strategies: Sensory Branding

Contemporary Issues with Multidisciplinary Perspectives on Social Science, Çakır,Engin; Kaderli,Yusuf, Editör, Peterlang, Berlin, ss.199-209, 2021 Creative Commons License

10. Gamification Applications in Hospitality and Airline Industries: a Unified Gamification Model

Gamification for Tourism, Feifei Xu, Dimitrios Buhalis, Editör, Channel View Publications, Bristol, ss.83-99, 2021

11. Transition to Multi‐sensory Strategies: Sensory Branding

Contemporary Issues with Multidisciplinary Perspectives on Social Science, Kaderli Yusuf, Çakır Engin, Editör, Peter Lang, ss.199-209, 2021

12. Ambalajların İkinci Hayatları: Tüketici ve Marka İlişkisi Ekseninde İşlevsel Ambalaj Kullanım Pratiklerine Yönelik Bir Araştırma

21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Gülşah Aydın, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.263-286, 2020
Ansiklopedide Bölümler 3
Metrikler

Yayın

58

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

109

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

287

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

1075

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

55

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

190

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

82

Proje

1

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları