Makaleler
41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (18)
6. Skill hierarchies of teacher candidates: an analysis in the context of skills included in the social studies curriculum in Turkey
JOURNAL OF INNOVATIVE RESEARCH IN TEACHER EDUCATION
, cilt.3, sa.3, ss.247-266, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Türkiye’de Eğitim Alanında Yazılan Dijital Vatandaşlık Konulu Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.47-70, 2022 (Hakemli Dergi)
21. Academic Self-Efficacy Beliefs of Turkish and American Ph.D Students: A Comparative Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.7, sa.4, ss.180-194, 2020 (Hakemli Dergi)
23. An evaluation of social studies textbooks in Turkey: A content analysis for curriculum and content design
Review of International Geographical Education Online
, cilt.9, sa.2, ss.447-457, 2019 (Scopus, TRDizin)
24. Coğrafya Öğretmenlerinin Coğrafya Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Sosyal Bilgilerde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.80-90, 2019 (Hakemli Dergi)
26. Sosyal Bilgiler Dersinde Farklı İşbirlikli Öğrenme Uygulamalarının Sosyal Beceriler Üzerindeki Etkileri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.835-854, 2016 (TRDizin)
31. Analysis Student Views Related to Educative Comics
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.3, sa.2, ss.106-117, 2015 (Hakemli Dergi)
35. 8th Grade Content Evaluation of Citizenship and Democracy Education Course Book
ASIA MINOR STUDIES : INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.3, sa.5, ss.103-113, 2015 (Hakemli Dergi)
36. Structural Validity of Turkish Version of the Error Oriented Motivation Scale EOMS for University Students
The Online Journal of Counseling and Education
, cilt.3, sa.4, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)
37. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İşbirlikli Öğrenme Teknikleri Hakkındaki Görüşleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.231-257, 2014 (Hakemli Dergi)
39. Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine İlişkin Metaforik Algıları
Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi-Journal of Gifted Education Research
, cilt.1, sa.3, ss.176-183, 2013 (Hakemli Dergi)
40. Kırsal Kesimde İkamet Eden Lisans Öğrencilerinin Şehir Algıları: Nitel Bir Analiz
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.18, sa.30, ss.29-45, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
35
1. Lise Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin İncelenmesi: Kolb’un Yaşantısal Öğrenme Kuramı Çerçevesinde Bir Değerlendirme
13. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, cilt.1, ss.222-243, (Özet Bildiri)
10. The Content Analysis of the Postgraduate Theses Which Focus on the Concept in the Field of Social Studies in Turkey
8th International Symposium on Social Studies Education (ISSS-2019), Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
11. A General Analysis of Master Theses Which were Prepared on the Social Studies Education: 1996-2018 Period
8th International Symposium on Social Studies Education (ISSS-2019), Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
12. A Review on the Subjects Which are Perceived Difficultly and Easily in the Social Studies Courses
8th International Symposium on Social Studies Education (ISSS-2019), Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
13. Osmanlı’nın Son ve Cumhuriyet’in İlk Yıllarına Ait İlkokul Tarih Ders Kitaplarında Mustafa Kemal
Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.104, (Özet Bildiri)
14. ”Son Dönem Osmanlı ve Günümüz Ders Kitaplarında Vergi”
Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.195-196, (Özet Bildiri)
15. "Biz" ve "Onlar": Milli Mücadele Bağlamında Ders Kitaplarına Yansıyanlar
VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.353, (Özet Bildiri)
16. Meslek ve Maişet Arasında: Son Dönem Osmanlı İstanbul’unda İptidai Mektep Muallimlerinin Hal-i Pür Melali
VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.108, (Özet Bildiri)
17. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarına Göre “Neden Coğrafya Öğreniyoruz?"
II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
19. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Değerlendiriyor: Nitelikli Bir Ders Kitabı Nasıl Olmalı?
7.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.381-382, (Özet Bildiri)
20. Sosyal Bilgiler Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantı Tutanakları Üzerine Bir İnceleme
7.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.377-378, (Özet Bildiri)
21. Bir Köy Okulunda Okuyan Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medyayı Kullanma Durumları
7.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.465-466, (Özet Bildiri)
22. Coğrafya Öğretmen Adaylarının Lise Coğrafya Öğretmenlerine İlişkin Görüşleri
8.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.363, (Özet Bildiri)
23. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Ortaokul Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf İçi Yeterliliklerine İlişkin Görüşleri
8. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.298, (Özet Bildiri)
29. The Opinions of American and Turkish Prospective Teachers on the Student School Contact Principle for Good Practice in Education
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.210-211, (Özet Bildiri)
30. The Effect of Jigsaw Group Investigation Reading Writing Presentation Techniques on the Democratic Attitudes of the Elementary School Students
International Conference on Educational and Information Technology (ICEIT), Florence, İtalya, 19 - 20 Mart 2015, (Özet Bildiri)
31. The Effect of Group Investigation and Jigsaw Techniques on the Social Skills of the Elementary School Students
International European Academic Conference, Barcelona, İspanya, 18 - 21 Ocak 2015, cilt.1, ss.32, (Özet Bildiri)
32. Hata Yönelimli Motivasyon Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.522, (Özet Bildiri)
33. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumları: Atatürk Üniversitesi Örneği
7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.167-168, (Özet Bildiri)
34. Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine İlişkin Metaforik Algıları
II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES-II), Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.172, (Özet Bildiri)
35. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerinin Öğrenci ve Fakülte Okul Etkileşimi Hakkındaki Görüşleri
II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES-II), Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.98, (Özet Bildiri)
Kitaplar
18
6. Oyunlarla İlgili Kuramlar
Kuramdan Uygulamaya Geleneksel Çocuk Oyunları ile Sosyal Bilgiler Öğretimi, Akkuş Zekerya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-81, 2023
7. Pei-Fen Sung
Yurtdışında Tarih Eğitimi, Ata Bahri, Altun Adnan ve Kaymakcı Selahattin, Editör, İber Akademi Yayınları, İstanbul, ss.816-827, 2023
9. Medya Alanındaki Meslekler
Medya Okuryazarlığı Eğitimi, Çelikkaya, Tekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.133-169, 2022
10. Sosyal Bilgiler Dersi ve Yenilenen Ders Öğretim Programı
Özel Öğretim Yöntemleri-2, Abdulkadir Uzunöz, Vedat Aktepe, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-40, 2021
11. Çevre Eğitimi Yaklaşımları
Çevre Eğitimi, Tokcan Halil, Topkaya Yavuz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.275-297, 2021
12. Türk Kültürü ve Türk Uygarlığı Menşei ve Gelişmesi
Türk Kültür Coğrafyası, Ali Sinan Bilgili, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.29-92, 2020
13. Sinektik Tekniği ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanımı
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - IV, , Editör, Refik TURAN ve Hakan AKDAĞ, Ankara, ss.317-352, 2020
14. Sinektik Tekniği ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanımı
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - IV, Refik Turan, Hakan Akdağ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.313-348, 2020
15. Sosyal Bilgilerde İş Birliği Becerisi
Konu ve Beceri Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi-II, Tekin Çelikkaya ve Hamza Yakar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.301-345, 2020
16. Sosyal Bilgilerde Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi I, Tekin Çelikkaya,Çağrı Öztürk Demirbaş,Tercan Yıldırım,Hamza Yakar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.47-95, 2019
17. Sosyal Bilgiler Eğitimi ve Ekonomi İlişkisi
Sosyal Bilgilerin Temelleri, Cihan KARA, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.167-193, 2019
18. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Vergi Okuryazarlığı
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, Refik TURAN, Hakan AKDAĞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.355-399, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
4
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
7
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
590
H-İndeks (Scholar)
14
Atıf (TrDizin)
101
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
28
H-İndeks (Sobiad)
3
Atıf (Diğer Toplam)
281
Toplam Atıf Sayısı
414
Proje
3