Yayınlar & Eserler

Makaleler 56
Tümü (56)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (29)

56. Akreditasyon

Güneyde Kültür , cilt.11, sa.124, ss.36-40, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

2. Dene Yap Teknoloji Atölyelerinin İşlevlerinin Belirlenmesi

International EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, cilt.1, ss.1059-1066, (Tam Metin Bildiri)

5. EĞİTİM 4.0 PARADİGMASI AÇISINDAN, ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

10th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2022), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

6. Evaluation of Online Foreign Language Practice Environments In Terms Of Users’ Expectations

10th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2022), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

7. Bireylere uygulanan mesleki yönlendirme çalışmalarının rehber öğretmenler tarafından değerlendirilmesi

12th International Congress On Social Sciences - Humanıtıes and Education, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.438, (Tam Metin Bildiri)

8. One of the Cultural Heritages Living in Lâdik: Needle Lady

UAGESSS International Crafts of Anatolia(Symposium and Exhibition) Arrtist and Craftsman, Samsun, Türkiye, 8 Eylül - 10 Kasım 2021, cilt.1, ss.54-56, (Tam Metin Bildiri)

9. Ladik’te Yaşayan Kültür Miraslarından Birisi: İğne Oyası / One of The Cultural Heritages Living in Ladik: Needle Lady

International Symposium and Exhibition Traditional Crafts of Anatolia “Artists and Craftsmen Meeting", Samsun, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2021, cilt.1, ss.54-55, (Özet Bildiri)

10. Türkiye’deki Uzaktan Eğitim Programlarına Bir Bakış/ An Overview of the Distance Education Program in Turkey,

100th Year Educatıon Symposıum, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, (Özet Bildiri)

11. Düşünsel Kavramların Kadim Köklerini Arama- Searcing the Ancients Roots of Intellectual Concepts

100th Year Educatıon Symposıum, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, (Özet Bildiri)

12. Akademisyenlere göre yetişkinlerin eğitsel davranış beklentileri/ The educational behavior expectations of adults according to academicians

II. International Teacher Education and Accreditation Congress (II. ITEAC), Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.119, (Özet Bildiri)

13. Educational Viruses

6th International Congress on Curriculum ans Instruction (ICCI 2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, cilt.11, ss.1010-1011, (Özet Bildiri)

15. Öğretim Üyelerinin 21. Yüzyıl Eğitimi İle İlgili Beklentileri ve Öngörüleri

International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, cilt.1, ss.101-102, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Öğretmenlerin En Çok Yaptıkları Hatalar

Üçüncü Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi (Yükseköğretimde Program Çalışmaları), Samsun, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2015, ss.246-247, (Özet Bildiri)

17. Investigation of Hypothetico Creative Reasoning Skills of Teacher Trainees in Terms of Their Thinking Styles

Üçüncü Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi (Yükseköğretimde Program Çalışmaları), Adana, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

18. Investigation of hypothetico creative reasoning skills of teacher trainers in terms of their thinking styles

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.201, (Özet Bildiri)

19. Deneyimsiz Öğretmen Davranışları ve Hataları

Üçüncü Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi (Yükseköğretimde Program Çalışmaları), Adana, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2015, ss.132-133, (Özet Bildiri)

20. The views of teacher trainees regarding to the most common mistakes teachers make

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.246, (Özet Bildiri)

21. Novice Teachers Behaviors And Mistakes

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.132, (Özet Bildiri)

22. The Analysis of Some Thought Experiments In Terms of the Dimensions of Hypothetico Creative Reasoning Skills

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.273-275, (Özet Bildiri)

23. Investigation of Hypothetico Creative Reasoning Skills of Teacher Trainees in Terms of Their Scientific Epistemological Beliefs

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.111-112, (Özet Bildiri)

24. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Çocuk Üniversitesi

Avrupa ve Türkiye’de Çocuk Üniversiteleri Konferansı, İstanbul, Türkiye, 08 Mayıs 2015, cilt.1, ss.51-53, (Tam Metin Bildiri)

25. Samsun 2019 eğitim vizyonu projesi tanıtımı

Samsun Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, cilt.3, ss.677-695, (Tam Metin Bildiri)

26. Samsun İlkadım ilçesindeki eğitim problemlerinin ortaöğretim öğrencilerinin bakış açısıyla belirlenmesi

Samsun Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, cilt.3, ss.595-626, (Tam Metin Bildiri)

28. Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin yeterlik algıları

XX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.501-502, (Tam Metin Bildiri)

30. The Evaluation Of Teacher And Administrator Views About The Effıcıency Of Student Club Practices In Prımary Schools

V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

31. Evaluation of The Views of Teachers Students And Parents Concerning The Level of Secondary Students

International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, cilt.1, ss.514-522, (Tam Metin Bildiri)

32. İlköğretim okulu 4 7 sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programı ve kitap setlerinin değerlendirilmesi

MEB İlköğretim Genel Müdürlüğü, İlköğretim Programları ve Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi ve Değerlendirme Sonuçlarının Ortaöğretim ile Paylaşılması Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2008, cilt.1, ss.403-411, (Tam Metin Bildiri)

34. Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları ve Öğretmen Yetiştirme Mustafa Kemal Üniversitesi

Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

35. Sosyal bilgiler dersinde çoklu zekâ kuramı temelli birleştirme II tekniğinin akademik başarıya ve kalıcılığa etkisi

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.2, ss.442-454, (Tam Metin Bildiri)

36. Bilişsel farkındalık stratejilerinin Türkçe dersine ilişkin tutum okuduğunu anla ve kalıcılığa etkisi

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, ss.134-135, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 20

1. Karşılaştırmalı Eğitim; Kazakistan Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri

Karşılaştırmalı Eğitim; Kazakistan Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri, Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış II ve I, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.351-400, 2023

14. Eğitimde Okul ve Sınıf

Eğitim Bilimine Giriş, Mehmet Taşpınar, Editör, Elhan Kitap, Ankara, ss.244-276, 2012

15. Aday Öğretmenlerin Kullanabilecekleri Veri Toplama Araçları ve Bazı Temel Yöntem ve Teknikler

Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması, İsmail Hakkı DEMİRCİOĞLU, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-144, 2010

16. Aday Öğretmenlerin Kullanabilecekleri Veriİ Toplama Araçları ve Bazı Temel Yöntem ve Teknikler

Öğretmen Adayları İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması, İsmail Hakkı Demircioğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.99-142, 2010

17. Bilimsel Araştırmalarda Veri Toplama Araçları

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Durmuş EKİZ, Editör, Lisans Yayınları, İstanbul, ss.125-159, 2007

18. Temel Kavramlar

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Melek Öztürk, Editör, Lisans Yayınları, İstanbul, ss.14-45, 2006

19. Temel Kavramlar

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Salih Uşun, Devrim Özdemir Alıcı, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.13-43, 2006

20. Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Değerlendirme

Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Abdurrahman Tanrıöğen, Editör, Lisans Yayınları, İstanbul, ss.294-328, 2006
Metrikler

Yayın

112

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1909

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

286

H-İndeks (TrDizin)

9

Atıf (Sobiad)

2834

H-İndeks (Sobiad)

14

Atıf (Diğer Toplam)

729

Toplam Atıf Sayısı

3862

Proje

25

Tez Danışmanlığı

19

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları