-
2010 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2016 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2016 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2014 - 2016 MYO Müdürü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2012 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2012 - 2014 Bölüm Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2007 - 2010 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2007 - 2010 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2008 - 2008 Atatürk Araştırma Merkezi adına İngiliz Arşivinde Çalışma
ATATÜRK KÜLTÜR, DİL VE TARİH YÜKSEK KURUMU
-
1993 - 1997 Doktora Çalışması
Edinburgh Üniversitesi
-
1990 - 1993 Yüksek Lisans Çalışması
Manchester Üniversitesi
-
Doktora CUMHURİYET DÖNEMİ KÜLTÜR VE EĞİTİM ÇALIŞMALARI
-
Lisans TÜRK EĞİTİM TARİHİ
-
Yüksek Lisans TÜRKİYE'NİN SOSYO EKONOMİK YAPISI
-
Doktora YAKIN DÖNEM TÜRKİYE TARİHİ
-
Yüksek Lisans 20.YY. SİYASİ TARİHİ
-
Yüksek Lisans Yakın Dönem Türkiye Tarihi
-
Lisans Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi
-
Lisans Ortadoğu Tarihi
-
Lisans Türkiye Dış Politikası
-
Lisans Türkiye Cumhuriyeti Tarihi
-
Lisans Turkish History and Culture
-
4. sınıf sosyal bilgiler dersi "Kültür ve miras" öğrenme alanının öğretmen görüşleri ve ders kitabı açısından incelenmesi
Çağlayan K. T. (Danışman)
B.TOKSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Öğretmenlerin salgın döneminde uzaktan eğitime yönelik tutumu
Çağlayan K. T. (Danışman)
M.SOYDAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İkinci Dünya Savaşı öncesi Türk Ordusu'nun modernizasyonu çerçevesinde Türk-İngiliz ilişkileri (1936-1939)
Çağlayan K. T. (Danışman)
N.EYÜBOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Üç bakan üç siyaset bir bakanlık-MEB
Çağlayan K. T. (Danışman)
C.BİLGİLİ(Öğrenci), Doktora, 2021 -
İlkokul 4. sınıfta destanlarla değer eğitimi uygulamalarının etkililiği
Çağlayan K. T. (Danışman)
B.MİKDAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin çocuk hakları konusundaki bilinç düzeylerinin belirlenmesi: Bir ölçek geliştirme çalışması
Çağlayan K. T. (Danışman)
M.ŞABAN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
İşbirlikçi stratejik okuma (CSR) modelinin okuduğunu anlama becerisine etkisi
Çağlayan K. T. (Danışman)
M.SERHAT(Öğrenci), Doktora, 2018 -
GEMS tabanlı etkinliklerin ilkokul sosyal bilgiler dersinde etkililiği
Çağlayan K. T. (Danışman)
A.KARTAL(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Süveyş buhranı sürecinde Türk dış politikası
Çağlayan K. T. (Danışman)
F.ÇAKIR(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Kuantum öğrenme modeline dayalı öğretimin öğrencilerin akademik başarılarına ve öz düzenleme becerilerine etkisi
Çağlayan K. T. (Danışman)
Y.ÇELİK(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Milli Eğitim Bakanı Avni Akyol Dönemi eğitim politikaları: 1989 - 1991
Çağlayan K. T. (Danışman)
C.BİLGİLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Sosyal bilgiler öğretiminde 5E Modeli kullanımının ders başarısına ve derse karşı tutumuna etkisi
Çağlayan K. T. (Danışman)
M.AKBULUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Çocuk meclisi uygulamalarının bazı değişkenlere göre çocuk haklarına ilişkin algı gelişimine etkisi
Çağlayan K. T. (Danışman)
E.HAREKET(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İsrail'in kuruluş sürecinde Türk-İngiliz ilişkileri: 1947-1948
Çağlayan K. T. (Danışman)
F.ÇAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
1919 yılında İstanbul'un asayişi
Çağlayan K. T. (Danışman)
A.AYDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Emniyet-i umumiye müdüriyeti kayıtlarına göre polis teşkilatı kadro hareketleri (1909-1938)
Çağlayan K. T. (Danışman)
G.TANIŞIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Türkiye`de 1918-1938 tarihleri arasında maliye teşkilatı
Çağlayan K. T. (Danışman)
R.TEMEL(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Milli mücadele'de Samsun
Çağlayan K. T. (Danışman)
H.GÜMÜŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007