Makaleler
33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (4)
Scopus (20)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (2)
6. The Use of Technology in Classroom Management: A Systematic Review of Single-case Experimental Research [Sınıf Yönetiminde Teknoloji Kullanımı: Tek-denekli Deneysel Araştırmaların Sistematik Derlemesi ]
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, 2025 (ESCI, TRDizin)
21. Evaluating the Evidence Bases of the Response Cards Strategy: A Meta-Analysis of Single-Case Experimental Design Studies
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities
, cilt.58, sa.2, ss.181-197, 2023 (SSCI, Scopus)
27. Are Schema-Based and Modified Schema-Based Instruction Evidence-Based Practices for Students with Disabilities? A Meta-Analysis
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities
, cilt.57, sa.4, ss.446-461, 2022 (SSCI, Scopus)
31. Kitap İncelemesi: Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar İçin Kanıt Temelli Uygulamalar Ve Müdahaleler
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
, cilt.1, sa.1, ss.86-92, 2019 (Hakemli Dergi)
32. Teaching Children with Intellectual Disabilities through Video Prompting: Smartphone vs. Tablet
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.10, ss.33-49, 2018 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
35
1. Ailelerinin Kabul Sürecinin Boylamsal İncelenmesi: Birinci, İkinci ve Üçüncü Veri Toplama Dönemlerine İlişkin Nitel Bulgular
35. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
2. Yapay Zekaya Güvenebilir Miyim? Aileler Soruyor, Yapay Zeka Yanıtlıyor
35. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
3. SPATIAL SUITABILITY IN SPECIAL EDUCATION SCHOOLS: THE CASE OF SAMSUN PROVINCE IN THE CONTEXT OF UNIVERSAL DESIGN PRINCIPLES
XVI. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
6. Olumlu Davranış Oyununun Özel Gereksinimi Olan Öğrencilerin Etkinlikle İlgilenmeme Davranışları Üzerindeki Etkisi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
8. Türkiye’de Özel Gereksinimi Olan Geçici Koruma Altındaki Çocukların Eğitim Durumu: Bir İç İçe Geçmiş Tek Durum Çalışması
Educongress - International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 12 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
11. Özel Gereksinimi Olan Öğrencilere Fen Kavramlarının Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Etkililiğinin İncelenmesi
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
12. Özel Eğitim Öğretmenleri İçin İşlevsel İletişim Öğretimi Odaklı Mesleki Gelişim Programı Tasarlanması
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
16. Koçluk desteğinin öğretmenlerin işlevsel iletişim öğretimini uygulama becerileri ile otizm spektrum bozukluğu olan çocukların iletişim becerilerine ve problem davranışlarına etkisi
32nd National Special Education Conference, Ankara, Türkiye, 01 Ocak 2022, ss.1, (Özet Bildiri)
17. Artırılmış gerçek uygulamalarının otizm spektrum bozukluğu olan bireyler üzerindeki etkisi: Bir meta analiz çalışması.
VIII. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
19. Naturalistic instruction to support inclusion of children with autism and developmental disabilities: A meta-analysis
14th ABAI Annual Autism Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mart 2020, (Özet Bildiri)
20. Yetersizliği olan öğrencilere problem çözmenin öğretiminde şemaya-dayalı öğretim: Tek-denekli araştırmaların meta-analizi
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
21. A comparison of twelve nonoverlap methods to estimate treatment effect in single-subject experimental research
45th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
22. Embedded instruction for young children: A systematic review and meta-analysis.
45th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
23. Dünyada ve Türkiye’de geçişin yasal temelleri.
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 Ekim 2018 - 13 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
24. Okulöncesi dönem gömülü öğretim çalışmalarının meta-analizi [Meta-analysis of embedded instruction studies in preschool]
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 1 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
25. Tek-denekli deneysel araştırmalarda örtüşmeyen veriye dayalı on iki etki büyüklüğü hesaplama yönteminin karşılaştırılması [Comparison of twelve non-overlap methods to calculate effect size estimates in single-subject experimental research].
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 1 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
27. Tek-denekli deneysel araştırmalarda etki büyüklüğü hesaplamak için kullanılan örtüşmeyen veriye temelli on iki yöntemin karşılaştırılması [Comparison of twelve non-overlap methods to calculate effect size estimates in single-subject experimental research]
5th International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
28. Okul Çaplı Olumlu Davranış Desteği (OÇODD): Tek-Denekli Araştırmalar Sistematik Derleme
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
29. Erken çocuklukta gömülü öğretim: Meta-analiz [Embedded instruction in early childhood: A meta-analysis]
2nd International Congress on Early Childhood Intervention, Türkiye, 1 - 04 Mart 2018, (Özet Bildiri)
30. Zihin Yetersizliği Olan Çocuklara Eğlence ve Serbest Zaman Becerilerinin Kazandırılmasında Farklı Teknolojik Cihazlarla Sunulan Video İpucunun Karşılaştırılması
27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Uluslararası Katılımlı, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
31. Otizmi Olan Çocukların Etkinlikler ve Ortamlar Arası Geçişlerini Kolaylaştırmada Hazırlayıcı Videoların Etkisi
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
32. Otizmi olan çocukların geçişler sırasında sergileyebilecekleri problem davranışları önlemek üzere kullanılan geçiş stratejileri
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
34. Özel Eğitimde Tam Deneysel Araştırmalar Alanyazın Taraması
3. Ulusal Disiplinler Arası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
35. Oyuna Dayalı Doğal Bir Öğretim Yaklaşımı Olarak JASPER
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 02 Aralık 2015 - 04 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
3. Özel Gereksinimli Çocuklar ve Hakları
Çocuk Hakları ve Eğitimi, Mercan Uzun Elif, Özaslan Hatice, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.135-153, 2023
6. Uygun Davranışları Arttırma
Uygulamalı Davranış Analizi, Erbaş Dilek, Yücesoy-Özkan Şerife, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.271-334, 2017