Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitiminde Öz-Yeterlik Algıları ve Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.4, ss.2270-2297, 2018 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE ÖZ-YETERLİK ALGILARI VE HİZMETİÇİ EĞİTİM GEREKSİNİMLERİ: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.4, ss.2270-2297, 2018 (Hakemli Dergi)
Sayma Becerilerinin Öğretimi
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.16, sa.1, ss.63-74, 2015 (Hakemli Dergi)
Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulamada Karşılaştığı Güçlükler
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.127-139, 2014 (Hakemli Dergi)
Zihin Engelliler Öğretmenliği Adaylarının Uygulamada Karşılaştığı Problemlere İlişkin Görüş ve Önerileri
Turkish Studies - Social Sciences
, cilt.9, sa.2, ss.127-139, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Becerilerin Zihinsel Engelli Öğrencilere Doğrudan Öğretim Yaklaşımıyla Öğretimi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.1-19, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ebeveynin Sunduğu Dinleyerek İşlem Yapma Uygulaması İle Matematik Performansı Düşük Bir Öğrenciye Temel Çarpma İşlemlerinde Akıcılık Kazandırma
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Ekim 2021
Zihinsel yetersizilği olan bir öğrenciye doğrudan öğretim modeli ile içinde kavramının kazandırılması
ULUSLARARASI KATILIMLI 27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitiminde Yeterliliklerini Artırmaya yönelik Geliştirilen Hizmetiçi Eğitim Programının Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitiminde Özyeterlilik Algılarına Etkisi
27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
Zihinsel Yetersizliği Olan Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli ile İçinde Kavramının Kazandırılması
27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongres, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
Matematikte İşlem Akıcılığının Geliştirilmesi
27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklşımlar
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017
ÖZEL EĞİTİM OKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TEMEL MATEMATİK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÖĞRETİMİ KONUSUNDA YAPTIKLARI ÇALIŞMALARIN BELİRLENMESİ
IX. ULUSLAR ARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH), Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
ÖZEL EĞİTİM GEREKTİREN BİREYLERİN DEĞERLENDİRİLMESİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
IX. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH), 11 - 14 Mayıs 2017
Özel Eğitim Okullarında Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin Temel Matematik Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Öğretimi Konusunda Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi
IX International Conngress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017
Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklaşımlar.
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017
Otizmli Bir Çocuğa Video İle Model Olma Yöntemiyle Elektrikli Süpürgeyle Yerleri Süpürme Becerisi Kazandırma
I V International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Teaching Telling The Multiplatıon Tables By Heart Using Simultaneous Prompting Procedure To The Student With Low Math Performance
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017
Determination of the Problems Psychological Counsellors working in Special Education Schools Experience (Özel Eğitim Okullarında Çalışan Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Problemlerin Belirlenmesi)
VI. International Canik Symposium (VI. Uluslararası Canik Sempozyumu), 5 - 07 Haziran 2016
Matematikte İşlem Akıcılığını Artırmaya Yönelik Yapılan Çalışmaların Analizi
Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2016
Özel Eğitim Okullarında Çalışan Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Problemlerin Belirlenmesi
VI. International Canik Symposium (VI. Uluslararası Canik Sempozyumu), Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016
Matematik İşlem Akıcılığını Artırmaya Yönelik Yapılan Araştırmaların Analizi
International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016
Erken Öğrenme için Gömülü Öğretim Projesi: Birinci Yıl Proje Etkinliklerinin Paylaşımı
26. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016
Gömülü Öğretim İçin Uygun Hedef Davranış Belirleme ve Yazma
26. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016
Eşzamanlı ipucu ile Matematik Performansı Düşük Bir Öğrenciye Çarpım Tablosunu Ezbere Söyleme Becerilerinin Öğretimi
Uluslararası Özel eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
Kaynaştırma Sınıfı Öğretmenlerinin Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi ve Akıcılık Kazandırma Konusunda Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi
Uluslararası Özel eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
Using Simultaneous Prompting to Teach Memorize the Mutiplication Tables to Student with Low Math Performing (Eşzamanlı ipucu ile Matematik Performansı Düşük Bir Öğrenciye Çarpım Tablosunu Ezbere Söyleme Becerilerinin Öğretimi)
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 - 15 Haziran 2016
Determination of Mainstream Clasroom Teacher Work on the Ability to Acqisition Academic and Fluency Basic Math Skills (Kaynaştırma Sınıfı Öğretmenlerinin Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi ve Akıcılık Kazandırma Konusunda Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi)
lmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 Mayıs - 15 Haziran 2016
Describing Language Use Patterns of Pervasive Developmental Disordered Children s Parents (Yaygın Gelişimsel Bozukluğu Olan Çocukların Ebeveynlerinin Dil Kullanım Örüntülerinin Belirlenmesi)
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 Haziran 2016
Relationship Between Adaptive Seating position to Hand Eye Coordination and Balance of a Child with Cerebral Palsy (Serebral Palsili Bir Çocukta Adaptif Oturma Pozisyonlarının El Göz Koordinasyonu ve Dengeyle İlişkisi)
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 - 15 Haziran 2016
Using Direct Teaching Model to Acquire the Object Counting Skill to Student With Autizm Otizmli Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli İle Nesne Sayma Becerisi Kazandırma
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
Sınıfta Oluşan Davranış Problemlerinin Azaltılmasında Sosyal Öykü ve Uyuşmayan Davranışların Ayrımlı Pekiştirilmesinin Birlikte Kullanımı Bir Vaka Çalışması
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Matematik Performansı Düşük Öğrencide Toplama İşlemini Yapma Akıcılığını Artırmaya Yönelik Örnek Uygulama Keşfet Kopyala Karşılaştır (Cover Copy Compare)
25. Ulusal öZEL Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
İpucunun giderek azaltılması yönteminin gömülü öğretim çerçevesinde kullanılmasının otizmli bir çocuğa işlevsel becerilerin öğretilmesi üzerindeki etkileri Effects of using most to least prompting procedure within embedded instruction framework on teaching functional skills to a child with autism
III. Child Development and Education Congress (with International Participation and Early Intervention Focus), Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015
Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulamada Karşılaştığı Güçlükler
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Müzikli Oyun Ront Becerilerinin Kazandırılmasında Doğrudan Model Olmanın Etkisi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
Kaynaştırma Sınıf Öğretmenlerinin Tanılama Yerleştirme ve İzlemeye İlişkin Görüş ve Önerileri
Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, 19 - 21 Haziran 2013
Kaynaştırma Sınıf Öğretmenlerinin Tanılama Yerleştirme ve İzlemeye İlişkin Görüş ve Öneriler
Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2013
Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Gazi Öğretmenlik Uygulaması Modelinin Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerine Etkisinin Belirlenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Otistik Çocuklar Eğitim Programının Program Öğeleri Bakımından Değerlendirilmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Öğretmen Adaylarının Ölçüt Bağımlı Ölçü Aracı Uygulama Performanslarının Betimlenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2011
Eğitilebilir Zihinsel Engelli Öğrencilere Gagne Kavram Öğretim Modeli ile Geometrik Cisimlerin Öğretimi Bir Uygulama Örneği
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2011
Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Gazi Öğretmenlik Uygulaması Modelinin Etkililiği Öğretmen Adaylarına Ölçüt Bağımlı Ölçü Aracı Uygulama Becerilerinin Kazandırılmasına Yönelik Deneysel Bir Çalışma
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
Öğretmen Adaylarının Öğretim Uygulaması Dersinde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Performans Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Yaptıkları Uygulamalar Sırasında Aldıkları Dönütlerin Miktarı Türü ve Performans Alım Basamaklarının Hangilerinde Dönüt Almaya Gereksinim Duyduklarının Belirlenmesi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Sözlü Bildirisi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Becerilerin Öğretimi
Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Eylem Dayı, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.123-191, 2021
Sınıf Yönetiminde Etkili Stratejiler ve Davranış Yönetimi
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Murat Vural, Yaşar Barut, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.265-293, 2021
Matematiğin Değerlendirilmesi
Özel Eğitimde Matematik: Matematik Performansı Düşük Öğrencilere Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi, Alptekin, Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.25-55, 2019
Temel İşlemlerde Akıcılığın Geliştirilmesi
Özel Eğitimde Matematik: Matematik Performansı Düşük Öğrencilere Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi, Alptekin, Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.231-262, 2019
Etkili Öğretim için Matematiği Planlama
Özel Eğitimde Matematik: Matematik Performansı Düşük Öğrencilere Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi, Alptekin, Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-25, 2019
Uygulamadaki İlk Günler
Zihin Engellilerde Öğretmenlik Uygulaması Öğrencilikten Öğretmenliğe Geçiş Süreci, Prof. Dr. E. Rüya ÖZMEN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.36-56, 2012