Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 40

3. Zihinsel yetersizilği olan bir öğrenciye doğrudan öğretim modeli ile içinde kavramının kazandırılması

ULUSLARARASI KATILIMLI 27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

4. Zihinsel Yetersizliği Olan Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli ile İçinde Kavramının Kazandırılması

27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongres, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

6. Matematikte İşlem Akıcılığının Geliştirilmesi

27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

7. Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklşımlar

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

8. ÖZEL EĞİTİM OKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TEMEL MATEMATİK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÖĞRETİMİ KONUSUNDA YAPTIKLARI ÇALIŞMALARIN BELİRLENMESİ

IX. ULUSLAR ARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH), Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklaşımlar.

IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Özel Eğitim Okullarında Çalışan Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Problemlerin Belirlenmesi

VI. International Canik Symposium (VI. Uluslararası Canik Sempozyumu), Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

15. Matematikte İşlem Akıcılığını Artırmaya Yönelik Yapılan Çalışmaların Analizi

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

16. Matematik İşlem Akıcılığını Artırmaya Yönelik Yapılan Araştırmaların Analizi

International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

17. Gömülü Öğretim İçin Uygun Hedef Davranış Belirleme ve Yazma

26. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

26. Using Direct Teaching Model to Acquire the Object Counting Skill to Student With Autizm Otizmli Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli İle Nesne Sayma Becerisi Kazandırma

Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

31. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulamada Karşılaştığı Güçlükler

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

34. Otistik Çocuklar Eğitim Programının Program Öğeleri Bakımından Değerlendirilmesi

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Sosyal Becerilerin Öğretimi

Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Eylem Dayı, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.123-191, 2021

2. Sınıf Yönetiminde Etkili Stratejiler ve Davranış Yönetimi

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Murat Vural, Yaşar Barut, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.265-293, 2021

3. Etkili Öğretim için Matematiği Planlama

Özel Eğitimde Matematik: Matematik Performansı Düşük Öğrencilere Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi, Alptekin, Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-25, 2019

4. Temel İşlemlerde Akıcılığın Geliştirilmesi

Özel Eğitimde Matematik: Matematik Performansı Düşük Öğrencilere Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi, Alptekin, Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.231-262, 2019

5. Matematiğin Değerlendirilmesi

Özel Eğitimde Matematik: Matematik Performansı Düşük Öğrencilere Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi, Alptekin, Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.25-55, 2019

6. Uygulamadaki İlk Günler

Zihin Engellilerde Öğretmenlik Uygulaması Öğrencilikten Öğretmenliğe Geçiş Süreci, Prof. Dr. E. Rüya ÖZMEN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.36-56, 2012
Metrikler

Yayın

67

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

58

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

83

Proje

6

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları