Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (4)
8. The Effectiveness of Taped Problems Interventions for Enhancing Basic Division Fact Fluency of a Student
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.20, sa.2, ss.237-267, 2019 (ESCI, TRDizin)
14. Sayma Becerilerinin Öğretimi
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.16, sa.1, ss.63-74, 2015 (TRDizin)
15. Counting Skills Training
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.16, sa.1, ss.63-74, 2015 (ESCI, Scopus, TRDizin)
16. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulamada Karşılaştığı Güçlükler
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.127-139, 2014 (TRDizin)
17. Zihin Engelliler Öğretmenliği Adaylarının Uygulamada Karşılaştığı Problemlere İlişkin Görüş ve Önerileri
Turkish Studies - Social Sciences
, cilt.9, sa.2, ss.127-139, 2014 (TRDizin)
20. Sosyal Becerilerin Zihinsel Engelli Öğrencilere Doğrudan Öğretim Yaklaşımıyla Öğretimi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.1-19, 2012 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
40
1. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Öğrenciye Temel Toplama İşlemlerinde Akıcılık Kazandırmada Performans Dönütü Verilerek Sunulan Belirgin Süreli Alıştırmalar: Bir Uygulama Örneği
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 Ekim 2023, ss.147, (Özet Bildiri)
2. Ebeveynin Sunduğu Dinleyerek İşlem Yapma Uygulaması İle Matematik Performansı Düşük Bir Öğrenciye Temel Çarpma İşlemlerinde Akıcılık Kazandırma
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
3. Zihinsel yetersizilği olan bir öğrenciye doğrudan öğretim modeli ile içinde kavramının kazandırılması
ULUSLARARASI KATILIMLI 27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
4. Zihinsel Yetersizliği Olan Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli ile İçinde Kavramının Kazandırılması
27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongres, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
5. Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitiminde Yeterliliklerini Artırmaya yönelik Geliştirilen Hizmetiçi Eğitim Programının Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitiminde Özyeterlilik Algılarına Etkisi
27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
6. Matematikte İşlem Akıcılığının Geliştirilmesi
27. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
7. Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklşımlar
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. ÖZEL EĞİTİM OKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TEMEL MATEMATİK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÖĞRETİMİ KONUSUNDA YAPTIKLARI ÇALIŞMALARIN BELİRLENMESİ
IX. ULUSLAR ARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH), Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. Özel Eğitim Gerektiren Bireylerin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklaşımlar.
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Otizmli Bir Çocuğa Video İle Model Olma Yöntemiyle Elektrikli Süpürgeyle Yerleri Süpürme Becerisi Kazandırma
I V International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
11. Özel Eğitim Okullarında Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin Temel Matematik Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Öğretimi Konusunda Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi
IX International Conngress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
12. Teaching Telling The Multiplatıon Tables By Heart Using Simultaneous Prompting Procedure To The Student With Low Math Performance
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
13. Determination of the Problems Psychological Counsellors working in Special Education Schools Experience (Özel Eğitim Okullarında Çalışan Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Problemlerin Belirlenmesi)
VI. International Canik Symposium (VI. Uluslararası Canik Sempozyumu), 5 - 07 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
14. Özel Eğitim Okullarında Çalışan Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Problemlerin Belirlenmesi
VI. International Canik Symposium (VI. Uluslararası Canik Sempozyumu), Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
15. Matematikte İşlem Akıcılığını Artırmaya Yönelik Yapılan Çalışmaların Analizi
Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
16. Matematik İşlem Akıcılığını Artırmaya Yönelik Yapılan Araştırmaların Analizi
International Academic Research Congress, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
17. Gömülü Öğretim İçin Uygun Hedef Davranış Belirleme ve Yazma
26. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
18. Erken Öğrenme için Gömülü Öğretim Projesi: Birinci Yıl Proje Etkinliklerinin Paylaşımı
26. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
19. Kaynaştırma Sınıfı Öğretmenlerinin Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi ve Akıcılık Kazandırma Konusunda Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi
Uluslararası Özel eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
20. Eşzamanlı ipucu ile Matematik Performansı Düşük Bir Öğrenciye Çarpım Tablosunu Ezbere Söyleme Becerilerinin Öğretimi
Uluslararası Özel eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
21. Relationship Between Adaptive Seating position to Hand Eye Coordination and Balance of a Child with Cerebral Palsy (Serebral Palsili Bir Çocukta Adaptif Oturma Pozisyonlarının El Göz Koordinasyonu ve Dengeyle İlişkisi)
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 - 15 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
22. Describing Language Use Patterns of Pervasive Developmental Disordered Children s Parents (Yaygın Gelişimsel Bozukluğu Olan Çocukların Ebeveynlerinin Dil Kullanım Örüntülerinin Belirlenmesi)
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
23. Determination of Mainstream Clasroom Teacher Work on the Ability to Acqisition Academic and Fluency Basic Math Skills (Kaynaştırma Sınıfı Öğretmenlerinin Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi ve Akıcılık Kazandırma Konusunda Yaptıkları Çalışmaların Belirlenmesi)
lmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 Mayıs - 15 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
25. Using Simultaneous Prompting to Teach Memorize the Mutiplication Tables to Student with Low Math Performing (Eşzamanlı ipucu ile Matematik Performansı Düşük Bir Öğrenciye Çarpım Tablosunu Ezbere Söyleme Becerilerinin Öğretimi)
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), 12 - 15 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
26. Using Direct Teaching Model to Acquire the Object Counting Skill to Student With Autizm Otizmli Bir Öğrenciye Doğrudan Öğretim Modeli İle Nesne Sayma Becerisi Kazandırma
Elmis 2016, International Congress of Special Education (Uluslararası Özel eğitim Kongresi), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
27. Sınıfta Oluşan Davranış Problemlerinin Azaltılmasında Sosyal Öykü ve Uyuşmayan Davranışların Ayrımlı Pekiştirilmesinin Birlikte Kullanımı Bir Vaka Çalışması
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
28. Matematik Performansı Düşük Öğrencide Toplama İşlemini Yapma Akıcılığını Artırmaya Yönelik Örnek Uygulama Keşfet Kopyala Karşılaştır (Cover Copy Compare)
25. Ulusal öZEL Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
29. İpucunun giderek azaltılması yönteminin gömülü öğretim çerçevesinde kullanılmasının otizmli bir çocuğa işlevsel becerilerin öğretilmesi üzerindeki etkileri Effects of using most to least prompting procedure within embedded instruction framework on teaching functional skills to a child with autism
III. Child Development and Education Congress (with International Participation and Early Intervention Focus), Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015
30. Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Müzikli Oyun Ront Becerilerinin Kazandırılmasında Doğrudan Model Olmanın Etkisi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
31. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulamada Karşılaştığı Güçlükler
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
32. Kaynaştırma Sınıf Öğretmenlerinin Tanılama Yerleştirme ve İzlemeye İlişkin Görüş ve Önerileri
Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
33. Kaynaştırma Sınıf Öğretmenlerinin Tanılama Yerleştirme ve İzlemeye İlişkin Görüş ve Öneriler
Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
34. Otistik Çocuklar Eğitim Programının Program Öğeleri Bakımından Değerlendirilmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
35. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Gazi Öğretmenlik Uygulaması Modelinin Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerine Etkisinin Belirlenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
36. Öğretmen Adaylarının Ölçüt Bağımlı Ölçü Aracı Uygulama Performanslarının Betimlenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
37. Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
38. Eğitilebilir Zihinsel Engelli Öğrencilere Gagne Kavram Öğretim Modeli ile Geometrik Cisimlerin Öğretimi Bir Uygulama Örneği
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
39. Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Gazi Öğretmenlik Uygulaması Modelinin Etkililiği Öğretmen Adaylarına Ölçüt Bağımlı Ölçü Aracı Uygulama Becerilerinin Kazandırılmasına Yönelik Deneysel Bir Çalışma
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
40. Öğretmen Adaylarının Öğretim Uygulaması Dersinde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Performans Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Yaptıkları Uygulamalar Sırasında Aldıkları Dönütlerin Miktarı Türü ve Performans Alım Basamaklarının Hangilerinde Dönüt Almaya Gereksinim Duyduklarının Belirlenmesi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Sözlü Bildirisi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. Sosyal Becerilerin Öğretimi
Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Eylem Dayı, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.123-191, 2021
2. Sınıf Yönetiminde Etkili Stratejiler ve Davranış Yönetimi
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Murat Vural, Yaşar Barut, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.265-293, 2021
3. Etkili Öğretim için Matematiği Planlama
Özel Eğitimde Matematik: Matematik Performansı Düşük Öğrencilere Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi, Alptekin, Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-25, 2019
4. Temel İşlemlerde Akıcılığın Geliştirilmesi
Özel Eğitimde Matematik: Matematik Performansı Düşük Öğrencilere Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi, Alptekin, Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.231-262, 2019
5. Matematiğin Değerlendirilmesi
Özel Eğitimde Matematik: Matematik Performansı Düşük Öğrencilere Temel Matematik Becerilerinin Öğretimi, Alptekin, Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.25-55, 2019
6. Uygulamadaki İlk Günler
Zihin Engellilerde Öğretmenlik Uygulaması Öğrencilikten Öğretmenliğe Geçiş Süreci, Prof. Dr. E. Rüya ÖZMEN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.36-56, 2012