Academic Titles
-
2023 - Continues Professor
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2016 - Continues Associate Professor
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2013 - Continues Assistant Professor
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2008 - 2013 Assistant Professor
Hatay Mustafa Kemal University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Managerial Experience
-
2021 - Continues Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2020 - Continues BAP Scientific Commissioner
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2020 - Continues Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayis University, Gelişimsel Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi, Yönetim Kurulu Üyesi
-
2022 - 2022 Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2021 - 2022 Rectorate Commissioner
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2021 - 2022 Deputy Head of Department
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2017 - 2022 Head of Department
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2014 - 2016 Rectorate Commissioner
Ondokuz Mayis University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2013 - 2016 Assistant Manager of Research and Application Center
Ondokuz Mayis University, Çocuk Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi, Program Geliştirme
-
2011 - 2013 Assistant Director of Vocational School
Hatay Mustafa Kemal University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2010 - 2013 Manager of Research and Application Center
Hatay Mustafa Kemal University, Sürekli Eğitim Merkezi
-
2009 - 2013 Head of Department
Hatay Mustafa Kemal University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2009 - 2013 Head of Department
Hatay Mustafa Kemal University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Non Academic Experience
-
2008 - 2008 Proje Danışmanlığı
AB Projeleri
-
2006 - 2008 Project coordinator
Business Establishment Private, İmpac LLC , Proje Koordinasyon
-
2005 - 2008 Proje Koordinatörü
İmpac İnternational LLC
-
2005 - 2008 Öğretmen
Pusula Dersanesi
-
2005 - 2006 Proje Koordinatörü
Non-profit Organisation, Türk Eğitim Derneği, Proje Koordinasyon
-
2003 - 2004 Teknik Servis ve Yedek Parça Müdürü
Business Establishment Private, Timuçinler Man Bölge Servisi, Teknik Servis ve Yedek Parça
-
2002 - 2003 Teknik Servis ve Yedek Parça Müdürü
Business Establishment Private, Çelik Otomotiv Skoda Elazığ Bayii, Teknik Servis ve Yedek Parça
-
2001 - 2002 Öğretmen
Business Establishment Private, Pusula Dershanesi, Eğitim
Courses
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Ahlak ve Etik
-
Undergraduate Ahlak ve Etik
-
Postgraduate Program Geliştirme
-
Postgraduate Türk Eğitim Sisteminin Sorunları
-
Postgraduate Eğitim Programlarının Karşılaştırılması
-
Undergraduate Ölçme Değerlendirme
-
Undergraduate Program Geliştirme
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Doctorate Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
-
Postgraduate Türkiye'de ve Dünya'da Öğretmen Yetiştirme
-
Undergraduate Duyuşsal Eğitim
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme
-
Undergraduate Öğretim Teknolojileri ve materyal Tasarımı
-
Postgraduate AB Ülkelerinde Eğitim
-
Postgraduate Öğrenme ve Öğretme Kuramları
-
Associate Degree Etkili İletişim
-
Associate Degree Mesleki İletişim
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Postgraduate Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Advising Theses
-
Yabancılara uygulanan Türkçe dil öğretimi programının değerlendirilmesi
Özer B. (Advisor)
-
Covıd-19 sürecinde uzaktan eğitime ilişkin bir inceleme
Özer B. (Advisor)
-
Dergipark'ta yayınlanan eğitim bilimleri temel alanıyla ilgili bilimsel dergilerin incelenmesi
Özer B. (Advisor)
-
Afantazya'nın akademik başarı ve öğrenme stilleri üzerine etkisi
Özer B. (Advisor)
Ö.EKER(Student), Postgraduate, 2022 -
Özel yetenekli öğrenciler için uygulanan eğitim atölyesi programlarının Stufflebeam'in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) modeline göre değerlendirilmesi: TÜZDEV örneği
Özer B. (Advisor)
-
Öğretmenlerin sürekli mesleki gelişim ihtiyaçları ve bireysel mesleki gelişim planı önerisi
Özer B. (Advisor)
-
Uygulanan hayat bilgisi öğretim programı'nın yerelleşmesine yönelik ihtiyaç analizi
Özer B. (Advisor)
-
Okul öncesi dönem çocukların akıllı telefonlar ile oynadıkları giysi giydirme oyunları üzerine bir inceleme
Özer B. (Advisor)
-
Eğitim fakültesi öğretim elemanlarının öğrenci merkezli eğitimi algılama ve uygulama düzeylerinin belirlenmesi
Bayram Ö. (Advisor)
H.MANCIR(Student), Postgraduate, 2014 -
İlköğretim 4.ve 5. sınıf Fen ve Teknoloji derslerinde kullanılan tamamlayıcı ölçme-değerlendirme yöntemlerinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Bayram Ö. (Advisor)
A.KARAOĞLU(Student), Postgraduate, 2014 -
Okul binalarının fiziksel yeterliliğinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Bayram Ö. (Advisor)
C.KAPLAN(Student), Postgraduate, 2014 -
İlkokullarda değer eğitiminin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Bayram Ö. (Advisor)
N.ÖZALP(Student), Postgraduate, 2014 -
AB ülkelerinde öğretmen yetiştirme programlarıyla Türkiye'deki öğretmen yetiştirme programının karşılaştırılması ve Türkiye için yeni öğretmen yetiştirme modeli önerisi
Bayram Ö. (Advisor)
S.ALKAN(Student), Postgraduate, 2012 -
Eğitim fakültelerinde okutulmakta olan öğretmenlik meslek bilgisi derslerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Bayram Ö. (Advisor)
R.KAHRAMANOĞLU(Student), Postgraduate, 2010 -
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin ev ödevlerine yönelik tutumlarının oluşmasında ailelerin ve öğretmenlerin rolü
Bayram Ö. (Advisor)
S.ÖCAL(Student), Postgraduate, 2009
Advising Graduates (Non-Thesis)
-
Milli Eğitimde Yönetici Atama İle İlgili Uzman Görüşleri
N.Çakal(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
5. SINIF İNGİLİZCE DERS KİTAPLARINDAKİ DEĞERLERİN İNCELENMESİ
Y.Uğur(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
ANNELERİN OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA KİTAP OKUMA ve ALMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
S.Özcan(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM ÖĞRETİM SÜRECİNDE KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER
E.Dursun(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
DİJİTAL OYUN OYNAYAN OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİN ŞİDDET EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
F.Özeren(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
ÖĞRETMENLERDE GÖRÜLEN TÜKENMİŞLİK DÜZEYİNİN İNCELENMESİ
R.Oruç(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
KORAY AVCI ÇAKMAN’IN 6-9 YAŞ ÇOCUKLARINA YÖNELİK DEĞERLER EĞİTİMİ HİKÂYELERİNİN İNCELENMESİ
S.Mumcu(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE SINIFTAKİ FİZİKİ ENGELLER
K.Sönmez(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
S.Ersoy(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ SOSYALDUYGUSAL GELİŞİM ALANI AÇISINDAN İNCELENMESİ
B.UÇAR(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
A.Sipahi(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
ORTAOKULLARDAKİ TAŞIMALI EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN YOLCULUK SÜRELERİNİN LGS BAŞARISINA ETKİLERİ
A.Kafkas(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
MEB TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK KİTABININ DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
M.Topçu(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
OKUL YÖNETİCİLERİNİN VE ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİNE KARŞI TUTUMLARI
E.Önal(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLI KÖY OKULLARINDA 1.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNİ ETKİLEYEN SEBEPLERİN İNCELENMESİ
S.Akman(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
ALMANYA’DA CAMİLERDE ANADİLDE DİN EĞİTİMİ
A.Çelik(Student), Masters (Non-Thesis), 2021
-
Oyun öğeleri ile zenginleştirilmiş matematik öğretiminin, 5. sınıf öğrencilerinin çarpım tablosunu öğrenmeleri ve kullanmaları üzerindeki etkisi
E.Turan(Student), Masters (Non-Thesis), 2021
-
TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTSEL OYUNLARIN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
A.Doğmuş(Student), Masters (Non-Thesis), 2021
-
MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ SOSYALDUYGUSAL GELİŞİM ALANI AÇISINDAN İNCELENMESİ
B.UÇAR(Student), Masters (Non-Thesis), 2021
-
BAŞARI ALGISININ 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE DERSİNDEKİ MOTİVASYON VE TUTUM DÜZEYLERİNE ETKİSİ
A.Kanber(Student), Masters (Non-Thesis), 2021
Designed Lessons
Taught Courses And Trainings
-
2022 - 2022 Üniverlise
Academic Units - Training
-
2022 - 2022 Eğiticilerin Eğitimi 13
Academic Units - Training
-
2021 - 2021 Eğiticilerin Eğitimi 12
Academic Units - Training
-
2021 - 2021 Eğiticilerin Eğitimi 11
Academic Units - Training
-
2016 - 2016 Eğiticilerin Eğitimi 10
Continuing Education Center - Course
-
2016 - 2016 Eğiticilerin Eğitimi 9
Continuing Education Center - Course
-
2016 - 2016 Eğiticilerin Eğitimi 8
Continuing Education Center - Course
-
2015 - 2015 Eğitici Eğitimi 2
Continuing Education Center - Training
-
2015 - 2015 Eğiticilerin Eğitimi 7
Continuing Education Center - Course
-
2015 - 2015 Training of Trainers
Continuing Education Center - Certificate Program
-
2015 - 2015 Eğiticilerin Eğitimi 3
Continuing Education Center - Training
-
2014 - 2014 Eğiticilerin Eğitimi 6
Continuing Education Center - Course
-
2014 - 2014 Eğiticilerin Eğitimi 5
Continuing Education Center - Course
-
2014 - 2014 Akademisyenler İçin Eğiticilerin Eğitimi
Continuing Education Center - Certificate Program
-
2014 - 2014 Eğiticilerin Eğitimi 4
Continuing Education Center - Course
Representation and Promotion Activities
-
TV Programı Konuşmacı
Institutional Representation, KanalS, Turkey, Samsun, 2022 - 2022 -
TV Programı Konuşmacı
Institutional Representation, KanalS, Turkey, Samsun, 2022 - 2022