-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2016 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2008 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Gelişimsel Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi, Yönetim Kurulu Üyesi
-
2022 - 2022 Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2021 - 2022 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2021 - 2022 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2017 - 2022 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2014 - 2016 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2013 - 2016 Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Çocuk Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi, Program Geliştirme
-
2011 - 2013 MYO Müdür Yardımcısı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2010 - 2013 Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Sürekli Eğitim Merkezi
-
2009 - 2013 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2009 - 2013 Bölüm Başkanı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2023 - Devam Ediyor Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Değerler Eğitimi Komisyonu Başkanı
Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, Ortaöğretim Genel Müdürlüğü, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Değerler Eğitimi Komisyonu Başkanı
-
2008 - 2008 Proje Danışmanlığı
AB Projeleri, Proje Danışmanlığı
-
2006 - 2008 Proje Koordinatörü
Ticari Kuruluş Özel, İmpac LLC , Proje Koordinasyon, Proje Koordinatörü
-
2005 - 2008 Öğretmen
Pusula Dersanesi, Öğretmen
-
2005 - 2008 Proje Koordinatörü
İmpac İnternational LLC, Proje Koordinatörü
-
2005 - 2006 Proje Koordinatörü
Sivil Toplum Kuruluşu, Türk Eğitim Derneği, Proje Koordinasyon, Proje Koordinatörü
-
2003 - 2004 Teknik Servis ve Yedek Parça Müdürü
Ticari Kuruluş Özel, Timuçinler Man Bölge Servisi, Teknik Servis ve Yedek Parça, Teknik Servis ve Yedek Parça Müdürü
-
2002 - 2003 Teknik Servis ve Yedek Parça Müdürü
Ticari Kuruluş Özel, Çelik Otomotiv Skoda Elazığ Bayii, Teknik Servis ve Yedek Parça, Teknik Servis ve Yedek Parça Müdürü
-
2001 - 2002 Öğretmen
Ticari Kuruluş Özel, Pusula Dershanesi, Eğitim, Öğretmen
-
Doktora
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
-
Yüksek Lisans
Türk Eğitim Sisteminin Sorunları
Eğitim Programlarının Karşılaştırılması
Program Geliştirme
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Türkiye'de ve Dünya'da Öğretmen Yetiştirme
AB Ülkelerinde Eğitim
Öğrenme ve Öğretme Kuramları
-
Lisans
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Ahlak ve Etik
Ahlak ve Etik
Ölçme Değerlendirme
Program Geliştirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Duyuşsal Eğitim
Eğitim Bilimine Giriş
Ölçme ve Değerlendirme
Rehberlik
Sınıf Yönetimi
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri ve materyal Tasarımı
Eğitim Bilimine Giriş
-
Ön Lisans
Etkili İletişim
Mesleki İletişim
-
365 Gün Öykü kitap setinin söz varlığımız ve değerler açısından incelenmesi
Özer B. (Danışman)
H.VEHBİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025
-
ÖZEL EĞİTİM MESLEK OKULU KİTAPLARININ ÖĞRENME ÇIKTILARIVE ÖLÇME DEĞERLENDİRME SÜREÇLERİNİN ANALİZİ
Özer B. (Danışman)
K.SÖNMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025
-
Üstün zeka ve üstün yetenek kavramları kullanılarak hazırlanan tezlere yönelik bır metasentez çalışması
Özer B. (Danışman)
B.GÜLAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025
-
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli okul öncesi eğitim programının değerlendirilmesi
Özer B. (Danışman)
N.KARADENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025
-
Özel gereksinimli öğrenciler ile çalışan öğretmenlerin yeterlilikleri
Özer B. (Danışman)
M.OKTAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Uzaktan eğitime yönelik öğrenci ve öğretmen görüşleri üzerine bir meta-sentez çalışması
Özer B. (Danışman)
O.BERK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Yabancılara uygulanan Türkçe dil öğretimi programının değerlendirilmesi
Özer B. (Danışman)
-
Afantazya'nın akademik başarı ve öğrenme stilleri üzerine etkisi
Özer B. (Danışman)
Ö.EKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Covıd-19 sürecinde uzaktan eğitime ilişkin bir inceleme
Özer B. (Danışman)
-
Dergipark'ta yayınlanan eğitim bilimleri temel alanıyla ilgili bilimsel dergilerin incelenmesi
Özer B. (Danışman)
-
Özel yetenekli öğrenciler için uygulanan eğitim atölyesi programlarının Stufflebeam'in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) modeline göre değerlendirilmesi: TÜZDEV örneği
Özer B. (Danışman)
-
Öğretmenlerin sürekli mesleki gelişim ihtiyaçları ve bireysel mesleki gelişim planı önerisi
Özer B. (Danışman)
-
Uygulanan hayat bilgisi öğretim programı'nın yerelleşmesine yönelik ihtiyaç analizi
Özer B. (Danışman)
-
Okul öncesi dönem çocukların akıllı telefonlar ile oynadıkları giysi giydirme oyunları üzerine bir inceleme
Özer B. (Danışman)
-
Eğitim fakültesi öğretim elemanlarının öğrenci merkezli eğitimi algılama ve uygulama düzeylerinin belirlenmesi
Bayram Ö. (Danışman)
H.MANCIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Okul binalarının fiziksel yeterliliğinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Bayram Ö. (Danışman)
C.KAPLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlköğretim 4.ve 5. sınıf Fen ve Teknoloji derslerinde kullanılan tamamlayıcı ölçme-değerlendirme yöntemlerinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Bayram Ö. (Danışman)
A.KARAOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlkokullarda değer eğitiminin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Bayram Ö. (Danışman)
N.ÖZALP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
AB ülkelerinde öğretmen yetiştirme programlarıyla Türkiye'deki öğretmen yetiştirme programının karşılaştırılması ve Türkiye için yeni öğretmen yetiştirme modeli önerisi
Bayram Ö. (Danışman)
S.ALKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Eğitim fakültelerinde okutulmakta olan öğretmenlik meslek bilgisi derslerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Bayram Ö. (Danışman)
R.KAHRAMANOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin ev ödevlerine yönelik tutumlarının oluşmasında ailelerin ve öğretmenlerin rolü
Bayram Ö. (Danışman)
S.ÖCAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009
-
OKUL ÖNCESİNDE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ YEREL DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman), Bayrakdar K.(Danışman)
K.Bayrakdar(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2024
-
ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Özer B. (Danışman), Balcı D.(Danışman)
D.Balcı(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2024
-
MEB İLKOKUL 1-2-3. SINIF DÜZEYİNDE OKUTULAN HAYAT BİLGİSİ KİTABINDA YER ALAN KELİME SAYILARININ İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman), Aygün D.(Danışman)
D.Aygün(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2024
-
ORTAOKULLARDAKİ TAŞIMALI EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN YOLCULUK SÜRELERİNİN LGS BAŞARISINA ETKİLERİ
Özer B. (Danışman)
A.Kafkas(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
MEB TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK KİTABININ DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman)
M.Topçu(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
OKUL YÖNETİCİLERİNİN VE ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİNE KARŞI TUTUMLARI
Özer B. (Danışman)
E.Önal(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLI KÖY OKULLARINDA 1.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNİ ETKİLEYEN SEBEPLERİN İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman)
S.Akman(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
ANNELERİN OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA KİTAP OKUMA ve ALMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman)
S.Özcan(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Özer B. (Danışman)
A.Sipahi(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
Milli Eğitimde Yönetici Atama İle İlgili Uzman Görüşleri
Özer B. (Danışman)
N.Çakal(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE SINIFTAKİ FİZİKİ ENGELLER
Özer B. (Danışman)
K.Sönmez(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman)
S.Ersoy(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ SOSYALDUYGUSAL GELİŞİM ALANI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman)
B.UÇAR(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
5. SINIF İNGİLİZCE DERS KİTAPLARINDAKİ DEĞERLERİN İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman)
Y.Uğur(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
ÖĞRETMENLERDE GÖRÜLEN TÜKENMİŞLİK DÜZEYİNİN İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman)
R.Oruç(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
KORAY AVCI ÇAKMAN’IN 6-9 YAŞ ÇOCUKLARINA YÖNELİK DEĞERLER EĞİTİMİ HİKÂYELERİNİN İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman)
S.Mumcu(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM ÖĞRETİM SÜRECİNDE KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER
Özer B. (Danışman)
E.Dursun(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
DİJİTAL OYUN OYNAYAN OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİN ŞİDDET EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman)
F.Özeren(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
TEKNOLOJİ DESTEKLİ EĞİTSEL OYUNLARIN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Özer B. (Danışman)
A.Doğmuş(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ SOSYALDUYGUSAL GELİŞİM ALANI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Özer B. (Danışman)
B.UÇAR(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Oyun öğeleri ile zenginleştirilmiş matematik öğretiminin, 5. sınıf öğrencilerinin çarpım tablosunu öğrenmeleri ve kullanmaları üzerindeki etkisi
Özer B. (Danışman)
E.Turan(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
BAŞARI ALGISININ 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE DERSİNDEKİ MOTİVASYON VE TUTUM DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Özer B. (Danışman)
A.Kanber(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
ALMANYA’DA CAMİLERDE ANADİLDE DİN EĞİTİMİ
Özer B. (Danışman)
A.Çelik(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
2022 - 2022 Üniverlise
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 Eğiticilerin Eğitimi 13
Akademik Birimler - Eğitim
-
2021 - 2021 Eğiticilerin Eğitimi 12
Akademik Birimler - Eğitim
-
2021 - 2021 Eğiticilerin Eğitimi 11
Akademik Birimler - Eğitim
-
2016 - 2016 Eğiticilerin Eğitimi 10
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
-
2016 - 2016 Eğiticilerin Eğitimi 9
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
-
2016 - 2016 Eğiticilerin Eğitimi 8
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
-
2015 - 2015 Eğitici Eğitimi 2
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
-
2015 - 2015 Eğiticilerin Eğitimi 7
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
-
2015 - 2015 Eğiticilerin Eğitimi 1
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2015 - 2015 Eğiticilerin Eğitimi 3
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
-
2014 - 2014 Eğiticilerin Eğitimi 6
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
-
2014 - 2014 Eğiticilerin Eğitimi 5
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
-
2014 - 2014 Akademisyenler İçin Eğiticilerin Eğitimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2014 - 2014 Eğiticilerin Eğitimi 4
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
-
TV Programı Konuşmacı
Kurumsal Temsil, KanalS, Türkiye, Samsun, 2022 - 2022 -
TV Programı Konuşmacı
Kurumsal Temsil, KanalS, Türkiye, Samsun, 2022 - 2022