Makaleler
54
Tümü (54)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
Scopus (8)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (26)
4. Ortaöğretim Okullarında Beden Eğitimi ve Spor Derslerinin Girişimcilik ve Problem Çözme Becerisine Etkisi
Journal of Interdisciplinary Entrepreneurship and Innovation Studies
, cilt.3, sa.3, ss.100-126, 2024 (Hakemli Dergi)
6. Classroom Teachers Perceptions of Science and Inquiry-Based Teaching
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.886-902, 2024 (Hakemli Dergi)
7. Sosyal Hizmet Bölümü Lisans Öğrencilerinin Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları ve Çevirim İçi Ders Sürecine İlişkin Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.1123-1172, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Okul Müdürlerinin Okul Kültürü Üzerindeki Etkisinin Öğrenci Başarısına Etkisi
Journal of Interdisciplinary Entrepreneurship and Innovation Studies (JINENIS)
, cilt.3, sa.1, ss.20-44, 2024 (Hakemli Dergi)
30. Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.1-24, 2018 (Hakemli Dergi)
34. Pisa Question and Reasoning Skill
International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences
, cilt.14, ss.14-24, 2017 (SSCI)
51. Attitude and Anxiety of Teacher Candidate on the Methods of CreativeDrama
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.3, sa.1, ss.9-13, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
81
2. EVALUATION OF DRAFT ARTICLES PREPARED BY MASTER'S STUDENTS IN THE SCIENTIFIC RESEARCH METHODS COURSE FROM A METHODOLOGICAL PERSPECTIVE
6th INTERNATIONAL PALESTRA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, North Macedonia, Skopje, Makedonya, 27 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)
32. Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimi
VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
33. Üniversite Öğrencilerinin Bireysel Girişimcilik Algılarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
35. Comparison of Critical Thinking Skill Level of Science and Primary School Preservice Teachers
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592, (Tam Metin Bildiri)
36. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Belirlenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
37. Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.593-594, (Tam Metin Bildiri)
38. Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER, Amasya, Türkiye, 06 Eylül 2018, cilt.1, ss.817-827, (Tam Metin Bildiri)
54. A Qualitative Study about Expectations of Graduate Students Regarding Their Study Programs
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
55. Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
56. Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
58. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazdıkları Öykülerin Karşılaştırılması
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.445, (Özet Bildiri)
63. Analysıs Of 2009 2013 Mathematics Currıculum In Terms Of Information Technologies Use Skills
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
64. Teacher s Vıews On Spıral Approach In Mathematıcs Currıculum
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
67. İlkokul Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Şiir Türüne Yönelik Etkinliklerin İncelenmesi
III. International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.1, ss.98, (Özet Bildiri)
68. Türkçe Derslerindeki Etkinliklerde Atasözleriyle Değerler Eğitimi
The Second National Congress On Values Education (With International Participation), Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, cilt.1, ss.147-148, (Özet Bildiri)
73. İlkokul 2 Sınıf İngilizce Dersine Giren Branş Öğretmenlerinin Karşılaştığı Sorunlar
İnternational Ejer Congress, “2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi”, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, cilt.1, ss.84, (Özet Bildiri)
74. Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmenim ‘İyi Ki Var’
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 Mayıs 2015, cilt.1, ss.246, (Özet Bildiri)
75. İlkokul birinci Kademe Türkçe Ders Kitaplarını Görsel Açıdan Değerlendirmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.1, ss.148, (Özet Bildiri)
76. Müzede Drama
Eğitim Araştırmaları Birliği Türkiye 7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, "21. Yüzyılda Eğitim Politikaları: Kanıt, Araştırma, İnovasyon ve Değerler", Muğla, Türkiye, 28 Mayıs 2015, cilt.1, ss.226, (Özet Bildiri)
77. Bir Kültür Aktarımı Aracı Olan Atasözlerinin İlkokul Türkçe Kitaplarında Kullanılma Durumu
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.148, (Özet Bildiri)
78. Ailemin ve Benim Oyun Oyuncaklarım
1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 Mayıs 2015, cilt.1, ss.31, (Özet Bildiri)
79. İlkokullarda 2 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Değer İle Ahlak Kavramlarına İlişkin Algıları
“Eğitimde Gelecek arayışları: Dünden Bügüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu”, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.567-602, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. MARKETING MANAGEMENT OF INNOVATIVE DEVELOPMENT OF THE UNIVERSITY ECOSYSTEM
Kyiv National University of Technologies and Design, Kharkiv, 2025
2. Singapur Eğitim Sistemi
ÜLKELER VE EĞİTİM SİSTEMLERİ (Pısa ve Tımss Sonuçları İle), DEMİR KAÇAN SİBEL, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.249-277, 2025
3. Matematik Öğretimi, Çocuk Edebiyatı ve Yaratıcı Drama Bütünleştirmesi
Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar-III, ÇEZİKTÜRK ÖZLEM, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.25-55, 2025
4. Temel Eğitimde Girişimcilik Uygulamaları
Teoriden Uygulamaya Girişimcilik Eğitimi, Prof. Dr. Süleyman Yaman ve Doç. Dr. Harun Çelik, Editör, Basic Books, New York , Ankara, ss.155-208, 2022
5. Girişimcilik Eğitimi Modelleri
FEN BİLİMLERİNDE GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ VE 5. - 6. - 7. - 8. SINIF BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ ÖRNEK ETKİNLİKLER, Arzu KİRMAN BİLGİN, Editör, Cambridge Scientific Abstracts (CSA) , İstanbul, ss.41-88, 2022
6. Girişimcilik Eğitimi
Disiplinlerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Çalışmaları, Seda KIZIL, Editör, Columbia University Press, New York , İstanbul, ss.7-32, 2021
7. İlköğretim Öğrencileri İçin Sorgulama Temelli Matematik Etkinlikleri
Vizetek Yayıncılık, Ankara, 2019
11. İlkokullarda 2. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Değer İle Ahlak Kavramlarına İlişkin Algıları
Eğitimde Gelecek arayışları Dünden Bugüne Türkiye de Beceri Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Büyükbaş,Nihat,Güneş,Firdevs, Editör, Atatürk Araştırma Merkezi Yayınları, Ankara, ss.1449-1467, 2016
13. Temel Dil Becerileri
Türkçe nin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar, Çoşkun,M. V.,Açık Önkaş,N.,İpek Eğilmez,Fırat,H.,Fidan,Ö.,Çetin,D.,Turhan Tuna,S.,Sargın,M.,Özkaya,P. G.,Erdemir,Z. E.,ÖzŞavlı,G.,Çelik, Editör, Elsevier Science, Oxford/Amsterdam , Ankara, ss.98-183, 2015
14. Finlandiya, Almanya, singapur ve Türkiye'nin Eğitim Sistemleri Açısından Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırılması
Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, Büyükbaş,N.,Güneşi Firdevs, Editör, Atatürk Araştırma Merkezi Üç S Basım Ltd. Şti., Ankara, ss.569-602, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
9
Yayın (Scopus)
8
Atıf (WoS)
12
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
11
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
555
H-İndeks (Scholar)
15
Atıf (TrDizin)
40
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
36
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
129
Toplam Atıf Sayısı
671
Proje
64