Yayınlar & Eserler

Makaleler 54
Tümü (54)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
Scopus (8)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (26)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 81

1. Bilsem Öğretmenlerinin İki Kere Özel Öğrencilere İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

Uluslararası Üstün Zekâlıların Eğitimi Kongresi, Samsun, Türkiye, 2 - 03 Ekim 2025, cilt.1, ss.57, (Özet Bildiri)

3. PRESERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’ VIEWS ON INQUIRY-BASED LEARNING

13th International New York Academic Research Congresses on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 10 Temmuz 2025, cilt.1, ss.660-690, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. AN EXAMINATION OF TEACHERS' OPINIONS IN THE CONTEXT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE AWARENESS

13th International New York Academic Research Congresses on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 10 Temmuz 2025, cilt.1, ss.691-709, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. AWARENESS OF EARLY DIAGNOSIS, SPECIAL EDUCATION, AND SUPPORTIVE INTERVENTION

15th International Congresses on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences in a Changing World, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Şubat 2025, cilt.1, ss.561-578, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. WATER CONSERVATION IN PRIMARY SCHOOL: A CREATIVE DRAMA BASED TUBITAK PROJECT

15th International Congresses on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences in a Changing World, Ankara, Türkiye, 13 Şubat 2025, cilt.1, sa.1, ss.581-596, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. EVALUATION OF THE EFFECT OF MIND AND INTELLIGENCE GAMES ON THE NEW GENERATION PROBLEM SOLVING SKILLS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS

12TH INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES PROCEEDINGS BOOK EDITORS, ALBANY, NEW YORK, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Ocak 2025, cilt.1, ss.527-538, (Tam Metin Bildiri)

8. TEACHERS’ PERSPECTIVES ON THE EDUCATION PROCESS OF GIFTED STUDENTS IN REGULAR SCHOOLS: A QUALITATIVE STUDY

12TH INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES PROCEEDINGS BOOK EDITORS, ALBANY, NEW YORK, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Ocak 2025, cilt.1, ss.717-728, (Tam Metin Bildiri)

9. Development and Evaluation of Career Counseling Education Program with Creative Drama in Preschool Period

Optimum Science Konferans (OPSCON), Amasya, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, sa.1, ss.189-195, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. Classroom Teachers' Risk Taking and Decision-Making Skills

Optimum Science Konferans (OPSCON), Amasya, Türkiye, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, sa.1, ss.183-188, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. MatSor: Sorgulama Temelli Etkinlik Geliştirme Kampı Projesinin Değerlendirilmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2024, cilt.1, ss.706-707, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

13. The Effect of Physical Education and Sports Courses in Schools on Entrepreneurship and Problem-Solving Skills

International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs 2024, cilt.1, ss.112-113, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. The Effect of Project Development and Execution Training on the Project Culture of Ondokuz Mayıs University Undergraduate Students

International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, cilt.1, sa.1, ss.114-117, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

15. Sınıf Öğretmenlerinin Bilim ve Sorgulama Temelli Öğretime İlişkin Görüşleri

15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, cilt.1, ss.147, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

16. Systematıc Analysıs Of Theses On The Use Of Educatıonal Fılms In Educatıon

IESBSC 6th International Education and Social Sciences Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 20 Ağustos 2023, cilt.1, ss.48-61, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

17. 60-72 ay Çocuklarda Yaratıcı Dramanın Fen Deneylerindeki Kavramların Kazandırılmasına Etkisi

2nd International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 28 - 31 Ocak 2023, cilt.1, ss.137, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

18. Yatılı Bölge Okullarında Okuyan Öğrencilerde Fen Okuryazarlığı ve Merak Duygusunun Artırılması

IInd Iternational Congress on Excellence in Education, Aydın, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2023, cilt.1, ss.3, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

19. Investigation of the impact of green chemical activities on primary school students' awareness of the environment

Cooperation For Climate and Green Deal Symposium, Samsun, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2022, cilt.1, ss.131, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

21. Eğitim Niteliğinin Artırılmasında Öğretmenlerin Kendi EğitimYaklaşımlarının (Key) Belirlenmesi

1st International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2022, cilt.1, ss.98-99, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

22. Invesiıgation of the uncertainty of education faculty students during the process of transition to face-to-face education after the pandemic

5th International "Başkent" Congress on Physical, Social and Health Sciences, Göttingen, Almanya, 11 Haziran 2022, cilt.1, ss.286-294, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

23. Okul Öncesinde Sorgulama Temelli Öğretime İlişkin Öğretmen Görüşleri

I st Iternational Congress on Excellence in Education, Denizli, Türkiye, 20 Kasım 2021, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

24. Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü Öğrencilerinin Online Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları ve Sürece İlişkin Görüşleri

Mediterranean Summıt 5th International Social Sciences Congress, Mersin, Türkiye, 07 Ağustos 2021, cilt.1, ss.16, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

25. Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri

Mediterranean Summıt 5th International Social Sciences Congress, Mersin, Türkiye, 07 Ağustos 2021, cilt.5, ss.7-17, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

26. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Potansiyellerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

27. Determining teacher qualifications from the perspective of stakeholders

International Symposium on Business, Economics & Education, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.127-128, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

28. Views of the master and phd students about the project preparation course in the field of educational sciences

International Symposium on Business, Economics, and education, ISBE, Ankara, Türkiye, 07 Nisan 2021, cilt.1, ss.126, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

29. Eğitim Bilimleri Alanında Lisansüstü Eğitim Gören Öğrenciler İçin Proje Hazırlama Kursu Proje Değerlendirmesi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.160, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

30. Girişimcilik Temalı Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Projesinin Öğrencilerin Fen Tabanlı Girişimcilik Eğilimleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.63-71, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

31. Girişimcilik Eğitimi Alan Öğrencilerin Zihinsel Risk Alma Becerileri Üzerine Bir Araştırma

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 Ekim 2019, cilt.1, ss.209-215, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

32. Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. Üniversite Öğrencilerinin Bireysel Girişimcilik Algılarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi

VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

34. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Laboratuvarı Algılarına Yönelik Bir Kelime İlişkilendirme Çalışması

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.187, (Tam Metin Bildiri)

35. Comparison of Critical Thinking Skill Level of Science and Primary School Preservice Teachers

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592, (Tam Metin Bildiri)

36. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Belirlenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

37. Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.593-594, (Tam Metin Bildiri)

38. Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER, Amasya, Türkiye, 06 Eylül 2018, cilt.1, ss.817-827, (Tam Metin Bildiri)

39. Öğretmenlerin Gözünden Eğitimde Yenilik ve İnovasyon Kavramlarına Bir Bakış: Metafor Analizi, An Investigation of Novelty and Innovation Concepts in Education from Perspectives of Teachers: A Metaphor Analysis

17th Primary Teacher Education Symposium -17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.969-970, (Özet Bildiri)

40. Sorgulama Temelli Öğretim Yaklaşımının Matematik Dersinde Uygulanması: Ders Planı Örneği, Application of Inquiry Based Learning Approach in Math Course: A Sample Lesson Plan

17th Primary Teacher Education Symposium-17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.314-315, (Özet Bildiri)

41. Ortaokul Öğrencilerin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi UBEK-ISCE, International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.572, (Özet Bildiri)

42. Ortaokul Öğrencilerinin Liseye Geçiş Sınavına Yönelik Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi

International Congress on Science and Education 2018, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.577, (Özet Bildiri)

43. Türkiye ve Azerbaycan Ortak Atasözleri Üzerine Bir İnceleme

7. Uluslararası Canik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 17 - 19 Şubat 2017, ss.1465-1485, (Tam Metin Bildiri)

44. Project Consultancy Educatıon For Master And Phd Students In Educational Sciences Project Evaluation

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249, (Özet Bildiri)

45. PROJECT CONSULTANCY EDUCATION FOR MASTER AND PHD STUDENTS IN EDUCATIONAL SCIENCES” PROJECT EVALUATION

XIV.European Conference on Social and Behavioral Sciences, XIV.ECSBS, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.248-249, (Özet Bildiri)

46. The Assessment of Relatıonship Between the Self-Efficacy Perceptions and The Decisıon Making Skills of Secondary School Students

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

47. Türkiye ve ABD Michigan Eyaleti Okuma ve Yazma Eğitimi Programları

9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi - Öğretimi Kurultayı Bildirileri, Burdur, Türkiye, 06 Ekim 2016 - 08 Ekim 2015, cilt.1, ss.37, (Özet Bildiri)

48. Yaratıcı drama etkinliklerin fen merak duygusu üzerindeki etkileri.

IV.İnternational Eurasian Educational Research Congress, “4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi”, Değişen Zamanlar değişen ihtiyaçlar, e-eğitim, eşitlik, göç ve farklılıklar, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.867-868, (Özet Bildiri)

49. Türkçe öğretiminde öykü yazma eğitimi

16th International Primary Teacher Education Symposium USOS 2017, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.135-136, (Özet Bildiri)

50. Ortaokul öğrencilerinin pısa soruları karşısında muhakeme etme becerileri

16th International Primary Teacher Education Symposium USOS 2017, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.356, (Özet Bildiri)

51. Medyanın Ahlaki Değerler Üzerindeki Etkisi Hakkında Sınıf ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

52. Reasoning Skills Of Secondary School Students Towards PISA Questions

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

53. Mathematical reasoning in 7th grade students

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

54. A Qualitative Study about Expectations of Graduate Students Regarding Their Study Programs

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

55. Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

56. Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

57. Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaya Bakışları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Muğla, Türkiye, 11 Mayıs 2016, cilt.1, ss.317-318, (Özet Bildiri)

58. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazdıkları Öykülerin Karşılaştırılması

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.445, (Özet Bildiri)

59. MATHEMATICS EDUCATION AND REASONING SKILL

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

60. MATHEMATICAL REASONING SKILLS OF 7th GRADE STUDENTS

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

61. Sorgulama Temelli Eğitimde Sanat Kavramının Disiplinler Arası Kullanımı, The Interdisciplinary Use of the Concept of Art in Inquiry-based Education

17th Primary Teacher Education Symposium- 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.293-294, (Özet Bildiri)

62. Teacher's Vıews On Spıral Approach In Mathematıcs Currıculum

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, cilt.1, ss.135, (Özet Bildiri)

63. Analysıs Of 2009 2013 Mathematics Currıculum In Terms Of Information Technologies Use Skills

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

64. Teacher s Vıews On Spıral Approach In Mathematıcs Currıculum

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

65. Effect Of Creatıve Drama Course On Creatıve Problem Solvıng Skılls

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, VİYANA, Avustralya, 13 - 14 Kasım 2015, cilt.1, ss.20-30, (Tam Metin Bildiri)

66. Problem Solving Skills of Secondary School Students

International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, cilt.1, ss.51, (Özet Bildiri)

67. İlkokul Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Şiir Türüne Yönelik Etkinliklerin İncelenmesi

III. International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.1, ss.98, (Özet Bildiri)

68. Türkçe Derslerindeki Etkinliklerde Atasözleriyle Değerler Eğitimi

The Second National Congress On Values Education (With International Participation), Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, cilt.1, ss.147-148, (Özet Bildiri)

69. Matematik Öğretim Programlarının Dinamik Geometri Yazılımları Açısından İncelenmesi

28. Ulusal Matematik Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2015, cilt.1, ss.213-214, (Özet Bildiri)

70. Creative Problems On Creative Drama Course

VIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences Belgrade, Serbıa, Belgrade, Sırbistan, 3 - 06 Eylül 2015, cilt.1, ss.85, (Özet Bildiri)

71. Problem Solvıng Process of Secondary School Students

VIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences Belgrade, Serbıa, Belgrade, Sırbistan, 3 - 06 Eylül 2015, cilt.1, ss.84, (Özet Bildiri)

72. Kuşaklar Arası Oyun ve Oyuncak

Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, cilt.1, ss.347-366, (Tam Metin Bildiri)

73. İlkokul 2 Sınıf İngilizce Dersine Giren Branş Öğretmenlerinin Karşılaştığı Sorunlar

İnternational Ejer Congress, “2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi”, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, cilt.1, ss.84, (Özet Bildiri)

74. Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmenim ‘İyi Ki Var’

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 Mayıs 2015, cilt.1, ss.246, (Özet Bildiri)

75. İlkokul birinci Kademe Türkçe Ders Kitaplarını Görsel Açıdan Değerlendirmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.1, ss.148, (Özet Bildiri)

76. Müzede Drama

Eğitim Araştırmaları Birliği Türkiye 7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, "21. Yüzyılda Eğitim Politikaları: Kanıt, Araştırma, İnovasyon ve Değerler", Muğla, Türkiye, 28 Mayıs 2015, cilt.1, ss.226, (Özet Bildiri)

77. Bir Kültür Aktarımı Aracı Olan Atasözlerinin İlkokul Türkçe Kitaplarında Kullanılma Durumu

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.148, (Özet Bildiri)

78. Ailemin ve Benim Oyun Oyuncaklarım

1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 Mayıs 2015, cilt.1, ss.31, (Özet Bildiri)

79. İlkokullarda 2 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Değer İle Ahlak Kavramlarına İlişkin Algıları

“Eğitimde Gelecek arayışları: Dünden Bügüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu”, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.567-602, (Özet Bildiri)

80. İzleme Becerisini Konumlandırmaları Bakımından Türkiye de Anadili Eğitim izlenceleri

VII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

81. Finlandiya Almanya Singapur ve Türkiye nin Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırılması

Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2014, cilt.1, ss.568-602, (Özet Bildiri)
Kitaplar 14

2. Singapur Eğitim Sistemi

ÜLKELER VE EĞİTİM SİSTEMLERİ (Pısa ve Tımss Sonuçları İle), DEMİR KAÇAN SİBEL, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.249-277, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Matematik Öğretimi, Çocuk Edebiyatı ve Yaratıcı Drama Bütünleştirmesi

Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar-III, ÇEZİKTÜRK ÖZLEM, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.25-55, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Temel Eğitimde Girişimcilik Uygulamaları

Teoriden Uygulamaya Girişimcilik Eğitimi, Prof. Dr. Süleyman Yaman ve Doç. Dr. Harun Çelik, Editör, Basic Books, New York , Ankara, ss.155-208, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Girişimcilik Eğitimi Modelleri

FEN BİLİMLERİNDE GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ VE 5. - 6. - 7. - 8. SINIF BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ ÖRNEK ETKİNLİKLER, Arzu KİRMAN BİLGİN, Editör, Cambridge Scientific Abstracts (CSA) , İstanbul, ss.41-88, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Girişimcilik Eğitimi

Disiplinlerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Çalışmaları, Seda KIZIL, Editör, Columbia University Press, New York , İstanbul, ss.7-32, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Mathematics educatıon and reasoning skill

Recent Developments in Education, Mariateresa Gammone / Mehmet Ali Icbay / Hasan Arslan, Editör, Bialystok: E-Bwn, Hawick, ss.135-148, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Mathematical reasonlng skills of 7th grade students

Recent Developments in Education, Mariateresa Gammone / Mehmet Ali Icbay / Hasan Arslan, Editör, Bialystok: E-Bwn, Bialystok, ss.87-98, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Türkiye ve ABD Michigan Eyaleti Okuma ve Yazma Eğitimi Programları

Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı Bildirileri Conference Proceedings, Doç. Dr. Hakan Ülper, Editör, Ashgate, Aldershot (UK) , Ankara, ss.83-93, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

11. İlkokullarda 2. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Değer İle Ahlak Kavramlarına İlişkin Algıları

Eğitimde Gelecek arayışları Dünden Bugüne Türkiye de Beceri Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Büyükbaş,Nihat,Güneş,Firdevs, Editör, Atatürk Araştırma Merkezi Yayınları, Ankara, ss.1449-1467, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Effect Of Creatıve Drama Course On Creatıve Problem Solvıng Skills

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning” (IAC-TLEl), Kratochvilova Helana,Kratochvil Radek, Editör, Arnold, London , Salzburg, ss.20-29, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Temel Dil Becerileri

Türkçe nin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar, Çoşkun,M. V.,Açık Önkaş,N.,İpek Eğilmez,Fırat,H.,Fidan,Ö.,Çetin,D.,Turhan Tuna,S.,Sargın,M.,Özkaya,P. G.,Erdemir,Z. E.,ÖzŞavlı,G.,Çelik, Editör, Elsevier Science, Oxford/Amsterdam , Ankara, ss.98-183, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

14. Finlandiya, Almanya, singapur ve Türkiye'nin Eğitim Sistemleri Açısından Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırılması

Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, Büyükbaş,N.,Güneşi Firdevs, Editör, Atatürk Araştırma Merkezi Üç S Basım Ltd. Şti., Ankara, ss.569-602, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

149

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

555

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

40

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

36

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

129

Toplam Atıf Sayısı

671

Proje

64

Açık Erişim

76
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları