SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Classroom Teachers Perceptions of Science and Inquiry-Based Teaching
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.886-902, 2024 (Hakemli Dergi)
Sosyal Hizmet Bölümü Lisans Öğrencilerinin Yaratıcı Drama Dersine Yönelik Tutumları ve Çevirim İçi Ders Sürecine İlişkin Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.1123-1172, 2024 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürlerinin Okul Kültürü Üzerindeki Etkisinin Öğrenci Başarısına Etkisi
Journal of Interdisciplinary Entrepreneurship and Innovation Studies (JINENIS)
, cilt.3, sa.1, ss.20-44, 2024 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.1-24, 2018 (Hakemli Dergi)
Attitude and Anxiety of Teacher Candidate on the Methods of CreativeDrama
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.3, sa.1, ss.9-13, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimi
VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019
Üniversite Öğrencilerinin Bireysel Girişimcilik Algılarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
VIII. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Belirlenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 22 - 25 Kasım 2018
Comparison of Critical Thinking Skill Level of Science and Primary School Preservice Teachers
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.592
Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fen Başarı, Kaygı ve Tutum Düzeylerine Etkisi
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER, Amasya, Türkiye, 06 Eylül 2018, cilt.1, ss.817-827
Examining the Students Views About Creative Drama Activities Related to Scientific Research
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
Students Views Related To Achievement of Educational Aim of Instruction Via Creative Drama
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
A Qualitative Study about Expectations of Graduate Students Regarding Their Study Programs
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazdıkları Öykülerin Karşılaştırılması
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.445
Teacher s Vıews On Spıral Approach In Mathematıcs Currıculum
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016
Analysıs Of 2009 2013 Mathematics Currıculum In Terms Of Information Technologies Use Skills
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016
İlkokul Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Şiir Türüne Yönelik Etkinliklerin İncelenmesi
III. International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.1, ss.98
Türkçe Derslerindeki Etkinliklerde Atasözleriyle Değerler Eğitimi
The Second National Congress On Values Education (With International Participation), Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, cilt.1, ss.147-148
İlkokul 2 Sınıf İngilizce Dersine Giren Branş Öğretmenlerinin Karşılaştığı Sorunlar
İnternational Ejer Congress, “2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi”, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, cilt.1, ss.84
Müzede Drama
Eğitim Araştırmaları Birliği Türkiye 7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, "21. Yüzyılda Eğitim Politikaları: Kanıt, Araştırma, İnovasyon ve Değerler", Muğla, Türkiye, 28 Mayıs 2015, cilt.1, ss.226
Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmenim ‘İyi Ki Var’
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 Mayıs 2015, cilt.1, ss.246
İlkokul birinci Kademe Türkçe Ders Kitaplarını Görsel Açıdan Değerlendirmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.1, ss.148
Bir Kültür Aktarımı Aracı Olan Atasözlerinin İlkokul Türkçe Kitaplarında Kullanılma Durumu
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.148
Ailemin ve Benim Oyun Oyuncaklarım
1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 Mayıs 2015, cilt.1, ss.31
İlkokullarda 2 ve 4 Sınıf Öğrencilerinin Değer İle Ahlak Kavramlarına İlişkin Algıları
“Eğitimde Gelecek arayışları: Dünden Bügüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu”, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.567-602
Kitap & Kitap Bölümleri
Girişimcilik Eğitimi Modelleri
FEN BİLİMLERİNDE GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ VE 5. - 6. - 7. - 8. SINIF BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ ÖRNEK ETKİNLİKLER, Arzu KİRMAN BİLGİN, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.41-88, 2022
Girişimcilik Eğitimi
Disiplinlerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Çalışmaları, Seda KIZIL, Editör, Efeakademi Yayınları, İstanbul, ss.7-32, 2021
İlkokullarda 2. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Değer İle Ahlak Kavramlarına İlişkin Algıları
Eğitimde Gelecek arayışları Dünden Bugüne Türkiye de Beceri Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Büyükbaş, Nihat, Güneş, Firdevs, Editör, Atatürk Araştırma Merkezi Yayınları, Ankara, ss.1449-1467, 2016