-
2018 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
1996 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2005 - 2008 Enstitü Müdür Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
2001 - 2004 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
-
Doktora
İNE 717 Çocuk Edebiyatı
İNE 718 Edebiyat, Göç ve Dil Öğretimi
İNE 716 Özel Amaçlı İngilizce
-
Yüksek Lisans
İNE 603 İngilizce Kısa Öykü ve Öğretimi
İNE 608 İngiliz Şiiri ve Öğretimi
KAP 614 Edebiyat ve Kadın (Kadın Yazarlar)
İNE 603 İngilice Kısa Öykü ve Öğretimi
İNE 601 YAZINBİLİM VE DİL ÖĞRETİMİ
KAP 615 EDEBİYAT VE KADIN II (KADIN İMGELERİ)
İNÖ 601 Yazınbilim ve Dil Öğretimi
İNÖ 606 Dil Öğretimi ve Kültür
KAP 614 Edebiyat ve Kadın I (KADIN YAZARLAR)
İNÖ 607 Yazınbilim ve Dil Öğretimi
İNÖ 608 İngiliz Şiiri ve Öğretimi
İNE 609 İngilizce Kısa Öykü ve Öğretimi
-
Lisans
İNAE 308 Dil ve Edebiyat Öğretimi II
İNMB 401 Öğretmenlik Uygulaması
İNAE 206 İngiliz Edebiyatı II
İNAE 307 Dil ve Edebiyat Öğretimi I
İNAE 205 İngiliz Edebiyatı I
İNMB 401 Öğretmenlik Uygulaması I
İNMB 402 Öğretmenlik Uygulaması II
İNÖ 414 Öğretmenlik Uygulaması
İNÖ 409 Okul deneyimi
İNÖ 405 A Seçmeli I (Çağdaş İngiliz Romanı)
EGGK07 İnsan Hakları ve Demokrasi
EGGK 007 İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitim,
İNÖ 405 SEÇ I (ÇAĞDAŞ İNGİLİZ ROMANI)
İNÖ 307 EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ I
İNÖ 308 EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ II
İNÖ 201 İNGİLİZ EDEBİYATI I
İNÖ 202 İNGİLİZ EDEBİYATI II
İNÖ 401 SEÇ (Çağdaş İngiliz Romanı)
İNE 202 İngiliz Edebiyatı II
FRÖ 212 Bilimsel Araştırma Yöntemleri
İNE 201 İngiliz Edebiyatı I
İNÖ 405 SEÇ I Çağdaş İngiliz Romanı
EĞT 421 Okul Deneyimi
İNE 202 İngiliz Edebiyatına Giriş II
EĞT 414 Öğretmenlik Uygulaması
İNE 404 Şiir İnceleme ve Öğretimi
İNE 403 Drama (Oyun) İnceleme ve Öğretimi
İNE 201 İngiliz Edebiyatına Giriş I
İNE 306 Roman İnceleme ve Öğretimi
İNE 303 KISA ÖYKÜ İNCELEMESİ VE ÖĞRETİMİ
Edebiyat ve Dil Öğretimi I
-
The study of the teacher characters and their effects on their students' school engagement in the children's novels titled No Talking, Sahara Special and Because of Mr. Terupt
Eren Z. (Danışman)
A.ALTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Comparison of intercultural sensitivity and ethnocentrism level of english teachers working in public and private schools: Sample of Trabzon province
Eren Z. (Danışman)
T.OTMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The relationship between pre-service EFL teachers' foreign language speaking anxiety and their attitudes towards the teaching profession
Eren Z. (Danışman)
S.AKIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Investigating the correlation between Iraqi teachers' attitudes toward communicative language teaching and their self-efficacy beliefs
Eren Z. (Danışman)
H.AL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
An evaluation of the textbooks titled "English for Iraq" used at the secondary stage of private international schools in Samsun/Türkiye from an intercultural perspective
Eren Z. (Danışman)
A.KHALAF(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Buket Uzuner'in 'Kumral Ada Mavi Tuna, Balık İzlerinin Sesi, İki Yeşil Su Samuru, Uzun Beyaz Bulut Gelibolu adlı romanlarının ekofeminizm açısından incelenmesi
Eren Z. (Danışman)
F.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
100 temel eser listesinde yer alan Türk ve dünya masallarının toplumsal cinsiyet açısından karşılaştırılması
Eren Z. (Danışman)
B.BÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Muğla türkülerinde kadın ve erkek temsillerinin ve rollerinin toplumsal cinsiyet açısından incelenmesi
Eren Z. (Danışman)
F.ERDİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Karadeniz fıkralarına toplumsal cinsiyet açısından yaklaşım
Eren Z. (Danışman)
F.GÖKÇE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Ayla Kutlu'nun Cadı Ağacı ve Asi…Asi romanları ile Doris Lessing'in The Summer Before The Dark ve The Sweetest Dream romanlarının kadın karakterler ve kadın sorunları açısından karşılaştırmalı incelemesi
Eren Z. (Danışman)
D.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
An analysis of the literary works used in the course titled literature and language teaching I from a cultural perspective
Eren Z. (Danışman)
H.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Using nursery rhymes in teaching vocabulary to young EFL learners
Eren Z. (Danışman)
E.KARAKOÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Exloring the effect of talking picture books on the attitudes of young EFL learners
Eren Z. (Danışman)
D.YAZICI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi ve Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Hazırlık Sınıfı öğrencilerinin İngilizce gereksinim değerlendirmesi
Eren Z. (Danışman)
A.ERMİŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
The techniques for the use of popular culture in teaching english at primary schools
Eren Z. (Danışman)
M.ERKEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
The use of poetry to teach English in intermediate level for EFL students
Eren Z. (Danışman)
D.ÖZAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Teaching English to young learners through fairy tales
Eren Z. (Danışman)
İ.ÖZGÖNENEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Unheroic heroes in Kingsley Amis's novels: The Folks That Live on the Hill, The Russian Girl, You Can't Do Both
Eren Z. (Danışman)
F.BERÇİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
Lock of communication and the alienation in Virginia Woolf's Mrs. Dalloway, To the Lighthouse, The Waves
Eren Z. (Danışman)
İ.AKSAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000